Tiada munafaat berkawan dengan orang China yang rendah akhlak. Dan tiada munafaat beli barangan keluaran kaum China.

A Chinese POW about to be beheaded by a Japane...

A Chinese POW about to be beheaded by a Japanese officer with a shin gunto during the Nanking Massacre. (Photo credit: Wikipedia)

Bila berniaga di bandar bandar di duduki oleh kaum Cina immigran di kawasan Kuala Lumpur dan Selangor, kaum Cina immigran layak menjalankan perniagaan bertentangan dengan akhlak baik yang diterima seluruh dunia, seperti membuka sarang pelacuran, sarang judi, sarang pembuat benda benda haram, sarang jual dadah dan lain lain lagi.

Apakah faedah berkawan dengan kaum yang menjalankan perniagaan yang haram ini?. Kita di nasihat supaya menjauhi mereka dan dari segala bentuk perniagaan mereka yang haram, supaya keharaman dari hasil wang haram itu tidak menjadi darah daging kita orang orang yang elok dan baik budi pekerti.

Sudah menjadi perkara lazim wang haram ini akan di labur pula didalam perniagaan halal seperti membuka cawangan pusat pengedaran barangan buatan China demi kemakmuran kaum mereka itu.

Oleh yang demikian orang orang Melayu seharusnya, malahan wajib, menjauhi kedai kedai pengedaran barangan pengguna seperti barang makanan dan juga peralatan perabut dan lain lain lagi yang di usahakan oleh kaum Cina yang telah mengunakan wang haram.

Kita kena faham bahawa tugas kita harus menghancurkan kegiatan haram yang telah lama di lakukan oleh Cina immigran di seluruh bandar Melayu di Malaysia, sehinggakan ramai diantara ahli kaum ini menjadi jutawan dengan tipu helah jijik kaum ini yang tidak mempunyai nilai budaya yang baik.

Dan jika di DNA kan semua wang kumpulan ini, maka jawapan DNA wang wang tersebut semestinya wang jenis haram dan tidak boleh di gunakan oleh umat Islam, terutama semasa beribadat puasa bulan Ramadan.

BELI BARANGAN TULIN BUATAN KAUM MUSLIM DAN MUSLIMIN BAGI KEPENTINGAN PAHALA YANG BAIK, SERTA BERSIH DARI WANG HARAM.

BOIKOT PRODUCT DAN BARANGAN DARI KAUM CINA – MCA, DAP, GERAKAN DAN SEMUA CHINA. MEREKA TIDAK ADA MEMPUNYAI TAMADUN YANG UNGGUL DAN MURNI UNTUK DI CONTOHI OLEH UMAT ISLAM.

BBC, ABCD, BCL

Nak tahu KPI berkesan KJ sepatutnya di lantik Menteri Boikot, bukan Menteri BS.

Kita tau keputusan PRU 13 sepenuhnya di mana 97% pengundi Cina mengundi DAP, dan menolak MCA dan Gerakan.

Okay, dan kita tau 30% pengundi Melayu Belia Urban mengundi PKR atau PAS atau pun Cina DAP, bersemangat dengan politik baru.

No problem. Mereka berhak berbuat demikian, dan kita juga berhak membuat perkiraan kita sendiri bagaimana kita boleh melanyak atau memanggil kembali roh roh yang telah di pergunakan untuk menyokong pakatan.

Dan kita tahu Pakatan adalah kumpulan pembohong yang amat besar.

Selepas PRU 13, strategi politik telah berubah kepada strategi politik boikot. Dari barang barang keluaran Cina dan India Air Asia kepada semua jenis perhidmatan oleh kaum Cina dan juga mereka yang terbabit.

Politik ini amat berkesan di Malaysia, kerana, kaum Cina telah memonopoli segala bentuk pengeluaran barang barang serta perhidmatan di negara ini dan kaum Melayu merupakan kaum penguna dengan kuasa beli tunai. Itu silap mereka lah kerana terlalu tamak haloba sehingga kesemua aktiviti ekonomi di pegang dengan pengeluaran para graduan dari Sekolah Cina yang pro Cina melampau batas.

Untuk menang perang politik, kita serang tampuk duit mereka sampai pecah dan hancur. Dan sebagai ganti dalam pasaran ambil alih kesemua pengeluaran aktiviti ekonomi dari mereka yang telah lingkup dan bangkrup.

Ini berkehendakan satu agensi yang kuat dan KPI agensi ini senang di lihat dan amat cepat keberhasilannya. Pihak bank akan menutup sesuatu pusat pengeluaran barangan didalam tempuh tiga bulan sekiranya tidak membayar hutang, dan sekiranya mereka di tutup kita ambil alih dengan membeli syarikat tersebut di pasaran terbuka.

Sepatutnya tugas ini diberi pada KJ. Kita akan tahu keputusan KPI dia dengan cepat. Menteri Boikot, bukan Menteri Belia dan Sukan.

Dalam masa lima tahun sebagai Ketua Pemuda dahulu, KJ tidak menunjuk prestasi yang boleh membanggakan, malahan ramai belia Melayu seperti Adam Adli terus menyokong Pakatan. Kementerian Boikot barang barang Cina dan lain lain pesabotaj negara harus di beri kepada KJ untuk melihat sama ada beliau boleh berjaya atau tidak. Dan didalam masa yang singkat keberhasilanya. Tidak payah menunggu sampai negara mencapai taraf sebuah negara maju. 2020.

PS: Mengenal budi dan kehalusan adab Melayu didalam hati seseorang Melayu ialah dengan memberi kerja melawan musuh Melayu. Jikalau beliau bersekongkong dengan musuh Melayu di medan perang, biarlah beliau mati sahid di peperangan itu. Sekurang kurang nya kita hantar beliau ke Syurga, bukan ke neraka.

Gengaman senyap, menderita pun senyap, melawan pun tidak, adat pantang orang tua tua. Sudah lapuk.

Lagenda suatu kaum menekan para ahli kaum mereka demi untuk terus menjadi ketua ada diberitakan di merata tempat. Cuma cara nya yang berlainan.

Pol Pot menekan kaum mereka untuk terus memerintah sesuatu kawasan untuk kepentingan ahli mereka agak berlainan dengan kederitaan kita disini.  Tetapi cerita sedih dan derita adalah sama.

pol pot

Pol Pot punyai watak sama bagi penderitaan manusia sejagat.

General Newin menyeksa kaum mereka juga berlainan, dan kaum mereka menderita adalah dalam corak yang sama.

Lama lama, kekejaman akan berlaku dan penderitaan menjadi lebih parah.

Bagaimana derita didalam sebuah negeri Islam, bukan kah mereka itu orang orang yang berilmu agama, tidak munasabah mereka menekan kaum mereka supaya menderita sekira tidak mengikut kehendak mereka?.

Tidak sama mereka dengan General Newin atau Pol Pot, kerana kedua dua bukan beragama Islam, dan logik lah mereka tidak mendera rakyat mereka sekiranya arahan tidak di turuti?

Jikalau persekitaran telah diracuni dengan watak religiously charismatic, semua benda yang tidak di buat, adalah religiously charismatic.

Dengan kata lain, apa yang diperlukan rakyat dari wakil mereka, seperti jalan raya, dengan charater atau watak religiously charismatic berkata itu semua tidak perlu, maka rakyat menerima sebagai tidak perlu.

nik-aiz-nik-mat

Propaganda Ubah Minda yang jahat dalam dunia. Lebih jahat dari regim Hitler, Pol Pot dan Newin. Kerana ia bertiraikan agama.

Kita menderita kerana tidak ada jalan yang baik. Derita dalam senyap. Derita dalam diam. Kerana orang religiously charismatic berkata semua benda itu tidak perlu. Kita menanggis dalam diam.

Permainan ubah minda lebih teruk dari ubah bangsa cara Pol Pot. Pol Pot terus bunuh. Mati, lepas mati kita hilang dari dunia. Tidak perlu rasa susah. Kita di bunuh diam diam. Di jauhkan dari kemajuan.

Seperti Nazi dengan propaganda anti Jew. Dan propaganda disini ialah anti-UMNO. Kita di arah membenci UMNO dengan berbagai bagai cara propaganda “religiously charismatic”. Kita menderita siang malam, tanpa perlu memohon kepada mereka. Kerana mereka tidak akan memberikan kepada kita.

Kita sebenar nya mati dalam hidup. Pekerjaan dan peluang hanya yang kepada yang tidak melawan. Bagi mereka yang melawan, secara diam diam akan disingkirkan dari semua keistimewaan.

Kita mati. Kita tidak berduit. Kita perlu jam Rolex tipu dari Siam. Mereka sahaja perlu Mercedes Benz. Mereka perlu balak, kita tidak. Mereka perlu duit, kita tidak. Kita mati, mereka tidak. Kita mati tetapi masih bernyawa menelan air kuning, mati beransur ansur. Sungguh dasyat.

Lebih dasyat dari kematian di zaman Pol Pot.

Itu dia, propaganda ubah minda kaum mereka bagi terus memerintah Kelantan. Dan sekarang masih belum terlambat bagi kita mencatas pemusnah kehidupan manusia dan membebaskan diri dari mereka.

Kita perlu cataskan rumpun mereka. Kaum mereka, anak anak mereka dan ahli ahli mereka  yang telah lama membaham kita siang malam selama 23 tahun. Mereka semua seperti dracula menelan darah kita secara diam diam.

Undi Ibrahim di Parlimen Pasir Mas. Hapuskan kaum yang membunuh kita secara diam. Lebih teruk dari Pol Pot. Lebih teruk dari propaganda Hitler.

Kerana mereka mentadbir di belakang tirai agama kita. Dan kita sayang kan agama. Bukan kita sayangkan propaganda ubah minda dari ketua yang memegang watak religiously charismatic.

“Beli kereta, beli tanah boleh, kenapa tidak boleh bina masjid sendiri?.”

Soalan ganjil dari seorang yang berwatak “religiously charismatic” personality zaman ini. Ayotolah tidak berkata begitu. Sejahat jahat Muamar Gadafi tidak berkata begitu. Pun Sadam Hussien.

Sudah tentu orang yang mempunyai fikiran ini meresap dari idea Pol Pot atau General Newin dari sebelah timur, bukan dari Timur Tengah.

Hapus lah propaganda ubah minda jahat ini bagi kita hidup bebas beragama Islam yang tulin, dan hidup kembali dari mati untuk menghirup udara segar di Kelantan. Beramah mesra dengan semua kaum di Kelantan.

Pandai betul politik Nik Aziz, pura pura jatuh dan di dukung oleh pembantu

Politik dari negara India.

Untuk menaikan sokongan, pura pura lemah dan jatuh perlu di dukung oleh pembantu. Kita tahu dia sakit, tetapi jangan kena tipu orang sakit tidak akan naik kereta pergi Johor dari Kelantan. Sedikit sebanyak orang kesian pada dia bila dia tunjuk bagaimana semangat dia mahu naikan Islam mengikut selera dia dengan berlakun lemah dan rebah. Gambar itu akan digunakan oleh geng mereka sebagai bahan propaganda mereka untuk mendapat undi kesian. Propaganda India.

“Saya akan pertahankan Islam walaupun berkerusi roda”.

Walau pun sudah tua kerana Islam, sanggup jatuh dan di dukung pembantu untuk memberi sedikit sebanyak sokongan kepada Lim Kit Siang di Johor. Itu propaganda politik kesian.

Awak semua tidak payah kena tipu dari lakunan ini, itu adalah muslihat politik kesian untuk diri nya dan untuk pakatan. Saya tidak ingin masuk kan gambar dia ke blog ini menunjukan dia jatuh. Sebenarnya itu satu lakunan semata mata. Seperti bersembahyang di bawah pokok dan menanggis sebiji air mata.

Islam apa bila bersekongkong dengan Lim Kit Siang yang suka pakai jam mahal rolex? Orang kafir bertakbir? Orang yang jatuh kan orang lain dalam parti sendiri untuk naikan anaknya supaya beliau dapat membina terowong oleh kroni Cina mereka. Orang yang tidak berubah dari semenjak perdana menteri pertama lagi tetapi ingin ubah orang lain?

Jangan tertipu dengan lakunan Nik Aziz. Saya sudah lama kenal para perlakun agama zaman ini seperti dia. Lihat video tu dan saya lebih percaya kepada yang benar. Nik Aziz?, bohong semata mata.

Tentang Isteri, Bini, Berbini dan Bini Bini, dan tino.

Jangan salah faham, ini hanya boleh di guna pakai untuk orang orang PAS sahaja.

Kerana, urusan isteri kepada orang PAS adalah urusan “second thing in my mind” yang penting PAS adalah sebuah jentera, sebuah toll plaza, untuk memunggut duit derma, untuk kegiatan kegiatan parti.

Apa yang isteri tidak tahu, kegiatan parti mereka itu termasuk parti berbini, parti bini bini, parti bertino tino. Isteri di climatekan dengan aku janji “mu lawan mu talak satu” sindrom, maka urusan “second thing in my mind” jadi urusan utama apabila wang derma penuh kocek.

Berbini itu bagi orang PAS, sedap dan lazat. Omm!, seperti iklan KFC, sedap dan lazat!!. Kita nampak dengan jelas dari video video perlakuan berbini atau bertino orang PAS. Bagaimana suara “his, his, his, omh” terkeluar mulut dan gerak nafas semasa berbini. You know, semacam kambing janapari. Dan semakin kuat bila bini bini mengerang. Seperti liur terkeluar bila lihat nasi ayam semasa lapar.

Bagi PAS berbini benda okay. Berzina pun okay. Kedua dua nya sama.

Bagi yang berusia berpangkat datuk, ulang tayang video kegiatan Parti itu boleh memberi kesan kepada cucu dan anak anak serta isteri masing masing.

Aku harap, kegiatan derma dalam PAS di hentikan. Dengan kurang duit derma kegiatan parti seperti berbini bini akan kurang dan menyelamatkan isteri isteri para orang orang Islam. Katakan Islam menyanjung tinggi kaum Wanita?.

Kalau Nabi masih hidup, Nik Aziz yang lawan Dia dulu tidak hendak berhenti jadi MB.

Belebongwa Kelima:

“Jikalau Nabi masih hidup puak UMNO pun lawan dia.”

Apa yang tersirat ialah, jikalau Nabi masih hidup, Nik Aziz akan lawan dia dulu kerana tidak mahu berhenti dari menjadi calun DUN dan MB.

579563_606077452742609_1454106885_n

Selamat Tinggal, Nik Aziz. Bye bye Bro, sleep well. (He he he, Ji, apa yang bergerak gerak tu Ji?. Tikus ke?)

Tidur ni sedap. Kalau banyak duit. Ya lah sunat tidur jap, tetapi, kalau tidur sepanjang masa, sunat korak mu. Kita, derbar bas, pengayuh teksi, tidur jugak. Tapi cepat bangkit, buat kerja. Nak cari duit. Dia tak apa lah, duit masyok selalu. Boleh tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Orang semacam ini mesti lawan nya jikalau suruh berhenti dari jadi calun untuk jadi MB, walaupun di suruh oleh Nabi, jikalau Dia masih hidup. Ya tak. Sedap tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Kita kena tunjuk kepada rakyat gambar dia ni tidur sokmo. Patutlah semua kerja tidak menjadi. Buat jalan raya; tinggal raya saja, buat jambatan, tinggal tugu pecah tanah, jambatan entah kemana, buat stadium, stadium tak tahu di mana, buat bandar baru, bandar entah kemana, buat Lembah Sireh, tinggal sireh saja, buat apa apa, kosong saja.

Tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Sikit masa lagi, dia akan letak gambar dia sedang nangis. Suruh orang kesian. Atau sedang duduk berdoa.

23 tahun duduk berdoa, last last rakyat terdiri dari gadis sunti jadi pelacur. Doa dia tidak di makburkan ALLAH,  kerana suka tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Jadi bila dia ni seorang ulama? Saya mushkil dengan perosalan ini. Kalau doa pun tuhan tak terima? He he he, kesian nya.