Tiada orang boleh ganti Nik Aziz – Mohd Amar Abdullah (Nik)

5_yoda_starwars

Dalam Star War pun ada Nik Aziz. Maaf cakap, watak dia dalam filem Star war, adalah lebih baik dari Nik Aziz. Beliau lawan the Dark Forces. Nik Aziz join “the dark forces”. Apa cerita BROTHER?.

keramat nik ajis

Sembahyang Isterikarah cara para pemimpin pemimpin PAS.

Sekarang ini menjadi imam pilihan PAS pun belum tentu boleh di percayai atau di harapkan, jadi macam mana Amar berkata “Kalau kita mahu perkasakan Islam, kena faham Islam, kalau nak jadi imam pun orang tak harap, macam mana mahu perkasakan Islam?’.

4

Sembayang Isterikarah PAS? Sang Kelembai adalah tok imam PAS? Boleh harap ker jadi imam?

Gambar ini hanya untuk memberi penjelasan isu “menjadi Imam pun orang tak harap, macam mana mahu perkasa kan Islam?”. Perkasa kah Islam dengan tok Imam jenis terpilih oleh PAS ini, Bro?. Boleh kah ahli masyarakat berharap dengan tok imam pilihan PAS seperti diatas?. Aduh, jawab lah bro.

Adakah ini juga ajaran tok tok imam PAS dalam isu sembahyang isterikarah?. Jikalau ada lah sembahyang jenis itu? Saya rasa tiada. Maka mengapa anda baru sekarang ingin memperkasakan tok tok imam yang berbakti kepada masyarakat tanpa campur aduk politik PAS dengan agama?

Ramai tok tok imam Malaysia yang asli dan tidak ingin menjadi tok imam PAS yang berkecamuk dalam isu agama, terutama isu menjual nama Allah kepada bangsa asing atau non-Muslim.

Perbetulkan dahulu otak anda supaya faham keadaan masyarakat semasa yang ingin hidup aman damai tanpa perpecahan terutama dalam isu agama. Anda telah memperkudakan tok imam tok imam supaya meletak kepercayaan bagi kepentingan politik keatas sebuah parti yang tidak mesti nya sebuah parti berkonsepkan Islam.

Itu dia mengapa PAS telah memerintah selama 23 tahun di Kelantan.

Mereka “stress point” di mana sebagai pemimpin mereka kena jadi tok imam dan boleh perintah negara.

Okay, berapa banyak tok imam yang telah di ajar oleh PAS?. Berapa tinggi darjah kepandaian tok imam tok imam PAS?. Berapa bersih diri diri dan ahlak tok tok imam PAS?. Berapa banyak imbuhan yang PAS bayar kepada tok imam yang tidak berpolitik? Adakah setelah 23 tahun PAS membina universiti tok imam?

Kepandaian sesaorang itu terhad. Tok imam bukan boleh mengawal akaun, tok imam tidak pandai menjaga dan membina masjid, tok imam tidak tahu melihat masa depan, ekonomi dan menjana wang beratus juta. Adakah PAS telah memperkasakan mereka dengan semua ilmu ilmu diatas selama 23 tahun memerintah Kelantan?. Tanya lah mereka. Jawapan nya sila lihat gambar di bawah.

Jadi, PAS harapkan tok imam, tetapi menahan dan tinggalkan sesiapa yang tidak menyertai mereka. Dahulu kala tok imam tidak bergaji, dan semenjak PAS ambil alih, berapa banyak gaji mereka? Perkasa kah tok imam tok imam di seluruh Kelantan atau di Malaysia?

Okay, apa ilmu agama anda, sekiranya sembahyang isterikarah juga di pertunjukan kepada kita dari mereka mereka yang telah menjadi tok imam di seluruh negara sebagai bukti memperkasakan Islam?. Contoh nya gambar di atas. Macam mana nak perkasakan Islam sekiranya tok imam anda itu faham sahaja Islam tetapi tidak mengamalkan agama Islam?. Kafir sana, kafir sini?.

Beliau tu bukan kah bekas Tok Imam anda?.

Semua orang boleh di ganti, kecuali NABI MUHAMAD SAW.

Apa lagi jika ianya melibatkan seorang yang bernama NIK AZIZ. Pakar “zero doing over 23 years in Kelantan”.

ADAKAH PERKASA NYA ISLAM SELAMA 23 TAHUN KERANA NIK AZIZ?

20130410-225820.jpg

Jawapan nya ada tertulis di dalam gambar di atas.

Saya tidak kata. Dia kata. Jadi boleh harap kah tok imam tok imam PAS ni?. Saya sudah lama jauhi tok tok imam PAS!!. Takut bini kena sembahyang isterikarah!!!!.

blogger-image--1503451026

Pot Nik!!! Bukan Fatwa tetapi Belebongwa!!! Idi Amin pun tak berani hendak buat Fatwa.

20130410-230122.jpg

KUALA LUMPUR 10 April – Kenyataan kontroversi Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat kebelakangan ini disifatkan telah terpesong daripada ajaran Islam sebenar.

Pengerusi Majlis Fatwa Kebangsaan, Prof. Emeritus Tan Sri Dr. Abd. Shukor Husin berkata, apa yang dikeluarkan oleh Nik Abdul Aziz itu tiada dalam ajaran Islam.

Sehubungan itu, beliau menasihatkan orang ramai terutamanya umat Islam supaya tidak berpegang kepada pandangan yang dikeluarkan Menteri Besar Kelantan itu.

“Jangan percaya kepada pandangan beliau kerana hanya Allah SWT sahaja yang berhak menentukan amalan serta apa yang ada di dalam hati hamba-hambaNya.

“Pandangan-pandangan seperti ini hanya akan memecahkan perpaduan dan mendatangkan permusuhan dalam kalangan umat Islam,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Abd. Shukor berkata, Islam tidak pernah mengajar umatnya untuk menilai pahala solat, amal ibadat serta kebaikan seseorang.

Menurutnya, hanya Allah SWT sahaja yang berhak menilai amalan kebaikan yang dilakukan umat Islam di muka bumi ini.

“Tidak perlu kita melakukan muzakarah dan mengkajinya kerana Majlis Fatwa Kebangsaan telah lama mengeluarkan kenyataan bahawa tiada sesiapa boleh menilai amalan, ibadat dan menuduh seseorang itu kafir, melainkan Allah SWT,” katanya.

Semalam, Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin menggesa Majlis Fatwa Kebangsaan bermuzakarah dan mengkaji kenyataan kontroversi Nik Abdul Aziz kebelakangan ini seperti mendakwa solat orang UMNO tidak mendapat pahala dan pembinaan masjid oleh kerajaan hanyalah untuk tujuan mendapat kontrak.

Tambah Abd. Shukor, sebuah parti politik juga tidak mempunyai hak untuk menentukan seseorang itu masuk syurga atau tidak.

Katanya, tidak kira daripada parti politik mana, tugas menentukan pahala seseorang untuk memasuki syurga adalah hak mutlak Allah SWT.

“Kita manusia di muka bumi ini sama sahaja, tiada siapa yang maksum. Nabi Muhammad SAW sendiri tidak berani mengatakan seseorang itu masuk syurga atau tidak,” ujarnya.

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20130411/dn_06/Kenyataan-Nik-Aziz-terpesong#ixzz2Q7H42X3Z
© Utusan Melayu (M) Bhd.

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

20130410-103609.jpg

Nama Nama panjang :

Muammar Gaddafi the Guide of the First September Great Revolution of the Socialist People’ Libyan Jamahiriya , Presiden Libya.

Atau Muammar Gaddafi the Brotherly Leader and Guide of the Revolution, Presiden Libya.

Atau, Muammar Gaddafi King of Kings of Afrika, Presiden Libya.

Tuan Guru Dato’ Bentara Setia Haji Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat Al-Mursyidul Am Pas, Menteri Besar,  Kelantan Darul Naim, Al Serambi Mekkah al Mukararamah.

Nama Nama pendek tetapi terkenal seantaro dunia:

Hitler.

Al Jubori.

Al Capone.

Mahatma G.

 

 

 

 

Orang Kelantan tersohor dengan pendekar, tetapi ketua suka nangis!! Kenapa lah Lanun Sulu tak serang Kelantan. Biar Nik Aziz nangis betul betul!! Belebongwa keempat!

Belebongwa Keempat:

nik aziz menangis 1

Bila ketua kita asyik suka nangis, tetapi becuh mulut, apa kesimpulan ketua kita yang semacam ini.

Pondan ke? Sikit sikit nangis, sikit nangis. Dah tu keluar air mata sebiji. Ott Allah heh, sian. Mari sini biar ambo gosok straight kan belakang tuh!!.

Jikalau puak pemisah SIAM serang Kelantan ler, dia nangis. Belum lintas Sungai Golok, dia sudah pun nangis. Jikalau puak Lanun Kiranm 111 hendak balik tanah Gua Musang dan baru hendak hantar perahu pancung dari Tawi Tawi, dia nangis.

Habis kito orang Kelantan macam nih.

Susah ketua semacam ini. Bila kita cakap kepada dia kenapa nangis Bro. Dia terus bingkas bangun cacang dan berkata “Kepala Hotak mu, baso tidak reti baso, kan aku tengah belakun nih, Reka Daya beb, ngok lah kamu tak faham”.

Aduh mak. Jikalau betul betul perang, macam mana lah kita hendak harapkan seorang lelaki yang suka menangis sebagai ketua. Malu lah sikit, kalau ya pun nangis seorang diri jauh dari orang, nampak lah jantan sikit. Ini jenis jantan ke jenis betina, atau jenis pondan atau bapok?.

Malu sungguh sungguh lah bila kita cari makan untuk mendapat wang dan memberi nafkah kepada anak anak dan keluarga dengan berlakun menangis. Sedangkan kita jantan dan menjadi ketua di rumah. Bini tak marah kah awak nangis macam bapok?

Kita kena anugerah tropi ketua rakyat yang kuat nangis, supaya lain kali orang malu hendak jadi pondan. Biar lah dua penyanyi ini menghiburkan hati dia yang gundah gelana. Dan anda boleh nyanyi kan lagu itu sendiri supaya dia berhenti nangis.

Heh heh heh, bila Syarifah Aini nyanyi baru gelak. Bukan pondan atau bapok, kan, kan, kan ?, saja jer nak nangis!!! Manusia, oh manusia. Tu lah dia.

nik aziz gelak

Nik Aziz bantu SKMK

Sikit lagi SKMK hendak pakai piring terbang, sebab jalan raya sesak dengan teksi sapu.

Teksi sapu kebanyakan nya kereta tua yang di ubahsuai untuk dijadikan kereta teksi, sebelum itu kereta itusudah penat berjalan jauh dimerata rata tempat di Malaysia. Nasib baik ada orang hendak tolong SKMK, tidak apa lah RM100,000 sebulan tu pun sudah cukup untuk bayar gaji staff dan tukar tayar botak. Tetapi selepas empat bulan ini, teksi sapu pun masih banyak, jadi macam mana hendak bayar gaji, kerajaan beri empat bulan sahaja.

Saya kesian pada orang Kelantan. Tetapi, orang Kelantan tidak kesian pada diri sendiri.

 

Orang bukan Islam sudah bermacam macam dibuat dan direkanya. Orang Islam Kelantan belum lagi merasa naik LRT jikalau tidak datang ke Kuala Lumpur. Apa lah dia orang buat selama dua puluh tahun?, tentu ramai diantara mereka mengamal astral travel setiap hari, setiap minggu, setiap bulan, setiap tahun, bertahun tahun selama 21 tahun.

Bila lah ya mereka boleh naik LRT?

Outer space project is shelved and terminated – PAS Endeavour

In line with PAS new image the newly elected deputy president of PAS the anwarited Mat Sabu has three crucial key promises :-

  1. counter UMNOBarisan Nasional’s (BN) propaganda on how Malay interests would be in jeopardy should Pakatan Rakyat assume federal power,
  2. push efforts for PAS to get more non-Malay support, and
  3. develop a more aggressive plan for PAS to replace UMNO.

Din Merican believed Mat Sabu can do it. And many DAP strongmen, the likes of Lim Guang Eng also hope for him to do it. Read more of this issue here.

Can he and Hadi Awang do the tasks DAP and PKR need to outsmart UMNO for Putra Jaya? Or, perhaps Cyber Jaya, if it’s not that Jaya?

By the look from the ballot papers in the last week’s muktamar PAS has now abandoned its Outer Space project, just like the ending of trips this month by the Endeavour of the space ship for the US Outer Space project.

Perhaps it may end the purified water assignment too. And that of one-drop eyelid tear. The are obsolete in newly globalized political version (updated version).

Neither Hadi Awang nor Nik Aziz have spoken of the outer space project or the “holy-nized’ water while in the muktamar. Perhaps the party members know that Rocket isn’t as smart as Endeavour.

Perhaps syurga is too far from the moon and surrounding areas where the space ship had traveled.

It needs adjustment. Can he realign and adjust to withstand the heat? He can do it on the 121 flight surely he can do anything here in PAS.

By the look of it this is Mat Sabu's plan to replace UMNO.

Yusof Qadriani #eekaawordpresscom.

Georges Tron bertaubat terus berhenti kerja Menteri di Perancis

Georges Tron tidak memerlukan sokongan dari Datuk Nik Aziz Bin Nik Mat untuk menghadapi tuduhan seksual beliau. "Taubat" terus berhenti dari jawatan menteri di Perancis. Di Kelantan di "complicatedkan" dengan fahaman agama tentang mati dan syurga.

Perancis, Europah.

Paris, 29 Mei, 2011

Georges Tron, Menteri Perhidmatan Awam, Perancis meletak jawatan setelah dituduh melakukan gangguan seksual terhadap dua wanita di Perancis.

Dia berkata dia akan membuktikan dia tidak bersalah selepas dituduh melakukan gangguan seksual terhadap staf di dewan perbandaran dimana dia menjadi Datuk Bandar. “Georges Tron hari in memaklumkan kepada Perdana Menteri Francois Filion mengenai perletakan jawatan itu”.

Sungai Buloh, Selangor, Malaysia, South East Asia.

Sungai Buloh, beberapa hari dulu.

“Anwar bukan batang kayu. Dia pun tahu malu. Dosa orang yang buat fitnah tidak akan merasa nikmat kubur apatah lagi hendak masuk syurga melainkan kena minta maaf dengan Anwar. Itu pun kalau Anwar bagi.”

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menasihatkan pihak yang menabur fitnah terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan mengaitkannya dengan rakaman video seks agar tampil memohon maaf.

Berlainan taraf pemikiran manusia mengenai sex dan liabiliti. Semua manusia tidak suka dan malu kerana tuduhan seksual, ini adalah pasti, termasuk saudara Annuar.

Mereka terus berhenti kerja. Orang bukan Islam nampaknya lebih tinggi taraf ketermadunan mereka sedangkan orang Islam, seperti Nik Aziz, masih lagi was-was dan tidak ada daya fokus yang jitu mengenai perkara asas tamadun masyarakat dunia sekarang ini.

Tidak perlu tunggu sehingga terbukti bersalah, Georges Tron terus letak jawatan. Padri atau Pope mereka tidak pula mengatakan kepada beliau atau mereka yang menuduh supaya perlu bertaubat dan senang untuk masuk syurga. Walaupun mereka tidak bersalah lagi tetapi terus berhenti dari menjawat jawatan awam.

Mungkin hanya Nik Aziz seorang sahaja didunia ini belum begitu faham tentang kehendak masyarakat dunia mengenai kerenah “seksual” yang membahayakan asas budaya kehidupan berkeluarga. Kena tambah ilmu di negera Jepun, dan belajar tentang kehidupan Samurai dan Harakiri.

Mat Ell # eekaawordpresscom

Hidup seperti lilin – Melayu dan UMNO

a candle, black background

Sebagai Lilin menolong semua bangsa, Orang Orang Malayu, bukan orang orang PAS (Image via Wikipedia)

Nik Aziz berucap mengenai apa yang beliau tidak begitu faham, disini dipetik dari Malaysiakini seperti berikut:-

Tanah rizab menyusut.

Jelasnya, masyarakat Melayu diutamakan dalam agenda dakwah PAS memandangkan golongan itu merupakan kumpulan terawal menerima Islam di Malaysia.

“Sekalipun kita mentadbir dengan tidak menyebut Melayu, kita menggunakan dasar Membangun Bersama Islam yang telah diterima baik oleh pelbagai lapisan masyarakat,” katanya lagi.

Tambahnya, penerimaan itu berbeza dengan penerimaan ke atas slogan Ketuanan Melayu oleh Umno.

“Slogan Ketuanan Melayu oleh Umno dengan bersenjatakan keris hanya menjauhkan golongan bukan Islam dan menimbulkan kebencian di kalangan rakyat.

“Umno jaga Melayu pun tidak, jaga Islam jauh sekali,” katanya lagi.

Nik Abdul Aziz memberi contoh, jumlah keluasan tanah rizab Melayu yang susut hampir separuh dalam tempoh 40 tahun pentadbiran Umno.

“Faktanya, tanah rizab Melayu telah susut daripada tiga juta hektar pada 1957 kepada 1.7 juta hektar tahun 1997,” kata Nik Aziz.

Kadang kadang, orang bercakap tentang Rezab Tanah Melayu. Hilang lah, di beli orang lah, susut lah dan sebagainya. Nik Aziz pun berkata begitu.

Di Kelantan semua rezab Melayu. Sedikit sahaja Rizab Cina, atau rezab untuk semua kaum. Orang Cina DAP sokong PAS itu macam mana hendak hidup?.

Jikalau Rezab Melayu melintang menutup jalan masuk ke sesuatu tempat yang perlu dan mustahak untuk digunakan oleh semua bangsa, Cina, Melayu, India, Kadazan, Arab dan lain lain bangsa Malaysia, PAS akan duduk diam kerana takut Rezab Melayu habis hilang. Minta derma kepada semua orang, boleh. Bab ambil ambil rezab Melayu tidak boleh. Bila hendak dibuat sesuatu faedah untuk semua bangsa, PAS  duduk diam takut hilang rezab Melayu. Itu pun jikalau betul dia orang fikir begitu. Rezab hutan di Lojing pun diberi kepada bukan Melayu, hendak berselindung pula disini.

Hey, Cina DAP, hang tengok cara dia orang Melayu PAS ini memerintah?. Hangpa semua terkencing kena jalan ikut jarak jauh kerana PAS tidak akan buat apa apa takut hilang Rezab Melayu. Ini semacam kalian kena belayar melalui Cape of Good Hope di Afrika Selatan, kerana Terusan Suez itu di rezabkan Tanah Melayu. Hangpa tidak boleh guna. Pi mampus Cina DAP kalau hendak gunakan Terusan Suez kerana tempat itu Rezab Melayu, kerana PAS akan tidak buat apa apa keatas rezab Melayu. Okay, ini contoh sahaja, boss.

Orang Melayu tidak menzalim sesiapa pun di Malaysia. Jikalau betul tanah itu melintang menutup tempat laluan untuk  kepentingan orang ramai, Cina, Bengali, India, Yahudi, Arab macam orang PAS dan sebagai nya, orang Melayu reda tanah mereka di ambil buat jalan atau lain lain kegunaan penting untuk negara membangun.

Dan kerajaan pun tidak menzalimi mereka, tuan tanah Melayu ini. Jikalau tanah itu diperlukan oleh semua bangsa, kerajaan akan ambil alih dan membayar pampasan nilaian hartanah semasa seperti tanah itu bukan rezab Melayu kepada orang Melayu.

Jikalau nilaian tanah rezab Melayu hanyalah sebanyak RM5 juta, dan nilaian hartanah bukan rezab Melayu RM20 Juta, kerajaan dengan rela hati membayar pampasan RM20 juta kepada tuan empunya tanah. Bukan RM5 juta. Bila kerajaan zalim menghilangkan rezab Melayu? (lihat Akta Pengambilan Tanah, 1960, fakta fakta yang diambil kira untuk penilaian hartanah bagi tujuan bayaran pampasan).

Ini belum lagi nilaian pokok, rumah, atau apa apa benda tuan tanah buat di atas tanah termasuk permohonan naik taraf kegunaan tanah. Kerajaan tidak zalim, mereka bayar pampasan semua nilai yang dibuat oleh tuan tanah.

PAS, akan simpan Rezab Melayu. Itu sebab jalan jalan di Kota Bharu terlalu sempit, kadang kadang kereta bersaiz lebar 6 kaki, jalan raya menuju ke rumah bersaiz 4.5 kaki. Kereta bergerak juga kerana, mereka hendak mencari makan.

Itu dia, sifat semula jadi PAS. Kenkang sesuatu yang berfaedah kepada umum untuk mempertahankan sesuatu yang tidak logik. Kena pusing ke Afrika Selatan kerana Terusan Suiz itu di rezabkan Melayu. Itu gambaran amnya tentang sifat kebaikan hati PAS kepada bangsa lain di Malaysia, dan saya berharap orang orang DAP ingat akan yang Nik Aziz katakan ini.

Lihat KLIA, berapa ramai bangsa Malaysia mengunakan lapangan terbang antarabangsa itu? , tanah siapa sebelum pembinaan KLIA, terdapat beratus ratus kaum Melayu berkorban harta benda kerana ingin memberi jalan kepada negara menikmati kemudahan lapangan terbang antarabangsa yang juga di bangga oleh orang PAS semasa pergi umrah!. tengok Putra Jaya, tanah siapa itu?, ini orang orang PKR, DAP dan PAS bermimpi mimpi hendak pergi kesana, tanah siapa itu, jikalau tidak tanah orang orang Melayu!!. Bila masa orang orang Melayu Malaysia hipokrate? Ingat orang Cina DAP, Melayu berkorban untuk bangsa Malaysia, apa pergorbanan Cina DAP dan Melayu PAS?

Dan ada orang berkata kerajaan menzalimi kerana tanah yang diambil tidak dibayar. Saya rasa itu satu fakta yang tidak betul. Kita ada undang undang tanah yang terbaik diseluruh Asia Tenggara dan perkara seperti menuduh kerajaan tidak membayar pampasan setelah mengambil tanah rakyat adalah satu fakta salah atau penipuan yang jelas dan tidak betul.

Dan mungkin lah jikalau rezab Melayu di hutan hutan itu jikalau di gunakan atau di “hilangkan” maka ini menjadi sesuatu yang tidak baik. Tetapi, tidak pernah kerajaan menjual rezab Melayu di hutan yang tidak ada justifikasi kegunaan umum oleh setiap bangsa, Cina, Melayu, India, Kadazan dan sebagainya. Kecuali PAS tanah di Logding dibuka dan di beri pajakan lama untuk dapat duit. Kerajaan kita bayar duit kepada mereka yang terlibat untuk kegunaan orang ramai. Itu sebab, Melaka, Johor, Selangor dan lain lain negeri di pantai barat maju.

Jikalau hilang jumlah itu kerajaan boleh mengantikan di tempat lain yang tidak menggangu kegunaan awam, seperti parit, jalan, sewerage dan lain lain kegunaan awam.

PAS buat sesuatu bukan untuk kegunaan awam tetapi bersebab kepada yang kurang logik. Hilang rezab Melayu, tidak hilang boss, masih ada tetapi didalam bentuk jalan raya, dewan orang ramai, masjid, lapangan terbang, flyover, rumah rumah orang miskin PRT dan lain lain lagi.

Zalim nya mereka menuduh tanpa mengerti keperluan ummah, khas nya orang PAS yang selalu menyatakan berbakti kepada ummah tanpa mengira bangsa. Sedangkan mereka sedikit sahaja menolong kaum mereka Melayu dan bangsa lain, selain dari meminta derma.

Salam, kepada orang orang PAS. Buat baik itu bererti kita berjuang untuk ummah, semua bangsa. Dan saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada orang orang Melayu yang telah berkorban jiwa raga kerana menolong orang lain termasuk bangsa Cina, India, Arab dan lain lain lagi di Malaysia.

Jasa anda di kenang sampai khiamat.

Mat Ell # eekaawordpresscom.

“Marah Nabi Muhamad Lah, sebab apa marah saya” – Nik Aziz!!

Nik Aziz BCU 2

Nik Aziz (Image by Syed Azidi AlBukhary via Flickr)

Nota: Terbaru, dari post ini saya menerima upload dan email dari umat Islam di Amerika, Dubai, Perancis, Filipina, Thailand, Brunei, California, dan Hyredrabad di India, kerena kecewa dengan kemunculan orang yang menyuruh orang Islam lain marahkan Nabi Muhammad. Islam itu bukan untuk Kelantan sahaja, Islam adalah untuk dunia. Insaf lah.

Siapa berani hendak marahkan Nabi Muhamad?.

Nabi selama 23 tahun memerintah sebuah negara Islam, dari sekecil kecil bandar Madinah dan Mecca sehingga merangkumi negera negara semanjung Sepanyol sampai ke Afghanistan, ke selatan benua Afrika, Turki, Iraq, Palestin, Mesir hingga ke Morocco.

Nik Aziz selama 44 tahun sebagai MP (Main Pukul) dan 21 tahun sebagai MB (Main Balun) memerintah sebuah negara dari sekecil kecil tempat di Wakaf Mek Zainab sampai lah ke hujung semanjung di Kuala Krai, dari tepi pantai Semut Api sampai tepi pantai Besut. Gua Musang sudah di ambil alih, jadi besar lah sebuah negeri Islam dia sehingga di suruh marahkan Nabi Muhammad.

Orang gila insing sahaja suruh orang ramai marahkan Nabi Muhammad.

Seorang yang mempunyai sifat sifat Dajjal Al Mansih sahaja suruh manusia Islam lain marahkan Nabi Muhammad.

Seorang yang tidak berugama Islam sahaja yang suruh manusia Islam lain marahkan Nabi Muhammad.

Seorang yang menyembah berhala sahaja yang menyuruh manusia Islam lain marahkan Nabi Muhammad.

Seorang yang telah di didik oleh hantu dan iblis sahaja yang akan menyuruh manusia lain marahkan Nabi Muhammad.

Sama sama kita semua umat Islam insaf bahawa sekarang ini ada seorang hamba dajjal yang telah menyuruh kita marahkan Nabi Muhamad. Semperna Hari Maulud Nabi ini, mari kita berselawat keatas diri beliau, kerana dengan hidayah Allah, maka telah diketahui oleh umum bahawa ada dajjal yang telah menyuruh kita umat Islam seluruh dunia marahkan beliau, Nabi Muhammad SAW.

Eekaa #eekaawordpresscom

Jangan pilih Gestapo jadi ketua,

Official Logo of Pan-Malaysian Islamic Party (...

Image via Wikipedia

Mampus kalau Undi PAS. Undi kerajaan langgit. sama dengan undi DAP, parti yang ingin jadi kerajaan langgit.

 

sama lah mereka semua,

 

doa sosang,

ini jawabnya,

Ini manusia membunuh dengan terang ,tetapi yang ini jika di undi PAS mereka membunuh jiwa manusia dengan diam diam,  menjauhi Allah, dan mendekati DAP kerana PAS sudah gila babi bersaing dengan DAP.

 

Enhanced by Zemanta