Politik baru PKR – lawan ketua tidak apa!. Azmin and the geng!.

Lawan ketua ni satu jenis manusia yang tidak belajar sejarah. Dan lawan ketua di kata kan sebagai satu cara politik baru yang di banggakan oleh PKR. Seperti kelakuan Azmin Ali dan Suhamie baru baru ini tunjuk lawan ketua dengan bermacam macam tomahan perilaku yang jelek keatas bos dia Khalid Ibrahim.

Dia tidak kena buang parti. Orang PKR suka sangat style semacam itu, itu politik baru. Kata mereka, seperti duduk dalam gelap gelita dunia politik.

Oh tidak mungkin bro. Satu, dia sudah langgar syariat Islam, kerana memburukkan ketua beliau, dua, dia tidak amanah menjaga kertertipan berorganisasi. Atau perilaku dalam berkumpulan.

Jikalau semasa perang, Azmin boleh di hukum tembak on the spot kerana langgar perintah ketua. Atau di pancung jikalau di Padang pasir.

Cerita lawan ketua nih telah di ceritakan berabad lamanya dimana sudah mesti nya ketua beliau akan bertindak menunduk pemberontak. Zaman cerita lanun orang semacam ini terus di buang dari kapal dan di hanyutkan.

Sah pun apa yang Khalid telah lakukan ialah, tidak beri seorang pun termasuk Suhamie dari menjawat jawatan penting di GLC sebagaimana yang di pohon beliau.

Kemudian tidak di ambil seorang pun dari kalangan kumpulan ini menjadi exco kerajaan. Tidak di berhenti kan dari parti itu adalah sendiwara politik sahaja walaupun ingin diklaskan sebagai politik baru, tetapi politik lama berzaman zaman dari dahulu kala masih lagi berlaku dan di guna pakai oleh manusia. Iaitu, sisihkan. Kita ni manusia bukan malaikat.

Jadi ternganga lah Azmin and the geng, termasuk 40 penyamun tarbus Ali Baba dalam tempayan kena goyang kaki dan batang pelir mereka sehingga 5 tahun lagi.

He he he, politik baru konon.

Kesian.

Nampak toilet tak, saya nak kencing jap, leh?.

Kenapa Mike Taisyon Join PAS

ku_yahTan Sri Muhamad Taib Muhamad, memang terkenal di Selangor dan Malaysia. Mantan MB Selangor.

Dia meninggalkan UMNO dan bersama PAS minggu ini, setelah mendiamkan diri beberapa waktu yang lalu setelah berhenti dari menjadi MB Selangor.

Dari pandangan saya orang biasa menumpang hidup mencari makan di Selangor, tiada apa apa benda baru yang telah di lakukan oleh beliau yang saya boleh tulis untuk memberi gambaran perubahan kepada saya dan lain lain penduduk Selangor seperti saya.

Apa yang pasti ialah saya dapat menjadi warga Selangor tanpa bantahan dari penduduk jati Selangor.

mtaib2_343109293

Nada dan lagu yang di dendangkan oleh Mat Taib semasa mempelawa rakan rakan UMNO keluar bersama beliau mengundi calun PAS ialah agama Islam, roh Islam, dan kepimpinan Islam, yang di yakini oleh beliau ada lah paksi utama parti PAS.

Dan dengan begitu, pada pandangan beliau walaupun UMNO di diri kan dengan roh Islam, ianya masih belum sampai kepada roh Islam yang beliau yakini.

Sebagai MB Selangor, keterampilan beliau sebagai pejuang roh Islam berhasil di lihat bila beliau mengawini puteri Sultan Selangor, secara diam diam. Juga beliau telah betul betul memperkasakan bahasa Melayu, iaitu bahasa orang orang Melayu yang di kenali sebagai umat Islam, selepas mengakui bahawa beliau tidak faham bahasa bahasa lain selain bahasa Melayu, setelah sejumlah besar wang Malaysia di temui oleh polis Australia ada dalam simpanan beliau.

Sekiranya ini perkara perkara roh Islam yang di temui di dalam parti PAS dan tidak ada dalam UMNO, maka beliau tidak perlu masuk PAS, beliau juga boleh menemui roh Islam sebegitu di dalam parti parti lain seperti PKR dan DAP.

Jikalau roh Islam yang ingin di temui beliau adalah untuk menyuruk kerendahan akhlak atau moral seseorang pemimpin, saya amat pasti dan jelas beliau akan menemui nya dalam kepimpinan parti PAS. Parti UMNO dan orang orang Melayu Islam tidak akan menyuruk keburukan dan rendah moral para pemimpin mereka. Mereka akan di nyah laku supaya bertaubat dari membuat dosa dosa kepada rakyat.

2

Gambar Hiasan – Untuk pengundi laluan 5

Adakah itu yang ingin di temui oleh Mat Taib setelah menjadi ahli PAS?. Sama sama kita lihat perkembangan nya nanti.

Terpulang lah kepada rakyat Hulu Selangor memikirkan roh Islam yang mana lebih mutlak bagi kehidupan kita.

Bersambung.

Rumah Pakatan pecah jamban, tahi melempah. Rumah kita sebelah terkena tempias bau busuk.

Ini lah dia kedudukan para pemimpin pakatan. Dan mereka di ketuai oleh Nik Aziz, Annuar Ibrahim dan Lim Kit Siang.

Mereka ini di ibaratkan berada didalam sebuah rumah bersebelahan dengan rumah kita. Rumah mereka sudah pecah jamban tahi yang meleleh keluar dan berbau busuk.

Ketua agama kata apa hendak buat bila ramai pelacur haram. Dia tidak belajar sekolah sampai tidak tau apa nak buat dan salahkan kita di rumah sebelah. Ketua penerangan PKR kata tidak salah melancap di depan komputer, kerana boss dia dan kawan kawan lagi hebat berzina dan berbogel tanpa dipecat.

Mak oii, kalau rumah sudah pecah jamban baiki lah dia, tidak tahan kita menghidu bau busuk dari tahi yang keluar dari jamban yang sudah pecah.

Macamana melawan sumpah undi Pas dan Pakatan

Buat kerja senang. Jangan terpengaruh dengan desakan ketua parti anda bersumpah dengan nama Allah supaya terus mengundi mereka sedangkan hati anda tidak mahu berbuat demikian.

Bila perkara itu akan terjadi, pertama nya niat di dalam hati anda bahawa apa yang anda cakap kepada mereka itu adalah perkara yang terpaksa serta dengan memohon kepada Allah agar di lindungi oleh Nya.

Dan ingat apa bila ketua Pas memaksa anda menyebut perkataan “dengan nama Allah saya akan undi Pas atau Pakatan”, bayangkan bahawa perkataan Allah itu sudah di tukar mereka kepada God, Mother Mary dan roh kudus. Jadi tidak mengapa kita berkata dalam sumpah yang di paksa keatas kita kerana perkataan Allah itu bukan Allah yang MAHA ESA, tetapi TUHAN ATAU GOD seperti mana yang LIM GUANG ENG nyatakan tempuh hari.

Setelah menyatakan sumpah itu, anda boleh bersembahyang sunat memohon perlindungan Allah dari orang orang gila yang menyuruh dan memaksa anda bersumpah supaya mengundi mereka.

Pada hari mengundi, UNDI BN untuk bangsa, agama dan tanah air.

Apa apa yang di beri, terima. Tetapi ingat pemberian dari PAS adalah pemberian yang tidak ada guna kepada kita dan masyarakat. Mereka, setelah memenangi kerusi dalam PRU, terus gadai tanah hak MELAYU kepada CINA seperti di GUA MUSANG. Perkara yang sama di buat oleh kerajaan Islam Suluk zaman dahulu kala. Gadai, gadai dan gadai, duit gadaian, di sumbat kedalam mulut sendiri.

Bila terdesak, serang SABAH. Kita bila terdesak hendak serang siapa? Amerika? Baik fikir dalam dalam.

Sudah menjadi perkara wajib bagi umat Islam menjatuhkan semua wakil rakyat PAS. Apa tah lagi apabila LIM KIT SIANG DAN KARPAL SINGH mengunakan logo PAS.

Anda di kecualikan dari sumpah sumpah itu kerana ianya di paksa tanpa kerelaan hati anda mentalahan pula ALLAH dia adalah GOD, Mother Mary, dan sewaktu dengan nya.

Hidup Islam. Hidup Melayu.

Karpal bercakap macam main main rumah tentang pemerintahan sebuah negara.

Karpal Singh bercakap semacam bercakap kepada budak budak kecil.

“Walau pun kita berbeza, niat kita ialah menjatuhkan kerajaan BN”

Merujuk kepada pergaduhan antara Dap dan Pas.

Jatuhkan BN, lepas itu mereka bergaduh lagi, dan siapa yang akan memerintah negara? Kita semua rakyat Malaysia hendak di tipu supaya masih berharap kepada kerajaan alternatif yang lebih baik kepada mereka, sedangkan mereka adalah kumpulan penyanggak yang hanya inginkan kejatuhan BN for apparent no big reasons.

Mereka ni semacam main rumah rumah. Hadi PAS jadi emak, Karpal jadi bapak, Annuar jadi anak. Tengok gaya Pas telah di sondol sampai ke dinding tepi dalam aksi emak dan bapak. Sekarang kena sondol ke dinding kanan pulak. Sikit lagi, tengok gaya kebolehan Karpal, mungkin kena lambung ke atas, dan menghempuk ke paha si penunggu nya di bawah dengan girang.

Huh itu cara mereka. Main main sahaja. Dan mereka menepuk dada berkata mereka lah kerajaan alternatif kepada sebuah kerajaan yang telah lama berbakti kepada rakyat Malaysia tidak kira kaum.

Dalam pakatan semua parti adalah parti orang orang yang membentuk perkauman menebal. Perkauman dalam agama Kristian, racist dalam menaikan bangsa Cina, dan memperokperandakan keharmonian diantara semua penduduk negara ini.

Dimana boleh kita menpercayai kebolehan mereka memerintah apabila mereka tidak menunjukan keseriusness di dalam semua perkara penting membabitkan isu pemerintahan sebuah negara berbilang kaum.

Baik lah kita biarkan Karpal bermain lambung lambung, tekan dan menolak kedinding kanan dan kiri, kerana itulah corak semula jadi jenis mereka ini didalam apa apa aksi sekali pun. Baik dalam politik atau pun di dalam menjalani kehidupan.

Goh Meh 25 Februari, hari Selangor Adun di bubarkan. Saman ibu tunggal siapa bayar?

Mana aci. Saman ibu tunggal ke atas kerajaan Selangor.

Bila bubar kerajaan sudah tidak ada, tentu PKR, DAP dan PAS cabut lari tak mahu bayar saman tu.

BN menang nanti tak pasal pulak BN kena bayar saman kerja dari janji janji tipu PKR DAP dan PAS.

Celaka. Ini dia kerja semacam tipu menipu nih. Bila kita tanya mereka, mereka kata janji janji pilihan raya hanya menasfesto pilihan raya. Tidak payah tunai, buat janji sahaja.

Sekarang ni apa manesfesto PKR DAP dan PAS?

Meratakan wang rakyat untuk Selangor? Selangor tu siapa? PKR DAP dan PAS sahaja ke?

Apa lah jahat sangat politik manesfesto PKR DAP dan PAS nih!.

Bila tak terbuat tunai janji, bubar Dun dan cabut lari. Mana wang rakyat? Sekurang kurang nya BN ada beri BRIM, ini kerajaan Selangor ada beri apa?

Beri burit di kedai Urut di merata Selangor kah? Tak aci lah semacam itu, yang perempuan semacam kami ni dapat apa? Dah lah memalukan kami jual burit di kedai urut di merata tempat, kami ternganga tak dapat apa pun. Tak kan lah suruh kami pakai toy. Jahat lah kerajaan PKR DAP dan PAS nih!

Goh Meh 25 Februari, hari Selangor Adun di bubarkan. Saman ibu tunggal siapa bayar?

Mana aci. Saman ibu tunggal ke atas kerajaan Selangor.

Bila bubar kerajaan sudah tidak ada, tentu PKR, DAP dan PAS cabut lari tak mahu bayar saman tu.

BN menang nanti tak pasal pulak BN kena bayar saman kerja dari janji janji tipu PKR DAP dan PAS.

Celaka. Ini dia kerja semacam tipu menipu nih. Bila kita tanya mereka, mereka kata janji janji pilihan raya hanya menasfesto pilihan raya. Tidak paysh tunai, buat janji sahaja.

Sekarang ni apa manesfesto PKR DAP dan PAS?

Meratakan wang rakyat untuk Selangor? Selangor tu siapa? PKR DAP dan PAS ?

Apa lah jahat sangat politik manesfesto PKR DAP dan PAS nih!.

Bila tak terbuat bubar Dun dan cabut lari. Mana wang rakyat? Sekurang kurang nya BN ada bagi BRIM, ini kerajaan Selangor ada beri apa?

Burit di kedai Urut di merata Selangor kah? Tak aci lah semacam itu, yang perempuan semacam kami ni dapat apa? Dah lah memalukan kami jual burit di kedai urut di merata tempat, kami ternganga tak dapat apa pun. Tak kan lah suruh kami makan toy. Jahat lah kerajaan PKR DAP dan PAS nih!

Memerintah negeri dengan air liur, demokrasi jenis baru abad ini.

Demokrasi terpimpin, demokrasi satu parti, demokrasi hanya kepada rakyat autokrasi bagi pemerintah, dan terbaru demokrasi air liur, DerMa. Yaitu satu bentuk demokrasi ayahpin, dan bukan demokrasi terpimpin atau demokrasi satu parti amalan Singapura.

Buddist monks

Mendapat rahmat duniawi dari peminat setia. 

Demokrasi air liur pun demokrasi jugak. Demokrasi “kamu beri aku ambil, aku beri, aku sahaja yang boleh ambil, mu hendak, mu cari sendirilah, demokrasi air liur atau DerMa”.

Tiada sebab rakyat menyaman kerajaan, jikalau tidak kerana janji tidak di tunai. Kerajaan Dap di Selangor di bawah Khalid Ibrahim, setiap hari di saman kerana memperkenalkan sistem demokrasi baru, demokrasi air liur.

buddist

Pergi beli Well fire okay. Dok, diam diam. 

Sebelum menjadi terkenal, demokrasi air liur telah lama di amalkan oleh kerajaan Kelantan. Ianya disambut baik oleh penduduk negeri itu kerana demokrasi air liur atau DerMa, menyumbang kekuatan spiritual individu selepas memberi sumbangan kepada mereka yang menjadi ketua mereka.

Masyarakat Melayu memang terkenal dalam mengunakan ajaran luar, seperti pengaruh agama Hindu dalam kehidupan mereka zaman dulu dulu. Pengaruh cara hidup seorang Sami Buddha yang menerima derma dalam kehidupan mereka menjadi asas penting pentadbiran kerajaan Kelantan bagi mengamal demokrasi air liur, DerMa.

prak21

Tak salah heh, dia sembahyang ingat kan Tokong, kita sembahyang ingatkan Allah. Jadi Tokong dan Allah itu ada persamaan lah?>> Berat, … Jadi Apa pelik dengan permintaan Kristian tentang terjemahan Tuhan. PAS kan “hantu”, perkataan terbalikan “tuhan”.  Dengan UMNO kafir pulak, sebab apa ya? Pengaruh ini lah yang menyebabkan penganut Islam Ayah Pin bersembahyang di Batu Caves. PAS yang mula kan dulu.

Amalan bercakap dan berjanji adalah assimilasi dari DerMa, dan di pakai oleh Kerajaan Selangor, tetapi malang nya, Selangor terletak jauh dari Siam, dan pengaruh Sami Buddha di sini kurang, maka ianya tidak menolong kerajaan itu dari tindakan saman dari penduduk kerana mungkir janji.

Sebaliknya, di Kelantan, segala mungkir janji dan janji palsu tidak mendapat reaksi sama disana, dimana tidak ada pun penduduk negeri itu menyaman kerajaan Kelantan kerana mungkir janji dengan hebahan air liur di merata rata tempat.

Ini adalah kerana penduduk sudah peka dengan proses demokrasi air liur atau DerMa di negeri itu dan begitu kuat nya pengaruh luaran didalam kerajaan Islam di sana terutama keunikan kehidupan Sami Buddha. Itulah mesra nya Islam ulamak Kelantan dengan pengaruh agama lain terutama dari sami Buddha yang ramai di Siam.

Kerajaan yang terpengaruh dengan amalan memberi makan kepada ketua agama di Kelantan, seperti amalan Sami Buddha, masih kekal di negeri itu, manakala proses asimilasi ke Selangor dan lain lain negeri di bawah pakatan masih lagi di peringkat awal.

Kunjungan hurmat Muslidul Pas ke rumah Muslidul Dap di Penang adalah usaha pertama yang diadakan oleh pemerintah demokrasi DerMa, berselindung di sebalik usaha melunak kan keadaan dalam isu perbalahan tentang kalimah Allah.

Usaha Muslidul Pas berjaya. Di lihat beliau di jamu selera oleh Muslidul Dap seperti mana, Sami Buddha, di beri makan oleh penderma mereka di waktu waktu pagi hari. Sesungguhnya usaha melebarkan demokrasi jenis baru itu telah pun berjaya di perkenalkan di Penang.

Tok Cha Style

Cara mendapat makanan itu ada persamaan hanya ianya dilakukan secara moden sikit, tanpa “bowl”.

PS: Mengenal pengamal demokrasi DerMa di Malaysia baca selanjutnya di sini. Agama PAS telah lama terpesung, dan bukan amalan para Nabi dan sahabat kerana Kelantan terpengaruh dengan agama Buddha dalam amalan Islam mereka. Kota Bharu terlalu dekat dengan Bandar Golok.

Penang hanya “brand name” bagi Lim Guang Eng dan DAP sahaja, orang lain tidak boleh guna. Habis Chow Kwe Teow Penang, Rojak Penang, Laksa Penang, kena minta kelulusan kerajaan negeri bila pakai nama Penang.

Apa kena Lim Guang Eng ni.

Penang itu perkataan yang di gunakan oleh orang ramai untuk merujuk kepada negeri Pulau Pinang.

Semenjak tahun 2009, Lim Guang Eng berkata brand name Penang khas untuk DAP dan untuk mengunakan nya orang ramai perlu memohon untuk mengunakan nya dari kerajaan beliau.

Bila ada beberapa penganjur seperti penganjur larian semasa hari cuti Taipusan nanti, menamakan hari tersebut sebagai Larian Penang 2013, beliau terus membantah dan meminta supaya penganjur memohon kelulusan kerajaan dia, kerajaan DAP.

Tidak pernah berlaku perkara seperti ini, dan saya ingat, ini lah pertama kali nya situasi seperti melarang mengunakan nama Penang sebagai nama acara apa apa bentuk aktiviti di negeri itu.

Sepatutmya beliau menumpang dan memuji keatas keperihatinan rakyat menganjur sesuatu event untuk kebaikan orang ramai serta menaikan nama negeri itu di mata dunia, tetapi dengan arahan supaya nama Penang tidak digunakan sebagai nama acara tersebut menunjukan bagaimana DAP telah merubah landscape politik negara ini kepada sebuah negeri diktator seperti di Myanmar.

PS: Peniaga kecil chow keow teow Penang, laksa Penang, Rojak Penang, harus memohon untuk mengunakan nama Penang, sekira ingin menukar menu jualan. Jikalau gagal anda berkemungkinan menghadapi saman RM100 juta dari kerajaan Penang kerana mengunakan sewenang-wenang nya perkataan Penang. He he he. Wo Wo Wo. Habis orang Penang. Lantak.

Tidak ada siapa nak berperang, jikalau suruh berperang kita berperang lah.

Lihat. Hari Krismas. Lim Guan Eng suruh kerajaan setuju murtadkan Melayu. Pada hari Kristmas 2012. Jikalau suruh setuju dengan guna nama Allah pada terjemahan tuhan atau God didalam bible Melayu, suruh murtadkan Melayu lah tu.

Sekarang dia diam. Karpal kata dia diam sebab masih menyuruh murtadkan Melayu lah.

Dia gunakan spy Kristian beri kitab tersebut kepada penuntut Melayu di Penang. Ramai diam diam bakar kitab itu.

Tujuan apa Guan Eng atau Dap buat kerja ini?. Hendak kerja politik perang Melayu dengan Cina atau India ke?.

Kita buat assumptions ya. Senyap senyap Melayu bakar kitab itu. Ok lah, tidak akan menganggu perasaan penganut agama Kristian. Jikalau semua Melayu pergi bakar kitab itu di gereja kepunyaan spy kristian itu, tentu penganut kristian sedih dan mengamuk.

Tentu spy Kristian akan bakar al Quran pulak.

Envoy Vatican dari US tidak bolih buat apa apa. Gaduh antara Melayu dan kaum lain iaitu India dan Cina akan bermula. Kerana Kristian tidak dapat memurtadkan Melayu Islam seperti mana mereka tidak dapat memurtadkan kaum India Islam di India semenjak 200 tahun lampau.

Kenapa Dap teringin sangat memurtadkan Melayu ni? Sehingga Karpal minta Hadi suruh Majlis Syura ubah pendirian?

Dap anak beranak dari Pap Singapura. New Strait Times Singapura hari hari bantai BN. Singapura dengan Dap ada perancangan besar.

Apa dia? Singapura negara kecil tapi kaya kerana resources dari Malaysia. Tanpa Malaysia Singapura akan mampus. Lee Kuan Yew tahu itu. Lim Guan Eng pun tahu.

10 tahun ini pemimpin Malaysia fokus menambah baik resources dalam negara dan mengunakan kaedah add value yang lebih menguntung Malaysia dan rakyat negara ini terutama rakyat tempatan bukan imigeran. Pengeluaran minyak mentah dari Singapura merudum. Permintaan pergunaan pelabuhan di Singapura mengecil. Kilang memproses bahan mentah di Singapura mengecil. Hub pelaburan berpindah ke Kuala Lumpur dan sekitarnya.

Yang penting kuasa imigeran mengawal ekonomi rantau Melayu Nusantara. Bila ini berubah, Cina imigeran rantau ini berpakat untuk berperang. Ia, perang jaga kuasa itu.

Perang kecil kecil dulu, dan jikalau sudah teruk, guna kuasa luar serang Melayu dengan senjata pula.

Sekarang mereka perang dengan muslihat. Selagi tiada apa apa tentangan mereka tidak akan puas hati. Selepas ada perubahan dalam tentangan terhadap mereka, mereka akan gunakan tentera Cina dari Singapura.

Hendak selamat, hentikan bersama dengan Dap. Hentikan sokongan kepada Pas yang telah di guna oleh Pap Singapura untuk Cina Dap perintah Malaysia bagi menjayakan ego mereka mengawal ekonomi Melayu Nusantara. Ingat. Sebelum kita betul betul angkat senjata melawan Cina imigeran dari Singapura dan Penang.

Ini sama lah dengan kaum Melayu bergaduh pasal farait dan harta pusaka. Boleh potong kepala. Apa lagi dalam hal ehwal harta negara, semua bangsa dunia berperang. Jikalau itu terjadi, aku pun kena berperang angkat senjata. Anda macam mana? Tidak perlu fikir panjang, Allah kata wajib jaga harta sebuah negara Islam. Jadi kita perang saja lah, ikut kata Allah tuhan kita yang satu dan esa. Bukan dari anak tuhan atau bapa tuhan.

PS: Jikalau DAP menyuruh siasatan diadakan keatas pemberian kerakyatan warga asing di Sabah, perkara sama juga harus di bincang keatas pemberian kerakyatan kepada warga asing lebih sejuta sebelum merdeka. Adakah sesuatu referendum telah di rujuk kepada umat Melayu sebelum menerima cadangan British itu?. Jikalau tiada, kita harus mulakan siasatan dari sekarang bagi mengelak “perang” yang kita hadapi sekarang. Atau kerana tidak suka berperang maka Tunku bersetuju untuk memberi kerakyatan Cina dan India imigeran sebelum merdeka tanpa persetujuan majoriti rakyat Melayu semasa itu. Kita tidak boleh lagi menyuruk kebenaran kerana Melayu memang tidak suka kepada kaum lain memerintah mereka sampai kiamat.

Tak payah Perkasa suruh, ramai penganut Islam bakar al-Kitab bila sampai ke tangan mereka.

He he he. Kerja sia-sia duduk beri al-Kitab kepada Melayu.

Jikalau di India, 200 tahun pun gerombolan Kristian tidak berjaya mengkristiankan umat Islam di India, di Malaysia lagi lah pulak. Gerombolan Kristian ini mesti faham kan. Al-Kitab tu, walaupun letakan nama allah pada perkataan God, orang Melayu dari umur 6 tahun pun sudah tahu bahawa God bukan Allah, kerana God disini adalah anak tuhan. Orang Melayu 6 tahun tahu tuhan hanyalah satu, tidak ada anak dan bapa.

Tuhan Kristian ada bapa dan anak. Emak tidak ada. Ha ha ha ha ha ha. Mana orang Melayu terima. Itu sebuah kitab pembohong. Maka ramai bakar kitab itu bila sampai ke tangan mereka.

Beri lah pada aku, aku pun akan bakar al Kitab itu. Tidak payah Perkasa suruh, aku akan bakar semua yang aku jumpa. Tidak payah bakar di jalan raya. Bakar di dapur pun okay lah jugak. Tidak siapa yang akan tahu. Jikalau jumlah nya berlori, memang aku pun hendak bakar di depan gereja mereka.

Yang penting kita buat untuk diri kita sendiri. Kita tahu Allah hanya satu. Jikalau tulisan itu mengatakan allah anak tuhan, kita bakar saja benda karut semacam itu. Semacam kita bakar napkin dan pad orang perempuan pakai untuk haid. Benda kotor kita bakar lah.

Kristian mahu marah?. Marah lah. It is my freedom to burn al-Kitab if it is given to me. So what?.

Pakatan tidak ubah pendirian tentang guna Allah oleh bukan Islam – Azmin

Pakatan tetap dengan keputusan membenarkan bukan Islam mengunakan Allah.

Keputusan itu tetap diteruskan oleh Pakatan walaupun Majlis Syura Pas telah membuat keputusan bukan Islam tidak boleh mengunakannya.

Timbalan pengerusi Pkr, Azmin Ali berkata perkara ini telah di bincang dan di persetujui oleh Pakatan dan tidak ada perubahan didalam isu ini.

Menurut beliau Haji Hadi, Presiden Pas telah berikrar bahawa Pas akan terus bersama dengan keputusan Pakatan semasa mensyuarat majlis presiden Pakatan pada 8 Januari dan keputusan yang dipersetujui oleh mereka semenjak 2010.

Dengan kenyataan ini bermakna Pakatan tetap akan mengelabui mata rakyat terutama orang Islam yang tidak mahu nama Allah digunakan oleh bukan Islam dan Majlis Syura menetapkan untuk menghalang pengunaan nama itu di dalam terjemahan perkataan tuhan.

Tindakan Azmin dilihat sebagai memberi perlindungan keatas parti Pas dalam Pakatan setelah nadi pengerak parti itu Majlis Syura Pas bertindak membelakangi keputusan mereka bersama sebelum ini. Ia juga di buat diatas keperluan politik gabungan itu dan mereda kemarahan para penyokong dan akar umbi Pas dengan ada keputusan menyebelahi mereka dari Majlis Syura Pas baru baru ini.

NST 18 Januari 2013

When a government is a weakling, it tends to be associated with dubious projects.

Penang’s RM75 billion mixed development project in Balik Pulau seems as mysterious as that of a similar project in Kelantan.

Lack of economic intelligence, poor networking, lack of experience of the elected politicians and lack of resources are very common with weak governments who will be the center for opportunists to attack.

We have heard of a post dated cheque of RM4 billion from a similar doubtful project in Kelantan. Why it had gone awry in Kelantan when a development project was at a stake, and why it has not very obvious in other BN’s states?.

Opportunists are everywhere. The best target for a quick profit is to meddle with weak governments.

The character of the man who gave the post dated cheque to Kelantan State government for a sum of RM4 billion, is ordinary to any economic opportunist. It also can be found in the man handling the RM75 billion mixed development project in Balik Pulau.

 

Anwar threaterns Malaysian

Opposition leader says if BN cheats,’it will toppled by other means’ .
‘Talk of Arab Spring irresponsible’.

PAHLAWAN
Kita bersedia.

Kerana Allah dicemari , bangsa di pecahbelah kami menunggu dan akan menentang sampai ke akhir hayat, biar jasad dikandung tanah, kerana bangsa ku, agama ku dan tanah air.

Pantang Melayu di cabar genggam bara menjadi abu, menceluk pekasam ke pangkal lengan, membujur lalu, melintang patah. Ku tetap dengan semua pembela bangsa Melayu.

Tak steam tengok Shamsidar Demostrasi boh, ngape ye? Dah tua mu Annuar. Mana leh steam-steam lagi!

Cakap keras macam Negro. Annuar, Mat Sabu dan Urko Rais. Rupanya, mereka terperleot. Jelir lidah, keletihan. Nasib tak makan viagra, kalau sudah kena heart attack ler, komer semua, nak menghenjut sampai petang.

Kedatangan peserta Shamsidar Demostrasi berjumlah tolak 985,000 (-985,000), yaitu dekat sikit sahaja hendak sampai tolak sejuta umah penyokong tegar PKR, PAS dan DickPIG, seperti mana jangkaan Mr. Urko Rais.

Annuar sudah tidak steam tengok Shamsidar Demostrasi. Ya lah dah tua. Sapa teringin hendak tengok lagi. Semua kedut.

Yang malang nya, orang tua bawah ni. Dah lah parti dia tidak reti kira undi, dia sendiri pun kalau letak disini lama-lama jadi bahan gelak sampai perut terpeot beb. Caya lah ketua kaum Wanita parti minta nama Yehus jadi alah, nih.

dapkl112

Aku ingatkan selamat kan sultan. Rupanya selamatkan Jalan Sultan. Per kah hal nya? Karpal kan tak suka ngan sultan-sultan nih. Cari pasal karang kena TKO nanti moi. Pergi pasar lah moi.

kl121

Engkau orang hendak harapkan PAS. Mampus ler. Melalak dalam mimpi di masjid mereka tuh. Tau tak. Jangan di percaya orang PAS ini, beri duit ambil. Bila dapat duit tidur. Tak percaya beri ler kepada mereka.

najib d semenyih

Kejadian hari sama di Semenyih buat Annuar naik steam. Tau tak. Tak ramai semacam deme nih, berjuta. Sini adalah lebih kurang 40 ke 50 ribu datang. Bukan apa, mereka nih hendak ucapkan selamat tahun baru saja. Bukan demo. Demo demo tak main beb.

Cian Urko Rais. Kena korek hidung keluarkan asin untuk di jilat, hilangkan kering anak tengkok. Huh, jilat engkauo…… HA HA HA HA. WOIT.

Hari ini Hishammuddin Urko Rais terpelesot kalah dengan Jozan.

Perhimpunan Shamsidar hambar, Jozan lagi best beb. Kalah tukar Tiub beb!!!

Aku tak faham ngapa gang pakatan bolih dengar kata URKO, the apes, datang KL nih!!

malam himpunan rakyat 103

I Malaysia, kata URKO. Wow, tiru Najib ya, tak malu, siang malam bantai Najib dan Rosmah, sekarang pakai lambang 1Malaysia.

Udah, katakan perhimpunan Shamsidar, ngapa tunjuk satu batang jari. URKO, hang sepatutnya tunjuk dua batang jari. Tanda Peace. Tau tak. Ada makna sikit, buat sesuatu benda nih, tunjuk lah dua batang bro, dua batang jari tuh. Baru lah hang beri tanda peace!. Hang suka kan, jenis hippies-hippies dulu. Hang geng lama benda ni kan?.

Lagi pun bermakna beb. “Satu, untuk achmenn, dan satu lagi, untuk achjuar”. Dua batang batang jari beb. Peace tuh. Atau, payah-payah, engkau tambah kesemua lima jari, lagi eluk. Tanda hasrat engkau dengan LGBT. Lagi best tu, Urko weh!!. Nak kena ajar lak hang nih, itu ler, masa sekolah dulu asyik ponteng saja, asyik main di atas jalan raya, huh bila dah tua-tua semacam sekarang nih, sudah tak reti hendak fikir, clear, clear. Itu lah pasal nya. Mabuk, setiap hari. Ha ha ha. Aku rasa hang tak sober-sober dari dulu lagi lah, tengokkan perilaku hang nih.

malam himpunan rakyat 203

URKO tua ni pulak!. Pandai pilih pasangan bro. Cam Shamsidar lak. Patut lah hari ini dinamakan Perhimpunan Shamsidar.

Nyanyi lagu apa bro, lagu-lagu dengdut ke, atau lagu ‘alhamdullah”, there is a way ke. Atau there are two ways?.

Hey bro, mana Pok Nik, kata dia nak nyanyi lagu Datuk M Daud Kilau. “Satu Ringgit, dua ringgit, tiga ringgit, empat ringgit, lima ringgit”. Tak nampak batang hidung nih?. Dia hilang tongkat kah?.

Yang teruk aku, tak pasal jer, urko-urko nih, hari ini ada majlis khawin, dah kena lalu jalan-jalan jam di Kuala Lumpur lak. Hey, buat susah mahkluk manusia tul geng urko nih.

PS: Pok Nik, ambik seni kata ni betul-betul sebelum nyanyi ya.

Sama sama jadi sasau. Hey One Dollar, hey two dollars, three dollars, empat ringgit!!!. Hey, Urko, balik tumpang lori. Dah kalah judi.

Himpunan Shamsidar – terbaik dari Unspinner.

sinar

Himpunan kartun yang dijangka menjadi propaganda Pakatan DAP, PKR dan PAS. Nik Aziz yang dah lemah pun kata dia akan hadir untuk menyokong himpunan sejuta umat ini. Nasib lah jikalau kena darah tinggi.

Baca seterusnya di Unspinner. Untuk mendapat sedikit penerangan dari Utusan disini.

Demostrasi 12 Januari, 2013, di stadium negara, meh tengok.

manaannuarmahu

Para pedemostrasi akan terdiri dari 90% golongan sebegini.

Apa nok di kato. Menang sudoh suko.

CEC is using abacus to count vote: 2 plus 3 becomes 803. The fact that all Malaysian know how to use computer, but CEC does’t. How backward CEC is? Is it because of middle finger?

It’s a little bit funny this feeling inside.  I’m not one of those who can easily hide. I don’t have much money but if I did. I’d buy a big house where we both could live.

Nik Aziz likes to “riak” about how well he is with Quran. Haji Hadi downgraded school teacher, now CEC doesn’t even know how to count.

What a mess this country is in that we have a pack of opposition members who knows nut.

MIDDLE_FINGER_CHILD

Hey you, take this!!!.

Shame on you. A small boy can count 2 plus 3. How come it ends up with 803?. You know, Hadi should refer to CEC’s counting ability instead of downgrading teachers’ ability to speak their mind of.