Terjahan kaum kafir DAP Malaysia menjatuhkan kerajaan Melayu, sama dengan terjahan kaum kafir zaman Kerajaan Islam Melayu Ayuthia

Ingat ingat lah.

300- 500 tahun dahulu, Raja Melayu memerintah Siam di Ayuthia, berasal dari keturunan Raja Melaka, dengan peradapan umat Melayu Islam berjaringan dengan Maharaja Mongul pemerintah negara China.

Orang orang kafir laknatullah, tersepit hidup. Berzina tidak boleh, menipu dalam perniagaan tidak boleh, berjudi tidak boleh, beromen di tempat awam tidak boleh, mengakat kain para wanita ditempat awan tidak boleh, dan kena lakukan sembahyang di masjid di hari hari Jumaat. Walaupun sistem pemerintahan di bahagi dua, iaitu sistem untuk orang orang kafir, dan sistem orang orang Islam, mereka masih tidak puas hati dan terus menerus menerja kerajaan Melayu Ayuthia dengan berbagai bagai isu termasuk isu hak asasi manusia seperti permintaan mereka sekarang ini.

Bila kerajaan Mongul jatuh di China, kaum kafir Burma dengan pertolongan umat dan rakyat kafir didalam negara Ayuthia mula menyerang kerajaan tersebut.

Mereka melompat gembira bila kerajaan Ayuthia jatuh, dan mula menubuhkan bandar Bangkok dengan mempromosikan sex luar batas, sehingga anak anak perawan gadis gadis Thai (Thai orang Kafir dan separuh kafir), (bukan Siam) menjadi bangga dengan kerja menjual badan, dan menjadi adat kepada mereka memberi penghurmatan apabila bersara dari menjadi penjual tubuh (lebih tepat penyewa atau penjual lubang kemaluan).

Perkara seperti Ini sedang berlaku di Malaysia, penentangan orang orang kafir (DAP terutamanya) keatas kerajaan Melayu warisan dari pertalian kerajaan Mongul dan kerajaan Timur Tengah, serta kerajaan Melayu Melaka.

Berapa ramai Melayu menjual atau menyewa lubang kemaluan dengan bisikan syaitan DAP dan ahli kerabat mereka?.

Ingat sebelum jatuh nya kerajaan Islam di rantau ini.

Mereka ini kaum kaum yang terlampau batas.

Vigalante – prowling in the town for anyone annoying Islam in the social media

IMG-20130715-WA0039

IMG-20130715-WA0038

Saya hina agama Islam.

And Vigalante hina you.

Okay lah.

Bagi tulis atas perut saja. Supaya ingat jangan suka suka letak kepala babi di surau dan hina Islam dalam twiter, facebook dan lain lain media, ya.

seterusnya baca.

We’re not that far away, the Muslim and the Christian

English: Mr. Mohamed Badia -General Guide of M...

We aren’t that far away from the phenomenon in the Rakhine state and the Sinai. We have been spooked. We have been eating the same food of a religious chauvinism as much as they do, the Rohingya and the Buddhists, the Coptic and the Islamic fundamentalists in the Al-Ikwan Muslimin of Muslim Brotherhood, the DAP evangelists and Perkasa fundamentalists, and the PAS extremists. Soon, most of you will have amputated legs as the result of it, a similar cure for diabetes or, perhaps, worst, death.

Josep Marino, the Archbishop from Vatican, is as good as Father Matthew Awad, a Coptic Orthodox Christian who mourned the death of hundred of his followers in Alexandria. But Mr Josep is different from that of Matthew, he brings a germ that will cause a new disease, religion chauvinism, into this country.

Father Matthew was accused of converting Muslims to Christianity, and when the revolution occurred in 2011, he was a famous man, among the Coptic, as almost all Islamist fundamentalists in Alexandria were looking for him.

He was lucky, but not Maldy Laway Habib, a 59-year-old elderly of a church, found in a grave a week after being shot down.

In his own words, Father Matthew said that Muslim fundamentalists were killing their parents, the elderly, kidnapped their women, and burned their churches. Does it sound similar happening in the Rakhine province?. He said, since the revolution, Coptic like he had to live in fear of their lives. He had been forced to live apart from his family because of his faith. Today he lives in Brighton, UK.

Others in El Arishi, in the Sinai province, are not so lucky like Father Matthew. They were accused of siding the Egyptian army in the recent 3 July coup. They were hunted and killed every day since then.

The growing anti Muslim Brotherhood in Eygpt as it were is the result of a change in the mindset of people around the world. The people of UAE, and the masses of Middle East. They thought of making the Muslim Brotherhood a terrorist group.

Back in our own nation, the religion chauvinism disease has been diagnosed. Persons the like of Vivian, Alvin, Hannah Yeoh, Ibrahim Ali, Namwewe, Nga Ko Ming, on one side, and Dr Hassan Ali, Nassarudin, and many more on the other side, we are all being spooked. Time will tell you, then who among us will have  our legs amputated to cure this disease. We must not wait until some of us were wiped out as the Rohingya in the Rakhine province. This is a dangerous disease, worse than HIV.

Mat Ell, the burger seller man.  (Author)

Kingdom of Heaven – Malaysia

kofh2

It is fascinating when some envoy from the Vatican came into this majority Muslim country and said “We fully support the use of word Allah” on his very first day steeping on the earth named “Kingdom of Heaven, Malaysia”.

When all Muslim NGOs in this country voiced dissatisfaction and umbrage over the statement made by this diplomatic envoy from the smallest area of the world, our very own Dr Paul, the Catholic Bishop, gets astounded.

paul

Oh well, then I remember how King of Jerusalem with a pretty lady’s sister in the famous movie the Kingdom of Heaven, gets astounded when Saladin was preparing to wage a war into Jerusalem after circling the city for a few days.

kofh

Then the King of Jerusalem was well-loved by all Muslims, Jews, Christian and other religions. Not long after that some envoys who were standing for the Orthodox Christians from Europe were hoping to widen Christianity believers, control Jerusalem and the region forced enter the circle of the King in Jerusalem. When this intention was successful, and the King was in their control, The Templers used the oppurtunity to kill most Muslims.

kofh1

May be that was in the history, I don’t know. The one that I read over the weekend was about a story how a fiery monk in Mandalay known as Burmese Bin Ladin (U Wirathu) gets surprised when Time Cover story has detailed out how his sermons of hate against Muslims almost wiped out Rohingya race in his hometown, and in Burma.

kofh3

This hate and love, and support for a thing that relates to a religion is not a small matter and yon can get astounded with. Perhaps there are people like Saladin among us, or U Wirathu who would get flabbergasted with this seems an innocent statement and would rise to wipe out some place full of Christians or Muslims in this country. I don’t know, but looking at the trend in Asia nowaday, where monks and Muslims can get into “a friendly battle” in a media but in actuality being burned and killed such as in the revolts in Mandalay and Patani, I would not get astounded, but rather I would get worried. Because such a thing can happen anywhere, even in the Vatican City.

A body is seen on a street in Meikhtila

We must see some truth about own strength and the ability to persuade others into believing in a religion. But using other religion’s strength to persuade others into your religion is a kind unfair and uncalled for in any statement.

I don’t really know, but I know pretty well, I don’t like a war that much, just like the one in the movie the Kingdom of Heaven.

Is it learning Chinese civilization is better than learning Islamic Civilization?

English: Painting of King Mongkut in the unifo...

English: Painting of King Mongkut in the uniform of a Chinese Mandarin (Photo credit: Wikipedia)

Early Chinese civilization in the history described how the civilization has created a Chinese society today.

Kampar’s MP Ko Chung Sen has questioned the Ministry of Education the need for the Islamic Civilization as a compulsory subject in IPTA and IPTS before completing the courses.

I don’t know whether the subject is a compulsory subject, but as a layman in the education thing, learning a subject that arose an intellectual discussion thus giving a greater understanding of a known culture is good for the students. And Islamic Civilization is a subject so common with the society in this country, therefore any citizen who wish to live in this country should understand the history in this great civilization.

In the history of Islamic Civilization one could not find a king with 1,000 concubines. Or perhaps, a story of a man was selected among a hundred other men, to taste King’s food as a food tester. The story of a King who forced the Rakyat to build sculptures of warriors fully dressed and were ready for a war. A story how pageants or farmers forced to work for free in farms owned by elite leaders. A story of how thousands and thousands Chinese families with bonded feet moms forced to run away from the farms in “tongkang” to various parts of many countries, including countries whose population is Muslim.

When I was working in a bank, some of my superiors asked me to make credit work, of which I had rejected that idea because I felt I should do the thing I knew best. That reason was nothing spectacular, but, I think it arose because of my arrogance. I think, in the case of Kampar’s MP, the reason to object Islamic Civilization as a compulsory subject is also because of his arrogance in learning something which is a worthwhile after all most students, local students, have to live in a country where Islam is the official religion.

Selling bread in politics – Sakmangkok Hayun’s way

Making bread is very easy, in that, the baker normally uses several ingredients and virtually infinite combinations of different flours, and differing proportions of ingredients, has resulted in a wide variety of types, shapes, sizes, and textures available around the world.

A wide variety of additives may be used, from fruit and nuts to various fats, to chemical additives designed to improve flavour, texture, colour and all other.

Massimo and Gardenia, both produce bread for the Malaysian population. And the nice thing is that, Malaysian are at own liberty to choose which bread they want to purchase and consume.

As the majority is Muslim, the choice in buying a loaf of bread, is of course depend on the halal status. What makes a bread halal or haram is its ingredients. Nothing is political about making this choice. It is all about Muslim’s faith in Islam.

Now, if the manufacturer of a bread, unless you bake yourself, is a non-Muslim, the like of Robert Kuok, or someone like him, nothing personal or politic about naming a non-Muslim producer, if by any chance uses an ingredient or a variety of additives containing various fats which aren’t permitted by Syariah but are commercially viable to produce a bread using the ingredients as found in other Western countries, it is therefore haram or prohibited to consume that type of bread.

You as businessmen can sell but we the consumers can select. It is not a politic in selling and buying food.

To ease in selecting a producer or a manufacturer which is in a Syariah compliance, it is always better for any Malaysian Muslim to buy bread from a Muslim manufacturer.

A very simple explanation, so then, why must it be discussed in a political arena as in this case. So please MP RAUB, don’t politicize the Muslim buying’s choice or preference.


HALAL DAN HARAM ITU MUSTAHAK, SAKMANGKOK WEI.

Morsi is a Quran reader and memorized all pages

Eighty years experience and comprising members from all Orthodox Muslims around the Middle East, the Muslim Brotherhood is one of Muslim parties that are obsessed with building a country that is totally Islamic assimilating the Prophet Mohamed’s administration.

And Morsi was the man, the Muslimin Brotherhood’s choice when he won the presidential election last year. Only now he is a man with a lot of promises and or perhaps has forgotten which verses of the Quran he needs to understand and uses to help him keep up his presidential palace and office.

In equal if not slightly lower in the international arena standard is our Hadi Awang. He memorizes Quran and knows every verse of the revealed book as he speaks to crowd practically every time he is on a public speaking round in the country.

Now we ask, what is wrong with the Quran knowledge and using the knowledge in ruling a country that failed to give peace and stability to the people of a country?.

Is there anything else beside knowing and memorizing verses of Quran which makes a progressive leader of a Muslim country like here in Malaysia?.

Islamic Jihadists also dislike Chinese DAP Malaysian who say a lot about “freedom of expression”. If they were here, they would slaughter you as they did to a Bristish Soldier in Woolwich. So please, don’t spread rubbish and hate propoganda anymore!!.

untitled142

Same religion, same mind and same God. But we are moderate. Don’t push us!!

The blasphemous

principle of the “freedom of expression

Another main fundamental of democracy is “freedom of expression”. This apparently nice-sounding idea is actually the antithesis of Islam. Islam teaches man the worship and servitude of Allah, whereas democracy teaches man all-out freedom in which even the most misguiding and blasphemous opinions are considered to be of the “fundamental rights of man”; democracy accepts it even if someone insults Allah, His Messenger or the Laws of Shariah. In democracy, there is nothing which cannot be criticized or commented upon. On the other hand, Islam says: “Allâh does not like that the evil should be uttered in public except by him who has been wronged. And Allâh is ever All –Hearer, All-Knower.” [4:148]

“If you ask them (about this),they declare: “We were only talking idly and joking.” Say: “Was it at Allâh and His verses and His  Messenger that you were mocking?” Make no excuse; you have disbelieved after you had believed. If We pardon some of you, We will punish others amongst you because they were Mujrimûn (disbeliever,polytheists, sinners, criminals,etc, (:65:66.)

Taken from the Azan, a new English version of Jihadist Magazine purportedly written by Al Shabab.

Buy Malaysian Chinese Products Last – 不買中國的產品。 馬來西亞中國產品有寫上他們的中文字元。但他們不。

bbcCHINESEBASTARD

جاڠن بلي جك اد توليسن چينا

know-2

partners

pacific_hypermarket_cmyk_new.png

econsave-logo

اين نڬارا ملايو. بيلا اد توليسن چينا، جاڠن د بلي بارڠن ترسبوت. كيت انتي راسيس، دان انتي سكوله چينا

ساوداراساوداري يڠ د هورماتي.ننيلق دري ممبلي بارڠن کلوارن چينا کافير حربي د مليسيا دان بلي له بارڠن دان ݢونا ڤرهيدمتن دري قوم ملايو إسلام دمي ڤهالا يڠ د جنجي کن الله.

انتاراسوڤرمرکيت يڠ هاروس د جاوهي سرتا مرتا اياله:ننڤاسراي 99 سڤيايدمرتنچونساۏينڤاسراي قق مرتنڤاسراي بيليننڤاسراي ڤاچيفيچ

کيتتله ممبري ککاياٴن کڤد مريک تنڤا ڤريجوديس. تتاڤي، مريک ايڠين ملاون کواس ملايو کران مريک برڤنداڤت ملايو تله برڤچه بله. سدڠکن کيت تيدق ڤرنه برڤچه بله.ننلاون تتڤ لاونننممڤوس له ڤرنياݢاٴن چينا چاوۏانيست.

بارڠبارڠ يڠ اد ممڤوڽاٴي توليسن چينا سڤرتي چراچتر د اتس يڠ د جوال د ڤاسر ڤاسر د مليسيا اداله بارڠ بارڠ کلوارن اورڠ اورڠ چينا کافير هربي. نجاڠن د بلي

Pengundi dan orang Kelantan berkemungkinan jenis kumpulan gedeber.

Apa kah kumpulan gedeber?

Kumpulan gedeber adalah kumpulan yang kurang dengar nasihat orang dan suka melawan arus perubahan. Dan berapa ramai kah kumpulan ini menjadi anggota masyarakat masih menjadi tanda tanya.

Dengan perubahan didalam pemilihan calun baru baru ini di harap ianya boleh di terima oleh kumpulan masyarakat tersebut dengan hati terbuka.

Dari pemerhatian saya, walaupun PAS memerintah mengamalkan perundang Islam, kumpulan gedeber boleh menerima hakikat itu kerana selepas 23 tahun penguakuasaan keatas syariat Islam tidak dapat di lakukan dengan sempurna dengan terdapat nya tentangan dari kumpulan gedeber. Walaupun ada undang undang Islam kumpulan gedeber masih menjalankan aktiviti aktiviti kesukaan mereka seperti berjudi dan maksiat. Mereka tidak takut dengan corak pemerintahan PAS kerana mereka bebas melawan arus pemerintahan itu dan tidak akan di ambil tindakan oleh pihak penguasa.

Mereka lah sebenarnya pengikut setia PAS, walaupun ada kalangan baru dari mereka yang betul betul menerima corak pemerintahan Islam, tetapi kumpulan gedeber ini lah intipati pengikut PAS.

Dengan perubahan yang di bawa oleh UMNO serta keinginan BN mencorak pembaharuan di dalam sistem politik berteraskan Islam dan Pembangunan di harap kumpulan gedeber mengambil peluang membersihkan diri dengan menerima pembaharuan yang bakal membawa kesemua kumpulan masyarakat ke tahap berdaya maju serta memperkasakan kebolehan sikap pahlawan umat umat Melayu Kelantan.

cool

Kumpulan gedeber bermata biru.

Belebongwa pertama bulan March – “sembahyang orang UMNO outside, tak der markah”. Bukan Nik Aziz cakap!!!!

stylish_sikh_turbans_06

Dia nih, kepala besar weh. Tak tahu lak kut sahabat kita tuh sama besar kepala dia.

Serupo dah dah. Dengan turban dia tuh. Dengan badges dia tuh, cuma tak der badge R jer. Dia dok kata gitu kut. Mana aku tahu. Mu tanya dia lah.

Tapi ingat wey, engkau, dia ada pedang tu.

Dia boleh kata dan buat Belebongwa tuh, kerana dia bukan Islam.

Nik Aziz pun serupo corak berpakaian. Dengar khabar dia tuh agame Isle. Nik Aziz pun boleh pakai semacam dia nih. Cuma mungkin tidak boleh ada pedang. Salah. Hegat ke Polis. Tak tahu lak, kut ada pedang tersorok dalam kain tuh!!.

Jadi, apa hendak risau tentang Belebongwa dia tuh, kita sembahyang dan doa banyak banyak. Tidak dapat markah pun tak aper.

Ikut kata dia, tidak dapat. Kita kata kita dapat.

Engkau agama engkau, lah, aku agama aku. Pergi jauh jauh lah wey. Aku ingat agama aku serupo dengan agama dia.

Rupa rupanya tak!!!!!.

Sebab kebanyakan orang kafir tidak reti gapo benda tentang Islam. Semua tak reti Islam. Buat buat pandai reti Islam sahaja.

Itu Belebongwa number ONE pada bulan pilihan raya nih.

Di Kelantan nih, banyak dah tokong yang tidur, bersila dan berjalan, kerana Firaun mula hidup balik di sini. Takut wey, banyak nya yang sudah berdiri di merata tempat. Sikit lagi patung berlari pulak wey. Islam begapo lagu tuh mek wei? Jikalau Umar al Khatab masih hidup di penampar nya muka Nik Aziz nih. Kenapa, bukan senang hendak runtuhkan patung patung tuh. Lima enam ratus tahun pun bukan boleh main roboh dia. Dah tu mu dok ajar anak kamu sembah tokong pagi pagi hari. Tak sembah pun tengok tiap hari. Tuhan beri mata, maka tengok lah. Masjid pun dia tak bina macam mana nak tengok masjid. Tentu tengok dan sembah tokong tepi jalan semasa hendak ke sekolah.  Tuhan bagi otak tak guna, asyik guna mulut sahaja.

 

The Pirates of Sulu Sea

Bagaimana Sultan Sulu ketinggalan dengan zaman megah mereka dahulu kala, setelah Sultan Brunai pada tahun 1600’s memberi pinjam Sabah untuk di jaga, dan kini tidak terjaga.

Laut Sulu, dan tanah pulau yang dipisah dengan lautan luas, di Selatan Philipina, memerlukan Sultan yang kuat pengaruh dan kuasa.

Malang nya armada laut mereka terdiri dari lanun lanun tua yang merampas anak anak dara dan di rogol. Barang rampasan di kongsi dengan ketua lanun tanpa pengetahuan pihak berkuasa.

Perahu perahu kecil di ketuai oleh beratus ratus ketua lanun bermaharajalela. Islam yang tidak mengenal Allah. Seperti lanun lanun Somalia zaman sekarang.

500 tahun kemudian, lanun yang kuat di antara mereka menyerang Lahad Datu.

Dan mempersoalkan perjanjian West Hindi, dua dua lanun zaman dahulu kala bagi mendapat wang rampasan.

Hanya Sultan Brunai berkuasa menarik balik pinjaman itu keatas lanun Sulu. Menyerang Sabah telah mengabaikan pemberian hidup aman damai asas pemberian pinjaman ke atas penjagaan Sabah. Dengan penarikan itu Sultan Sulu jikalau masih ada, mesti menjadi manusia yang mengenal Allah, bukan bangsa lanun seperti lanun Somalia.

Lanun adalah lanun. Mereka adalah kaum di laknati Allah. Sampai kiamat. Kecuali bertaubat. Dan mereka tidak akan bertaubat.

Mereka telah lama jauh meninggalkan Allah. Seperti kebanyakan pemimpin pemimpin Pas.

PS: Rakyat Kelantan. Jikalau pemimpin jauh dari Allah kerana perbuatan salah laku menjaga hal ehwal penduduk, Kelantan akan menjadi seperti kerajaan Sultan Sulu. Hilang dari dunia dan tidak di iktitaf oleh manusia, malaikat dan seluruh dunia serta alam ghaib. Jadi lah sultan sulu satu pedoman yang mana hanya boleh mengaku diri nya sultan tetapi kuasa yang tiada serta diri nya yang hampir buta dan hati yang di keraskan bagai batu kerana jauh di tinggalkan Allah.

Tukar pemimpin Kelantan segera dari kita rakyat Kelantan menjadi sebagai sebuah contoh sebuah kuasa seperti sultan sulu yang dibawa oleh tok tok guru anda. Menjadi musuh Allah dan lanun Somalia.

Hudud goes modern, except public hanging, for criminals in Iran

tehran style

A modern machine instead of chopping hands using a sword.

tehran stlye

Public hanging is still preferred for cases involving adultery or other heavier sharia offences. Minor cases like hair cut, probably your nose will be hammered or sliced into half.

Probably, by any reason, what has MCA told us that by voting DAP would make an easy ploy by PAS to introduce similar machine in cutting hand, or nose, or whatever it wanted to cut off, in defense of Islamic rules, such as minor offences by non Malay‘s harry-cuts, is right after all. So you the Chinese, still want to pull big brothers DAP  along side walking the path to the highway of hell?.

Think twice. I am an intelligence person, like you. So, you better make a good choice. Don’t follow low-class politicians who have no standard.

PS: Some nuts in PAS say William death body was a carcass. Bloody shit low-class nincompoop politicians.  

Nakoula Basseley Nakoula

Film anti-Islam di gubah oleh kumpulan agama Kristian di kenal sebagai Media for Christ dan di arah oleh pembuat film sex pornography dan perkara ini diketahui setelah pembikin film tersebut di tahan reman untuk siasatan lanjut semalam.

Penulis cerita Innocence of Muslims adalah orang Kristian Asli Mesir (Egypt Copt) pemastautin tetap di Amerika,  Nakoula Basseley Nakoula, dan beliau adalah kaki temberang dan penipu besar dipenjara kerana menipu sebuah bank.

Film ini di promosi oleh sekumpulan orang asli Kristian Mesir dan Evangelical Christian yang anti Islam seperti pemaustautin tetap Mesir di Amerika, Morris Sadek dan Terry Jones, yang membakar Quran di Florida.

Film seperti itu tidak melanggar undang undang Amerika, tetapi yang menjadi kesalahan adalah setelah Nakoula melanggar syarat parol setelah beliau mengunakan internet menyiarkan fim tersebut semasa dilepaskan setelah dipenjara. Tahanan reman untuk siasatan lanjut akan tamat dan mungkin tidak ada apa apa tindakan undang undang walaupun beratus juta umat Islam merusuh di seluruh perusuk dunia.

Beberapa komen dari pengujung website seperti berikut:-

1. Mr Nakoula used a fictitious name to blame an American of Israeli birth. In fact Mr. Nakolula is from Egypt and is a Coptic Christian who did the film to retaliate against the Muslim Brotherhood for their treatment of Coptic Christians in Egypt. Shame on all Arab governments for acting so barbaric without first finding the truth.

2. He’s an Egyptian-born citizen, not American-born. He KNEW what would happen, that’s why he tried blaming American Jews. He is guilty of murder as sure as if he pulled the trigger himself. If he wants to abuse our hospitality, I say ship him back to Egypt.

3. This has Jew fingerprints all over!

Note: Kaki tipu rupanya. Kita pun ada kaki temberang dan kaki tipu. Hari ini, tahun lepas,  ada jenis manusia macam ini. Tipu. 16 September.

Who asked you to step down?

Mahathir bin Mohamad - World Economic Forum An...

Mahathir bin Mohamad - World Economic Forum Annual Meeting Davos 2003 (Photo credit: World Economic Forum)

When quizzed over Mahathir’s remarks about stepping down to give way to young people to take over the helm of the party, Datuk Seri Nik Aziz was adamant about it and that he would still contest next PRU 13 as a candidate even after his overdue age of 81 years.

“Who asked you to step down?” he asked Mahathir.

Oh Lord, when Mahathir was the premier, all quarters within his party had made noises over Mahathir’s long services in the politics and that they grumbled over Mahathir’s three terms premiership. They had labeled him as MahaFirauan because of it.

Most observers believe the time when Nik Aziz steps down as PAS spiritual leader, PAS will lose Kelantan to any other party. No one can take over his place now as his name is synonym with Kelantan PAS’s state. Kelantan is safe when Nik Aziz is in control of the party, not otherwise.

Or perhaps, you know, he probably returns after death and will still contest for the seat as a people representative of the Vampires or Dracula for the other side of the world.  That is really a spirituality leadership.

Like it or not, DAP can never pick a representative in the state, unless, yes, unless he is a Muslim Chinese, and also is accepted by the Malays from onset. The list of State Adun does not state any name other than those related to Muslim names.

PKR is luckier than DAP but then the party too can not select a person with name as Xavier or Cock or what ever non-Muslim name as a candidate.

To say that Kelantanese are racist in that respect of making choice, yes, but then it is all about leaders “must be Muslim who can lead Muslim” which has been there for century.

BN must follow the same myth  to win the heart and mind of the people of that State. Selected leaders too expected to serve until death.

Or must return as a Vampire’s representative after death. There are plenty Vampires in “the Moon” now, says Dr Hassan.

That is the way it goes.

Fahaman melawan Allah

English: Dusk at the Sultan Omar Ali Saifuddin...

Image via Wikipedia

Bila semua umat Islam, Melayu dan lain bangsa di dunia, menentang kerajaan Israel kerana kekejaman mereka kepada umat Palestin, ada saorang Melayu yang menjadi manusia pertama dari negara ini yang akan mempertahankan keselamatan dan kewujuban negara Israel.

Dengan penglibatan beliau diatas usul untuk mempertahankan negara Israel beliau merupakan saorang Melayu (Islam kah?) yang pertama dari negara ini yang terang terang menjadi musuh Allah.

Siapa kah musuh Allah itu dari Malaysia?. Dia adalah ketua pembangkang yang terdiri dari parti parti politik kafir iaitu, PKR, DAP dan PAS.

Mengapa PKR itu satu parti jelmaan orang orang kafir laknatullah?.

Pertama nya mereka telah menyorok fahaman plurailisme di dalam beragama di negara ini.

Mereka telah menterjemahkan fahaman hak asasi manusia didalam gerakan gay, lesbian dan transexual supaya diterima pakai oleh semua umat Melayu.

Mereka telah menterjemahkan kesungguhan mereka untuk menyamaratakan agama Islam dengan agama agama lain di negara ini.

Mereka telah memporakperandakan keharmonian kaum dengan mencabul kehormatan kaum Melayu didalam semua aspek kemasyarakatan terutama keatas institusi agama, institusi raja raja yang telah lama mempertahankan agama Islam di Malaysia.

Sesungguh nya mereka ini adalah musuh Allah yang amat nyata.

Tetapi, mengapa PAS juga parti kafir, bukan kah PAS itu parti Islam?.

Betul, PAS sebuah parti Islam. Tetapi, semenjak 3 tahun ini di Selangor PAS adalah sebuah parti kafir. Dan PAS Selangor adalah sebuah parti yang telah menjadi musuh Allah.

Kenapa begitu?.

Kerana PAS telah bersubahat dengan rakan mereka dari parti kafir membina empayar yang melanggar sunnah Allah.

PAS berdiam diri dengan kemusnahan akidah umat Melayu dengan membenarkan rakan mereka membuka beribu ribu rumah urut di Selangor, berdiam diri setelah kaum kerabat rakan kongsi mereka melacurkan agama Islam hanya untuk undi.

PAS membenarkan perkataan Allah diguna pakai oleh semua agama.

PAS membenarkan orang Melayu di murtadkan.

PAS sokong gay dan Lesbian.

Terkini PAS mungkin bersetuju untuk mempertahankan keselamatan negara Israel.

Jadi kesimpulan dari perkara yang jelas diatas.

PAS adalah sebuah parti orang kafir, orang orang yang di laknat oleh Allah serta menjadi musuh Allah yang amat nyata, kepada umat Melayu dan semua Muslim di Selangor dan juga di Malaysia termasuk Sabah dan Serawak.

Bukan kah DAP sebuah parti untuk semua kaum dan agama?

DAP semenangnya sebuah parti yang di laknat oleh Allah dan menjadi musuh Allah dari dulu hingga sekarang. Pertama nya mereka menjadi kan PAS sebagai hamba abdi, dan mereka menyusup kedalam hati naluri Melayu melalui tipu helah yang amat nyata bagi menjatuhkan fahaman Islam, Melayu dan Raja Raja.

Dan apabila institusi Raja Raja yang telah menjadi nadi mengawal agama Islam di negara ini cuba diruntuhkan, maka dengan jelas, mereka itu musuh Alllah yang nyata.

Kesimpulannya: Kita telah dipengaruhi oleh fahaman laknatullah dari “Anwarinas” kedalam semua institusi masyarakat, parti parti politik, cara hidup dan budaya, dan ini adalah bahaya yang amat besar kepada umat Islam dan ahli masyarakat di Malaysia kerana grombolan ini akan membawa kepada kehancuran.

Berjaga jaga dari terus menjadi kawan kepada musuh Allah yang amat nyata. Ingat lah di akhir zaman umat Muhamad akan didatangi oleh rakan rakan yang merupakan musuh musuh Islam dan musuh Allah yang amat nyata. Dan zaman itu adalah sekarang ini.

Nik Aziz bantu SKMK

Sikit lagi SKMK hendak pakai piring terbang, sebab jalan raya sesak dengan teksi sapu.

Teksi sapu kebanyakan nya kereta tua yang di ubahsuai untuk dijadikan kereta teksi, sebelum itu kereta itusudah penat berjalan jauh dimerata rata tempat di Malaysia. Nasib baik ada orang hendak tolong SKMK, tidak apa lah RM100,000 sebulan tu pun sudah cukup untuk bayar gaji staff dan tukar tayar botak. Tetapi selepas empat bulan ini, teksi sapu pun masih banyak, jadi macam mana hendak bayar gaji, kerajaan beri empat bulan sahaja.

Saya kesian pada orang Kelantan. Tetapi, orang Kelantan tidak kesian pada diri sendiri.

 

Orang bukan Islam sudah bermacam macam dibuat dan direkanya. Orang Islam Kelantan belum lagi merasa naik LRT jikalau tidak datang ke Kuala Lumpur. Apa lah dia orang buat selama dua puluh tahun?, tentu ramai diantara mereka mengamal astral travel setiap hari, setiap minggu, setiap bulan, setiap tahun, bertahun tahun selama 21 tahun.

Bila lah ya mereka boleh naik LRT?

Hari Raya with Nancy Ajram & Maher Zain

 

 

 

 

Selamat hari raya

Christian akan menangi hati umat Islam, tetapi Allah tetap Allah.

Allah tetap Allah.

Melayu Islam tetap Melayu Islam.

Dan Islam tetap Islam.

Dan Christian akan menang perang psychology dengan Islam Melayu.

Tetapi hanya Islam akan menang akhirnya.

Dan bukan Islam Melayu.

Isu gereja tak berlesen dan menkafirkan Muslim secara halus

Islam adalah agama yang datang dari wahyu Allah manakala Christian adalah sebuah agama yang berasal dari benak hati manusia yang keliru dengan kehidupan alam ghaib.

Oleh yang demikian, perkataaan atau perbuatan manusia yang beragama Kristian itu adalah sebuah perkataan, kelakuan atau perbuatan dari niat hati manusia sahaja. Manusia dinalurikan dengan niat hati yang boleh ditakrifkan dari cahaya kejahatan dan nur baik. Ini adalah satu sifat manusia dan sifat kedunian yang tidak kekal, kerana segala perbuatan walaupun ianya dari niat baik dengan adanya masa akan terbukti samaada niat itu satu niat dari hati yang baik atau niat dari hati-hati yang amat jahat.

Manakala niat hati baik dari kalangan hati-hati kaum Muslimin yang bertawakal dengan Allah pula mempunyai kesan baik kepada umah yang berbentuk kekal kecuali apabila dikehendaki oleh Allah sebaliknya.

Sebagai contoh, niat hati para Muslimin yang telah menerima kaum pendatang Cina dan India kedalam negara mereka di Tanah Melayu pada masa dulu adalah sebuah pakatan niat hati yang teramat mulia dan mereka telah bertawakal kepada Allah dan merupakan dari kalangan Muslim Melayu yang agong beragama Islam dizaman itu, sedangkan, tidak ada satu kaum pun di dunia ini semasa itu atau pun pada masa sekarang, akan menerima kaum lain untuk menjadi penduduk tetap didalam negara mereka kecuali berperang. Lihat England sekarang, dan lain lain negara. Bersukurlah kaum Cina dan India. Sifat mulia ini telah membawa kebahagian kekal kepada seluruh kaum di Malaysia sehingga sekarang, kecuali Allah ingin mengadakan sebaliknya.

Dan mereka pun berkata, agama kami pun agama wahyu. Katakan kembali kepada mereka yang masih gagal itu cari lah didalam Kitab kamu satu baris pendek perkataan menyamai “Qul hu allahu ahad”. Sesungguhnya mereka tidak akan terdaya memberi bukti walaupun seringkas perkataan seperti itu ada tertulis didalam kitab Bible atau Kitab mereka.

Jikalau mereka mengacau niat hati Muslim, padah yang besar akan menimpa kaum mereka sedikit masa lagi dengan kehendak Allah, ini kerana mereka tamak sehingga tergamak mengacau sistem niat hati-hati kaum Muslim Melayu yang ada diada mereka. Kehancuran akan berlaku sekiranya niat yang berasal dari hati jahat dari mereka yang beragama tidak berwahyu dan agama dari manusia kepada manusia cuba memecah keheningan niat hati hati kaum Muslimin Melayu seperti apa yang telah diberitakan.

Sifat menipu dari perasaan hati yang  jahat  berada didalam dada kaum yang mempunyai agama tanpa wahyu, agama yang disokong dengan akal fikiran, sain dan dari penglihatan dan perbuatan manusia sahaja seperti yang berlaku di Palestine tidak akan membawa kepada keamanan apatah lagi niat hati kaum Muslimin disana yang amat baik telah pun dimusnahkan dengan kejahatan.

Oleh yang demikian, cubaan penyebar Kristian di Malaysia itu tidak akan berjaya kerana kesedaran umat Islam Melayu yang mempunyai asas niat hati dari agama Islam dan bertawakal dengan Allah itu adalah sebuah niat yang baik, sukar bagi mereka Kristian atau apa apa agama sekali pun merempuh sebuah kenyataan yang telah dibangunkan dengan sebuah nilai yang terbaik.

Mereka tidak akan berjaya menukar hati hati orang Muslim kerana orang Muslim Melayu adalah beragama yang mempunyai wahyu dari Allah, melalui Nabi Muhamad SAW.

Tidak mungkin Kristian dapat menipu hati hati Islam di dada kaum orang Melayu, kecuali mereka ini hanya boleh menipu mereka yang beragama Buddah, Tao, Hindu dan sebagainya dan yang setaraf dengan agama mereka iaitu agama tanpa wahyu dan yang datang dari manusia kepada manusia.

Agama tanpa wahyu Allah dan semata mata datang dari niat hati manusia untuk manusia tidak akan kekal didunia ini dan akan hancur bersama masa.Begitu lah Bible atau Kitab itu, tidak akan kekal kerana ianya sebuah sajak yang direka cipta oleh manusia seperti semua sajak sajak A Samad Said.

Ianya akan tengelam timbul bagaikan sabut di tepian air pantai.

Itu lah sebenarnya.

Melayu tidak akan bertukar agama, beri apa apa akan diambil, tak beri pun tak mengapa, tetapi tukar agama tidak mungkin akan terjadi.

Mubaligh Kristian termasuk Teresa Kock akan kecewa dan akan kehabisan duit jikalau ingin mengkafirkan Melayu. Begitu teguhnya orang Islam Melayu dengan agama wahyu Islam. InsyaAllah.