Ahli Tegar PAS menakutkan pengundi Kelantan dengan cerita cerita karut marut

Sudah bertahun mereka ini memberi gambaran gambaran yang tidak jelas dan mengunakan penerangan yang tidak jelas tersebut untuk menakutkan orang ramai supaya mengundi PAS.

Apa kah penerangan fakta yang tidak jelas di gunakan itu?.

“Penyanyi “Bo Lah Wei” telah mati jatuh kerana menyanyi lagu “Bo Lah Wei” untuk menukarkan kerajaan mereka!.

Satu.

Sedangkan beliau masih segar bugar.

Dan mereka menciplak lagu dia dengan versi PAS.

Ciplak hak cipta orang lain adalah gerak kerja yang mampu di bina oleh PAS.

Dua.

Lain lain cerita ialah menakutkan manusia dengan cerita pelik.

Bila orang komplain tentang kelemahan Nik Aziz dalam hal hal ekonomi di katakan mereka yang buat komplain itu menjadi bisu, dan orang yang komplain tentang peribadi Nik Aziz pula terus jatuh mati.

Bila corak ini di guna oleh mereka yang amat pakar memanupulasikan perkara perkara yang menyentuh perasaan orang orang lemah fikiran, maka ianya menjadi aliran melemahkan penduduk Kelantan yang telah lama di manipulasi dengan cerita karut marut dan berasaskan ilmu taksub.

Dan kita penggundi baru harus sedar bagaimana penipuan licik kaum dan para pemimpin PAS untuk mereka hidup senang dan kaya raya mengikut keadaan masyarakat di Kelantan. Kaya mereka saudara saudari semua, jangan tertipu dengan zuhud mereka itu. Kita miskin dan terus miskin.

Sampai bila kita harus terima penipuan kaum mengaku ulamak ini?.

Besuk kita tentukan mereka semua ini menerima balasan tuhan dengan menjatuhkan mereka dari meneruskan sebuah kerajaan yang suka memberi gambaran yang tidak jelas seperti ingin menipu rakyat yang mereka anggap bodoh dan lemah dengan cerita cerita katut marut.

Biarkan mereka pada hari Isnin ini berada di Pantai Cinta Berahi dan memandang mandang ke langgit mencari cari bulan di malam malam gelap mereka. Dan hidup lah mereka dengan hasil lumayan dari kita semua semenjak memerintah hampir 23 tahun.

Hidup Melayu Kelantan. Hidup UMNO hidup BN.

Sakmongkol AK 47 minta derma, ha ha ha, macam PAS, acu cuba buat Highway dan minta lah derma!

Orang baru nak celik dan sebelum ini buta hati.

Dah katakan DAP support. Banyak tu duit dari rumah urut, merata tempat di Selangor. Apa macam tak minta ke? Billion tu ada dalam akaun.

Aku citer pada hang sikit heh. Cina tak bagi duit pada Melayu yang tak perform. Atau lebih tepat rakyat Malaysia semua tak akan beri apa benda kepada orang yang tak leh buat kerja. Hang minta lah pada Cina Raub tu, mampus tak akan di beri nya. Lain lah jika hang jadi menteri besar, buah durian yang belum masak pun di masaknya untuk beri kan kepada hang.

Hang nak minta pada Melayu. Cibai nya mereka nak bagi, dok pecah tembelang buruk buruk kan Melayu. Bagi jubor mu dulu nak di sula adalah. Ha ha ha.

Jangan risau, kawan baik hang cakap, Nik Aziz, hang pi cari guni, tampal cat merah, lukiskan tegak keatas, dah. Jadi ler kain rentang untuk engkau.

Malu malu. Kalau terror sangat tau tak, tak yah banner, letakan kotak rokok pun orang undi. Ini, jangan harap ler Melayu dan Cina Raub nak undi. Dah tahu hang punya standard. Belajar tinggi pun tak guna, kalau akal kureng.

He he he, minta derma macam PAS. Hey, pi cari tin milo nun. Letak tepi masjid. Minta minta orang lupa ler siapa tu DAP. Atau hang taruk banner dan logo PAS ler, macam boss hang nak pakai untuk digunakan di semanjung Malaya. Nasib baik hang dapat derma.

La, sanggup dia jadi kuli DAP!.

PS: You won’t reach the pearl at the bottom of the sea, you only have a very short breath. As usual.

Let read the story about Hitler and how he killed million Jews

Jews were minority groups in German during Nazi days. At the end of Nazi’s period, the Jews were almost wiped out, leaving a few to tell stories how terrible the ordeal was for all those who were alive.

Nazi formed a secret military intelligence police named Gestapo to identify the most hated community in the country, the Jews.

Coupled with another secret police all details about the Jews were gathered and placed in a national data for access by all secret service police and army.

Million of Jews were persecuted and killed in gas chambers around the country’s secret prisons.

But why were they killed in the first instance?. According to history, Jews were the one who controlled the economy of Germany and finances, leaving million ordinary German at the mercy of Jews shrewdness in manipulating finance in the economy of the Germany.

A strong Hitler government that time had underpinned some changes in the distribution of wealth to the poor ordinary Germans from the alien Jews who were migrated from other parts of Europe. By destroying Jews then German people managed to a fair distribution of wealth among the local German.

There were good and bad things about Nazi but many Germans still appreciate what Hitler had done to their own citizen, except the migrant Jews.

The story may sound familiar to us the Malay, I wonder how if the Chinese still supporting for split of kongsi ruling in the country with those kind of ruling DAP wants to introduce.

If there is no more kongsi thus who then will rule the country among it’s many races? Whats happen next?. Are the Malays ready for that change?

You must be ready even when you are not ready!.

Mengaku Diri ulamak dan tok Guru sepatutnya tidak jahil ilmu akhirat dan dunia

Mengaku diri Tok Guru, sepatutnya tidak jahil. Tetapi nampak gaya Tok Guru jahil di dalam serba serbi bidang ilmu telah sebati dengan penduduk Kelantan selama 23 tahun.

Terbaru, jahil dalam beramanah memegang geran hartanah.

Memegang amanah keatas sebidang hartanah semesti nya di jelaskan dengan pendaftaran di pejabat tanah, pada tarikh pembelian lagi. Niat beramanah mesti di sertai dengan perbuatan beramanah dari hari dimana niat itu di lafaskan.

Jikalau niat dan perbuatan itu tidak selari maka amanah yang ingin di pertunjukan itu di kuatiri akan hilang seri dan pahala beramanah kerana jiwa orang yang beramanah mesti tidak jahil dalam segi perundangan.

Sikap jahil ilmu dunia berpolitik sempit bersekongkong dengan para musuh Islam adalah satu sikap jahil yang amat besar merugikan ilmuan kita.

Sikap jahil dari perbuatan mengkafirkan orang Islam lain yang tidak berfahaman PAS melibatkan kejahilan ilmu agama yang paling ketara abad ini dimana hampir kesemua umat Islam dunia termasuk warga rakyat Islam di negara Cina di sahkan kafir dan masuk neraka kerana tidak pangkah parti PAS.

Jikalau perkara beramanah itu di anggap kecil dan tidak di lihat atau di perhalusi dengan jelas, maka apa kah anda boleh berharap kepada mereka yang ingin di gelarkan sebagai tok Guru, sebagai orang boleh di terima pegangan amanah nya?

Beramanah mesti di halusi dari sekecil kecil perkara kepada sebesar besar ilmu. Jikalau ilmu yang kecil pun tidak tahu atau jahil, boleh kah kita menaruh harapan kepada perkara yang lebih besar dari mereka yang nampaknya jahil dalam semua ilmu dunia serta ilmu akhirat?.

All people will hunt red bean army, names listed, until they will be mad and bi polar using wooddo

All named members of red bean army will be doomed as incapable persons when many highly religious persons were summoned to perform wooddo local style to make them as mad or bi polar in very short time. The news of the above was circulated through chatting rooms which I have entered by mistake.

The persons that will suffer from wooddo spell would normally be seeing strange things and suffer strange behavior such as laughing and crying at the same time. The disease will be a permanent brain damage, if cure is not addressed, the source said.

Money Festa PAS Kelantan

Money Festa PAS

RM100 untuk semua orang yang baru lahir. Jikalau dapat duit royalti dari Petronas.

20130429-213916.jpg

Saya pun ada money festa, yaitu saya akan sedekah RM 1,000 seorang pelajar university sekiranya saya kena mega 4D.

Time to dismantle Chinese majority area by force relocation and forced Islam religious change

When all Chinese in towns or those in Gelang Patah vote DAP, Malay will take over the country. No more Chinese in the government when they force out McA and Gerakan from the minister post.

First we break up Chinese, by forced relocation, and using PAS forced religion to Islam.

That are most logic things to do when some aliens think that they are taking over the Malaysian politics.

I am sure some crazy politicians will take that course of actions just like what Lee Kuan Yew did to the Malays in Singapore to protect the country from ruining.

Sakmongkol AK47 writes in English to explain to the Malays why Ibrahim nominated as a bebas.

All Malays in this country are English educated, one way or another.

They speak English everyday, be it in their house, office, or wherever they go. In fact they speak no other language, only English.

They spent time in the UK universities, many of whom were also educated in Oxford or Cambridge universities. Mostly all of them live in and around Raub, the place in which Sakmongkol is contesting for the parliament seat.

That is why he must write in English, so that all of them, the voters who are mainly UK educated and trained professionals, know how Ibrahim Ali is contesting as an independent and battles one to one with Nik Abduh, another highly trained spiritual individual.

As only 23,000 Chinese voters in Raub, who are mainly Chinese educated, trained locally in Chinese Schools sponsored by BN government, he should write in Mandarin or Hakka, or Hokien, so that they understand what is written. But as a Malay he is truly a non-Chinese educated. As it is so, he couldn’t write.

As the result he won’t get the points he wanted to tell Chinese voters directly, who he hopes to gain huge supports from.

Because mostly highly English educated Malays who live and work overseas and in Raub would opine that what was written about Ibrahim Ali in his blog was bullshit, he won’t get them to vote him either.

Next time I’ll write in Russian to tell a story to my six-month old granddaughter. She understands and reads Chinese, Mandarin and Japanese. Sometimes, Urdu.

Berkenaan Jefrey Kitingan Negara Sabah

Sabah ingin di keluarkan dari Malaysia dan akan mempunyai 7 negeri berkeupayaan memberi alternatif kepada rakyat Sabah berdikari seperti Singapura, begitu lah perancangan parti STAR atau parti bintang bawah kelolaan Jefrey Kitingan.

Kita tidak perlu lihat benda yang susah susah untuk faham angan angan Jefrey Kitingan.

Kita lihat rakan kita berniaga. Tiba tiba dia ingin buka kedai dia sendiri. Boleh, mengapa tidak boleh. Go ahead, no problem.

Bila buka negeri sendiri, tentera dan polis mesti di beri peranan penting menjaga keselamatan. Buat permulaan untuk menubuh sebuah angkatan tentera dan pastikan keselamatan untuk negeri Sabah sebesar Semanjung memerlukan RM150 billion. Boleh pinjam bank tak ada masaalah.

Kos mengurus akan menjangkau lebih RM30 billion, kos infrastructure, RM700 billion. Kos pembelajaran akan melebihi RM100 billion.

Boleh pinjam, kalau bank percaya kepada Jefrey Kitingan. Dan hendak gadai apa?

Ok, gadai lah projek projek di Sabah, dan oleh kerana demographi belum sesuai, Sabah negara baru memerlukan penduduk baru dari Sulu. Dan dari pengalaman saya, membawa masuk mereka yang tidak berpengalaman dan tidak berperlajaran, akan merusakan imej Sabah yang telah maju dan akan tidak menjadi pilihan para pelabur luar untuk melabur dalam negara Sabah.

Susah. Bukan senang. Dan Sulu akan serang Sabah manakala askar yang baru di tubuh tanpa pengalaman akan kojol. Sabah di rampas raja Sulu.

So, nak masuk balik Malaysia. Boleh, kentut dan berak habis habis dulu baru boleh. Atau sudah jadi Zimbabwe, bila beli teh tarik kena bawa duit sebanyak Zimb 790 ribu secawan, gaji guard Zimb 3 juta sebulan, baru kena lelong murah murah, okay lah boleh Malaysia beli cheap sale.

Allah suruh kita ambil Putra Jaya, Nik Abduh antara calun kronisme dan waris anak pinak cucu cicit ahli Pas Kelantan.

Sebagaimana di dalam sebuah kedai runcit dan dimana pengurus jarang ke pejabat kerana uzur, perebutan jawatan dalam pejabat terdiri dari hanya suku sakat, waris, anak beranak, cucu cicit dan anggota anak beranak.

Mereka yang tanpa tali persaudaraan walaupun berkerja bertungkus lumus untuk syarikat akan tidak terpilih.

Itu lah ibarat bagaimana pemilihan bakal calun PAS pada PRU 13 kali ini yang berkecamuk dengan masaalah tersebut. Walaupun di sahkan mempunyai masaalah moral kaum kerabat dan waris waris ahli PAS mendapat perkenan dari jawatan pemilihan parti yang telah di sahkan oleh Nik Aziz.

Kelamkelibut pada pemilihan calun pada hari ini menyebabkan ada antara ahli PAS akan bertanding sebagai calun bebas didalam perlawanan tiga penjuru pada PRU 13. Peristiwa ini jarang berlaku, tetapi semenjak kini ianya menjadi satu permasalahan ketara dalam PAS Kelantan.

Manakala di pihak BN sedikit kekecohan berlaku apabila presiden Perkasa yang di katakan akan mengunakan lambang BN tidak di senaraikan, di mana beliau dengan serius berkata akan bertanding sebagai calun bebas.

Timbalan nya, Zulkifli Nordin bagaimana pun di pilih sebagai calun BN di Shah Alam. “Jikalau di katakan saya berkontraversi, Zul pun berkontraversi, jadi mengapa saya tak di pilih?”.

Saya berpendapat ini kerana memang dia berkontraversi di peringkat yang tinggi.

Walau bagaimana pun beliau berkata, beliau akan terus menyokong BN walau pun bertanding sebagai calun bebas.

Ini adalah salah satu contoh kontraversi peringkat tertinggi, apabila membuat kenyataan menyokong BN tetapi tetap lawan BN.

Now is the time to kill DAP asap.

PAS and PKR are just two rubbishing parties not worth for Malays to give a hitch of fight, the ones who we are fighting are that bloody stupid racist nincompoop DAP members, surely all of you will put eyesight to a war in Gelang Patah to see whether Malays win against Chinese or not. We want to win this bloody war.

They have been destroyed, PAS and PKR, all leaders and main supporters divided into big black holes in every states.

These stupid DAP’s MPs and ADUNs are the ones who we are fighting against and of course they shall lose and end up as dead meat this coming election.

A strategist as they said of Lim Kit Siang and that he had chosen his own grave by calling Gelang Patah his home, DAP too is seems flowing with the tide UMNO wants him to be, and be hammered by the people of Johor in retaliation to the big mouth Lim’s only CM of Penang son.

This is the fight between Malay of Malaysia and the racist Chinese PAP and DAP combined.

So, if you think that UMNO is not giving you a right candidate for your constituency, think again who are you fighting against, and please forget about that as we wanna win a big war against all racist Chinese DAP and PAP combined.

Think who pilot Singapore jets! And who are in our jet fighters when SULU thieves launched an attact in Lahad Datu?

Think again, wHo are living in the living comfort of luxury bungalows, and who were killed when Chinese robbers robed banks?

Are they Chinese racist or Malays?

Malays must win and win we will get.

FOLLOW ME, Take your swords and swing. (I mean pen and vote BN).

PS: I vote two Chinese members in order to kill Chinese racist DAP and PAP combined. What can I do, that is the name of the game, killed or get killed!

Ya kah Nik Aziz karang buku demi cinta tu? Aku runsing takut takut orang lain yang tulis

Love is litte

love ids little1

Cinta – small small –  Benci – a lot, a lot, – KAFIR U CELAKO.

Aku was was bila dapat tahu Nik Aziz tulis buku demi cinta.

Ya kah?. Hey was was betul. Mana reti dia tentang cinta. Beranak tahun 1931 bercakap tentang cinta alaf baru?

Celako?. Itu yang selalu keluar dari mulut dia, dan itu adalah 90% perasaan cinta dia kepada manusia dan pencipta.

Demi cinta dan berkata kerana Dia? Mu berkawan dengan syaitan pun tak apa? Cinta?.

Mu mencarut, itu luahan hati kepada yang Esa. Cinta. Ini cinta spenda nih.

Sesungguhnya cinta itu selari dengan perbuatan. Mu kata tak sokong Pas kafir, tuhan tidak cakap itu. Mu nak tipu rakyat supaya cinta kepada Pas?

Cinta seperti orang yang buka spenda. Mu cakap apa, itu lah cinta sejati kaum ulama kamu semua. Kamu terpesong jauh dah dan nak anggap diri sebagai Ghandi.

Lupa kan lah, lagi aku rasa bukan kamu yang tulis buku itu. Itu cedok cut and paste punya hal bertujuan untuk menang pilihan raya PRU 13. Dan bukan kamu yang tulis. Saja tanya ya kah yang tulis tu anda? Dari perkataan keluar dari mulut tiada satu benih cinta.

Bila masa mu cinta rakyat Kelantan?. Air mu bagi minum air kotor 23 tahun, tanah rakyat mu rampas diam diam, jalan raya minta derma, stadium cakap bina tetapi jangan lah harap siap, rumah rakyat satu biji pun tidak ada. Cakap tentang cinta? Jubor mu cinta, ini tentu karangan dari budak sekolah yang engkau ceduk kut.

Cinta kepada tuhan?, Tuhan pun mencarut!. Kerja Tuhan pun hang nak fire dia, dan hang hendak abik alih!. Apa cerita cinta yang cakap nih?.

Cinta spenda lah ni. Alahai Cinta!.

sembahbumi

A politician is the first to fall when he has no love. Not spenda Love.

PS: Ingat sikit, rakyat bawahan ni. Tiada siapa kesian. Semua benda kena tolong sendiri. Engkau ingat orang kesian pada engkau kah bila hang tidak berguna pada rakyat? Buat jalan minta sedekah kita. Duit sedekah entah kemana. Jahat lah jenis orang politik semacam ini. Bila masa komer semua ni baik? Cuba cerita kan sikit. Karang buku Cinta. Cinta kepala korak mu heh.

Dah cakap, kemarin pura pura rebah, hari ini bantai kerajaan pusat komunis

Punya lah sakit nya sampai jalan pun tidak larat dan kena dukung pembantu.

Berlakun.

Tiba tiba hari ini semasa perlancaran buku dia di KL buka mulut lantang kata kerajaan Najib komunis.

Kuat pula. Itu orang kata berlakun.

Marah Najib kerana kerajaan mengesorkan supaya buat pilihan betul dengan undi BN.

Nik Aziz tidak layak berkata demikian kerana pada Pru 12 dia juga di lihat paksa rakyat pilih kepimpinan ulama.

Dia lagi komunis kerana ulama dia jahat jahat dan menipu rakyat dengan mengunakan Islam. Kafir sana kafir sini. Terbaru suka main perempuan dan berzina. Komunis adalah penipu, sama dengan parti Nik Aziz.

BN yang rakyat tahu tidak pernah tipu malahan janji di tepati.

Nik Aziz cara pemerintahan kamu lagi serupa dengan komunis. Rampas sana rampas sini. Tak sokong PAS jadi kafir, lagi teruk dari komunis.

Sudah terdesak, Kelantan pun akan jatuh ke tangan BN, Nik Aziz kesana sini minta orang ramai kesian dengan rupa paras yang baik dan berlakun jatuh dan rebah kerana Islam konon. Sedangkan mulut celupar tak tentu arah, ini menunjukkan dia terdesak dan cuba mendapat pengaruh di peringkat nasional. Bercakap pun tak reti, nasional lak pulak.

Sorry lah Nik Aziz, Kelantan dah rejek anda! Nasional pun lagi lah rejek anda, bercakap macam orang bukit, orang putih tak tau sepatah apa. Sorry ler, orang politik jikalau tidak berguna di buang dalam parit oleh orang ramai. Walau pun ngaku diri sebagai tok kepada tok tok guru. Kamu sudah jadi sama standard dengan Tamrin Gaffar dan Kadir Sheik Fadir.

BTW, Nik Aziz nak pesan sikit tak usah lah kemaruk nak tunjuk perangai macam Ghandi, konon, tak sesuai persekitaran. Mabuk hang ikut pendapat Zaid Ibrahim.

20130415-134246.jpg

Suka betul Harakah buat fitnah mengunakan fakta yang belum tentu sah. Bila di beri video tidak mahu mengaku.

Kenapa harakah suka buat cerita yang belum tentu betul fakta nya, dan mengunakan nya bagi menaikan sentimen boros supaya mendapat perhatian rakyat?

Muka tengah harakah 15 18 April 2013 penuh dengan fakta bodoh yang belum pernah di sahkan oleh sesiapa.

Memang hasrat harakah ingin menaikan sentimen benci pada pemimpin, dengan mencetak satu muka penuh akhbar tersebut bertujuan menjatuhkan maruah Najib dan isteri.

,

20130415-002354.jpg

Bila orang lain buat fitnah mula melenting bagai badak sumbu. Ini tidak lain tidak bukan satu tempat pencetus politik fitnah di negara ini dan ianya bermula dari media seperti ini yang tiada kredibiliti. Jikalau di lihat kilang fitnah hebat datang dari kumpulan kumpulan media pakatan.

Maaf cakap. Sekarang orang lihat bukti dengan warna dan fakta terang, seperti video sex kumpulan kuat agama. Rakyat sudah kurang minat dengan fakta angan angan seperti di dalam media harakah, dan sudah tentu percaya apabila lihat dan dengar adegan sensasi dan suara keseronokan puak puak lupa agama dan hanya bertopengkan Islam.

Saya harap ramai para media mengeluarkan video yang menunjukan kepuraan kaum pelampau agama ke mata rakyat sebagai menahan serangan bodoh dan membalas fitnah dengan benda yang lebih berfakta seperti tayangan video kerenah jahat ahli ahli bertopengkan agama dari pihak media seperti harakah.

Nik Aziz, bila kerajaan pusat menzalimi kerajaan Kelantan?, Pusat belanja RM13 setiap RM1 cukai di kutip di Kelantan.

Cakap selalu menipu. Hari hari mengatakan kerajaan pusat menzalimi kerajaan PAS dan rakyat Kelantan.

Sedangkan, mereka lah yang menzalimi rakyat Kelantan berdekad lagi dengan bercakap bohong setiap hari, dari pada perkara perkara yang penting kepada rakyat, seperti bekalan air bersih, isu jalan raya, isu rumah dan masaalah pembandaran, sehingga kepada hal hal agama seperti menuduh orang Islam sebagai kafir.

Pusat memberi RM160 juta untuk bina jambatan di KB, merupakan separuh dari apa yang kerajaan PAS buat selama setahun.

Haram mengundi parti PAS kerana mereka nampak seperti ulama tetapi sebenarnya pembohong dalam hal hal agama dan ekonomi.

Rakyat beri seringgit, kerajaan pusat gandakan sebanyak 13 kali kepada rakyat Kelantan. Lebih dari kebiasan kerana perihatin dengan kesusahan orang Melayu Islam di Kelantan kerana di zalimi oleh kerajaan PAS bertahun tahun.

Empat saksi kata ABIM

Ingat Tuhan pun gunakan imbasan perbuatan anda dengan tayangan balik apa yang telah anda lakukan. Malahan tayangan itu akan di sertakan dengan audio jelas dengan semua anggota badan berkata kata sebagai saksi.

Video sekarang pun begitu, walaupun audio dan imbasan belum sampai ke alam tiga dimensi.

Jadi bagi mereka yang masih memerlukan empat saksi, kena fikir balik. Dengan video ada berjuta saksi.

Devil Inside

Image

20130413-154846.jpg

Hadi Awang di nasihat jangan busy body isu video sex, lebih afdal bela penerima BRIM dari di lembu dan ayamkan.

Di, buat aper penat bela Stopa Ali, dia nutuh, dia sedap, dia diam, mu gi bela dia. Itu baru video dunia, video tuhan seksot mu nak gi bela dia gak ker?.

Tak pasal jer, tangan Stopa kata “ya ambo gesek gesek rit dia tu, bagi basah”. “Ambo pun goyang jugak” kata punggung Stopa. “Ambo jong nyelam hari tu, dalam tak dalam adalah empat lima inci” kata pak da Stopa, bila tuhan tanya.

Di, tak kan mu nak blebong kata pada tuhan heh, pak da, tangan dan punggung Stopa buat fitnah dan blebong pada tuhan, Di?.

Lepas tu mu nak kata macam mana bila mu dengar “ah, oh, ah, oh, ah, hmmm, ahh” di perdengarkan balik? Audio yang lebih changgih lagi dari la ni, bila mu dengar pas ko mu naik steam!.

Susah Di, mu dok support atau protek kes macam ni. Mu ni presiden, tak pasal lak jadi macam presiden Husni Mubarak.

Mu heh, patut gi support atau protek orang orang miskin yang terima BRIM dari dok kena di ayamlembukan oleh Nik Aziz. Di, Nik Aziz bukan presiden Di, dia tu am am jer. Dia pun diam bab bab video ni Di.

Aduh, mu nak dengar dengar lah. Tok Say tak per. Aku tak rugi gapo gapo.

shima

Mr Chua, MCA president is a much better person that any two Islam related leaders

Today’s virility of sex video involving leaders who profess Islam as religion causes much damage to the religion itself. By any count Mustapha Ali’s video, if the person is actually him, has caused substantial damage to Islam and to PAS in particular if nothing is done to resolve this issue.

Doing nothing means agree to the content of the video, but being a Muslim, he should come out clean by admitting or denying it. He hasn’t done that.

Now there comes a question many would ask. Is a Muslim professes Islam as a religion is a better person than a Christian for example, or that of a Buddhist.

Looking at today’s event, it seems that a Muslim is far worst than either of the above religions followers. The fact that he is a top leader in an Islamic party doesn’t make him qualify to be immune to Islamic Laws.

What about thousands Muslims who had been spied and caught for khalwat and fined thousands of dollar? Are the lawmakers make laws only for small fry, and they are exempted?.

The fact that Mr Chua was brave enough to admit and resigned from his government post gives us an evidence that non Muslim is a better person than a Muslim in handling crisis of wrongdoing in which a lawmaker is facing.

I salute him for that. And perhaps, a Muslim who professes Islam should learn a thing or two from him or his religious beliefs to support deficiencies in Islam as in PAS ideology. Or perhaps, Nik Aziz must now set up a school with Mr Chua learning the truth about Islam in and from Mr Chua’s religion.

Pas Kelantan ubah strategy, dari gantung gambar Nik Aziz doa air mata sebiji baik gantung gambar URKO,

Gambar URKO dari The Planet of Apes, akan di gunakan untuk strategi menarik para penyokong dan tidak menyokong terus bersama PAS.

Pada PRU 12 gambar Nik Aziz sedang berdoa dengan sebiji air mata telah memenangi hampir semua calun yang di pertandingkan di Kelantan.

Strategi politik sebegitu hampir mustahil pada PRU 13. Ini kerana hampir separuh penduduk Ulu Kelantan menanggis kerana di tipu ladang rakyat serta tanah mereka di rampas.

Dengan gambar baru berwajah URKO, PAS berharap akan menakutkan para ulamak pondok dari lantang bercakap isu kelemahan PAS serta mendedah perilaku buruk PAS tentang fahaman songsang agama Islam.

Terbaharu, URKO telah menyita bangunan baru sekolah pondok supaya semua ulamak pondok berada di dalam ketakutan.

Kami walaubagaimana pun berpendapat, pada hari mengundi nanti gambar Nik Aziz sedang tunggeng punggong akan di edarkan untuk memperli golongan ulamak pondok. Strategi ini mungkin boleh memperbaiki imej baik kaum kerabat kalangan ulama (syaitan inside @) yang telah tercemar dengan virus video ekposal terkini.

20130412-155038.jpg

Chief Security of PAS Ulama (Syaitan Inside @) yang baru terlantik ikut BAB Pasal 1/3 of 2013. Undang undang tubuh negara Syurga.