Melayu boikot gunung. Bagaimana hendak di lakukan?

mountain

Bagaimana hendak di ratakan sebuah gunung?

Itu lah ibarat nya kerja yang di buat oleh Melayu Malaysia menjalankan kerja memboikot barangan Cina.

Pada post yang lepas saya bertanya “serious kah kita ingin memboikot barangan Cina?” dan kerja sebegini berkehendakan kerja padu yang amat berat.

Supaya, orang Cina DAP tidak gelakan kita, seperti mana para Yahudi gelak kan orang orang Palestin bila mereka berkata mereka akan boikot Israel.

Jikalau serius, maka implikasi nya amat serius kerana kita harus membahagikan dua kawasan di Malaysia.

Satu Malaysia dimana penduduknya di bandar bandar, dan satu Malaysia penduduknya di luar bandar, termasuk Sabah dan Serawak.

Dan itulah di lakukan oleh Nabi Muhamad apabila beliau keluar dari Madinah berhijrah ke Mecca.

Dan beliau telah berjaya bukan sahaja mengembalikan Madinah kepada Islam, malahan orang orang Madinah sendiri terus mengamati kekuatan agama Islam.

Tidak mungkin kita boleh meratakan sebuah gunung. Dalam jangka masa yang pendek.

Apa yang boleh dilakukan adalah dengan berkonsepkan pembahagian dua kawasan dalam satu negara, dua masyarakat dalam satu negara. Itu yang mesti di lakukan sekarang.

Aktakan kawasan Melayu sepenuhnya di semua negeri negeri Melayu. Dan tiada siapa harus berada didalam kawasan Melayu, melaiankan para pekerja upahan yang tidak bermastautin.

British telah merangkakan tanah Kawasan Melayu di setenggah tempat sahaja dan kita harus faham, akta ini harus di guna untuk memperluaskan kepada keseluruhan kawasan di negeri negeri seperti yang di lakukan di Kelantan. Dan bangunkan kawasan industri dan perniagaan baru hanya untuk umat Melayu dan Islam, atau penduduk tempatan. Penghijrahan kaum Cina di haramkan ke kawasan ini.

Kawasan kawasan simpanan Melayu di bandar bandar di bangunkan bertujuan untuk di jadikan sebagai pusat pengedaran barang barang keluaran Melayu sahaja yang di keluarkan oleh semua bandar bandar baru di negeri negeri Melayu untuk pasaran luar negara dan kawasan setempat sahaja. Bandar bandar baru ini di haramkan kepada Cina.

Manakala barangan Cina yang di usahakan oleh kaum Cina hanya di gunakan untuk pasaran luar negara sahaja, dengan itu sebuah gunung besar akan lama kelamaaan menjadi rata.

Semasa itu, kaum Cina terpaksa memperlajari bahasa Melayu, bercakap Melayu dan mengamal cara hidup orang orang Melayu untuk berurusan dengan bandar bandar baru orang orang Melayu seluruh negara.

Gunung boleh di runtuhkan.

Selamat mencuba.

PS: Cina telah lama membahagikan kuasa ekonomi hanya untuk mereka. Pecahkan ini. Baru kerja boikot itu boleh berjaya.

Obama and Persian Dilemma

Brian R Gibson | The Majalla | 13 november2012

The question of an attack on Iran has become the subject of intense debate over the past few months. What is puzzling about this debate is that it has not centered on Iran’s nuclear program or whether Iranians seek to obtain a nuclear bomb, but rather on whether Israel or the US (or both) will attack Iran to prevent this.

The re-election of Barack Obama to a second term is important, yet the situation vis-à-vis Iran and Israel has not changed significantly. Iran still faces harsh sanctions and its economy is on the brink of collapse; nevertheless, its nuclear program continues to advance unchecked and the regime does not show signs of weakening its grip on power.

Likewise, Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu faces elections in January 2013, but is likely to win a resounding victory; Iranians will also go to the polls in 2013 to elect a new president and Majlis (parliament).

The outcome of these elections will neither change the overall threat Iran’s nuclear program poses to Israel nor the military threat Israel poses to Iran.

Caught between the risk of an Israeli attack on Iran or an Iranian attack against Israel is the United States, desperately trying to avoid the outbreak of an Iranian–Israeli war, the consequences of which are unpredictable.

read full text here:

Genjatan senjata Gaza – Israel dimula hari ini, sehingga mereka berperang lagi lain kali.

Dr Sinbad | Innerblog | 22 November 2012

Reuter

Hamas dan Israel telah bersetuju menandatangani genjatan senjata hari ini diatas usaha Mesir (Mosri,) dan Amerika (Obama). Nisbah kematian diantara Palestinians dan Israel ialah 30:1. Genjatan senjata ini akan menghentikan pertikaian  / perang antara mereka berdua sehingga ke satu hari lain. Ini sudah pasti.

Perjanjian tersebut mengandungi persefahaman seperti berikut:-

  1. A: Israel mesti menghentikan serangan keatas Gaza, dari darat, udara and laut termasuk membunuh personality Hamas,
  2. B: Semua Palestinians mesti menghentikan serangan roket dari Gza dan sempadan
  3. Membuka semua sempadan untuk laluan disemua pintu masuk,
  4. Mesir akan menerima pengakuan dari kedua-dua belah pihak.

Perjanjian diatas adalah satu perjanjian kosong tanpa peranan dari Bangsa Bangsa Bersatu. Walaubagaimana pun perjanjian itu melegakan pihak Hamas dari tindakan aggresif Israel buat masa ini, dan tiada siapa akan tahu bila mereka berdua akan balik berperang.

Obama tidak memainkan peranan penting didalam memberhentikan tindakan dari kedua-dua pihak untuk jangka masa panjang.

Israel akan menghadapi pilihan raya minggu depan, dengan kejayaan ini memberi peluang kepada ahli politik Israel dari dibeban dengan karung mayat askar Israel yang terbunuh.

Barat kembali menumpu perhatian kepada perang saudara di Syria.

Berita Gaza terkini.

Rakyat Gaza mengambil tindakan drastik membunuh “spy’ Israel yang bertindak mengambil gambar serta menghantar maklumat rashia 118 lokasi penting Hamas untuk di bom oleh Israel di dalam usaha menghancurkan Hamas di Gaza.

Walaupun tindakan rakyat Gaza tersebut dikecam oleh masyarakat barat, kemusnahan dan pembunuhan keatas penduduk Gaza disebabkan olih tindakan “spy” Israel itu di kira munasabah untuk dibunuh sedemikian.

Mengikut Morsi, Presiden Mesir, usaha bagi meredakan perang masih didperingkat perbincangan, beliau mengharap satu pencapaian keatas genjatan senjata hari ini.

Penduduk Israel hidup didalam kebimbangan keatas keselamatan mereka dari letupan roket dari Gaza dan melarikan diri menyelamatkan nyawa mereka.

Propaganda media Israel cuba memberi gambaran penduduk Israel didalam keadaan ketakutan yang serius dari tindakan pelancaran roket Hamas. Keadaan disebalik propaganda itu, seramai lebih 900 orang  cedera dan 100 orang mati dipihak Hamas manakala hanya  3 orang Israel mati.

Dengan propaganda tersebut, Israel dibenarkan oleh Amerika untuk mengunakan peralatan berat tentera bagi menyrang penduduk Gaza.

Gambar ini dipamirkan untuk memberi gambaran kerusakan di Israel dari kemusnahan roket Hamas.

Kerusakan besar adalah di pihak Gaza yang dikepung dari darat, udara dan laut.

Baca seterusnya disini. 

Latest Updates : Gaza War

Israel >>>>War on Gaza.

Read more here: 

DAP silap – Melayu selalu tolong Cina dan mereka suka kepada bangsa Malayu.

DAP tidak suka Melayu. Mereka suka kaum dan ahli mereka sahaja.

Itu adalah hakikat sebenar kekuatan DAP di Malaysia setelah mereka menunjukkan “kepakaran” mereka setelah di beri kebenaran oleh rakyat untuk meneraju beberapa buah negeri di Malaysia.

Setiap anggota masyarakat kaum Cina sememangnya sedang memerhati gerak geri mereka dan sekarang sudah pun mengerti di mana kah “kebaikan” atau “pembohongan” mereka di dalam menyelesaikan masaalah semua kaum di Malaysia serta menyelami visi mereka didalam membangunkan ummah dan negeri.

Semasa kaum Cina menghadapi masaalah kaum Melayu lah yang merupakan penyelamat kaum mereka. Apabila MCA di landa krisis, kaum Melayu yang menjadi penyelamat kepada parti itu.

Mereka juga melihat apa kah polisi DAP terhadap keselamatan negara Malaysia. Semasa ketua PKR ingin menyelamatkan Israel, mereka juga bimbang kepada keselamatan Malaysia dengan adanya tekanan luar dari negera negara Islam lain yang telah membantah cadangan PKR. Malahan dalam perkara ini  DAP terus berdiam diri.

Kaum Melayu juga telah mulai curiga dengan DAP diatas keselamatan mereka apabila soal ini tidak di bantah oleh DAP yang mempunyai hubungan baik dengan parti PAP pemerintah Singapura yang sememangnya berbaik baik seperti kuku dan isi dengan Israel.

Ketulusan dan keiklasan orang orang Melayu di dalam memberi pertolongan kepada kaum Cina merangkumi kesemua aspek kepentingan kaum mereka termasuk keselamatan mereka seperti yang ditunjukkan oleh bangsa Melayu menolong mereka semasa mereka diancam oleh kemusnahan dan kejahatan grombolan ahli parti komunis dahulu.

Jasa dan budi bicara orang orang Melayu yang tidak ada bandingan nya kepada kaum Cina di Malaysia masih menjadi penghalang kepada DAP untuk mereka mempengaruhi kesemua bangsa Cina di Malaysia. Dengan itu, DAP akan tetap gagal  dalam cubaan mendapat penagruh dari bangsa mereka sendiri, kerana Melayu sememang nya baik kepada bangsa Cina di Malaysia dan mereka (bangsa Cina) tidak akan lupa dengan  jasa jasa dan budi pekerti orang Melayu semasa mereka didalam kesusahan.

DAP sememang telah tidak mendapat kepercayaan kaum Cina semenjak sekarang ini kerana apa yang mereka buat semasa memerintah hanya untuk kepentingan ahli parti seperti mana yang dilakukan oleh parti PAS.

Malahan mereka memerlukan PAS didalam membersihkan imej buruk mereka terhadap bangsa Melayu yang telah banyak berjasa kepada kaum mereka.

Ketahui lah bangsa Cina yang bijak telah pun membenci corak pemerintahan DAP yang telah banyak berbohong dan tidak melakukan apa apa bermunafaat kepada masyarakat mereka dan masyarakat lain lain dibawah pemerintahan mereka, termasuk di Selangor, Perak, Kedah dan Pulau Pinang.

Bye bye DAP.

Nik Aziz kena bala kerana pecat Hassan Ali, ya ker?

English: nik aziz

Image via Wikipedia

Jangan main main.

Tidak pasal pasal orang pakatan boleh suruh bagi surat tunjuk sebab mengapa Nik Aziz tidak boleh diambil tindakan tatatertib.

Lihat tindakan yang disyorkan keatas Nik Aziz kerana menyanggah Annuar Ibrahim disini mengenai kata kata Annuar untuk menjaga keselamatan Israel.

Jikalau begitu gaya nya, Nik Aziz bukan tokey pakatan lah nampaknya. Jikalau tokey tentu tidak siapa berani lawan.

Katakan PAS hendak mengantikan UMNO. Iaitu sebagai sebuah parti yang berpengaruh didalam pakatan, atau, yang paling dihurmati serta diikuti.

PAS perlu jadi tokey, dan mana boleh PAS menjadi totey jikalau ingin menganti kan UMNO?.

Tidak boleh. Jikalau ada orang lain yang berani lawan kata kata dia, sudah tu macam mana dan bila mana PAS boleh ganti UMNO?.

Ganti MIC pun belum tentu boleh. Apa tah lagi ganti MCA.

Hasrat tersebut yaitu menjadi penganti UMNO adalah sebuah hasrat jenis dari hati hati Mat Jening.

Idea dari “outer space”.

Itu sebabnya, jangan pandai pandai hendak pecat orang tidak bersebab. Lihat, Hassan Ali bertambah peminat setiap hari, saban masa. Ini tentu bala menanti.

Mana boleh parti agama berkawan dengan parti tidak beragama. Mesti kena tinggal nya. Bye bye, kami hendak ummp ummp, ok nikky!!.

Slow tidak apa, asalkan betul. Habis hendak buat macam mana?

Cara hidup seharian orang orang Israel (Yahudi). Kesian orang orang Palestine, pakai batu sahaja.

Nik Aziz sudah melantak Annuar. Dia tidak suka Annuar “support” Israel.

Walaupun cerita ini sudah lama, tetapi tidak apa asalkan akhir jalan cerita nya betul.

Mana ada negara Islam di dunia hendak mempertahankan keselamatan Israel. Ini telah menghina secara total keatas kedaulatan orang orang Palestine.

Syabas Musyidul Am Pas. Tindakan yang terbaik tahun ini. Teruskan tindakan membetulkan keadaan supaya DAP menjadi  the “outsider” dalam politik tanah air.

(kena klentong macam biasa ke aku ni?)

Baca seterusnya disini.

Memang tidak boleh di guna pakai kaum cam ni.

Ingat dihati hendak memimpin sampai mati – Hosni Mubarak

Hendak kata kan sudah mati, tidak.

Hendak kata kan masih hidup pun, tidak.

Mana dia belajar cara ini ya?

Tidak lain tidak bukan dari Sharon. Bekas Perdana Menteri Israel yang hidup pun tidak, mati pun tidak.

Itu lah, jikalau berkawan baik, perangai pun tuhan akan sama kan semasa hendak mati.

Pimpin lah rakyat sampai mati. Apa aku hendak peduli.

Allah senantiasa ada mengawal semua perkara.

Plentung dengan batu baru kojol kut.

Biar betul, hendak menyelamat kan Israel.

Gila babi punya akal.

CIFUT betul.

Fahaman melawan Allah

English: Dusk at the Sultan Omar Ali Saifuddin...

Image via Wikipedia

Bila semua umat Islam, Melayu dan lain bangsa di dunia, menentang kerajaan Israel kerana kekejaman mereka kepada umat Palestin, ada saorang Melayu yang menjadi manusia pertama dari negara ini yang akan mempertahankan keselamatan dan kewujuban negara Israel.

Dengan penglibatan beliau diatas usul untuk mempertahankan negara Israel beliau merupakan saorang Melayu (Islam kah?) yang pertama dari negara ini yang terang terang menjadi musuh Allah.

Siapa kah musuh Allah itu dari Malaysia?. Dia adalah ketua pembangkang yang terdiri dari parti parti politik kafir iaitu, PKR, DAP dan PAS.

Mengapa PKR itu satu parti jelmaan orang orang kafir laknatullah?.

Pertama nya mereka telah menyorok fahaman plurailisme di dalam beragama di negara ini.

Mereka telah menterjemahkan fahaman hak asasi manusia didalam gerakan gay, lesbian dan transexual supaya diterima pakai oleh semua umat Melayu.

Mereka telah menterjemahkan kesungguhan mereka untuk menyamaratakan agama Islam dengan agama agama lain di negara ini.

Mereka telah memporakperandakan keharmonian kaum dengan mencabul kehormatan kaum Melayu didalam semua aspek kemasyarakatan terutama keatas institusi agama, institusi raja raja yang telah lama mempertahankan agama Islam di Malaysia.

Sesungguh nya mereka ini adalah musuh Allah yang amat nyata.

Tetapi, mengapa PAS juga parti kafir, bukan kah PAS itu parti Islam?.

Betul, PAS sebuah parti Islam. Tetapi, semenjak 3 tahun ini di Selangor PAS adalah sebuah parti kafir. Dan PAS Selangor adalah sebuah parti yang telah menjadi musuh Allah.

Kenapa begitu?.

Kerana PAS telah bersubahat dengan rakan mereka dari parti kafir membina empayar yang melanggar sunnah Allah.

PAS berdiam diri dengan kemusnahan akidah umat Melayu dengan membenarkan rakan mereka membuka beribu ribu rumah urut di Selangor, berdiam diri setelah kaum kerabat rakan kongsi mereka melacurkan agama Islam hanya untuk undi.

PAS membenarkan perkataan Allah diguna pakai oleh semua agama.

PAS membenarkan orang Melayu di murtadkan.

PAS sokong gay dan Lesbian.

Terkini PAS mungkin bersetuju untuk mempertahankan keselamatan negara Israel.

Jadi kesimpulan dari perkara yang jelas diatas.

PAS adalah sebuah parti orang kafir, orang orang yang di laknat oleh Allah serta menjadi musuh Allah yang amat nyata, kepada umat Melayu dan semua Muslim di Selangor dan juga di Malaysia termasuk Sabah dan Serawak.

Bukan kah DAP sebuah parti untuk semua kaum dan agama?

DAP semenangnya sebuah parti yang di laknat oleh Allah dan menjadi musuh Allah dari dulu hingga sekarang. Pertama nya mereka menjadi kan PAS sebagai hamba abdi, dan mereka menyusup kedalam hati naluri Melayu melalui tipu helah yang amat nyata bagi menjatuhkan fahaman Islam, Melayu dan Raja Raja.

Dan apabila institusi Raja Raja yang telah menjadi nadi mengawal agama Islam di negara ini cuba diruntuhkan, maka dengan jelas, mereka itu musuh Alllah yang nyata.

Kesimpulannya: Kita telah dipengaruhi oleh fahaman laknatullah dari “Anwarinas” kedalam semua institusi masyarakat, parti parti politik, cara hidup dan budaya, dan ini adalah bahaya yang amat besar kepada umat Islam dan ahli masyarakat di Malaysia kerana grombolan ini akan membawa kepada kehancuran.

Berjaga jaga dari terus menjadi kawan kepada musuh Allah yang amat nyata. Ingat lah di akhir zaman umat Muhamad akan didatangi oleh rakan rakan yang merupakan musuh musuh Islam dan musuh Allah yang amat nyata. Dan zaman itu adalah sekarang ini.

Mat Bond asks “Mek Yem oh Mek Yem who do you give vote now?”

“Anak muda merempat di negeri orang cari kerja.”

“Pelabur  nga tak mari kalu kita pilih pemimpin kelepek pisang, kecek kelu kelik, kelu kelik,kelu kelik payoh hendak buat kira.”

“Mana hendak cari tino hudoh hak hidung serupa kura.”

“Haram haram alah ka orang, alik dia halal sokmo.”

“Ada pitis beli bendera pancak tepi jalan.”

“Air paip kering garing.”

“Ngupat kat orang.”

Kuasa tentera di Timur Tengah.

Dibawah ini disenaraikan jumlah kelengakpan ketenteraan negara negara bergolak di Timur Tengah, dan sebagai perbandingan kekuatan ketenteraan Malaysia juga di nyatakan dibawah ini.

Iran (No. 12): penduduk = 77.8 million, sesuai untuk tentera = 39.55million, aktif dalam servis =545,000, peralatan senjata tentera darat = 12,393, jet dan kapal udara = 1,030, budget ketenteraan = USD9.174billion, Reserve =USD75.06 billion, kuasa membeli = USD818.7billion, peralatan tentera laut = 261, kapal selam=19, MLRS =200.

Israel(10): penduduk =7.4 million, sesuai untuk tentera = 2.96million, aktif dalam servis =187,000, peralatan senjata tentera darat = 12,552, jet dan kapal udara = 1,964, budget ketenteraan = USD16billion, Reserve =USD66.98 billion, kuasa membeli = USD219.4billion, peralatan tentera laut = 64, kapal selam=3, MLRS =138.

Saudi Arabia (No 26) : penduduk = 26.13 million, sesuai untuk tentera = 13million, aktif dalam servis =233,000, peralatan senjata tentera darat = 8,574, jet dan kapal udara = 1,200, budget ketenteraan = USD39.2billion, Reserve =USD456.2billion, kuasa membeli = USD622billion, peralatan tentera laut = 77,  kapal selam=0, MLRS =65.

Syria (35): penduduk = 22.5million, sesuai untuk tentera = 9.9million, aktif dalam servis =304,000, peralatan senjata tentera darat = 25,406, jet dan kapal udara = 830, budget ketenteraan = USD1.8billion, Reserve =USD17.9 billion, kuasa membeli = USD107.4billion, peralatan tentera laut = 19, kapal selam=0, MLRS =1,200.

Qatar (55): penduduk = 845,000, sesuai untuk tentera = 426,000, aktif dalam servis =11,800, peralatan senjata tentera darat = 760, jet dan kapal udara = 92 budget ketenteraan = USD816million, Reserve =USD22.4billion, kuasa membeli = USD150.6billion, peralatan tentera laut = 86, kapal selam=0, MLRS =7

Malaysia (27): penduduk = 28.7million, sesuai untuk tentera =12.4million, aktif dalam servis =124,000, peralatan senjata tentera darat = 2, 465, jet dan kapal udara = 258, budget ketenteraan = USD3.56billion, Reserve =USD106.5billion, kuasa membeli = USD414.4billion, peralatan tentera laut = 65, kapal selam=2, MLRS =36.

Ada ura-ura Israel akan menyerang Iran, dan penganalisis ketenteraan dan juga ahli politik ramai yang menyatakan bahawa Israel hanyalah ingin mengertak Iran.

Walau bagaimana pun, jikalau itu berlaku, negara negara yang bergolak akan menerima tempias dari tidakan Israel adalah Saudi Arabia dan Qatar, dan kesemua negara negara Arab akan terus dilanda kerusakan kemasyarakatan. Iran akan menyerang Israel serta kesemua asset US di Timur Tengah.

US tidak ingin melihat Saudi Arabia terlibat secara langsung kerana Saudi Arabia mempunyai asset serta budget yang besar dan akan menguntungkan US didalam semua urusan pembelian senjata. Walaubagaimana pun, pertentangan diantara Wahibi dan Syiah semakin jelas dan Iran akan mengambil kesempatan untuk melanyak Qatar dan Saudi Arabia.

Israel mungkin mempunyai asset nuklear dan ini membimbangkan keseluruhan negara Arab.

Dengan jatuhnya Syria, yang telah dikelamkelibut oleh pihak CIA, maka Israel mempunyai peluang besar untuk melanyak Iran tanpa sekutu kuat mereka di Syria dan Lebanon. Lebanon bergantung hidup dengan Syria didalam ketenteraan. Dengan jatuhnya Libya, Israel di lihat semakin berani tetapi masih meragui kekuatan mereka untuk menghadapi Mesir, Syria, Lebanon dan Iran.

Syria walaubagaimana pun menpunyai asset tentera darat yang kuat, dan CIA telah memainkan psychology dengan menyatakan ramai tentera darat Syria berpaling tadah, dan berharap dengan itu melemahkan kekuatan asset tentera darat Syria serta menjatuhkan Assard.

Itu lah US sedang berusha menimbulkan masaalah yang sama di Syria sebagaimana di Libya supaya kawan rapat Iran di Syria di jatuhkan, dan akan memberi lampu hijau supaya Israel menyerang Iran.

Tetapi yahudi tetap yahudi, belum di beri lampu hijau mereka sudah pun bertindak untuk menyerang Iran.

US menduduki Afghanistan, Iraq, Qatar, Saudi Arabia, dan sekarang melalui Qatar, Libya. (Qatar dilihat cuba mendalangi pemerintahan baru di Libya).

Bila penduduk minoriti Timur Tengah (Israel 7.4 million) membuli penduduk besar (Iran 77.8 million) jelas memperaksikan cara DAP (CMBI) ingin menjatuhkan kuasa dan perniagaan Melayu di Nusantara. Kedua dua fael manusia buruk di alaf ini.

Bila terlampau pandai, berani lawan kuasa siapa saja didunia – Isreal

MRBM (Medium range ballistic missiles) and IRB...

Image via Wikipedia

PM Israel Benjamin gesa parlimen lulus cadangan serang loji nuklear Iran pada bila bila masa sahaja sekarang ini, setelah beliau dengan kepandaian ahli roket Amerika membina senjata nuklear missile ballistics jarak jauh LRBM yang pertama dinegara itu hari ini di Palmachim, tengah Israel.

Jarak LRBM Israel yang dipanduuji hari ini melampau ke Tibet yaitu sejauh 6,437 km, dan Iran hanya mempunyai kepakaran membina MRBM (medium range ballistic missiles) sejauh 2,100 km (Shahab 3) dan 2,000km (Ashoura missile) sahaja.

Iran berkata mereka sedang menunggu ketibaan peluru berpandu Isreal itu dan tidak gentar dengan ancaman tersebut, malah berkata akan menghancurkan Israel dan kuasa Amerika di Timur Tengah dengan apa apa yang Iran telah telah perolehi selama ini.

bila pandai angkuh, dan pada masa bodoh pun angkuh. Ini sudah sama dengan beruk pakatan pembangkang.

Ancaman Israel muncul setelah Palestine diterima sebagai ahli UNESCO dan kecundangan rancangan pertukaran askar Israel dengan tawanan politik Mesir.

Israel dilihat sangat takut dengan kemampuan Iran membina pensenjataan berteknologi tinggi, pertamanya kerana Iran sebuah negara yang terkenal anti Israel di Timur Tengah.

Kita lihat siapa yang akan hancur.

Peribahasa baru diguna oleh Yahudi dan DAP: Tak dapat bapak, emak disondol.

PM Israel Benjamin Manatangyahu meradang kerana Palastine diterima menjadi ahli penuh UNESCO telah mengarah supaya pembinaan rumah haram Yahudi di timur Jerusalem dan di Tebing Barat dipercepatkan dengan alasan sebagai hak asasi kaum Yahudi dan bukan sebagai membalas demdam keatas pemerolehan Palastine menjadi ahli penuh UNESCO dan seterusnya boleh dijadikan asas menjadi ahli penuh PBB.

Amerka telah membantah penerimaan itu dengan membatalkan kiriman wang bulanan kepada UNESCO. Walaupun demikian, Amerika, German, Perancis dan Britain membantah rancangan Menatangyahu itu dengan menyatakan perbuatan itu akan melambat usaha damai yang dipelopori oleh kuasa politik negara negara besar tersebut.

Isreel juga telah membatalkan kuasa yang diberi kepada Palestine Autority bagi mengawal selia import ke kawasan yang di jaga oleh Palestine. Israel juga dilihat memperkuatkan sekatan kapal kapal dari memasuki perairan Gaza.

Corak ini berlanjutan di Malaysia. DAP melalui Tony Pheilah telah bersepakat dengan kaum kerabat mereka untuk memulas pendapatan yang diberi kepada Perdana Menteri Najib dengan meminta supaya parlimen melulus usul memotong gaji dia. Tidak cukup dengan itu, kaum kerabat mereka juga telah bersusah payah bagi membentuk satu rancangan Seksual Merdeka, iaitu bagi menjulang tinggi kebolehan dan kerhamonian berjubur sama jenis di Malaysia sebagai jalan yang harus dibuat kerana hak asasi manusia di sebelah sini.

Setelah tidak berjaya dengan rancangan kocar kacir ala Tahrir  Square di Malaysia, semasa Bershit 2, mereka ingin untuk mempesongkan akidah umat Melayu dengan menghalalkan berjubur sama jenis, dan ketua mereka Ambogar Senigegar akan mempraktikan dikalayak ramai corak Seksual Merdeka yang harus diperkenalkan kepada kaum kerabat seperti lagak mereka semasa Bershit 2.

Corak ini tidak hanya tertumpu kepada muslihat tepat. Muslihat tidak tepat seperti mempamerkan gambarajah Ketua Pembangkang menunaikan haji sedang gambarajah itu dilukis distudio HamPas, bagi mengelirukan kebaikan yang ditunjuk oleh PM semasa beliau menunaikan haji di Mekah itu adalah enteng semata mata, kerana Ketua Pembangkang telah pun menunaikan haji sebelum PM Najib. Pada hemat kami, semua benda Ketua Pembangkang telah buat, termasuk sondol dan menyondol dan mendapat tauliah kehormat didalam semua benda didunia ini sehingga ke alam akhirat. Jadi kami tidak heran dengan perilaku sedemikian itu kerana Yahudi dan kaum kerabat mereka disini adalah sealiran, sejiwa raga, sekaki, sebulat suara.

Kita boleh samakan pergerakan Pakatan dengan pergerakan Yahudi, dari segi cara buat dan cara fikir. Kerana mereka itu adalah keturunan yang sama. Kata Albeit Einstein, keturunan beruk beruk.

Libya akan menghadapi masa masa sulit

U.S. President Harry Truman signs the bill rat...

Image via Wikipedia

Walaupun kebangkitan rakyat Libya menumbangkan Gaddafi dengan membunuhnya baru baru ini, NTC dan segala militia yang bertanggung jawab didalam merobohkan sebuah kerajaan yang telah lama berpijak di Libya dibawah Gaddafi tidak mungkin akan berjaya menubuhkan sebuah kerajaan yang kuat dan berpadu didalam masa masa yang terdekat.

Walaupun jaminan oleh NTC ketua pemberontak Jibril bagi mengadakan satu pilihan raya lapan bulan dari sekarang, tugas mengerakkan jentera sebuah pilihan raya yang adil akan pincang atau akan berlarutan dengan berbagai masaalah sehingga kesatu masa yang mungkin tertunda tunda mengikut kajian oleh beberapa pihak yang berkecuali didalam konflik menjatuhkan Gaddafi.

Para militia adalah kumpulan yang tidak mempunyai pegangan atau kerja tetap semasa pemerintahan Gaddafi, dan berpuak puak mengikut tribe mereka dan dari apa yang dilihat semasa perang saudara di Libya telah dibayar dengan lumayan oleh kumpulan kumpulan tertentu terutama dari kalangan Yahudi dan pihak barat dengan persetujuan dari NTC. Laungan laungan Allah allakbar itu ada suara sumbang dibelakang tabir dan tidak menunjukan mereka itu satu umat yang beragama Islam. Dari corak pembunuhan yang dilakukan oleh mereka keatas Gaddafi dan anak beliau, para militia itu adalah merupakan beberapa kumpulan pengganas yang telah diupah oleh kuasa barat, dan mereka dilihat tidak ada kaitan dengan mana mana pertubuhan Islam didunia.

Semua persenjataan didalam kawalan Gaddafi telah dibawa keluar negara termasuk peluru berpandu ringan yang boleh menjatuhkan pesawat NATO atau mana mana pesawat komersial lain jikalau digunakan. Keenganan Gaddafi mengunakan kemudahan peralatan changgih semasa perang saudara ini memberi gambaran bahawa beliau telah menjangka bahawa beliau tidak dapat melawan secara conventional tetapi berhasrat melawan secara gorilla sekiranya beliau ditumpaskan dan mengumpul segala kekuatan diluar negara yang rapat dengan beliau dan keluarga beliau.

Corak pemerintahan Gaddafi di Libya adalah corak pemerintahan Islam negara berkebajikan dan semua rakyat diberi pelajaran percuma serta menikmati sistem perbankkan tanpa unsur riba. Perumahan dan keenderaan yang senang dimiliki oleh semua rakyat tanpa apa apa bayaran faedah kepada kerajaan serta percukaian yang paling rendah dibandingkan dengan semua negara barat.

Beliau dicemburi oleh Yahudi dan kuasa barat kerana tidak mengamal sistem kewangan yang diakui oleh negara negara didunia, serta selalu membangkang tindakan kuasa barat didalam mengatur percaturan politik, perniagaan  dan social. Walupun tidak secara penuh mengikut perkembangan sistem kewangan dunia terkini, Libya adalah antara sebuah negara dunia yang mempunyai dana Sovereign Wealth Fund yang terbesar yang boleh digunakan dengan sebaik baiknya bagi  memperkuatkan negara Libya melawan kerenah barat.

Kerenah kewangan di Eropah memerlukan dana dari negara negara Arab, termasuk dari Libya bagi menstabilkan kedudukan kewangan rantau itu termasuk kuasa kuasa politik ditangan para sekutu Barak Obama termasuk presiden Amerika itu sendiri.

Cengkaman kekuatan pengaruh negara China dipasaran ekonomi di Afrika memberi tamparan hebat kepada Amerika dan sekutu dari Europh dan mereka memerlukan rakan taulan baru dari negara negara Arab, termasuk di Libya. Dengan terbunuhnya Gaddafi yang semestinya kerana arahan dalang di dalam NATO atau NTC atau dari perisik Amerika di Libya, maka NTC yang disanjung dan diberi kemudahan peralatan perang oleh mereka itu dilihat lemah dan senang dikuasai dengan telunjuk mereka, tidak semasa pemerintahan Gaddafi yang memang anti penjajahan kuasa besar dari Barat.

NATO dan lain negara sekutu mereka di Europah sudah mula menjalankan kuasa risik untuk mendapat bahagian didalam kuasa pemerintahan baru Libya. Russia telah memohon supaya kontrak minyak mereka disambung seperti semasa Gaddafi. China telah berhasrat untuk merebut peluang ekonomi yang lebih luas di Libya. Puak puak militia juga telah memberi gambaran bahawa usha kuat menghapuskan Gaddafi harus bayar dengan pemeberian lebih kuasa didalam pemerintahan baru yang dicadangkan oleh NTC.

NTC adalah sebuah kuasa yang tidak beperanan politik, dan akan gagal untuk mengerakan kekuatan politik Libya yang terdiri dari beratus ratus puak puak kaum yang berlainan ideologi dan agama. Kaum Yahudi sudah pun memohon untuk mendirikan kembali rumah rumah ibadat mereka yang telah dirampas oleh Gaddafi diseluruh Libya.

Para penyokong tegar Gaddafi dengan peralatan changgih yang tersimpan diluar negara akan kembali menjalankan operasi balas dendam secara gorila. Pembunuhan Gaddafi telah meletakkan Libya setaraf dengan Afghanistan semasa Taliban mengambil alih pemerintahan setelah menang perang dengan Mujahiddin.

Para pelobi dan peyamar antarabangsa termasuk Al Qaeda tidak akan melepas peluang ini, dengan peralatan dari tentera Libya yang bertimbun di pasaran gelap untuk membina dana yang akan digunakan untuk mengambil alih pemerintahan sebuah negara yang kaya seperti Libya.

Para pemerhati berpendapat, Israel telah memang perang tanpa berperang dengan negara negara Arab, termasuk Libya, Tunisia, Yaman, Mesir, Arab Suadi dan Syria.

Mereka telah mengunakan kuasa Ipad dan Iphone untuk membunuh semua ketua ketua negara Arab yang dilihat sebagai penghalang kepada cita cita negara Isreal negara berdaulat. Selagi percaturan politik ini tidak dikenkang kuat oleh umat Islam dunia, satu demi satu negara Islam akan tumbang dengan mainan bijaksana kuasa barat terutama dari kaum Yahudi yang ingin memerintah dunia dengan cara mereka. Iran juga dilihat tunduk dengan corak yang telah dilakukan oleh kuasa barat itu dengan mengiktiraf pembunuhan Gaddafi semalam.

Walaupun demikian, penentangan dari semua pihak berkumpulan ini tidak akan membawa Libya kearah kedamaian seperti mana anggapan kesemua penduduk Libya. Mereka akan kecewa besar. Lihat lah nanti.

Mari lah kita semua berdoa, agar dijauhi lah dari kerenah kebijaksanaan kaum anti Islam mengoda dan menipu kehidupan kita sebagai umat Islam seperti yang berlaku di Libya. Jauh jauh lah dari perkara sebodoh itu. Amin.

Gambar diatas dipinjam dari GAP.

Wassalam.

Libyan oh Libyan, you have joined Iraq and Afghanistan. NTC= Nuts, Thugs and Convicts.

C4ISR Senior Leaders Conference, February 2011

Image by US Army Africa via Flickr

A strong African union by Gaddafi is opposed by all western countries whose leaders are looking into raping these African countriesnatural resources.

NTC is the agent for this opposition from all western countries.

China is now playing a major role in the African countries economy, an envy to the western politics.

You killed Gaddafi because you want to live in big bungalows, the ones Gaddafi had provided were not big enough.

You want big roads, schools, large incomes and big shopping malls, but you have just to wait next few months when all these will become small as small as roads, schools, incomes and shopping complexes in IRAQ and AFGHANISTAN.

You killed Gaddafi because you think Gaddafi was a NUT, but you didn’t seem to know NTC was the true NUTS, THUGS and CONVICTS. You had been disillusioned.

You have been living in a place most Somalian wish to have to live in, but you have chosen to destroy it.

You have killed him because the west wanted him dead when he was asking the west gold for Libya oil. Where in the hell American, Israel and Britain have gold, they have ONLY stupid USD$ American toilet paper money to pay for Libya oil. They aint’ got any gold left in their pockets, they sold em for wars all over the world long time ago.

You are darm stupid blokes all I have ever seen or heard of. Ngok Libyan. You understand me, Ngok, Tolol Mahlul. Understand, do you. Nah, you stupid goons never understand.

Bye bye Libya. Go to hell as you wish.

 

As he had wished gold for Libyan oil, now he would be remembered as the golden man of Libya for ever.

Hanya di Malaysia

Multiracial ada sebuah masyarakat yang becampur gaul dan berbilang bangsa. Ini HANYA terjadi dan berlaku di Malaysia. Buat masa ini. Ingin diingatkan kepada mereka yang berada di Malaysia, supaya faham, bahawa tidak ada satu masyarakat di dunia ini suka multiracial.

Di Britain, multiracial hanya menjadi bahan berita depan surat khabar. Keadaan sebenar, tiada siapa dari kalangan kaum lain menjadi MP atau dipilih menjadi ADUN. Jikalau terpilih, itu adalah sumbangan kepada berita kesungguhan masyarakat itu untuk menonjol multiracial ciptaan palsu.

Di Bosnia, multiracial hancur.

Di Israel, multiracial hancur.

Di Amerika, orang asli, hancur, Negro, hancur, bangsa lain hancur, multiracial hancur.

Di German, habis Jew dibunuh, multiracial hancur.

Di India, hancur lebur, multiracial hancur.

Di Ceylon, multiracial hancur.

Di Libya , tengah hancur lebur, multiracial hancur.

Di Laos, habis dibunuh, multiracial hancur.

Di Australia, hancur, multiracial hancur.

Di Singapura, multiracial hancur.

Di Norway, multiracial akan hancur.

Di Eropah, multiracial akan hancur.

Di Malaysia, multiracial JUGA akan hancur?

Melayu adalah kaum sebaik bangsa sebaik-baik bahasa, secantik-cantik manusia, dan semolek molek pekerti , bukan Bosnia, bukan Singapura, bukan German, bukan Norway, bukan Cina, bukan Amerika, bukan semuanya. Tetapi sayang multiracial telah mulai dibenci di dunia ini! Video musik ini tidak ada kena mengena dengan post ini, hanya sebuah nyanyian untuk menyemarakkan “Hanya Di Malaysia”. Titiskan lah air mata mu, negara mu dikongsi dengan manusia tidak semolek-molek pekerti, tidak secantik-cantik manusia, tidak sebaik-baik bahasa. Titiskan lah….

Sikap manusia itu sama dengan sikap binatang. Bila mendapat makanan mereka akan memberi makanan itu kepada kaum mereka sahaja. Kaum lain digigit dengan kuat. Seperti singa, atau buaya. Dan mereka akan menjadi binatang yang amat liar bila berada dalam parti politik. Lagi kuat gigit!.

Bila bersekolah, mereka bersekolah didalam kawasan mereka sahaja, kaum lain peduli apa. Bila bercakap, mereka bercakap bahasa mereka sahaja, bahasa lain peduli apa. Sememangnya sesuatu kaum itu merupakan sejenis binatang dan mereka berkumpulan bagi menghidupkan kumpulan mereka. Jenis singa, jenis harimau, jenis ular, jenis beruk, jenis buaya, jenis babi, dan macam macam perwatakan jenis sesuatu kaum di dalam masyarakat multiracial. Dan mereka pentingkan diri mereka sendiri.

Kebencian multiracial telah mula terjadi di dunia kerana sikap ini. Dan perkara ini sedang di mamah oleh orang Melayu, hari demi hari, bulan demi bulan, tahun demi tahun, abad demi abad. Tunggu lah.

Selama mana sekali pun, perkara multiracial ini tidak akan dapat dikawal selia oleh sesiapa pun, baik BN, MCA, Gerakan atau DAP. Dan British telah mencipta sejarah menyuruh orang Melayu yang dianggap bodoh semasa dulu, mencuba multiracial. Mereka sedang gelak dengan melihat kelibat orang Melayu yang sedaya upaya mencuba multiracial. Sedangkan mereka sendiri tidak boleh melakukan nya. Dan tergelak-gelak sipu-sipu dengan sedikit kejayaan orang Melayu mencuba multiracial. Mereka masih menunggu dan melihat. Dan akan ketawa besar. Dan mereka akan berkata “Ops, sorry mate, I didn’t tell you so”.

Kemut Bersih 2.00 kuat sangat dah terpancut cepat semacam dalam vedio sex, lantui lah lu.

Paysage

Image by bDom via Flickr

Ini lah dia, jikalau ada seorang perempuan yang giler sex kemut Bersih 2.00 kuat-kuat, sudah terpancut awal, semacam perilaku pelakun vedio yang terpancut teremosi serta merta dalam masa tidak sampai seminit. Ha ha ha.

Lebih 81 orang yang telah terkentut didalam sel-sel jail polis, dan mengikut kata Annuarey ramai lagi yang akan ditangkap polis kerana cuba menghidupkan Bersih 2.00 yang diuruskan oleh mereka terbodoh sekali dalam dunia politik tanah air.

“Engkau ingat ini negeri kepala mak bapak kamu ke?, jikalau 100,000 ahli haram kamu bawa kesana, kami dok ada 27 juta lagi, semua kata kamu sedang buat kerja bodoh, iaitu mengacau bilaukan sebuah negara, dan kamu ambik alih pemerintah seperti negara ini harta kepala mak bapak kamu” kata AA Semak Taib, sastrawan dari Kampung Indah, Kedah yang ditanya adakah beliau ingin menyertai demostrasi Ambiga itu.

“Jikalau hendak sangat menjadi pendana menteri, ikut saja kata Mahathir, kami akan bagi sebuah kampung dan kamu akan dilantik menjadi perdana menteri dikampung itu, jadi apa susah sangat hendak buat demostrasi bengong ini?” tanya beliau kepada pelakun vedio yang sedang ditanyangkan kepada kami.

“Dan tidak payah kemut-kemut kuat-kuat, nanti terpancut awal macam hari itu, suruhlah fikir sejenak jadi orang yang ada akal fikiran” kata beliau lagi.

“Tarak akal punya pegembala kambing”.

“Bodoh, dan tidak siuman”.

“Ingat ingat sikit, kepala hero Tok Guru kamu semua sudah lari tidak mahu campur hal sewel sewel bekas peguam ini. Sikit masa lagi aku hendak hantar memorandum kepada Menatanghayu di Israel supaya dia cancell sahaja hantar duit kepada komer semua. Dan jikalau komer semua kena tangkap, sapa hendak baca doa selamat supaya tidak jatuh kedalam neraka dari syurga?”.

Islam agama teroris – Yair Netanyahu

Benjamin Netanyahu

Image via Wikipedia

Anak sulung Benjamin Netanyahu, PM Israel, telah menyatakan dalam facebook beliau bahawa “teroris memiliki agama bernama Islam” dan berpendapat bahawa Palestine tidak harus ada sebuah negara bertunjangkan teroris.

Saya mungkin percaya dengan kata-kata beliau sekiranya partipas memulakan gerakan teroris melawan undang-undang negara, berdemostrasi bersama bersih dua sedikit masa lagi.

Sememangnya partipas, partidap dan partipkr itu seakan akan parti teroris kerana dengan usaha beliau dan juga Ambigat Netanpuyu ingin mengacaubilaukan negara dengan demostrasi jalanan seperti apa yang berlaku dengan bencana pergerakan dari Arab Spring.

Kecewa dengan keadaan disini dari grombolon Ambigat Netanpuyu, dan anak beranak ikan tongsan serta grombolan malaikat jelup didalam partipkr dan partipas.