Innocence of Muslims.

Berlin

Cairo

Casablanca Morroco.

Gaza

Indonesia

Iran

Jakarta

Benghazi, LibyaMorroco

Yemen

Yemen

Yemen

Tak tahan kok Road,  Lundang.

Read more here:

Gaddafi masih hidup, yang mati dan dibunuh orang lain.

Ini semua kerana dia ada 10 buah lori yang penuh dengan emas. He he he. Satu lori boleh bayar hutang Sepanyol dan Greece.

.Baca cerita dari SPY C.

Baca newspaper ni.

Dan blog SOS disini.

Aku rasa ya juga ni, Gaddafi banyak look alike ler. Berlambak di Libya.

Mat Ell.

Pimpin sampai mati – Nik Aziz

Pemimpin politik boleh pimpin sampai mati – Tuan YM Musyidul Am Pas, Yang Amat Berbahagia Datuk Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat, Menteri Besar Kelantan Darul Naim, dan Seluruh Jajahan Takluknya, termasuk lautan Cina Selatan didalam garis sempadan antarabangsa diantara sempadan Thailand dan Malaysia (Luasnya). Sumber berita @ Sinar 30 Januari 2012 Edisi Selangor dan Wilayah.

Satu pendapat yang tidak unik malahan pemikiran dan telahan seperti itu telah pun merupakan “action plan” para pemimpin di zaman dahulu kala dari semenjak beribu ribu tahun lagi seperti yang diceritakan didalam Al Quran mengenai Nabi Musa dan  Firaun.

Para pemimpin yang mempunyai pendapat yang sama atau sedemikian dizaman ini adalah terdiri dari:-

Muamar Gaddafi – Merebut kuasa pada tahun 1969 dan memerintah Libya sehingga 1977, dan melantik diri sebagai Musyidul Am Revolutionary Council of Libya. Dia di bunuh selepas 41 tahun memerintah apabila NTC menjadi pemberontak di Libya. Jikalau tidak terbunuh masih menjadi pemimpin Libya sampai mati.

Adolf Hitler Lahir 20 April 1889, di Austria, Adolf Hitler menjadi ketua musyidul am Parti Nazi dalam tahun 1920 dan di lantik menjadi Fuehrer (Pemimpin German dan Ketua Musyidul Am Parti Nazi) German dalam tahun 1933 sehingga mati pada tahun 1945.

Gamal Abdel Nasser – Presiden kedua Mesir, memerintah Mesir setelah bersama dengan Muhammad Naguib memberontak dan menjatuhkan sebuah kerajaan beraja di Mesir dalam tahun 1952. Beliau juga memerintah Mesir sampai mati.

Banyak lagi pemimpin zaman ini yang mempunyai semangat untuk memimpin sampai mati. Anda perlu melihat dan membuat kaji selidik sendiri.

Manakala pemimpin dizaman dahulu kala banyak nya terdiri dari kalangan keluarga Firaun (Pharoah) 

Thutmose 111 – Firaun ke 6 semasa Dynasti 21. Memerintah selama 54 tahun dari 24 April  1479 sehingga 11 Mac 1425.

Apa pendapat umum pada zaman ini:-

Manusia mengalami perubahan dari segi sudut umur dan pemikiran, dari zaman bayi , remaja, dewasa, tua dan amat tua. Sekiranya beliau itu boleh mengenal diri serta telah membawa perkembagan lahiriah serta akal yang tinggi kepada umat, seperti para Nabi, maka diharuskan dan dibenarkan ALLAH memerintah sampai mati.

Walaupun demikian telah ada perubahan atau bangkangan kepada sistem memerintah sampai mati kerana pada zaman ini kita melihat manusia telah kehilangan jati diri didalam keagamaan dan telah kembali kepada tabiat buruk semasa zaman jahiliah seperti di zaman Firaun, maka memimpin sampai mati tidak akan membawa kebaikan tetapi akan memburukkan lagi sebuah tamadun manusia yang senantiasa berubah.

Malahan Tun Mahathir, yang memerintah dengan membawa pembangunan, perubahan fizikal dan mental kepada masayarakat di Malaysia pun menyerlah dengan berhenti. Walhal beliau diharuskan untuk memerintah sehingga ke tahap maximum kerana beliau boleh membawa kejayaan umum masyarakat ke tahap yang lebih tinggi.

Saya syorkan, Haji Hadi tidak payah lah ikut nasihat dari Datuk Nik Aziz tentang undur diri dari bertanding. Berfikirlah dengan sebaik nya kerana, pemikiran yang bersih itu jauh dari nur atau tabiat jahat dari semasa zaman jahiliah seperti dizaman zaman Firaun, atau pada zaman Adof Hitler.

Mana lah tahu nanti ada manusia disini membina kotak lempar (drop box) ahli politik di tepi bangunan seperti kotak lempar bayi yang terbina di Rusia!!!.

WASALAM.

Ubat untuk rakyat Kelantan

Syria´s President Hafez al-Asad (sitting on th...

Image via Wikipedia

“Buat kerja biar betul betul.”

“Alang alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal tengkok, baru rasa pahit masin nya.”

“Amerika bila hendak serang Iraq, dia betul betul serang.”

“Bila Libya hendak bunuh Gaddafi, Libya bunuh Gaddafi.”

“Bukan main main.”

“Bila Syria tak ikut perintah, Kesatuan Arab sekat ekonomi, sampai lah terkencing Syria.”

“Bila Salleh Yemen kata tak hendak, Kesatuan kata Salleh engkau kena berhenti, terkentut Salleh terus letak jawatan.”

“Bila Nik Ajis kata masaalah air tidak akan gonyang Kelantan.”

“Kita kata, tak apa bila BN perintah massalah air akan selesai.”

“Itu cara bercakap tidak betul, tidak logik cakap begitu.”

“Kita kena kata, padan muka kamu.”

“Kita kena beritahu jikalau BN perintah kita akan betul kan apa yang salah. Bukan air salah, tetapi orang yang buat kerja itu salah. Kita bicarakan orang yang melakukan benda yang salah. Kita denda kan mereka. Kita revolusi kan mereka. Dan mereka boleh pilih kita kerana kita akan selesaikan kesalahan kepada kebenaran. Mereka boleh buat pilihan sekarang. Mereka mahu yang benar atau memilih mereka yang buat benda salah. Semua orang mahu yang benar. Dan semua rakyat Kelantan bukan umat yang mabuk air jampi.”

“Kita kena kata, mereka yang bertanggung jawab membawa Kelantan kealam zaman batu harus di bicara atau di bawa ke muka keadilan. Bawa ke PBB jikalau perlu. Banyak yang mati secara diam kerana penyakit kronik dan kita perlu mencari bukti itu dan bawa benda ini ke mahkamah dunia. Ibu saudara dan bapa saudara aku meninggal kerana penyakit kronik. Ramai lagi, tetapi diam. Mereka seperti Pol Pot. Buat kerja secara diam.”

“Kita sekat ekonomi dia. Biar mampus lah orang yang gunakan agama kerana politik.”

“Tidak payah bantu apa apa pun kepada orang orang yang gila agama semacam Taliban.”

“Kita kata, sesiapa yang mengunakan agama untuk politik sempit kita akan bawa ke Mahkamah Khas.”

“Kita kata kita hudud kan mereka dulu.”

“Jikalau terbukti makan hasil balak curi, kita potong tangan mereka.”

“Jikalau berzina dengan bini orang, kita sula mereka dahulu, atau pancungkan kepala mereka di kelayak ramai.”

“Kita memang betul betul Islam dan lebih baik dari mereka.”

“Ada mau kah orang Kelantan ubat semacam ini?.”

“Kalau tidak mau, kita buat zon ekonomi larangan, kita sekat semuanya , dan kita jangan bantu pengkianat agama. Jikalau boleh kita kenakan zon larangan terbang dan zon larangan kereta motor.”

“Itu ubat yang paling baik.”

“Tidak payah gelombang merah atau biru.”

“Gelombang sekatan ekonomi, baru padan dengan hati hati orang yang degil.”

“Tengok macam mana Allah balas keatas mereka yang degil.”

“Ini pendapat aku. Jangan ikut jikalau tidak faham.”

Politik NTC Libya sama dengan politik pembangkang, parti kangkang rakyat

“Kita sudah memberitahu NTC, jangan gunakan kuasa luar untuk mencari populariti semasa memberontak dan melawan kerajaan dibawah pimpinan Muammar Gadafi. ”

Jibril, bekas Ketua NTC, semasa ingin melawan Gaddafi, telah memohon kuasa besar US, Nato dan Qatar. Mereka menjual minyak secara borong kepada Qatar.”

“Bila mereka membunuh Gaddafi, dan cuba menubuhkan kerajaan baru, tentangan masih ada dari pejuang Gaddafi sampai sekarang dengan pertempuran kecil kecilan.”

“Mereka masih dibantu oleh kuasa luar, dan Qatar sunguh berminat menolong mereka sampai ke hari ini.”

“Bila mengunakan kuasa luar, kuasa itu akan mencampuri urusan didalam kerajaan, bila mereka sudah berjaya.”

“Punaisihat PKR selalu mengunakan kuasa politik luar untuk memohon bantuan didalam perjuangan mereka disini, sama dengan cara NTC.”

“Sekarang duta Libya ke PBB menuduh Qatar membantu pejuang Islam di Libya, dan menjadi dalang didalam memberi bantuan kewangan dan senjata kepada puak Islamist di Libya dan menjadi batu penghalang bagi penubuhan sebuah kerajaan baru di Libya.”

Perang gorila masih berlaku di Tripoli sampai sekarang.

Duta Libya ke PBB berkata Qatar adalah dalang yang telah membantu gorila Islam di Libya.

(Eh, dulu minta Qatar hantar kapal terbang jet serang orang Libya, sekarang tuduh Qatar pula, kenapa brother?. Qatar tidak mahu beli minyak dengan harga pasaran ke?

“Itu lah, jikalau kuat pengaruh guna kan akal sikit, jangan guna hati yang kemaruk hendak memerintah sebuah negara sehingga sebuah kerajaan walau pun dianggap teruk di hancurkan. Cuba bangun lah sendiri sebuah negara baru. Ingat senang ke, semacam buat goreng pisang?.”

“Bila sudah dapat memerintah dengan pertolongan kuasa luar, sudah mengata mereka macam macam. Memang orang Libya kena telanjang dengan NTC. Jangan ikut perangai mereka ya, jenis semacam NTC ini ada bertempat disini.”

Ramai nya askar upahan Amerika di Libya, baru ngaku ya.

Kita boleh khawin ramai, duit commsion minyak kita terlalu banyak. Yang berjubah di Malaysia seperti kami pun boleh ikut serta. Kita allright nya ok. "Polygamy di halalkan".

“He had an opportunity during the Arab Spring to finally let loose of his grip on power and to peacefully transition into democracy. We gave him ample opportunity, and he wouldn’t do it.” – Obama said in an interview on NBC TV with Jay Leno last night. Wow, so powerful lah brother. So be careful lah Syria, Yamen and Saudi Arabia. You guys next. We have given you decades of opportunity, even before Obama is born, you wouldn’t do it. So jagalah, unless you give us your oil. Ha ha ha. Takut. Kejut.

Itu ler, baru ngaku NATO dan sekutu telah buat hal. Qatar mengaku telah menghantar beribu askar mereka ke Libya berperang bersama NTC, atas arahan barat. Jikalau tidak arahan barat, siapa lagi hendak arah.

“Kita bersama NTC, dan di setiap jajahan di Libya beratus ratus malahan beribu askar kita disana bersama membunuh orang Libya yang lain” kata Major Hamad Bin Ali Al Al-tahit-ya.

Dengan pengakuan ini, Qatar negara Arab pertama yang mengaku menjahanamkan Libya.

Sebelum ini mereka berkata mereka hanya menghantar tukang angkat bedil dan beg untuk menolong NATO di Libya dan tidak berani mengaku. Setelah menang baru mengaku dengan harapan akan dapat imbuhan besar.

Bercakap sambil diperhatikan oleh pegawai askar NTC di Doha, Major Hamad berkata mereka adalah tentera yang diarah sebagai beperanan memberi latihan dan mengawal pusat komunikasi dengan NATO dibumi manakala jet pejuang NATO diudara, mencari sasaran dimana terdapat ramai kaum lelaki Libya  untuk dibunuh.

“NTC masih memerlukan NATO dan Qatar, kerana Saif al Islam dan Saidi masih belum dapat ditangkap, dan berada diluar kawasan Libya untuk diikat, disumbat hidung dengan tahi unta, dan ditembak dari belakang” kata jeneral yang tidak bernama dari NTC. “Lagi pun mereka mungkin mempunyai hak legitimate untuk memerintah kembali”.

Sementara itu anak Gaddafi Saidi akan menfailkan saman ke mahkamah dunia di Bangsa Bangsa Bersatu bagi mendapat pengadilan antrabangsa kerana bapa beliau telah dipukul dan diliwat sebelum dibunuh. Mereka juga akan menfailkan saman keatas mereka yang terlibat termasuk NATO didalam kerja kerja tidak munasabah merampas sebuah kerajaan yang berdaulat di Libya.

Wak Say dari Kota Bahru berkata, Gaddafi telah pun menyaman mereka yang terlibat disana. Bila ditanya, beliau mengulas, telefon yang dibuat dari kertas yang dibakar di Tumpat telah digunakan oleh Gaddafi dan Gaddafi telah memberi tahu bahawa beliau amat lah maju kehadapan dengan prosess meminta mahkamah disana menjalankan siasatan terperinci bagaimana  punggung beliau disondol dengan kayu tajam yang menyebabkan punggung beliau berdarah. Para penyiasat disana telah pun memanggil beberapa ramai pejuang NTC yang telah mampus untuk memberi keterangan” kata Wak Say lagi.

Libyan leader Muammar Gaddafi (L) greets Emir of Qatar, Sheikh Hamad bin Khalifa Al Thani in Tripoli. Huh, dulu baik bukan main, lepas hendak duit, hantar askar lawan Gaddafi. Kawan jenis macam ini yang banyak akhir zaman bro.

Sementara itu, jeneral itu telah berdiam diri bila ditanya berapa ramai lagi askar upahan dari NATO, UK, US, Perancis dan negara Arab lain yang datang ke Libya. Beliau senyum sambil menunjukan dua jari simbol peace mengikut corak jari Hilary Klengtong semasa lawatan beliau sehari sebelum Gaddafi disondol.

Bila ditanya kepada Jenaral dari Qatar itu pula mengenai apakah yang mereka telah dan akan dapat dari penyertaan mereka menyerang Libya, beliau berkata dengan ringkas “minyak”. “Kita ini hidup dipadang pasir, dan pasir tidak boleh dimakan. Dua minggu semasa NATO mengerah NFZ, kita telah beli minyak Libya melalui pegawai NTC.

You jangan masuk lubang parit macam saya, dia orang akan tutup dua jalan masuk lubang itu, habis you. Cuba cari lubang lain ok!

“Mereka itu kan tidak berapa cerdik. Kami beli dengan harga murah, dan kami terus jual kepada Amerika dan Britain dengan harga sederhana mahal, tetapi tidak semahal bila beli dari Gaddafi.”

“Kita dapat duit dan pergi ke US untuk enjoy disana. Disana banyak buah Nen Nen, dan anda bukan tidak tahu kami bangsa Arab memang kuat makan buah Nen Nen” beliau berkata sambil tersenyum menampakan gigi beliau bersadur emas. Pada fikiran saya, sekiranya kacipan gigi itu terkena tangkal buah Nen Nen, harus lah terputus dua.

Bila di tanya tentang maksud beliau tentang orang Libya yang tidak berapa cerdik itu siapa, beliau berkata”Bukan apa saudara wartawan weh, mereka tu berlajar pandai semasa Gaddafi lagi, tetapi bodoh di dalam segala kelakuan, pemikiran dan percakapan. Bukan kah ada jenis itu di Malaysia?. Siapa tu professor, professor apa kah nama nya, lupa lah pulak, bukan kah dia tu pandai macam orang Libya tetapi tingkah laku dan perangai bodoh semacam juga kaum jenis di Libya. Mereka jenis hafal buku dan tulis semula, mana pakai otaknya brother wartawan!”.

Bila di tanya tentang enjoy di US pula, Jeneral itu terus senyum. ” Eh awak ini jenis apa huh. Cuba lihat lah semua Arab pakai jubah. Di Malaysia pun, orang bukan Arab pun pakai jubah. Bila pergi ke US kita buka jubah dan pakai kok. Mereka suka ramai isteri. Di Malaysia yang berjubah itu pun sama dengan kami, walau pun mereka bukan  Arab, itu enjoy lah bro, faham. Khawin lah banyak banyak. ”

Saya terus diam dan terus balik ke Malaysia menaiki boraq yang sedia menunggu di depan Hotel.

Memang benggung bercakap dengan orang Arab ini. Apatah lagi bila bercakap dengan orang bukan Arab di Malaysia yang berjubah itu dan tentu lah lagi lagi tersangat benggung.

Gaddafi dilempar di padang Sahara tanpa kubur

Bani Hilal dan Bani Salim dua kaum yang mendapat tempat dihati Gaddafi semasa pemerintahan beliau memberitahu mereka sekarang di kejar secara pukal oleh NTC yang terdiri dari kaum Berber, Turkish dan lain lain kaum suku kaum dari Caribbean. Saidi anak lelaki Gaddafi juga menyatakan bahawa keadilan kepada suku kaum mereka tidak akan terjamin lagi.

Ini amat jelas apabila permintaan kaum keluarga Gaddafi untuk mengembumikan jenazah arwah Gaddafi dan Mostakim, dua keluarga anak beranak dan rakan Gaddafi yang ditembak semasa didalam tahanan POW, ditolak dengan alasan karut marut. Mereka walaubagaimana pun membenarnya beberapa ahli keluarga menyembahyangkan jenayah tersebut dan kemudian jenazah jenazah itu dibawa ke padang Pasir Sahara untuk dilempar disitu dan diberi makan para anjing liar di padang pasir Sahara tanpa batu nisan pada kubur mereka.

Ketua NTC, Mustapha Abdul Jalil yang berpidato malap pada hari liberasasi berkata semua sistem yang Gaddafi lakukan semasa pemerintahan beliau akan digunapakai, seperti cara bank beroperasai, undang undang syariah dan lain lain kecuali beliau mengarah supaya poligami diiktiraf secara sah di Libya. Itu yang penting bagi suku sakat kaum Abdul Jalil, yaitu supaya mereka boleh khawin empat, seperti ramai ahli PAS di negara ini.

Dendam tersirat suku sakat kaum pemberontak di Libya mengakibatkan 53 pejuang Gaddafi diikat dengan tangan dibelakang, ditikam dengan boynet, dipecahkan telinga, disumbat hidung dengan tahi unta dan ditembak dari belakang semasa mereka berjalan kearah tempat tahanan disebuah hotel mewah di Misrata.

Ini mungkin boleh berlaku di Malaysia sekiranya Pakatan memerintah kerana mereka ini amat lah berdendam kesumat dengan kaum kaum miskin yang lain terutama orang orang Melayu, India dan Indon yang menyokong UMNO.

Cuma oleh kerana tahi unta tiada di negara ini, kemungkinan besar tahi babi akan diguna pakai oleh mereka bagi menyumbat hidung komer semua. Sudah terbukti dengan jelas bagaimana kampung Buah Pala yang telah jatuh ketangan para pengikut mereka dengan menghalau kaum India keluar.

Dan PAS suka betul dengan teknik Tahrir Square, setiap hari menyebutnya sehinggakan satu ketika mereka mengadakan satu pertemuan besar besaran di Kedah bagi memperatikkan dan mengikut rentak Tahrir Square.

Tetapi bila Gaddafi mati ditembak mereka duduk diam. Jikalau kita hendak khawin dan bila bapa bertanya anak nya seorang wanita dan anak nya diam, maksud tersirat adalah “setuju lah boss”.

Dalam hal ini mungkin mereka ini semua bersetuju Gaddafi di tembak macam itik.

Saif Al Islam telah melarikan diri mengikut kaum Toureq ke Niger melalui padang pasir Sahara. Di Niger semua masjid dibina oleh Gaddafi. Dan kaum Toureq kaum yang terlalu akrab dengan keluarga Gaddafi.

Dan dari sini lah cadangan awal Gaddafi untuk melancarkan serangan gorila keatas kaum yang hanya ingin khawin empat atau poligami di Libya. Perang mereka hanyalah untuk berpoligami. Massallah. Berperang untuk menegakkan Johni big and small small cun melecun rupanya.

Sumber berita dari : Alambilbeer.com.lib – tidak percaya tanya mereka lah. Semua ada, unta, kambing, lembu, arnab, pelanduk, yang tidak ada Buah Pala dan Buah Nen Nen. (Note: com.lib, bukan lesbian atau gay ok, tetapi Libya, dan Buah Pala dan Buah Nen Nen hanya terdapat disebuah negeri diutara Malaysia. Negeri negeri lain di dunia tidak ada buah buah semacam nama itu)

NTC head Mustapa Abdul Jalil wants polygamy legalised, huh that was all about the civil war?

In his first speech after liberating so called Libyan from Gaddafi, Mustapha Abdul Jalil head of NTC said that the new government will follow shariah laws as its main constitution.

He further stressed the importance of Islamic banking in Libya and that banks will be allowed to operate interest free as it is forbidden in Islam to work otherwise.

The speech for the liberation day in Benghazi stated the move as if things were not properly done in Libya by former head of state and that the people needed a war against Gaddafi. Before liberalizing Libya banks were too running interest free.

The one and only different he has added up in his important day of Liberalization to the list in which Gaddafi didn’t do is to legalize polygamy in a state where half of the population are women. He said if this is not legalize, all women would object to polygamy and it will become strictly opposed by women in Libya.

Comment: When a big John hugs and hisses for more women as one isn’t enough, for the love of a small triangle only woman has, he would ask NATO, Thugs and US Spy to fly planes in No Fly Zone (NFZ), looking at areas where women are likely to reside. That is the place called “Citizen area, no bombing PLEASE’. In areas where men are likely to be around, NATO is at liberty to bomb them out so as all men dead. They were supposed to be Gaddafi supporters. When all men are dead, NTC army will marry all women and f##k them hard. These people like many other in Europe and US like f##king after all. That is why on the important day of liberation, they talked about legalizing polygamy.

That was all about Libya liberation. And so many deaths. For the small triangles.

And they do not know nut about Jews, US and UK’s main motives. Are they really don’t know. How stupid they are if they don’t.

Libyan will still be Libyan Arab, who like f**king and li**king all the times 24 hours a day, 7 days in a week, 4 weeks in a month. the night long.

Brutal killing of a ruler, in front of children. NTC is Nuts, Thugs and Convicts.

The following video is offensive and inappropriate, viewer discretion is advised.

 

“Talibanised” NTC guys’ brutal acts against an old man who had ruled their country for 40 years. There is nothing spectacular in this video except the evil of the Dajjal that lies within the hearts of these young Libyans who killed this man in front of children.

He had given the young Libyan free education, oil royalty for every one of Libyan, non-interest banking, and other many of you hide from telling us. His mistake was to ask and request the west to pay Libya oil with Gold Dinar.

He loved his too many sons and the daughters (adopted). Who doesn’t?.

And he fought the illegitimacy NTC to the very end. He was a brave man.  And he will be remembered in the history of the mankind as a man with his word.

Members of Muslim world, please don’t respect and recognize the new government of Libya which is being promoted by NTC. They are worst than Gaddafi. They are the true NUTS, THUGS and CONVICTS of Libya. For some toilet paper USD dollars, they killed their own leader who had given them the decent living better than the life of people in SOMALIA and AFGHANISTAN.

CURSE THESE PEOPLE ALL OUT LOUD – ALLAH IS THE GREAT, MAY ALLAH DEALS WITH THEM RIGHT NOW. ALLAH IS THE GREAT. YOUR VIDEO SHOWS THE TRUTH ABOUT YOU BEING DRUCKED. GADDAFI WAS RIGHT.

A facebook page in condemnation of this brutal act is in process to be published. Anyone may join the page to condemn the brutal act of killing of this old man, no matter how bad he was if it was true. He deserves some respect and dignity. Allah Huakbar.

See the pictures of his family members on the run since the killing by clicking on the photo below.

Libya akan menghadapi masa masa sulit

U.S. President Harry Truman signs the bill rat...

Image via Wikipedia

Walaupun kebangkitan rakyat Libya menumbangkan Gaddafi dengan membunuhnya baru baru ini, NTC dan segala militia yang bertanggung jawab didalam merobohkan sebuah kerajaan yang telah lama berpijak di Libya dibawah Gaddafi tidak mungkin akan berjaya menubuhkan sebuah kerajaan yang kuat dan berpadu didalam masa masa yang terdekat.

Walaupun jaminan oleh NTC ketua pemberontak Jibril bagi mengadakan satu pilihan raya lapan bulan dari sekarang, tugas mengerakkan jentera sebuah pilihan raya yang adil akan pincang atau akan berlarutan dengan berbagai masaalah sehingga kesatu masa yang mungkin tertunda tunda mengikut kajian oleh beberapa pihak yang berkecuali didalam konflik menjatuhkan Gaddafi.

Para militia adalah kumpulan yang tidak mempunyai pegangan atau kerja tetap semasa pemerintahan Gaddafi, dan berpuak puak mengikut tribe mereka dan dari apa yang dilihat semasa perang saudara di Libya telah dibayar dengan lumayan oleh kumpulan kumpulan tertentu terutama dari kalangan Yahudi dan pihak barat dengan persetujuan dari NTC. Laungan laungan Allah allakbar itu ada suara sumbang dibelakang tabir dan tidak menunjukan mereka itu satu umat yang beragama Islam. Dari corak pembunuhan yang dilakukan oleh mereka keatas Gaddafi dan anak beliau, para militia itu adalah merupakan beberapa kumpulan pengganas yang telah diupah oleh kuasa barat, dan mereka dilihat tidak ada kaitan dengan mana mana pertubuhan Islam didunia.

Semua persenjataan didalam kawalan Gaddafi telah dibawa keluar negara termasuk peluru berpandu ringan yang boleh menjatuhkan pesawat NATO atau mana mana pesawat komersial lain jikalau digunakan. Keenganan Gaddafi mengunakan kemudahan peralatan changgih semasa perang saudara ini memberi gambaran bahawa beliau telah menjangka bahawa beliau tidak dapat melawan secara conventional tetapi berhasrat melawan secara gorilla sekiranya beliau ditumpaskan dan mengumpul segala kekuatan diluar negara yang rapat dengan beliau dan keluarga beliau.

Corak pemerintahan Gaddafi di Libya adalah corak pemerintahan Islam negara berkebajikan dan semua rakyat diberi pelajaran percuma serta menikmati sistem perbankkan tanpa unsur riba. Perumahan dan keenderaan yang senang dimiliki oleh semua rakyat tanpa apa apa bayaran faedah kepada kerajaan serta percukaian yang paling rendah dibandingkan dengan semua negara barat.

Beliau dicemburi oleh Yahudi dan kuasa barat kerana tidak mengamal sistem kewangan yang diakui oleh negara negara didunia, serta selalu membangkang tindakan kuasa barat didalam mengatur percaturan politik, perniagaan  dan social. Walupun tidak secara penuh mengikut perkembangan sistem kewangan dunia terkini, Libya adalah antara sebuah negara dunia yang mempunyai dana Sovereign Wealth Fund yang terbesar yang boleh digunakan dengan sebaik baiknya bagi  memperkuatkan negara Libya melawan kerenah barat.

Kerenah kewangan di Eropah memerlukan dana dari negara negara Arab, termasuk dari Libya bagi menstabilkan kedudukan kewangan rantau itu termasuk kuasa kuasa politik ditangan para sekutu Barak Obama termasuk presiden Amerika itu sendiri.

Cengkaman kekuatan pengaruh negara China dipasaran ekonomi di Afrika memberi tamparan hebat kepada Amerika dan sekutu dari Europh dan mereka memerlukan rakan taulan baru dari negara negara Arab, termasuk di Libya. Dengan terbunuhnya Gaddafi yang semestinya kerana arahan dalang di dalam NATO atau NTC atau dari perisik Amerika di Libya, maka NTC yang disanjung dan diberi kemudahan peralatan perang oleh mereka itu dilihat lemah dan senang dikuasai dengan telunjuk mereka, tidak semasa pemerintahan Gaddafi yang memang anti penjajahan kuasa besar dari Barat.

NATO dan lain negara sekutu mereka di Europah sudah mula menjalankan kuasa risik untuk mendapat bahagian didalam kuasa pemerintahan baru Libya. Russia telah memohon supaya kontrak minyak mereka disambung seperti semasa Gaddafi. China telah berhasrat untuk merebut peluang ekonomi yang lebih luas di Libya. Puak puak militia juga telah memberi gambaran bahawa usha kuat menghapuskan Gaddafi harus bayar dengan pemeberian lebih kuasa didalam pemerintahan baru yang dicadangkan oleh NTC.

NTC adalah sebuah kuasa yang tidak beperanan politik, dan akan gagal untuk mengerakan kekuatan politik Libya yang terdiri dari beratus ratus puak puak kaum yang berlainan ideologi dan agama. Kaum Yahudi sudah pun memohon untuk mendirikan kembali rumah rumah ibadat mereka yang telah dirampas oleh Gaddafi diseluruh Libya.

Para penyokong tegar Gaddafi dengan peralatan changgih yang tersimpan diluar negara akan kembali menjalankan operasi balas dendam secara gorila. Pembunuhan Gaddafi telah meletakkan Libya setaraf dengan Afghanistan semasa Taliban mengambil alih pemerintahan setelah menang perang dengan Mujahiddin.

Para pelobi dan peyamar antarabangsa termasuk Al Qaeda tidak akan melepas peluang ini, dengan peralatan dari tentera Libya yang bertimbun di pasaran gelap untuk membina dana yang akan digunakan untuk mengambil alih pemerintahan sebuah negara yang kaya seperti Libya.

Para pemerhati berpendapat, Israel telah memang perang tanpa berperang dengan negara negara Arab, termasuk Libya, Tunisia, Yaman, Mesir, Arab Suadi dan Syria.

Mereka telah mengunakan kuasa Ipad dan Iphone untuk membunuh semua ketua ketua negara Arab yang dilihat sebagai penghalang kepada cita cita negara Isreal negara berdaulat. Selagi percaturan politik ini tidak dikenkang kuat oleh umat Islam dunia, satu demi satu negara Islam akan tumbang dengan mainan bijaksana kuasa barat terutama dari kaum Yahudi yang ingin memerintah dunia dengan cara mereka. Iran juga dilihat tunduk dengan corak yang telah dilakukan oleh kuasa barat itu dengan mengiktiraf pembunuhan Gaddafi semalam.

Walaupun demikian, penentangan dari semua pihak berkumpulan ini tidak akan membawa Libya kearah kedamaian seperti mana anggapan kesemua penduduk Libya. Mereka akan kecewa besar. Lihat lah nanti.

Mari lah kita semua berdoa, agar dijauhi lah dari kerenah kebijaksanaan kaum anti Islam mengoda dan menipu kehidupan kita sebagai umat Islam seperti yang berlaku di Libya. Jauh jauh lah dari perkara sebodoh itu. Amin.

Gambar diatas dipinjam dari GAP.

Wassalam.

Libyan oh Libyan, you have joined Iraq and Afghanistan. NTC= Nuts, Thugs and Convicts.

C4ISR Senior Leaders Conference, February 2011

Image by US Army Africa via Flickr

A strong African union by Gaddafi is opposed by all western countries whose leaders are looking into raping these African countriesnatural resources.

NTC is the agent for this opposition from all western countries.

China is now playing a major role in the African countries economy, an envy to the western politics.

You killed Gaddafi because you want to live in big bungalows, the ones Gaddafi had provided were not big enough.

You want big roads, schools, large incomes and big shopping malls, but you have just to wait next few months when all these will become small as small as roads, schools, incomes and shopping complexes in IRAQ and AFGHANISTAN.

You killed Gaddafi because you think Gaddafi was a NUT, but you didn’t seem to know NTC was the true NUTS, THUGS and CONVICTS. You had been disillusioned.

You have been living in a place most Somalian wish to have to live in, but you have chosen to destroy it.

You have killed him because the west wanted him dead when he was asking the west gold for Libya oil. Where in the hell American, Israel and Britain have gold, they have ONLY stupid USD$ American toilet paper money to pay for Libya oil. They aint’ got any gold left in their pockets, they sold em for wars all over the world long time ago.

You are darm stupid blokes all I have ever seen or heard of. Ngok Libyan. You understand me, Ngok, Tolol Mahlul. Understand, do you. Nah, you stupid goons never understand.

Bye bye Libya. Go to hell as you wish.

 

As he had wished gold for Libyan oil, now he would be remembered as the golden man of Libya for ever.

DAP’s new flag and anything else new, but brains are still old cows.

Flag of Malaysia - Jalur Gemilang (Stripes of ...

Image via Wikipedia

WHEN NTC of Libya uses an old flag against all green flag of Qaddafi‘s favorite flag, in that instance it gives Manoharam a political idea , or who is he, Mainharam, the bloke who believes that American will be happy not to share its flags, at least to its design and colors, and has the gut to suggest for a change to a new Malaysia flag. No more Jalur Gemilang, because for DAP Jalur Gemilang is something sinister, a bad taste, or whatever, but to win lost votes.

This bloke thinks Malaysia is his own playing field, and anything he thinks everyone else must then follow. What about the UMNO members, 7 million of them, Perkasa, and other NGOs, so many people, does he think that these groups of people will definitely agree to his cow head’s brainy idea?

What about the Sultans, and the top government servants, does he think they will agree?.

Or does Mainharam think DAp will win the federal government and that they winner will do anything else, come what may?

If that is the reasoning behind this stupid idea, then surely we know by now that DAp is a party that employs dictatorship style of leadership, which most of the time thus far, denies of any involvement in following such a philosophy.

Come on Mainharam, go and fly kite in Kota Bharu, perhaps you will see better color in a flag instead of liking only a black color.

Read more here.

Gaddafi failed in “Spy-logy” that ruined his 40 years rule.

Muammar al-Gaddafi's signature.

Image via Wikipedia

Many issues brought up to light about Libya and why an Islamic state founded by Gaddafi, the most hated head of the government in this century, after Saddam Hussien, and all issues were about how Gaddafi had run the country by hardship and dictatorship.

If these are true, or, if these aren’t true, time will tell us what have actually happened to Gaddafi’s success or failure.

By going through details from documents that  made available via internet, or email, we think that Gaddafi has failed his “spy-logy” subject from the onset of the Arab Spring.

His security and spy network infiltrated by foreign intervention, mainly from the west. His own men at the state security department due to lack of intelligence had raped and imprisoned an Arab woman on false spying activity. All intelligence work against the rebels made on false assumptions thus creating serious misjudgment in making right decisions. Almost all intelligence work were not in tandem with equipment of modern technology, and that calls made by rebels were all the time not intercepted correctly or decoded according to the state security.

Either these are as the result of a long planning by the rebels, or they are caused by Gaddafi own failure to watch the most important department in the government, no one is really sure at the moment.

However, Libya’s huge assets in the foreign hands, especially of the west, surprisingly has shown  that Gaddafi is highly confidence of his government, his state security and his team of ministers. The fact that all these assets were frozen by the west was not a good idea. This fact alone in fact has end the usual trust Gaddafi and his teams has rest to the west, brings chaos and confidence to his spying and security circle.

Form that onwards, clashes between allies and mistrust among government’s ministers brewing that have brought down a government.

Lesson learned from this episode. Do the right thing to the national security, train a good spy who says thing rightly, not “who says thing that you want to hear”. Because, you will hear one thing in your own good normal way, despite of hearing bad thing that you may not want to know.

read more here>

Kenapa British boleh control Cina dan India?

United Kingdom: stamp

Image by Sem Paradeiro via Flickr

Sebelum Perang Dunia kedua, British cukup hebat.

British mengontrol hampir 1/4 dunia, dan merupakan satu kuasa politik dan ekonomi yang amat besar didunia semasa itu.

Setelah Hong Kong jatuh ketangan Cina, kuasa itu sama sama jatuh merudum. Dan peristiwa pergaduhan kaum di Toteham London baru baru ini telah memberi isyarat bahawa British tidak lagi mempunyai pengetahuan serta ilmu yang luas didalam mengontrol orang-orang atau bangsa lain didalam dada orang orang Caucasian British.

Kehebatan British dahulu kala boleh mencandukan orang-orang Cina, sehingga Cina jatuh ketangan mereka. British juga menjadi sebuah kuasa besar memperdagangkan dan memperhambakan manusia seperti yang berlaku di Malaya, berjuta kaum Cina diperhambakan di sini semasa itu. Dan mereka menipu orang orang Melayu supaya menerima kaum Cina yang telah dicandukan untuk menjadi rakyat disini.

Semasa mereka berilmu mereka telah merogol kaum India dan menjadi maharaja di benua India. Mereka memperkulikan kaum India di estate mereka di Malaya. Mereka adalah kaum Caucasian yang amat kuat memperdagangkan manusia dizaman itu.

Balasan tuhan terhadap mereka, beratus ratus jenis kaum berada di England sekarang ini. Menuntut berbagai bagai perkara dari mereka. Dan para pemerintah terpaksa menghantar puak mereka berperang sulit di Libya supaya dapat menikmati kuasa minyak, untuk hidup. Terpaksa berperang di Falkland, Afghanistan, Iraq, dan sekarang di semua negara Arab. kerana wang.

Mereka telah meninggalkan kaum Cina dan India yang telah dirogol, dicandu di Malaysia, yang telah rosak fikiran, punah akal budi, dan sekarang ini dengan kerana kerosakan minda, akal budi, hati yang teruk ingin pula memberontak dan mengambil alih pemerintahan negara. Mereka ini dengan tanpa segan silu  mempromosikan agama mereka untuk orang Melayu. Bila akal budi telah punah. Sedangkan hak mereka sebagai kaum yang pernah rosak akal fikiran hanya lah boleh menumpang kasih sayang dari kaum Melayu. Dan setelah tirai terbuka luas memperlihatkan budi mereka kasih sayang orang -orang Melayu terhadap mereka mulai pudar.

Itu lah dia peranan kaum British merosakan sebuah kehidupan dimana mana sahaja dengan kuasa ilmu yang mereka ada semasa itu.

Ilmu adalah sangat penting, tetapi bila berilmu, jalan yang baik adalah mengunakan nya kejalan yang benar dan lurus, bukan sebaliknya.

NTC di dalam BN, semacam menunggu Hari Raya Aidifitri

The leader de facto of Libya, Muammar al-Gaddafi.

Image via Wikipedia

Suka atau tidak, ramai ahli politik dalam BN merupakan grombolan NTC (National Transitional Council) yang menunggu masa untuk belah dan membedek UMNO sampai kojol, mampus, dan hancus seperti NTC Libya membunuh puak Gaddafi.

Manusia jikalau sudah membenci, orang baik pun ditembak dengan senapang automatik bila tiba masanya, terbujur di depan hospital Tripoli, bergelimpangan disana sini.

Apa benda dia orang ini membenci sampai begitu sekali.

Bidang Politik didalam negara membangun adalah Politik mencari makan, dan bila sampai kesitu, semua ahli politik mencari rakan untuk mendapat peluang mencari makan. Semasa memerintah semua kekawan dapat habuan besar.

Huh ini lah dia. Mereka yang berpelajaran semakin ramai, dan mereka yang berpolitik itu bukan lah pandai sangat. Tetapi bual kuat dan mendapat kuasa. Semasa berkuasa mengunakan kuasa untuk mendapat ganjaran besar bagi diri dia dan kekawan. Orang lain mampus lah tidak merasa.

Polisi yang dibuat pun tidak menjadi bagus sebab otak kureng, lemah dan tidak bergeliga. Orang pandai ramai lihat ini, bukan semua orang bodoh ya tak?.

Ini orang yang mampus tidak dapat apa apa lah jenis yang bijak. Sekarang dia orang sudah digolongkan sebagai NTC Malaysia. Tunggu masa. Macam tunggu hari raya.

Apa yang kerajaan buat sekarang. Cakap. NKREA, pemandu, teraju, kepala hotak nya sampai sekarang tiada benda.

Jual Mas, Jual serba serbi, jikalau aku pun hendak kan duit, aku jual juga. Bukan perkara susah hendak menjual barang.

Puak NTC ini akan mengunakan DAP. Bukan hang tak tahu. DAP bukan cerdik sangat, otak kerbau juga. Mereka akan bertanding diatas tiket DAP. Cina suka, Melayu yang kena konar dek kerajaan pun suka.

Dua tiga negeri akan jatuh ketangan DAP. Negeri sekarang yang diperintah mereka akan tetap dalam tangan mereka. Apa akan jadi?, Sure haampa tau nya, ya tak.

BN, kena potongpelir bergilir gilir. Lepas satu satu.

Dengar lah keluhan orang bijkasana dari bawah bawah. Duit tidak menjadi sandaran lagi. Bagi orang susah, tidak ada duit biasalah. Bagi yang berduit, hmmm, tengok lah bila sudah tiada kuasa dan duit, berpeluh didalam bilek berairkon, menggigil bila berjalan dipadang lapang walaupun cuaca panas, terkial kial hendak beli top up fone. Main ler. Buat perangai lagi.

Cuba lihat semua professional yang berada didalam pegangan BN, mereka  adalah hantu raya. Bagaimana kita hendak angkat martabat professional yang real dinegara ini. Mereka ini jenis balun duit rakyat dan duit orang awam.

Rupa nya kerajaan tidak boleh tolong orang susah. Mereka tolong orang senang dan kaki penipu.

Saya sungguh kecewa bila dengar cerita ini.

Bai Bai Gaddafi, semoga jumpa lagi ya,

“Aku akan berikan topi mu Gaddafi kepada bapak aku” kata seorang pemberontak di Tripoli.

Akan ku bakar kan semua yang baik dan yang buruk dari mu Gaddafi, selamat tinggal Libya.

Dan aku bersama Amerika membenci Saddam didalam diri mu Gaddafi, selamat tinggal Libya.

Lihat gambar gambar menarik dari Tripoli di sini.

Rusuhan di London – British baru tahu dia merdeka, kah kah kah.

London adalah sebuah kotaraya yang dipandang oleh ramai sebagai kota yang bertamadun.

Sekarang selepas rusuhan terburuk di London semenjak 1985 kerajaan Tories dibawah David Cameron yang memerintah sebuah kerjaan campuran diperli kiri kanan, dari rakan dan lawan.

Russia : “Rusuhan itu satu balasan tuhan untuk memberitahu dunia bahawa kerajaan Britain sebuah kerajaan hiporkrit barat”.

Ada poskad dari kawan baik England semasa perang Iraq, Amerika, saya muaturun dibawah ini:-

Kawan baik semasa perang, pun cakap macam itu. Poskad itu ditambah dengan p.s-nya;-

Kah kah kah, Robert Mugabe pun perli David. Bukan kah dia tu asyik kena tekan habis oleh Britain kerana merampas tanah orang kulit putih. Dia berkata “Sudah, tidak usah lah ganggu kami lagi, jaga lah keadaan dalam negara awak dulu”.

Lagi hebat. Gaddafi, pemimpin Libya yang setiap hari disuruh letak jawatan sebagai pemimpin Libya oleh David Cameron, berkata, “David, rusuhan kaum di London itu menunjukan kelemahan kerajaan awak, awak tidak layak menjadi pemimpin lagi, awak harus bertaubat dan letak jawatan!”. Ini perkataan yang bunyi sama dengan perkataan dari mulut lawyer terkenal Karpal Singh.  Tentu lah Karpal Singh dan Gaddafi mempunyai tambah nilai pemikiran sama.

Orang pertama jadi mangsa era lepas rusuhan ialah Puan Maite de la Calva, setelah anak beliau, Daniel Sartain Clarke, 18 tahun, ditangkap dan mereka telah diberi notis mengosongkan rumah council di Battersea Park secepat mungkin. Bulan ini juga, tahu tak.

Kesian Mak Chik Maite, kena pindah rumah. Buat masa ini boleh numpang bilek rumah Gomo. Boleh tak Gomo?

Daniel Sartain Clarke bersama kekasihnya di Battersea, dekat Wandsworth Road, SW8 London.

England mengajar kita supaya menerima kaum lain dengan perasaan tanpa curiga tanpa batas, terutama keatas kaum Cina dan India, setelah mereka meninggalkan kaum tersebut di negara kita selepas memerdekakan kita dulu. Tetapi, David Cameron tidak dapat menunjukan bukti bahawa mereka boleh hidup tanpa curiga dan baik sangka dengan kaum pendatang. Lagi parah, suruh orang buat, boleh, dia sendiri, tidak boleh buat perkara sama. Kah….kah….kah…..

Betul kata Russia, kah….kah……kah, England itu sebuah negara barat yang hipokrit.

Semasa Bersit 2.00, England tidak banyak mengulas tentang perkara spin keganasan polis seperti media pro pembangkang Malaysia. Yang teruk lanyak kita ialah Marlott. Kita tunggu Amerika lah pula, nanti disebabkan kejatuhan nilai saham, ramai akan bangkrap dan rusuhan kaum akan berlaku. Baru kita bantai Marlott dari Amerika, tunggu, ok. Ada ubi ada batas.

Iran, Ahmadinejad  pula berkata “Mana boleh berkasar dengan manusia, polis awak pakai jotar dan anjing, itu bermakna awak tidak mengamal hak asasi manusia, kita tidak pernah buat macam itu dalam negara kita di Iran.”

Battersea council housing, di Wandsworth Road.

Keadaan selepas rusuhan

Itu lah dahulu apabila kaum Cina minta buat sekolah Cina di Malaya, British setuju. Sampai sekarang ramai Cina dan India tidak tahu berbahasa Melayu. Sekarang, tiba masa pula di England, semua kaum pendatang mesti lulus oral dan tulisan bahasa English. Baru tahu ya.

Tapi tidak apa, kerana kita kan semua sama-sama tengah belajar bagaimana hendak mengurus jiwa besar manusia pendatang yang cerewet.

Selamat berbuka lah friend. Makan buah jambu batu, ini asyik makan kurma. Muak lah.

Gaddafi masih mengawal Libya – general berpaling tadah bersama NTC mati dibunuh

Abdel Fatah Younes dibunuh

Dua orang bekas general Gaddafi yang berpaling tadah dan bersama dengan NTC ( national transitional council) iaitu Abdel Fatah Younes dan Khalifa Hifter merupakan komander tentera puak pemberontak yang berpengaruh. Malahan Younes telah mengatasi Hifter didalam usaha mereka mengambil alih Benghazi dari kelibut tentera Gaddafi.

Hari ini Younes di dapati mati dibunuh. Mengikut berita yang dipercayai, Younes menjadi terlalu kuat didalam pakatan pemberontak, tetapi tidak dapat menyesuaikan diri dengan kumpulan majoriti di Benghazi yang amat memandang tinggi peranan yang dimainkan oleh Hifter sebagai komander, malahan Hifter sebagai penduduk asal Benghazi mendapat kepercayaan ramai di bandar itu dari Younes.

Diberitakan Younes telah dibunuh oleh satu pakatan sulit Hifter. Dan berkemungkinan juga dia mati dibunuh oleh tentera sulit Gaddafi, atau penembak upahan setelah penangkapan Younes telah ditawarkan dengan wang agihan yang bernilai beratus juta dollar oleh Gaddafi.

Dengan kematian Younes, pihak pemberontak (NTC) yang telah di terima oleh masyarakat dari barat dan Amerika sebagai sebuah anggota kerajaan yang sah di Libya menanggung kerugian besar didalam usaha mempertahankan pergerakan pemberontakan melawan Gaddafi yang telah memakan masa berbulan-bulan walaupun telah di bantu dengan kekuatan tentera Nato. Berikutan itu, pasukan tentera para perusuh akan menghadapi masa-masa gentir di masa masa kehadapan kerana tiada seorang komander tentera yang berpengalaman didalam peperangan dengan Gaddafi semasa ini.

Mayat beliau masih tidak dapat di temui. Baca untuk berita lanjut disini.

Hanya di Malaysia

Multiracial ada sebuah masyarakat yang becampur gaul dan berbilang bangsa. Ini HANYA terjadi dan berlaku di Malaysia. Buat masa ini. Ingin diingatkan kepada mereka yang berada di Malaysia, supaya faham, bahawa tidak ada satu masyarakat di dunia ini suka multiracial.

Di Britain, multiracial hanya menjadi bahan berita depan surat khabar. Keadaan sebenar, tiada siapa dari kalangan kaum lain menjadi MP atau dipilih menjadi ADUN. Jikalau terpilih, itu adalah sumbangan kepada berita kesungguhan masyarakat itu untuk menonjol multiracial ciptaan palsu.

Di Bosnia, multiracial hancur.

Di Israel, multiracial hancur.

Di Amerika, orang asli, hancur, Negro, hancur, bangsa lain hancur, multiracial hancur.

Di German, habis Jew dibunuh, multiracial hancur.

Di India, hancur lebur, multiracial hancur.

Di Ceylon, multiracial hancur.

Di Libya , tengah hancur lebur, multiracial hancur.

Di Laos, habis dibunuh, multiracial hancur.

Di Australia, hancur, multiracial hancur.

Di Singapura, multiracial hancur.

Di Norway, multiracial akan hancur.

Di Eropah, multiracial akan hancur.

Di Malaysia, multiracial JUGA akan hancur?

Melayu adalah kaum sebaik bangsa sebaik-baik bahasa, secantik-cantik manusia, dan semolek molek pekerti , bukan Bosnia, bukan Singapura, bukan German, bukan Norway, bukan Cina, bukan Amerika, bukan semuanya. Tetapi sayang multiracial telah mulai dibenci di dunia ini! Video musik ini tidak ada kena mengena dengan post ini, hanya sebuah nyanyian untuk menyemarakkan “Hanya Di Malaysia”. Titiskan lah air mata mu, negara mu dikongsi dengan manusia tidak semolek-molek pekerti, tidak secantik-cantik manusia, tidak sebaik-baik bahasa. Titiskan lah….

Sikap manusia itu sama dengan sikap binatang. Bila mendapat makanan mereka akan memberi makanan itu kepada kaum mereka sahaja. Kaum lain digigit dengan kuat. Seperti singa, atau buaya. Dan mereka akan menjadi binatang yang amat liar bila berada dalam parti politik. Lagi kuat gigit!.

Bila bersekolah, mereka bersekolah didalam kawasan mereka sahaja, kaum lain peduli apa. Bila bercakap, mereka bercakap bahasa mereka sahaja, bahasa lain peduli apa. Sememangnya sesuatu kaum itu merupakan sejenis binatang dan mereka berkumpulan bagi menghidupkan kumpulan mereka. Jenis singa, jenis harimau, jenis ular, jenis beruk, jenis buaya, jenis babi, dan macam macam perwatakan jenis sesuatu kaum di dalam masyarakat multiracial. Dan mereka pentingkan diri mereka sendiri.

Kebencian multiracial telah mula terjadi di dunia kerana sikap ini. Dan perkara ini sedang di mamah oleh orang Melayu, hari demi hari, bulan demi bulan, tahun demi tahun, abad demi abad. Tunggu lah.

Selama mana sekali pun, perkara multiracial ini tidak akan dapat dikawal selia oleh sesiapa pun, baik BN, MCA, Gerakan atau DAP. Dan British telah mencipta sejarah menyuruh orang Melayu yang dianggap bodoh semasa dulu, mencuba multiracial. Mereka sedang gelak dengan melihat kelibat orang Melayu yang sedaya upaya mencuba multiracial. Sedangkan mereka sendiri tidak boleh melakukan nya. Dan tergelak-gelak sipu-sipu dengan sedikit kejayaan orang Melayu mencuba multiracial. Mereka masih menunggu dan melihat. Dan akan ketawa besar. Dan mereka akan berkata “Ops, sorry mate, I didn’t tell you so”.

Foreign Funds in Bershit 2.00 are likely to bring Taliban liked people into Malaysia against the west

In the end, the Bershit 2.00’s funding by the foreign-based associations or closely related organizations of the US Government will attract anti-bershit 2.00 movements into this country. Knowing fully well that the bershit 2.oo is an American based initiative and the strong enemy of this western state is living and embroiling in Afghanistan and neighboring Pakistan and the like states, they are likely coming here to counter their common enemy.

It’s a sadden moment for all Malaysian when this is happened when the government is trying to uphold a multi-racial society to the next millennium achieving greater progress just because of the new economic world order.

There will be counter movements in all foreign involvements as seen in countries like Libya, Tunisia, Bahrain, Syria, Egypt, Afghanistan, Iraq, Pakistan, Saudi Arabia, in Middle East, and Philippine and Thailand, in the South East Asia. Certainly they attract groups from similar troubled nations to this country, which are inappropriate and destructive to the government and the well-being of the people.

We don’t want American’s enemies to breed hatred to a country we normally see as a great country by empowering bershit 2.00 in menacing the incumbent government for the sake of the new economic world order. We don’t want Taliban’s treats in return!

Just look how hatred to the Americans is being accomplished by another brutal act of hatred, does anyone want it here?.

Warning: Disturbing Graphic Images – This material is very painful to watch and contains graphic imagery.