Sejati,

Sejati. Ada lagu yang menghiburkan.

Dan sekarang dunia politik Malaysia di hiburkan dengan lagu lagu hiburan dan jenaka dari perkataan sejati.

Bila hati anda bukan sejati, separuh sayang Cina, separuh sayang India, suku sayang Melayu, maka bila yang separuh paruh tu minta, awak pun beri. Undang undang penting negara seperti ISA dan EO di mansuhkan.

Bila ramai kena tembak mati, diri ingin menjadi sejati. Mula fikir hendak buat undang undang baru. Itu dia bila kita tidak sejati, ambil yang baik, dari Cina, dari Melayu dan dari India. Campur jadi rojak mamak. Rojak mamak, mana sama rojak Johor. Rojak Perak. Tidak sama.

Bila Azlina hendak lawan Sharizat, isteri kepada Mat Kelantan NFC, sibuk dengan perkataan sejati. Perempuan sejati lawan perempuan tak sejati. Apa yang sejati ialah berkerja dengan hati penuh iklas dan perihatin masa depan kaum yang di pimpin. Ada kah begitu?.

Bila Maznah Omar, dog whisperer dari Bruntung Hill buat filem anjing berhari raya, mulanya kita ingat dia ini manusia sejati. Tetapi bila di siasat rupa nya bukan sejati.

Datuk Arif Sabri adalah sejati Melayu, tetapi tindak tanduk dia merupakan Melayu separuh sejati kerana tidak mungkin China DAP akan menolong Melayu walaupun dia masuk DAP.

Ini lah dia. Kita kena sejati. Tanpa sejati kita menjadi karut marut. Tidak keruan. tidak tahu yang mana satu yang baik dari China, India dan Melayu. Bila di campur semuanya dari bahan tidak sejati maka akan terjadi pontianak Gua Musang.

Jangan buat experimen mengenai perkataan sejati dengan benda bukan real. Sejati ada dalam diri kita semua.

Bila 16:16, Haji Hadi dan Husam kata tak nak MB

Kedua dua MP Pas berucap menegaskan parti mereka tak mahu ambil alih jawatan Menteri Besar.

Ya kah?.

Kut kut sudah menunggu masa dengan beberapa van penuh dengan mangga dan anak kunci untuk kunci pejabat kerajaan negeri Trengganu?.

Haji Hadi. Siapa tak kenal. Husam pun memang terkenal.

Orang PAS nih, jikalau tak bohong, belawok.

Otak mereka sudah faham, jikalau 16:16, negeri kucar kacir. Katak lompat ke PAS, PAS rampas jawatan MB, lompat ke UMNO, UMNO masih pegang jawatan.

Apa sandiwara mereka ni bercakap isu tidak hendak jawatan MB nih?.

Sandiwara nih ada hubung kait dengan Terengganu akan dan harus mengada pilihan raya negeri sekali lagi. Bubar semua dan tanding balik.

Dengan prestasi BN yang di kencing oleh China, mereka berfikir mereka boleh dapat lebih dari 15 kerusi yang mereka memang dulu dan rampas Terengganu.

Ada chance Husam bertanding Adun di Kuala Besut dan jadi MB Trengganu, lagi pun Haji Hadi sudah ingin jadi nelayan sepenuh masa dan akan di tewaskan oleh Husam pada pemilihan presiden parti nanti.

Itu otak pemikiran dan sandiwara dia orang. Jikalau hendak celuk tangan dengan dakwat kekal sekali lagi boleh lah terima sandiwara mereka ini.

Rakyat tak susah pun mengundi, biasa lah tu. Tetapi repurkasi keadaan ini macam perang yang tak sudah sudah. Asyik kena tembak dan kepala pecah atau putus tiap hari semacam di Syria. Kalau ingin perang ikut lah sandiwara Hadi dan Husam. Hendak hendak China hendak sangat perintah negeri negeri Melayu di zaman ini, dengan cadangan dan telahan tipu dan belawok sokmo kedua mereka ini China di beri peluang sekali lagi. Saya faham orang orang Besut, terutama orang Pulau Perhentian sangat lah kurang minat dengan orang China yang suka bertenggek di Kuala Besut.

Morsi is a Quran reader and memorized all pages

Eighty years experience and comprising members from all Orthodox Muslims around the Middle East, the Muslim Brotherhood is one of Muslim parties that are obsessed with building a country that is totally Islamic assimilating the Prophet Mohamed’s administration.

And Morsi was the man, the Muslimin Brotherhood’s choice when he won the presidential election last year. Only now he is a man with a lot of promises and or perhaps has forgotten which verses of the Quran he needs to understand and uses to help him keep up his presidential palace and office.

In equal if not slightly lower in the international arena standard is our Hadi Awang. He memorizes Quran and knows every verse of the revealed book as he speaks to crowd practically every time he is on a public speaking round in the country.

Now we ask, what is wrong with the Quran knowledge and using the knowledge in ruling a country that failed to give peace and stability to the people of a country?.

Is there anything else beside knowing and memorizing verses of Quran which makes a progressive leader of a Muslim country like here in Malaysia?.

Dap guna nilai buruk dalam meraihkan penyokong di Malaysia, siapa ajar

Bila sesaorang mengunakan nilai nilai buruk didalam menaikan image beliau, maka image itu tidak akan tahan lama, ianya akan lenyap di tolak oleh masyarakat sekelip masa sesuai dengan keburukan nilai nilai yang di gunakan.

Jikalau ianya melibatkan sebuah parti, maka menjadi kemestian alam semula jadi dimana nilai nilai buruk itu membawa kepada kejatuhan populariti parti tersebut seperti mana yang telah berlaku keatas individual individual yang termakan dengan mengunakan nilai nilai buruk sebagai amalan harian.

Apa nilai nilai buruk yang telah di gunakan oleh DAP?

Menipu kaum mereka sendiri dengan fakta fakta bohong, seperti mampu memerintah Malaysia sebagai sebuah negara Cina tanpa kaum kaum lain terutama Melayu.

Mengunakan anak anak muda kaum Cina menyebar berita bohong dan palsu memperdaya majoriti kaum Cina mempercayai bahawa kuasa akan berada bersama mereka dan sebuah negara pemerintahan Cina akan berlaku di negara ini apabila mereka semua menyokong DAP.

Sikap mereka mengunakan fakta bohong dan palsu adalah satu sikap mengunakan nilai nilai buruk untuk mendapat sesuatu yang di anggap suci.

Kita semua tahu mengunakan nilai buruk tidak akan boleh memperteguhkan sesuatu kepecayaan lambat laung akan runtuh bersama nilai nilai itu.

Sebagai pemimpin veteran, Lim Kit Siang tahu hal ini dan segera menjelaskan bahawa perubahan tersebut adalah hasil dari pengerakan kesan sedar diri semua rakyat Malaysia.

Walhal beliau amat faham bahawa perubahan drastik penyokong hasil dari nilai buruk itu hanya terdiri dari kaum mereka sahaja yang telah di tipu dengan segala tipu daya dari nilai nilai buruk yang di gunapakai oleh DAP.

Siapa ajar DAP supaya menjadi jahat sebegitu?. Jarang orang orang Malaysia mengamal budaya buruk.

Adakah sumber utama kejahatan itu datang dari the Star?. Milik MCA tetapi sokong DAP. Adakah MCA sendiri bersekongkong dengan DAP bagi menjatuhkan sebuah kerajaan Islam beraja Melayu?

Sikap the Star yang bermuka muka baik di hadapan tetapi jahat di dalam jelas di lihat pada keluaran akbar itu dua hari selepas PRU 13.

Apa yang di paparkan sebagai ” We are Malaysian” sebenarnya bererti “We are Chinese” untuk menutup kejahatan yang di guna oleh mereka memperdayakan kaum majoriti Cina mempercayai bahawa sebuah negara Cina di negeri Melayu pasti boleh di tegakan selepas kerajaan Melayu di jatuhkan dengan tipu daya hasil dari kelicikan kewartawanan mereka.

Mereka tentu nya amat jahat kerana terpadaya dengan nilai nilai buruk didalam mengamalkan profession kewartawanan dan menjadi kuda tunggangan DAP.

Sekiranya telahan ini ada kebenaran nya maka dengan itu kita syorkan supaya semua umat Melayu memboikot the Star dan DAP diatas dasar kejahatan mereka yang terang terangan berusaha menjatuhkan sebuah kerajaan Melayu di Nusantara tanpa sedar diri bahawa mereka itu sebuah kaum minoriti yang boleh di hapuskan dengan senang oleh kaum Melayu tanpa berkerja keras dan berperang.

Siapa ajar mereka ini menjadi jahat?. Singapura?, Israel?, Communist Parties?,

Atau sememangnya pemimpin DAP sendiri seperti Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Karpal Singh, Anthony Loke, Teresaa Kok, Hannah Yeoh dan lain lain, sememang nya manusia jahat?.

Tanya lah dan seledik.

Untuk itu sama sama kita tanamkan semangat menghancurkan musuh negara Malaysia number satu, yang jahat jahat, sama ada mereka itu Cina dan Keling DAP yang ada unsur unsur komunis atau sesiapa sahaja dalang yang ingin memporak perandakan negara.

Parti PAS bukan nasionalism dengan itu ianya parti antara galaxies

Seperti apa yang terkarang dalam buku buku beliau, Nik Aziz berpandangan bahawa Parti PAS adalah sebuah parti kepada umat dunia dan umat galaxies seperti malaikat dan jin jin.

Tidak salah beranggapan sedemikian kerana memang benar Islam adalah sebuah agama untuk semua umat dunia dan juga umat alam ghaib.

Tetapi apabila berkisar kan kepada hanya untuk memerintah sebuah negeri, definasi keatas sebuah parti dengan kewibawaan sebuah agama yang telah di bawa oleh seorang Nabi amat besar beza nya.

Agama Islam di bawah pemerintahan Nabi meluas sehingga seluruh dunia, manakala kewibawaan PAS hanya tertumpu di Kelantan dan beberapa serpihan kawasan di negeri negeri lain secara kecil kecilan. Malahan kewibawaan Nik Aziz mempromosikan agama Islam secara berparti dengan lambang PAS terhempit dan mengecil dari Kota Bharu ke Tanah Merah, dan kawasan pengaruh kekuatan Islam beliau semakin mengecil sekitar kawasan Kota Bharu sahaja.

Sedangkan pengaruh Islam yang di bawa Nabi semakin membesar keseluruh negara dunia. Tiada siapa kenal PAS dan Islam nya di benua Afrika, Latin Amerika dan Europah, sedangkan angan angan serta cita cita beliau mengutus berita bahawa PAS itu for all. Seperti politik Nabi.

Dari kalangan Ahli Parti DAP sendiri tiada seorang pun kaum Cina chauvinist tersebut memeluk agama Islam PAS.

Cita cita Nik Aziz mengembangkan Parti PAS di antara umat di Malaysia dengan mengunakan cara berpolitik Nabi di dalam mengembangkan agama Islam bukan sahaja tidak berjaya malahan menunjukan kelemahan beliau yang amat jauh dari kejernihan dan kebesaran Nabi Muhamad sendiri yang di pimpin oleh Allah. Bila beliau menyamakan kepimpinan beliau dengan kepimpinan Nabi Muhamad maka disini lah letaknya perbezaan penyampaian kepada politik PAS dengan kebolehan politik Islam sebenar yang di bawa oleh Nabi Muhamad SAW.

Perbezaan ini meletakan PAS sebagai sebuah parti meniru sebuah empayar Islam yang besar, sedangkan keupayaan para ilmuan PAS sangat terhad. Jikalau tiada seorang pun kalangan ahli Pakatan memeluk Islam dengan slogan PAS for all, apa lagi di kalangan orang orang yang tidak mengenal PAS seperti kaum Cina Islam di negara Cina.

Dan dengan itu, PAS adalah juga sebuah parti nasionalist berharap kepada penyokong atau peminat dari kalangan mereka walaupun dengan lantang menolak kerana UMNO sebuah parti kaum Melayu dan nationalist.

Selamat Tinggal Nik Azz dan selamat bersara. Harap harap kaum di Planet Mar dan Jupiter memeluk Islam kerana anda dan parti PAS. Sudah sudah lah, tiada siapa boleh lawan Nabi Muhamad didalam semua segi dan keagongan nya. Tidak Nik Aziz dan tidak PAS.

20130515-191833.jpg

Tempat di mana Nik Aziz bercita cita menjadi orang seperti Nabi dengan mengajar agama Islam. Berapa ramai non Muslim masuk Islam menerusi politik yang di bawa nya itu? Dan berapa ramai yang terpesong dengan fatwa nya? Ini beza Nabi dan orang biasa yang bercita cita luar biasa.

Dan diantara misi besar Islam PAS adalah ke Menuju ke Putra Jaya, seperti papan Tanda di markas Nik Aziz di Kota Bharu (gambar di atas). Ramai lagi umat dunia tidak kenal Islam seperti orang orang di Kutub Utara. Kalau betul mengamal ajaran Pas untuk Islam for all kenapa tidak tubuhkan cawangan Pas di Kutub Utara? Ini bukti PAS adalah parti seperti lain lain parti politik dunia yang ingin berkuasa tetapi malang nya hanya meniru politik Nabi.

Nik Aziz banyak makan buah zabit cap Tok Guru — he he he.

Pandai lah dia. Sebab makan buah zabit cap tok guru tiap hari.

Aritu dia kata letakan calun dari Kelantan di Putra Jaya strategi PAS dan dia sangat sayang pada Husam Musa.

“Dia tu orang yang saya amat sayang” kata nya dulu semasa orang tanya tentang Husam ke Putra Jaya.

Dalam otak dia tau Sultan tidak suka sangat kepada Husam Senirekacipta nih.

Habis saja pilihan raya terus berhenti jadi MB. Suruh Mat ganti dia tanpa beri tau Husam. Mat pun recommend kawan kawan dia jadi ahli mesyuarat negeri, tanpa di senaraikan Husam dan kawan baik dia yang Sultan kureng senang dengan kerja kerja buat batu asas dan cilok duit derma, terutama mengunakan nama baik istana dalam group Royalti.

Nik Aziz tak masuk campur dah. Husam dah kena buat demostrasi depan MB baru bertanya kenapa nama beliau tak masuk list.

Bila dia tanya Nik Aziz, Nik Aziz kata “Mana aku tau Sam, mu gi tanya Mat lah”.

He he he, dia kata sayang Husam tetapi sebenarnya tidak. Dia pandai buang orang sebab makan banyak buah zabit. He he he, Husam batu asas kena buang batu, dan tidak ada lagi asas untuk dia di lantik ahli majlis dewan undangan negeri. Habis Annuar Ibrahim orang dia kena buang batu di Kelantan.

DAP and PAS, best of friend in Selangor for MB Post – Calsberg the cool damn

carlsberg

Oh my, you come in between of us. Not by the legs but by the mouth.

nobeer no good for health

PS: WE will close down Carlsberg factory if we win SELANGOR >>>> DAPAS.

Ahli Tegar PAS menakutkan pengundi Kelantan dengan cerita cerita karut marut

Sudah bertahun mereka ini memberi gambaran gambaran yang tidak jelas dan mengunakan penerangan yang tidak jelas tersebut untuk menakutkan orang ramai supaya mengundi PAS.

Apa kah penerangan fakta yang tidak jelas di gunakan itu?.

“Penyanyi “Bo Lah Wei” telah mati jatuh kerana menyanyi lagu “Bo Lah Wei” untuk menukarkan kerajaan mereka!.

Satu.

Sedangkan beliau masih segar bugar.

Dan mereka menciplak lagu dia dengan versi PAS.

Ciplak hak cipta orang lain adalah gerak kerja yang mampu di bina oleh PAS.

Dua.

Lain lain cerita ialah menakutkan manusia dengan cerita pelik.

Bila orang komplain tentang kelemahan Nik Aziz dalam hal hal ekonomi di katakan mereka yang buat komplain itu menjadi bisu, dan orang yang komplain tentang peribadi Nik Aziz pula terus jatuh mati.

Bila corak ini di guna oleh mereka yang amat pakar memanupulasikan perkara perkara yang menyentuh perasaan orang orang lemah fikiran, maka ianya menjadi aliran melemahkan penduduk Kelantan yang telah lama di manipulasi dengan cerita karut marut dan berasaskan ilmu taksub.

Dan kita penggundi baru harus sedar bagaimana penipuan licik kaum dan para pemimpin PAS untuk mereka hidup senang dan kaya raya mengikut keadaan masyarakat di Kelantan. Kaya mereka saudara saudari semua, jangan tertipu dengan zuhud mereka itu. Kita miskin dan terus miskin.

Sampai bila kita harus terima penipuan kaum mengaku ulamak ini?.

Besuk kita tentukan mereka semua ini menerima balasan tuhan dengan menjatuhkan mereka dari meneruskan sebuah kerajaan yang suka memberi gambaran yang tidak jelas seperti ingin menipu rakyat yang mereka anggap bodoh dan lemah dengan cerita cerita katut marut.

Biarkan mereka pada hari Isnin ini berada di Pantai Cinta Berahi dan memandang mandang ke langgit mencari cari bulan di malam malam gelap mereka. Dan hidup lah mereka dengan hasil lumayan dari kita semua semenjak memerintah hampir 23 tahun.

Hidup Melayu Kelantan. Hidup UMNO hidup BN.

Budaya gedeber umat PAS di jalanraya menunjuk kereta kereta buruk mereka, seperti umat Taliban

Kota Bharu penuh dengan anak muda sedang menunjukan kereta buruk mereka di jalan raya sambil pegang bendera PAS.

Itu yang mereka ada. Dan ini lah peluang yang ada untuk melakukan sesuatu aktiviti memenuhi masa mereka yang terlampau lapang.

Aktiviti ini dibenarkan olih para pemimpin PAS bagi menunjukan kekuatan dan mengertak lawan dengan perasaan gerun kepada keramaian orang menyokong parti PAS.

Nak suruh orang gerun dengan cara aktiviti itu saya rasa tidak akan kesampaian. Orang tak gerun lagi kepada aktiviti bodoh.

Sekarang orang melihat kepada kebolehan umat atau masyarakat. Dari jenis kereta yang buruk buruk yang di gunakan oleh mereka boleh menunjukan betapa hampes nya kebolehan mereka sebenarnya.

Besusah payah mereka membayar ansuran bulanan pinjaman kereta RM300 sebulan dan itu adalah taraf mereka. Aktiviti ini boleh menunjukan bahawa sebagai pemimpin sebuah masyarakat, PAS tidak berkemampuan membina sebuah masyarakat yang lebih baik serta berkebolehan tinggi dan berbudi bahasa.

Sekiranya kita undi mereka, undian itu memberi erti bahawa kita juga ingin melihat masyarakat kita ketinggalan dari membina kejayaan yang lebih baik.

Itu belum lagi di kira kebolehan mereka berdebat mengenai sesuatu isu untuk kepentingan orang ramai.

Budaya seperti ini tidak ada faedah. Budaya seperti ini adalah budaya Taliban yang akan di tertawakan oleh penduduk dunia yang maju.

20130504-014613.jpg

PS: Kereta buruk buruk ini berpusing pusing dalam bandar berpuluh kali menghabiskan duit minyak dan masa. Rakyat Kelantan yang mengundi akan jatuhkan PAS pengamal agama dan aktiviti songsang seperti berarak Cina mati di jalan raya yang mereka sendiri tidak pandai bina.Selepas 5 hb Mei nanti mereka akan duduk di Pantai Cahaya Bulan melihat lihat bulan di langgit.

Dakwat kekal tidak hilang di dahi Pa Ali – pengamal tasauf

Para pengamal tasauf berpendapat titik dakwat hitam di dahi Pa Ali tidak dapat di hilangkan dan tetap berada tercalit di dahi beliau.

Walau pun di basuh dengan apa apa jenis pembasuh kimia seperti yang dinyatakan oleh pengamal media pro pembangkang tentang dakwat kekal PRU 13, namun bekas dakwat hitam itu masih terserlah di dahi beliau.

Ramai berpendapat bahawa bekas dakwat hitam di dahi itu menyerupai huruf Z yang boleh membawa maksud Zuhud, dan pendapat dari pengamal tasauf bentuk huruf Z itu pula boleh memberi makna Zina.

Manakala dakwat kekal yang tercalit di dahi Nik Aziz pula menyerupai huruf yang sama berada di dahi Pa Ali, yaitu huruf abject Z.

Walau pun sama huruf, ramai berpendapat bahawa Z didahi Nik Aziz pula membawa maksud Zuhud.

Pengamal tasauf pula berpendapat huruf Z di dahi Nik Aziz itu mungkin bermaksud Zorro, iaitu kerana lain cakap lain buat seperti Zorro yang bertopeng pada waktu malam. Atau, nampak Zuhud, tetapi sebenarnya Zorro.

Kerajaan Kelantan gelisah kerana internet dan media baru

You tube, imgur, facebook, asyik.tv, twitter,blog, whatsup, Chat, dan lain lain application baru telah mengelisahkan pemimpin PAS terhadap segala apa perancangan mereka bagi mengekalkan pengaruh pemerintahan mereka di Kelantan.

Segala bentuk fitnah dan perkara yang tidak benar yang digunakan oleh mereka di sanggah dengan fakta kebenaran hanya dalam masa lima minit. Sebelum ini fitnah dan pembohongan berada dalam benak pendengar berbulan bulan lama nya.

Bagaimana Husam di malukan dengan fitnah ke atas JAWI dengan di saman oleh pihak berkuasa bila berbohong kepada rakyat tentang pembuangan ahli jawatan kuasa masjid di Putra Jaya hanya beberapa jam setelah beliau berbohong.

Juga bagaimana malu nya Nik Aziz apabila orang ramai tahu mereka yang mengerjakan solat Jumaat tempuh hari terdiri dari mereka yang di upah dari serata tempat dan bukan terdiri ahli qariah Putra Jaya dan juga penggundi berdaftar di kawasan itu.

Sejam Nik Aziz berbohong seluruh warga muda Malaysia tahu dan di bangkang tanpa perlu bersua dengan beliau lagi. Sejam selepas Nik Abduh berkata Allah suruh ambil Putra Jaya, beribu anak muda Malaysia ketawa besar, dan memberi reaksi negatif keatas kenyataan beliau serta meremehkan keilmuan anak Nik Aziz itu.

Zaman ini adalah zaman kebenaran. Mereka tidak boleh berbohong lagi seperti 23 tahun dahulu.

Selamat tinggal wahai kaki pembohong.

Bas station KB tidak pernah berubah semenjak 40 tahun dahulu. Dan PAS dan DAP ingin ubah. Cuba ubah keadaan rakyat anda dahulu baru fikir nak ubah orang lain.

20130429-115529.jpg

Pa, nasib baik tak sumpah lagi di Rusila, ada lagi nih!. Tak say ker? Tak apa, parti anda tak kisah nya. No Hudud.

PA

PA2

Mereka ini celebrity weh. Macam anda. Baru ada standard. Tapi ingat, handphone selalu tutup tau. Jangan nanti cakap, I call call, tak dapat. Tentu dia cakap bateri dah habis, kerana dok bercakap dengan untie, dah tu kena beli bateri baru. You tau, itu jenis makan sekeliling tau. Bila tutup phone semasa itu sedang makan ais krim di MacDee tau tak?.

 

Kenapa Mike Taisyon Join PAS

ku_yahTan Sri Muhamad Taib Muhamad, memang terkenal di Selangor dan Malaysia. Mantan MB Selangor.

Dia meninggalkan UMNO dan bersama PAS minggu ini, setelah mendiamkan diri beberapa waktu yang lalu setelah berhenti dari menjadi MB Selangor.

Dari pandangan saya orang biasa menumpang hidup mencari makan di Selangor, tiada apa apa benda baru yang telah di lakukan oleh beliau yang saya boleh tulis untuk memberi gambaran perubahan kepada saya dan lain lain penduduk Selangor seperti saya.

Apa yang pasti ialah saya dapat menjadi warga Selangor tanpa bantahan dari penduduk jati Selangor.

mtaib2_343109293

Nada dan lagu yang di dendangkan oleh Mat Taib semasa mempelawa rakan rakan UMNO keluar bersama beliau mengundi calun PAS ialah agama Islam, roh Islam, dan kepimpinan Islam, yang di yakini oleh beliau ada lah paksi utama parti PAS.

Dan dengan begitu, pada pandangan beliau walaupun UMNO di diri kan dengan roh Islam, ianya masih belum sampai kepada roh Islam yang beliau yakini.

Sebagai MB Selangor, keterampilan beliau sebagai pejuang roh Islam berhasil di lihat bila beliau mengawini puteri Sultan Selangor, secara diam diam. Juga beliau telah betul betul memperkasakan bahasa Melayu, iaitu bahasa orang orang Melayu yang di kenali sebagai umat Islam, selepas mengakui bahawa beliau tidak faham bahasa bahasa lain selain bahasa Melayu, setelah sejumlah besar wang Malaysia di temui oleh polis Australia ada dalam simpanan beliau.

Sekiranya ini perkara perkara roh Islam yang di temui di dalam parti PAS dan tidak ada dalam UMNO, maka beliau tidak perlu masuk PAS, beliau juga boleh menemui roh Islam sebegitu di dalam parti parti lain seperti PKR dan DAP.

Jikalau roh Islam yang ingin di temui beliau adalah untuk menyuruk kerendahan akhlak atau moral seseorang pemimpin, saya amat pasti dan jelas beliau akan menemui nya dalam kepimpinan parti PAS. Parti UMNO dan orang orang Melayu Islam tidak akan menyuruk keburukan dan rendah moral para pemimpin mereka. Mereka akan di nyah laku supaya bertaubat dari membuat dosa dosa kepada rakyat.

2

Gambar Hiasan – Untuk pengundi laluan 5

Adakah itu yang ingin di temui oleh Mat Taib setelah menjadi ahli PAS?. Sama sama kita lihat perkembangan nya nanti.

Terpulang lah kepada rakyat Hulu Selangor memikirkan roh Islam yang mana lebih mutlak bagi kehidupan kita.

Bersambung.

Nik Aziz pakar strategist PAS

Selepas 5 Mei nanti kita akan melihat ramai orang Cina bukan Islam di semanjung menjadi wakil rakyat dan ahli parlimen mewakili orang orang Islam Melayu hasil dari dua pakar strategist iaitu Nik Aziz dan Lim Kit Siang.

Dengan kebenaran dari Nik Aziz orang bukan Islam layak menjadi wakil rakyat mewakili orang orang Islam dengan mengunakan platform PAS dan akan menjadi sejarah dalam perundangan di Malaysia dimana wakil yang akan menang itu adalah wakil PAS walaupun mereka ahli DAP.

PAS tidak berhak menahan mereka dari menjalankan aktiviti politik DAP dengan kemenangan mewakili PAS.

Jualan murah parti PAS kepada Parti DAP di sanjung baik oleh pakar strategist DAP dan mereka dengan senggaja merusakan aktivti pemilihan ahli CEC supaya ROS mengambil tindakan memansuhkan permilihan itu dan menerima tawaran PAS untuk bertanding di atas tiket PAS.

Nik Aziz terkenal dengan kelakuan gerak kerja di tipu dari belakang tidak sedar dengan penipuan licik kaum bukan Islam untuk mendapat pengaruh dari penggundi Melayu Islam dan telah terperangkap mainan politik kotor orang bukan Islam untuk memerintah negeri dan negara Melayu.

DAP selepas tidak berjaya dengan 13 Mei sekarang telah berjaya memegang tengkok PAS supaya mereka boleh mewakili orang orang Melayu yang mereka bunuh semasa peristiwa itu dan sekarang menjadi musang berbulu ayam untuk terus menghina dan menghancurkan Melayu kerana kebijaksanaan atau kealpaan pakar strategist PAS Nik Aziz.

Semoga kesemua umat Islam faham isu ini dengan jelas dan terang dan kenangkan bahawa perosak alam Melayu adalah pakar strategist PAS, Nik Aziz dan pakar strategist DAP, Lim Kit Siang.

Iklan pasaraya PRU 13 – jualan murah, beli satu dapat semua percuma

Tertekan dengan permintaan menurun, pasaraya PAS telah menawar jualan murah tahunan, yaitu 5 tahun sekali, beli satu dapat percuma semua benda dalam pasaraya.

20130419-015222.jpg

Aduhai, wifi pun free bro. Habis kedai mamak, memang percuma dah bertahun. Lawan mamak nampak!!, sure mamak marah ni. Ke tipu jer?.

Kalah pasaraya di Chow Kit Road. Pasar Malam dan Pasar lambak kalah cam ni. Aduh susah cari makan nampaknya.

Allah suruh kita ambil Putra Jaya, Nik Abduh antara calun kronisme dan waris anak pinak cucu cicit ahli Pas Kelantan.

Sebagaimana di dalam sebuah kedai runcit dan dimana pengurus jarang ke pejabat kerana uzur, perebutan jawatan dalam pejabat terdiri dari hanya suku sakat, waris, anak beranak, cucu cicit dan anggota anak beranak.

Mereka yang tanpa tali persaudaraan walaupun berkerja bertungkus lumus untuk syarikat akan tidak terpilih.

Itu lah ibarat bagaimana pemilihan bakal calun PAS pada PRU 13 kali ini yang berkecamuk dengan masaalah tersebut. Walaupun di sahkan mempunyai masaalah moral kaum kerabat dan waris waris ahli PAS mendapat perkenan dari jawatan pemilihan parti yang telah di sahkan oleh Nik Aziz.

Kelamkelibut pada pemilihan calun pada hari ini menyebabkan ada antara ahli PAS akan bertanding sebagai calun bebas didalam perlawanan tiga penjuru pada PRU 13. Peristiwa ini jarang berlaku, tetapi semenjak kini ianya menjadi satu permasalahan ketara dalam PAS Kelantan.

Manakala di pihak BN sedikit kekecohan berlaku apabila presiden Perkasa yang di katakan akan mengunakan lambang BN tidak di senaraikan, di mana beliau dengan serius berkata akan bertanding sebagai calun bebas.

Timbalan nya, Zulkifli Nordin bagaimana pun di pilih sebagai calun BN di Shah Alam. “Jikalau di katakan saya berkontraversi, Zul pun berkontraversi, jadi mengapa saya tak di pilih?”.

Saya berpendapat ini kerana memang dia berkontraversi di peringkat yang tinggi.

Walau bagaimana pun beliau berkata, beliau akan terus menyokong BN walau pun bertanding sebagai calun bebas.

Ini adalah salah satu contoh kontraversi peringkat tertinggi, apabila membuat kenyataan menyokong BN tetapi tetap lawan BN.

Suka betul Harakah buat fitnah mengunakan fakta yang belum tentu sah. Bila di beri video tidak mahu mengaku.

Kenapa harakah suka buat cerita yang belum tentu betul fakta nya, dan mengunakan nya bagi menaikan sentimen boros supaya mendapat perhatian rakyat?

Muka tengah harakah 15 18 April 2013 penuh dengan fakta bodoh yang belum pernah di sahkan oleh sesiapa.

Memang hasrat harakah ingin menaikan sentimen benci pada pemimpin, dengan mencetak satu muka penuh akhbar tersebut bertujuan menjatuhkan maruah Najib dan isteri.

,

20130415-002354.jpg

Bila orang lain buat fitnah mula melenting bagai badak sumbu. Ini tidak lain tidak bukan satu tempat pencetus politik fitnah di negara ini dan ianya bermula dari media seperti ini yang tiada kredibiliti. Jikalau di lihat kilang fitnah hebat datang dari kumpulan kumpulan media pakatan.

Maaf cakap. Sekarang orang lihat bukti dengan warna dan fakta terang, seperti video sex kumpulan kuat agama. Rakyat sudah kurang minat dengan fakta angan angan seperti di dalam media harakah, dan sudah tentu percaya apabila lihat dan dengar adegan sensasi dan suara keseronokan puak puak lupa agama dan hanya bertopengkan Islam.

Saya harap ramai para media mengeluarkan video yang menunjukan kepuraan kaum pelampau agama ke mata rakyat sebagai menahan serangan bodoh dan membalas fitnah dengan benda yang lebih berfakta seperti tayangan video kerenah jahat ahli ahli bertopengkan agama dari pihak media seperti harakah.

Nik Aziz, bila kerajaan pusat menzalimi kerajaan Kelantan?, Pusat belanja RM13 setiap RM1 cukai di kutip di Kelantan.

Cakap selalu menipu. Hari hari mengatakan kerajaan pusat menzalimi kerajaan PAS dan rakyat Kelantan.

Sedangkan, mereka lah yang menzalimi rakyat Kelantan berdekad lagi dengan bercakap bohong setiap hari, dari pada perkara perkara yang penting kepada rakyat, seperti bekalan air bersih, isu jalan raya, isu rumah dan masaalah pembandaran, sehingga kepada hal hal agama seperti menuduh orang Islam sebagai kafir.

Pusat memberi RM160 juta untuk bina jambatan di KB, merupakan separuh dari apa yang kerajaan PAS buat selama setahun.

Haram mengundi parti PAS kerana mereka nampak seperti ulama tetapi sebenarnya pembohong dalam hal hal agama dan ekonomi.

Rakyat beri seringgit, kerajaan pusat gandakan sebanyak 13 kali kepada rakyat Kelantan. Lebih dari kebiasan kerana perihatin dengan kesusahan orang Melayu Islam di Kelantan kerana di zalimi oleh kerajaan PAS bertahun tahun.

Empat saksi kata ABIM

Ingat Tuhan pun gunakan imbasan perbuatan anda dengan tayangan balik apa yang telah anda lakukan. Malahan tayangan itu akan di sertakan dengan audio jelas dengan semua anggota badan berkata kata sebagai saksi.

Video sekarang pun begitu, walaupun audio dan imbasan belum sampai ke alam tiga dimensi.

Jadi bagi mereka yang masih memerlukan empat saksi, kena fikir balik. Dengan video ada berjuta saksi.

Tiada orang boleh ganti Nik Aziz – Mohd Amar Abdullah (Nik)

5_yoda_starwars

Dalam Star War pun ada Nik Aziz. Maaf cakap, watak dia dalam filem Star war, adalah lebih baik dari Nik Aziz. Beliau lawan the Dark Forces. Nik Aziz join “the dark forces”. Apa cerita BROTHER?.

keramat nik ajis

Sembahyang Isterikarah cara para pemimpin pemimpin PAS.

Sekarang ini menjadi imam pilihan PAS pun belum tentu boleh di percayai atau di harapkan, jadi macam mana Amar berkata “Kalau kita mahu perkasakan Islam, kena faham Islam, kalau nak jadi imam pun orang tak harap, macam mana mahu perkasakan Islam?’.

4

Sembayang Isterikarah PAS? Sang Kelembai adalah tok imam PAS? Boleh harap ker jadi imam?

Gambar ini hanya untuk memberi penjelasan isu “menjadi Imam pun orang tak harap, macam mana mahu perkasa kan Islam?”. Perkasa kah Islam dengan tok Imam jenis terpilih oleh PAS ini, Bro?. Boleh kah ahli masyarakat berharap dengan tok imam pilihan PAS seperti diatas?. Aduh, jawab lah bro.

Adakah ini juga ajaran tok tok imam PAS dalam isu sembahyang isterikarah?. Jikalau ada lah sembahyang jenis itu? Saya rasa tiada. Maka mengapa anda baru sekarang ingin memperkasakan tok tok imam yang berbakti kepada masyarakat tanpa campur aduk politik PAS dengan agama?

Ramai tok tok imam Malaysia yang asli dan tidak ingin menjadi tok imam PAS yang berkecamuk dalam isu agama, terutama isu menjual nama Allah kepada bangsa asing atau non-Muslim.

Perbetulkan dahulu otak anda supaya faham keadaan masyarakat semasa yang ingin hidup aman damai tanpa perpecahan terutama dalam isu agama. Anda telah memperkudakan tok imam tok imam supaya meletak kepercayaan bagi kepentingan politik keatas sebuah parti yang tidak mesti nya sebuah parti berkonsepkan Islam.

Itu dia mengapa PAS telah memerintah selama 23 tahun di Kelantan.

Mereka “stress point” di mana sebagai pemimpin mereka kena jadi tok imam dan boleh perintah negara.

Okay, berapa banyak tok imam yang telah di ajar oleh PAS?. Berapa tinggi darjah kepandaian tok imam tok imam PAS?. Berapa bersih diri diri dan ahlak tok tok imam PAS?. Berapa banyak imbuhan yang PAS bayar kepada tok imam yang tidak berpolitik? Adakah setelah 23 tahun PAS membina universiti tok imam?

Kepandaian sesaorang itu terhad. Tok imam bukan boleh mengawal akaun, tok imam tidak pandai menjaga dan membina masjid, tok imam tidak tahu melihat masa depan, ekonomi dan menjana wang beratus juta. Adakah PAS telah memperkasakan mereka dengan semua ilmu ilmu diatas selama 23 tahun memerintah Kelantan?. Tanya lah mereka. Jawapan nya sila lihat gambar di bawah.

Jadi, PAS harapkan tok imam, tetapi menahan dan tinggalkan sesiapa yang tidak menyertai mereka. Dahulu kala tok imam tidak bergaji, dan semenjak PAS ambil alih, berapa banyak gaji mereka? Perkasa kah tok imam tok imam di seluruh Kelantan atau di Malaysia?

Okay, apa ilmu agama anda, sekiranya sembahyang isterikarah juga di pertunjukan kepada kita dari mereka mereka yang telah menjadi tok imam di seluruh negara sebagai bukti memperkasakan Islam?. Contoh nya gambar di atas. Macam mana nak perkasakan Islam sekiranya tok imam anda itu faham sahaja Islam tetapi tidak mengamalkan agama Islam?. Kafir sana, kafir sini?.

Beliau tu bukan kah bekas Tok Imam anda?.

Semua orang boleh di ganti, kecuali NABI MUHAMAD SAW.

Apa lagi jika ianya melibatkan seorang yang bernama NIK AZIZ. Pakar “zero doing over 23 years in Kelantan”.

ADAKAH PERKASA NYA ISLAM SELAMA 23 TAHUN KERANA NIK AZIZ?

20130410-225820.jpg

Jawapan nya ada tertulis di dalam gambar di atas.

Saya tidak kata. Dia kata. Jadi boleh harap kah tok imam tok imam PAS ni?. Saya sudah lama jauhi tok tok imam PAS!!. Takut bini kena sembahyang isterikarah!!!!.

blogger-image--1503451026