“Saya mencari Annuar Ibrahim, mana dia?”

“Puas aku cari, cakap mana dia ? , aku nak tanya sikit, mata aku tak leh tutup lepas tengok vedio tu, apa kah hal ni?” kata Mat Be Yol dari Songkla.

Mat Ell #eekaawordpresscom

“Silap langkah ler, PKR kalah teruk, habis geng kita!!!,” DAP

Mana menteri kita heh? tipu punya PKR, sekor pun tak der ni, mampus…. tak der chance dapat kaut 30% dari kontrak alibaba kerajaan negeri DAP Serawak. Lo, tak per, tak per, try sekali lagi, mana tau kut-kut Cina Serawak masih bodoh dan bengong dek jampi perkauman aku. Hey, gigit jari lah aku buat masa ini. Tak per, tak per, esok mereka masih bodoh jugak.

Mat Ell #eekaawordpresscom