Iklan pasaraya PRU 13 – jualan murah, beli satu dapat semua percuma

Tertekan dengan permintaan menurun, pasaraya PAS telah menawar jualan murah tahunan, yaitu 5 tahun sekali, beli satu dapat percuma semua benda dalam pasaraya.

20130419-015222.jpg

Aduhai, wifi pun free bro. Habis kedai mamak, memang percuma dah bertahun. Lawan mamak nampak!!, sure mamak marah ni. Ke tipu jer?.

Kalah pasaraya di Chow Kit Road. Pasar Malam dan Pasar lambak kalah cam ni. Aduh susah cari makan nampaknya.

Kalau Nabi masih hidup, Nik Aziz yang lawan Dia dulu tidak hendak berhenti jadi MB.

Belebongwa Kelima:

“Jikalau Nabi masih hidup puak UMNO pun lawan dia.”

Apa yang tersirat ialah, jikalau Nabi masih hidup, Nik Aziz akan lawan dia dulu kerana tidak mahu berhenti dari menjadi calun DUN dan MB.

579563_606077452742609_1454106885_n

Selamat Tinggal, Nik Aziz. Bye bye Bro, sleep well. (He he he, Ji, apa yang bergerak gerak tu Ji?. Tikus ke?)

Tidur ni sedap. Kalau banyak duit. Ya lah sunat tidur jap, tetapi, kalau tidur sepanjang masa, sunat korak mu. Kita, derbar bas, pengayuh teksi, tidur jugak. Tapi cepat bangkit, buat kerja. Nak cari duit. Dia tak apa lah, duit masyok selalu. Boleh tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Orang semacam ini mesti lawan nya jikalau suruh berhenti dari jadi calun untuk jadi MB, walaupun di suruh oleh Nabi, jikalau Dia masih hidup. Ya tak. Sedap tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Kita kena tunjuk kepada rakyat gambar dia ni tidur sokmo. Patutlah semua kerja tidak menjadi. Buat jalan raya; tinggal raya saja, buat jambatan, tinggal tugu pecah tanah, jambatan entah kemana, buat stadium, stadium tak tahu di mana, buat bandar baru, bandar entah kemana, buat Lembah Sireh, tinggal sireh saja, buat apa apa, kosong saja.

Tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Sikit masa lagi, dia akan letak gambar dia sedang nangis. Suruh orang kesian. Atau sedang duduk berdoa.

23 tahun duduk berdoa, last last rakyat terdiri dari gadis sunti jadi pelacur. Doa dia tidak di makburkan ALLAH,  kerana suka tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Jadi bila dia ni seorang ulama? Saya mushkil dengan perosalan ini. Kalau doa pun tuhan tak terima? He he he, kesian nya.

Orang Kelantan tersohor dengan pendekar, tetapi ketua suka nangis!! Kenapa lah Lanun Sulu tak serang Kelantan. Biar Nik Aziz nangis betul betul!! Belebongwa keempat!

Belebongwa Keempat:

nik aziz menangis 1

Bila ketua kita asyik suka nangis, tetapi becuh mulut, apa kesimpulan ketua kita yang semacam ini.

Pondan ke? Sikit sikit nangis, sikit nangis. Dah tu keluar air mata sebiji. Ott Allah heh, sian. Mari sini biar ambo gosok straight kan belakang tuh!!.

Jikalau puak pemisah SIAM serang Kelantan ler, dia nangis. Belum lintas Sungai Golok, dia sudah pun nangis. Jikalau puak Lanun Kiranm 111 hendak balik tanah Gua Musang dan baru hendak hantar perahu pancung dari Tawi Tawi, dia nangis.

Habis kito orang Kelantan macam nih.

Susah ketua semacam ini. Bila kita cakap kepada dia kenapa nangis Bro. Dia terus bingkas bangun cacang dan berkata “Kepala Hotak mu, baso tidak reti baso, kan aku tengah belakun nih, Reka Daya beb, ngok lah kamu tak faham”.

Aduh mak. Jikalau betul betul perang, macam mana lah kita hendak harapkan seorang lelaki yang suka menangis sebagai ketua. Malu lah sikit, kalau ya pun nangis seorang diri jauh dari orang, nampak lah jantan sikit. Ini jenis jantan ke jenis betina, atau jenis pondan atau bapok?.

Malu sungguh sungguh lah bila kita cari makan untuk mendapat wang dan memberi nafkah kepada anak anak dan keluarga dengan berlakun menangis. Sedangkan kita jantan dan menjadi ketua di rumah. Bini tak marah kah awak nangis macam bapok?

Kita kena anugerah tropi ketua rakyat yang kuat nangis, supaya lain kali orang malu hendak jadi pondan. Biar lah dua penyanyi ini menghiburkan hati dia yang gundah gelana. Dan anda boleh nyanyi kan lagu itu sendiri supaya dia berhenti nangis.

Heh heh heh, bila Syarifah Aini nyanyi baru gelak. Bukan pondan atau bapok, kan, kan, kan ?, saja jer nak nangis!!! Manusia, oh manusia. Tu lah dia.

nik aziz gelak

Alahai, sumpah laknat Annuar Ibrahim, jumaat nanti. Itu yang Nik Aziz kata dia cerdik?

Ha ha ha ha.

Tengok aku sudah tergelak.

Orang lain buat, dia hendak buat juga. Orang lain dah buat lama, dia baru nak buat. Dekat dekat dengan pilihan raya.

Tuhan tu amat Pengasih. Sumpah ler, tidak apa. Tidak lah Dia beri balasan “on the spot”. Lepas menang pilihan raya, mungkin sebulan dua lepas itu tidak tahu lah pulak. Kan?. Semasa itu, kita yang pilih dia, kerana percaya sumpah laknat beliau, pun kena libas. Mana lah kita tahu.

Aku tak main lah dengan sumpah laknat dekat pilihan raya nih. Mana ianya boleh di percayai. Sumpah semacam ini semacam dengan sumpah atau taubat dengan tuhan semasa matahari sudah naik dari sebelah barat. Sudah hendak kiamat, baru nak taubat dengan sumpah. Mana bolih guna pakai lagi. Tuhan pun tak terima jenis taubat atau sumpah semasa semacam seperti yang hendak di buat.

Macam mana nih?. Sekarang hendak tipu tuhan pulak ker?. Lantak.

Minta minta sumpah laknat dia tu nanti sama dengan sumpah laknat yang telah di buat oleh Bala PI hebat tu. Dua hari lepas sumpah laknat, terus kena, kan baru kita tahu diterima “on the spot atau tak”.

Main ler Annuar, sumpah sumpah nih. Jangan cuba tipu. Dan ikut lah nasihat yang betul. Daim pun kata hang asyik dok dengar advice dari orang salah. Pakai otak sendiri tak boleh, sebab hanya lulus pengajian Melayu. Ikut suka hati lah, ikut lah sapa sapa pun, termasuk Nik Aziz.

Tidak apa. Kita hendak tengok keputusan sumpah tu semacam yang di terima oleh Bala PI tu atau pun tidak. Jikalau ya, aduhai, selamat lah dunia di Malaysia nih. Dah pening dah dengan kerenah pusing pusing nih.

Cepat lah cuba buat dengan segera.Kita menunggu keputusan yang itu satu. He he he.

LGE akan turunkan harga hantaran kawin. Muahhhhhhhhhhhhhhh.

kawin

Tolak Najib, turun kan harga hantaran kawin.

Muah muah muah.

Hey. Wok.

Kawin jer lah. Apa engkau merepek nih?.

Hantaran kawin mak bapak dia orang minta. Apa kah hal nya, minta tolak Najib?.

Kalau muka kita cun melecun. Hantaran nya free jer.

Kalau muka tu kurang hansen, pergi ke Kelang. Ubah hidung dengan doktor cosmetic. Ubah semacam DAP.

Baru hantaran tak berapa sen. Harus harus, mak bapak dia kata engkau punya hantaran, free bro. GF pula bayar bro.

Kesian lah pada lu. Anyway, bro. Gua ucapkan Kong Hee F Chai pada lu bro. Semoga boleh kawin. Okay?.

PS: This action arises from political propaganda that smears hatred in DAP Ubah. The Malays are now “berubah” They hate Chinese DAP.

 

Kita pinda perlembagaan dan lucut kerakyatan penjenayah perpaduan

Peluang besar untuk orang-orang Melayu dan bangsa asal Persekutuan Tanah Melayu.

Semenjak 5 tahun ini, kita orang-orang Melayu di persendakan oleh bangsa asing. Sudah sampai masa nya kita mengunakan demokrasi untuk membalas dendam kita kepada para penjenayah perpaduan.

Sudah sampai masa nya kita mempertahankan maruah. Sudah sampai masa nya kita menjaga perpaduan. Dan perpaduan lah perkara asas pemberian kewarganegaraan kepada bangsa asing. Mereka yang menjatuhkan maruah perpaduan, adalah penjenayah negara.

Demi maruah, kita dapatkan majoriti 2/3. Kita pinda perlembagaan dan lucutkan kewarganegarawan rakyat bangsa asing yang memburukan maruah bangsa Melayu, seperti Ambiga.

Ambiga melawan Melayu.

Kita pinda perlembagaan buang kerakyatan orang orang seperti beliau.

Sahut cabaran ini wahai anak anak muda yang di tekan oleh bangsa asing. Bangun dari cengkaman bangsa Cina, India, dan lain lain bangsa yang menjatuhkan maruah bangsa Melayu yang telah bersusah payah memberi kerakyatan kepada mereka. Kita selaraskan sekolah kebangsaan seluruh negara.

Kita bina negara baru. Kita bina kerajaan Melayu. Kita undi untuk 2/3 majoriti. Pasti kita merdeka tulin.

Merdeka. Merdeka. Merdeka.

PS: This action arises from political propaganda that smears hatred in DAP Ubah. The Malays are now “berubah” They hate Chinese DAP.