Terjahan kaum kafir DAP Malaysia menjatuhkan kerajaan Melayu, sama dengan terjahan kaum kafir zaman Kerajaan Islam Melayu Ayuthia

Ingat ingat lah.

300- 500 tahun dahulu, Raja Melayu memerintah Siam di Ayuthia, berasal dari keturunan Raja Melaka, dengan peradapan umat Melayu Islam berjaringan dengan Maharaja Mongul pemerintah negara China.

Orang orang kafir laknatullah, tersepit hidup. Berzina tidak boleh, menipu dalam perniagaan tidak boleh, berjudi tidak boleh, beromen di tempat awam tidak boleh, mengakat kain para wanita ditempat awan tidak boleh, dan kena lakukan sembahyang di masjid di hari hari Jumaat. Walaupun sistem pemerintahan di bahagi dua, iaitu sistem untuk orang orang kafir, dan sistem orang orang Islam, mereka masih tidak puas hati dan terus menerus menerja kerajaan Melayu Ayuthia dengan berbagai bagai isu termasuk isu hak asasi manusia seperti permintaan mereka sekarang ini.

Bila kerajaan Mongul jatuh di China, kaum kafir Burma dengan pertolongan umat dan rakyat kafir didalam negara Ayuthia mula menyerang kerajaan tersebut.

Mereka melompat gembira bila kerajaan Ayuthia jatuh, dan mula menubuhkan bandar Bangkok dengan mempromosikan sex luar batas, sehingga anak anak perawan gadis gadis Thai (Thai orang Kafir dan separuh kafir), (bukan Siam) menjadi bangga dengan kerja menjual badan, dan menjadi adat kepada mereka memberi penghurmatan apabila bersara dari menjadi penjual tubuh (lebih tepat penyewa atau penjual lubang kemaluan).

Perkara seperti Ini sedang berlaku di Malaysia, penentangan orang orang kafir (DAP terutamanya) keatas kerajaan Melayu warisan dari pertalian kerajaan Mongul dan kerajaan Timur Tengah, serta kerajaan Melayu Melaka.

Berapa ramai Melayu menjual atau menyewa lubang kemaluan dengan bisikan syaitan DAP dan ahli kerabat mereka?.

Ingat sebelum jatuh nya kerajaan Islam di rantau ini.

Mereka ini kaum kaum yang terlampau batas.

Advertisements

Making a short trailer is dangerous

When you make a short trailer or video for some reason, you probably need to define the purpose, the need for the video, or by some story telling technique tells what messages you want to tell the people who view your video.

If by using a story telling technique but when it doesn’t give a proper message and gives a misleading message instead the video maker is responsible for his or her work in the video.

It’s nothing wrong with dogs, perhaps Islam has very interesting views on dogs. But, the short video uploaded by Maznah is too short and doesn’t determine what she was actually doing.

By watching the video, people draw a wrong conclusion about her attention, as it seems.

She, by uploading the video, is acting to deceive people with a message to imitate Islam’s followers prayed using dogs.

Further, it gives viewers wrong impression as if she proposed that those who perform prayers are similar to a dog.

This is a dangerous act by a person with no experience in making a video. She should consult some expert to do this kind of video.

And in my view, ignorance of law shall not make an excuse to liability under due care for wrongly creating uproar in this multiracial and multireligion state.

She must state the purpose of her video at the beginning of the trailer so as not to confuse people with her overall video message.

Leceh lah, kata orang tak sembahyang.

Sebagai kumpulan kuat atau sentiasa bersembahyang tentu lah merupakan orang orang baik dan berkah dengan nikmat. Kerana tiap hari “hello hello” dengan tuhan.

Sampai hati dia kata orang UMNO tak sembahyang. Mentang mentang lah dia kuat sembahyang.

Tetapi, anak anak muda di Kota Bharu semua nya kaki pil kuda. Tiada tempat hendak beristirehat. Tiada gelanggang hendak syok syok main basikal, tiada tempat hendak belajar cara berintergrasi sesama pemuda dengan jalan sihat, tiada library untuk belajar ilmu Islam, tiada duit hendak support aktiviti sukan dan lain lain lagi.

Sebab apa?.

Sebab mereka semua tu kuat sembahyang. Terlupa hendak bina masjid. Bila terlupa hendak bina masjid, suruh orang lain bina supaya mereka boleh sembahyang. Sebab mereka sembahyang sembah benda lain, tertutup hati mereka untuk memberi keselesaan kepada semua rakyat, dari peringkat kanak, pemuda, pemudi, orang dewasa dan yang tua bangka.

Tiada seekor pun orang yang kuat sembahyang itu mereka dan membentuk benda yang berguna kepada manusia. Tak usah cakap hendak buat kereta hybrid, ler, hendak buat dan reka selipar atau seluar jean pun tidak ada.

Apa lagi orang orang mahir membina prasarana bandar, jalan jalan yang baik, bersih, building line dan jarak dengan jalan yang sesuai untuk manusia dan kegunaan kereta, malahan hendak bina beca tiga roda pun tak reti. Apa kuat kuat sembahyang?. Cuba cakap kaum kamu sudah bina apa yang mashur untuk kegunaan golongan yang tersebut di atas?

Aku kesian hendak mengata kau orang ini. Bandar Kuala Lipis lebih bersih 500% dari bandar raya Islam orang kuat sembahyang Kota Bharu. Hey tak sangka ya, orang tak sembahyang di beri ilham oleh tuhan untuk membersihkan bandar dari dalam hati mereka. Hati semua kamu ini kosong kah? Jadi apa sembahyang sembahyang?

Seluar jean, Siam mari. Selipar dan kasut,  Jepun mari. Kain dan lain lain, Siam mari. Proton Saga, Shah Alam mari. Itu Shah Alam, UMNO yang bina. Orang yang hang kata tak sembahyang. Hey, jubah yang semua orang kamu pakai itu, kamu buat sendiri kah, atau beli dari China?

Kuat sembahyang lah hang. Habuk pun tak berguna kepada manusia. Ini tentu lah selepas bersembahyang mereka gotey pelir. Jenis Islam katun. Jikalau orang kata, hendak marah orang pula.

Jadi aku hendak tanya, hang semua sembahyang untuk kebaikan akhirat sahaja ke?. Dunia biar mampus.

Kamu semua ni sembahyang sembah siapa ya, hey, kut kut hanya sembah benda lain jer.

Engkau orang bersembahyang pun tak ada guna dan kebaikan langsung. Lupakan lah untuk mengata orang lain tak sembahyang. Kepala hotak mu sembahyang.

Kesan positif dari jentera penguat kuasaan kerajaan, minta kaum Melayu Kuala Besut faham bahawa kerajaan masih mengutamakan agama kita

Model of Majapahit ship. This model represents...

Model of Majapahit ship. This model represents a characteristic Majapahit ship, a bahtera, a product of the kingdom’s expert craftsmanship which travelled the seas to trade and to acquire new territories. (Photo credit: Wikipedia)

Pasangan duo yang angkuh dengan sebaran gambar menghina umat Islam sedang berpuasa telah pun di kenakan tindakan yang sesuai dengan kelakuan mereka. Dan ini pasti menunjukan kepada kita bahawa kerajaan Najib masih lagi terus mengawal selia jentera penguat kuasaan kerajaan dalam menanggani isu cemuhan dan kehinaan kaum Cina keatas umat Islam, atau kita semua, orang orang Melayu.

Sesungguh nya, di negara kita ini orang orang Melayu atau Islam terutamanya, tidak melangkau sempadan agama, maka kejadian dimana perusuh Islam menyerang bangsa beragama lain tidak pernah berlaku seperti mana terjadi di barat atau lain lain negara di Asia Tenggara. Malahan telahan mengatakan penganut Islam adalah pengganas di negara ini tidak timbul sama sekali.

Apa yang berlaku di negara lain, amat berbeza dengan apa yang berlaku di negara ini, dimana umat Islam adalah pendamai yang mutlak.

Di negara negara lain umat Islam di salah ertikan sebagai pencetus keganasan. Dan dengan kemajmukan rakyat di negara kita, pandangan yang mengatakan Islam itu agama ganas telah terbawa bawa kedalam minda kaum muda. Apabila pandangan yang bersangkut paut dengan agama, seperti kegunaan nama Allah, dan ianya mendapat reaksi yang mencabar dari umat Islam di negara ini, emosi orang muda kaum lain telah beranggapan bahawa sememangnya umat Islam suka membantah. Dalam negara demokrasi seperti Malaysia, dan kuasa politik China yang semakin berpihak kepada DAP, ramai pemuda China cuba menunjukan bahawa dalam sistem demokrasi di negara ini mereka juga berhak untuk bertindak melawan umat Islam atau Melayu.

Cumanya corak atau cara melawan tanpa ilmu agama Islam itu sendiri, menjadikan pergerakan melawan kerana demokrasi dan hak asasi telah di gunakan secara menghina agama Islam.

Dengan tumpul nya pengetahuan agama dan sejarah Islam, maka kita dapati kaum China di Malaysia telah melakukan satu kesalahan besar seperti mana pihak barat telah lakukan.

Pandangan saya, sejarah agama serta tamadun kemajuan agama Islam dan lain tamadun harus di ajar disemua institusi pembelajaran China, dan dengan pengetahun luas, mereka tidak akan terpengaruh dengan anasir barat yang sememang nya anti Islam berdasarkan intipati mereka membangunkan sebuah negara mereka yang berteraskan nilai nilai agama Kristian. Ingin di beritahu, bahawa Perang Salib telah lama berlaku, tetapi ianya belum tamat.

Untuk penduduk Kuala Besut, terutama yang berkata kerajaan tidak mengambil berat atau memainkan peranan dalam mengawal kemarahan umat Islam dengan penghinaan kedua pemuda dan pemudi Cina tempuh hari, diharap mengambil iktibar dan terus menyokong kita, umat Melayu Islam, di pihak BN, semoga dengan sokongan ini kerajaan Melayu Islam dapat membangunkan pembangunan serata untuk semua kaum terutama nya kaum Melayu didalam mengendalikan kehidupan aman damai tanpa perlu mencemuh agama lain. Ini negara Melayu, dan tentu nya Melayu penyelamat agama mereka dan pelindung atau payung umat umat bangsa yang beragama lain.

Sekian. Selamat mengundi.

Salam 1Malaysia, satu konsep yang tidak akan berjaya.

Kejayaan yang ada di Malaysia adalah satu kejayaan yang dipaksa berlaku, tanpa menghirau keatas perpaduan antara umat, walaupun program penyatuan umat berbagai bangsa selalu di di umumkan.

Apabila pembangunan yang di paksa tanpa mengira keperluan yang menyeluruh untuk semua bangsa, terutama bangsa Melayu, maka kepincangan pembangunanakan terjadi di semua kawasan bandar dan akan di terokai oleh kaum China sahaja.

Penyatuan umat dari proses asimilasi kaum kaum imigran berdasarkan nilai tempatan diketepikan, maka nilai budaya pembangunan di bandar bandar tidak selaras atau serasi dengan nilai nilai tempatan yang menjadi pegangan penduduk asal peribumi negara ini. Asas budaya tempatan adalah mengikut nilai kebudayaan Islam, dan jelas kebudayaan tersebut di semua kawasan bandar yang didiami kaum immigran China tanpa proses assimilasi yang sihat memberi impak bahawa ada kepincangan besar didalam pembangunan bandar bandar di Malaysia yang seharusnya berteraskan budaya Islam dan budaya Melayu. Dalam keadaan ini kita lihat pendudukan hanya kepada satu kaum sahaja, dan kawasan itu tidak harmoni dengan keiniginan selera kaum majoriti dan tidak menjadi tarikan kepada semua kaum dan bangsa negara ini.

Polisi yang di tekan oleh kerajaan BN adalah membangun tanpa perlu proses asimilasi kaum dan dibiarkan dengan keberpebagaian budaya untuk satu kaum sahaja. Proses pembangunan bandar yang di ceburi hanya oleh kaum China di kawasan bandaran menyulitkan lagi kerajaan memujuk supaya budaya tempatan berteras kan agama Islam di utamakan sebagai asas penyatuan kaum. Ini kerana kejayaan mereka di kawasan bandar mengesahkan motif minda mereka bahawa budaya asal usul mereka lebih sempurna dan mereka tidak memerlukan asas budaya tempatan serta yang bersambung padu dengan agama Islam dan masyarakat Melayu.

Kepincangan ini telah menjerumus kepada kepincangan pembahagian aktiviti ekonomi rakyat tempatan dengan adil dan saksama di semua bandar bandar di Malaysia.

Dengan demikian, mereka merasa keperluan pembelajaran satu sekolah itu tidak penting. Dan di sini silap nya penyatuan kaum untuk membina sebuah negara yang bersatu padu bermotifkan satu negara satu bangsa akan pincang disebabkan keperbagaian bahasa dan sekolah.

Penekanan tegas kerajaan dan rakyat tempatan di IndonesiaRussia, Perancis, dan Amerika didalam mengasimilasikan penduduk rakyat keturunan asing supaya bergerak dengan budaya tempatan serta menerima nilai nilai tempatan walaupun pun melambatkan kan proses pembangunan bandar bandar, ianya nyata memberi keadilan kepada semua rakyat dengan keharmonian keatas kesemua bangsa negara tersebut.

Proses asimilasi berjaya dilaksanakan dan dengan itu pembangunan bandar bandar boleh diubahsuai mengikut kelancaran proses asimilasi tersebut.

Kitidakjayaan kita di Malaysia mengasimilasikan orang orang China dan India adalah disebabkan sikap berlembut tanpa sempadan kerajaan pimpinan orang orang Melayu, dimana mencuba atau ingin melihat kelancaran pembangunan bandar bandar di semua kawasan mencapai taraf dunia, walhal, pembangunan bandar bertaraf dunia yang telah dibina itu tidak akan kekal relevan dan menjadi hambar sekiranya proses asimilasi ini tidak di mulakan dahullu.

Perasaan hambar atau atau perasaan yang tidak harmoni berlaku disemua kawasan bandar dimana kebudayaan luar di bentuk didalam sesuatu kawasan bandar itu berteraskan buadaya asing kecinaan dan perasaan ini ada didalam hati semua penduduk tempatan.

Kerajaan atau orang orang Melayu semesti nya bertindak tegas untuk menyatakan hak dengan bukan sahaja memaksa malahan mengunakan undang undang yang keras seperti kerajaan Perancis yang telah membuang kerakyatan umat Islam sekiranya mereka menentang atau melakukan kesalahan jenayah didalam proses asimilasi dinegara itu, dan ini di akui oleh pertubuhan hak asasi dunia.

Di Indonesia ramai kaum China dipaksa mengasimilasikan diri mereka menjadi rakyat tempatan serta mengunakan satu bahasa dan sekiranya mereka menentang seperti rakyat China Malaysia, mereka ini akan dibunuh oleh rakyat mereka.

Walaupun proses itu melambatkan pembangunan di Indonesia, negara itu sekarang ini merupakan sebuah negara terbesar dunia yang mempunyai keupayaan membangun pembangunan ekonomi kerana penyatuan kaum pendatang dengan penduduk tempatan yang telah berlaku selama berdekad lamanya sebelum ini telah berjaya. Dan negara ini akan menjadi sebuah kuasa ekonomi terbesar di rantau ini dan melepasi kejayaan Malaysia dalam masa yang terdekat. Konsep 1Malaysia tidak akan berjaya selagi kaum China memisahkan diri mereka dari sistem ethnic centric tanpa mereka perlu menghurmati budaya tempatan dan serta memahami budaya Islam. Pembangunan di Kuala Lumpur pada pandangan mata memperlihatkan kejayaan dunia yang mewah, tetapi ianya sebuah bandar hambar dengan segala penentangan budaya yang menjadi ikutan penduduk majoriti. Konsep bandar Work, Live and Play, tidak akan berjaya di lakukan di semua bandar bandar di Malaysia terutama Kuala Lumpur atau Ipoh, kerana sifat bandar yang kosong identiti yang boleh dibanggakan dan di terima semua kaum terutama kaum majoriti tempatan di sebuah negara timur.

Konsep 1Malaysia akan berjaya sekira nya proses asimilasi kaum China berjaya menerima budaya tempatan tanpa membangga kebudayaan mereka dan terlalu ethnic centric. Kemeriahan pembandaran pada masa ini di seluruh Malaysia adalah kemeriahan palsu, tanpa jaringan padu dari semua rakyat berbilang kaum di Malaysia, terutama kaum majoriti, Melayu.

BN telah tidak berjaya menunduk kecinaan kaum Cina yang melampau batas. Dan BN perlu ubah sikap ini untuk mengasimilasikan kaum China secara total. Secara paksa jikalau boleh bagi kebaikan bangsa Malaysia yang mendatang. Dan dimasa itu, konsep 1Malaysia boleh dijayakan dengan jayanya.

Salam 1Malaysia.

Alvin dan Vivian lepas, Kuala Besut pun BN terlepas. 16-16 lah nampak nya.

Terengganu stone inscription, Malaysia, side B

Terengganu stone inscription, Malaysia, side B (Photo credit: Wikipedia)

Orang Besut bawah bawah cakap. Aku tak tahu lak, betul ke tidak. Engkau orang pergi check ler.

Aku tukang cakap. Sahaja.

Orang Melayu sampai jadi Batman dan Spiderman. Hendak pertahankan cemuhan orang Cina keatas agama mereka.

Tak kira apa lah kepada asas parti yang kuat kuat memerintah. Kita tengok siapa yang suka jaga agama Islam.

Bunyi cakap Alvin dan Vivian mungkin kena warning saja. Ya ker?. Mungkin tak kut. Yang dah kena tangkap adalah Batman dan Spiderman Melayu yang culik budak Cina. Salah, memang salah kerana kes culik. Kes hina agama, mana ada undang undang yang tepat, dot dot. Ada banyak undang undang, undang undang Multi Media lah, undang undang Hasutan lah, tetapi tak tahu yang mana satu yang nak pakai, bro.

Jadi kena fikir dulu. Dalam hal Melayu angkap kepala lembu kena RM5,000 denda bro. Sebab awak Melayu, sebab awak Melayu nak jadi Batman dan Spiderman.

Aku dengar dari bawahan ni, orang tengah fikir fikir nak tolong siapa. Orang suka sangat tolong Pak Yeh. Tetapi nak buat macam mana, orang ramai hendak beri Melayu lain jaga Trengganu. Kena lah 16-16 kut.

Tahun PRU 14 nanti ambik lah balik, tak kemana pun. Trengganu kite.

Endot, buat masa ni engkau nasib baik ler.

Lagi lagi lah jika Alvin dan Vivian tu lepas naik keretapi ke Singapura free free.

Sorry lah Zaihan. Aku hendak dan sudah pun tolong, tetapi nak wat camno. Orang kampung kata gitu.

Aku memang sokong anak muda semacam engkau. Professional lak. Tentu lah best. Doa engkau menang ler.

Tak tahu lah, kut kut puak ni nawak jah.

Sama sama kita tengok dan lihat.

SELAMAT MENGUNDI BRO.

Malays become Batman and Spiderman, because of too many insulting remarks on Islam

Batman as he was depicted in Batman: The Anima...

Batman as he was depicted in Batman: The Animated Series (1992–1995) (Photo credit: Wikipedia)

Sadly, there are many alarming stories involving non-Muslims, especially the Chinese youngsters, who were making fun out of the Islamic faith in the social media; Facebook, YouTube, and Twitter.

The authority seems very slow in making arrests or taking appropriate actions to stop the sad behaviour of the youngsters and in many cases slapped only with a warning notice.

The first case involving a Chinese from Taiwan who made fun with Negara Ku and Islam was only served with a reminder and warning notice.

In Pakistan, a person who insulted Muslim and made fun out of Islam which is a similar offence as in our above cases was imprisoned for life.

In Mexico, when Police and the authority is unable to defend their neighbourhood for whatever reason, the locals become a vigilante and control the area themselves.

As the result of slow action by the authority, local people are taking the law under their own hand. Malays frustrated with the above delay had taken the law into their own hands and became Batman for the very first time. They have kidnapped an offender, accused of being the person who wrote nasty things about Islam, physically abused him, and left him naked by the roadside.

The kidnappers however was immediately napped by the police later.

The thing is this, if the Malays want to be a Batman, then be a real Batman, by doing so, please reduce the numbers of bad youngsters among us from offending Muslim and make fun out of Islam religion. In being a Batman, and as a Batman, he has never been arrested by the police.

Our Batman, however, was arrested by the police.

There are many others who never been caught by the police. The snipers in Kota Bharu, and around in the country. These people however are Badman.

If you want to be a Batman, please joint force with the police. Batman can reduce crime among us. A dangerous offender is of course a person with the ability to make fun about other people’s religion. That is an offense for a life imprisonment in Pakistan or perhaps, by beheading in Saudi Arabia. Therefore, hope our authority can act as fast as it can and arrest the offender before our vigilante or Batman and Spiderman take to the street.

A severe penalty is expected on these offenders.

Tiong lai macam buah lai, menang 200 lebih dah nak tolong BN di Kuala Besut. Tak yah. Aku ngap karang, kan batal puasa.

Asalkan Bukan Cina.

Ini aku hendak sangat beri tahu. Engkau orang semua ni, Melayu. Yang kamu bergaduh Melayu sama Melayu hendak menjadi wakil rakyat di Kuala Besut tu kawasan Melayu, buat apa lah hendak gaduh gaduh.

Endot dan Zaihan, tak yah hendak gaduh gaduh, kedua kamu tu Islam, engkau orang fikir macam mana hendak lanyak Cina sudah lah. Berdamai. Endot, engkau dah banyak duit, hang tolong Zaihan, beri duit, tak yah jadi Adun, nanti Zaihan tolong hang buat bandar elok sikit di Kuala Besut. Yang engkau hendak rebut rebut kerusi yang tak ada makna tu apa hal?.

Zaihan budak lagi, jadi bagi lah chance pada dia jadi Adun. Tak apa, hang kasi chance pada dia, dia kasi chance engkau bina pembangunan Pulau Perhentian untuk semua rakyat. Aku cari investor Melayu beri pada hang kedua, kita buat resort Melayu terbesar di dunia. Apa macam. Okay tak. Engkau berdua kena ingat, Melayu macam cibai pada mata orang Cina. Bila dapat Redang dia lah yang bolot. Engkau hendak holiday kat Redang, aku ingat Zaihan tak der duit nya, mahal. Kalau hang, Endot, ada lah kut. Hey, kita bikin Melayu hero di sini lah. Buat apa gadoh gadoh. Faham tak Bro?.

Jangan nak ikut Mat Tebu, dia tu asyik bau yit  jer, engkau jangan buat tak tau. Tak pasal lak, hang dengar dia kata “Mah, I ni kan tak leh tidur, bau yit you kat bibir I ni wangi”, semasa dia telepon engkau. Semasa dia silap jawab telepon. Semasa dia anggau.

Apa nak ikut Husam, asyik kena buat kerja pecah tanah jer. Sekarang Husam pun tak der kerja, engkau hendak projek dengan dia, habuk ler jawabnya. Baik join Zaihan. Ada chance. Tau tak.

Rakyat sini semua Melayu. Adalah seratus ekor China. Bila dia orang ramai, engkau orang ingat hendak dengar kata engkau ker, Endot. Tiong Lai pun dia orang tak akan dengar. Yang Tiong Lai pergi kata kerja kuat di Kuala Besut, kepala butoh dia. Mana hendak kerja kuat, dia sendiri pun keot dengan undi 200 lebih tempat China. Kalau jumpa Tiong Lai, hang pesan suruh dia pergi bantai member MCA dia yang ikut DAP nak boikot mata pelajaran Tamadun Islam di IPTS. Itu kerja dia. Tak yah hendak datang tempat kita kata kuat kerja. Kerja kuat kepala butoh sui dia weei.

Engkau buang tong sampah lah Cina yang seratus ekor di Kuala Besut tu. Tak masuk buku. Biar lah Tiong Lai beri buah lai kepada China yang bertenggek di Kuala Besut.

PAS ke UMNO ke, kalau tak tolong Melayu jangan undi. Sekarang ni Zaihan boleh tolong orang Melayu, kita bagi chance pada dia lah Endot oii. Buat baik ler sama Islang.

BOIKOT BARANG CHINA SAMPAI BANGKRAP. BOIKOT DENGAN CINA CINA NYA SEKALI, BRO.

Vigalante – prowling in the town for anyone annoying Islam in the social media

IMG-20130715-WA0039

IMG-20130715-WA0038

Saya hina agama Islam.

And Vigalante hina you.

Okay lah.

Bagi tulis atas perut saja. Supaya ingat jangan suka suka letak kepala babi di surau dan hina Islam dalam twiter, facebook dan lain lain media, ya.

seterusnya baca.

The thousand’s concubine would have waited 2.7 years for quick sex.

vivian pesta seks makan babi

You get annoyed, upset, displeased, cheesed off, irritated and all of that bad feeling because of a photo of Vivian and Alvin wishing you breaking fast. (The above photo).

By the way, a photo cannot really hurt anyone. When a photo that shows Vivian and Alvin with a severed head beheaded by someone who is equally crazy as they are, then probably you would feel remorse, repentance, compunction, and all that sad feeling.

Because they are Chinese of the China origin and live here. They are, oh my, our close relation?.

Whose MPs feel very unenthusiastic to learn the Islamic Civilization, and whose society divulges in a finding that the word Malay doesn’t exist at all in this universe.

You must have sympathy for them, after all in the Chinese Civilization though sounds good, the Great Wall and all those things named great, the Civilization actually has no meaning, it has nothing of a great value to mankind. That is why we see Vivian and Alvin with a photo wishing us to break fast with a dish of Bak Ku Teh.

The Chinese Civilization gives you some idea how their Kings had lived their life during the day they reigned China luxuriously. I genuinely don’t like to smudge bad representations of the civilization, but then the history told us that most of their Kings enjoyed the company of so many women. That’s not that bad, because today’s men, akin to Alvin, like women too. In this civilization however their kings married 1,000 women.

If the concubine were Vivian, and had lived the time during the civilization and married to a King, she would have waited for Alvin, if Alvin is a king, to come in to fondle and molest her, just like in her sex video, for 2.7 years. That is if she were the thousand’s concubine. Even if she was the first, I would think she had to wait another 2.7 years to have sex. If I were Vivian, I won’t wait 2.7 years to have sex. I would want it now, wouldn’t you?.  That’s their civilization. The great civilization. So then, why are you so pissed off?.

Just ponder how would that be for a woman like Vivian. At least, we, Malay, should feel very sad for her, for her character, and for a civilization that makes her today.

Oh well, put out of your mind about these two uncivilized people who were the product of the past great Chinese Civilization. I suggest, they should consider learning the subject of the Islamic Civilization as a compulsory subject in IPTS.

Morsi’s famous speech “One year is enough”

images

President of Egypt ousted a few weeks ago by a possible coup, either from the work of the army or the liberals then, a question arises, where all these Islamic organizations around the globe are expressing?

Morsi, or Muhamad Mursi, was the fifth Egyptian President, and the first as an elected member through a democratic election.

A Muslim Brotherhood and an Al Ikwan Muslimin’s party member. A party with a 84-year long history, the story of Hassan Al Bana, the hatred for Jews and the Western colonials and the love for Hitler.

Then, the credo of Allah is our objective, the Quran is our law, the Prophet is our leader, Jihad is our way, and death for the sake of Allah is the loftiest of our dreams.

Then comes the Palestinian, and all other good and bad in the history of the Muslim Brotherhood.

Then comes the jailbreak episode, in which he and his Ikwan Muslimin’s friends were asked how they escaped prison while in the custody.

All these enmeshed his memory. By then, in his last speech before the takeover by the military, he had said persistently, “Hey all of you, “One year is enough”.

There is not such a word in al Quran. The fact that he memorizes almost all of its verses he can only remember “one year is enough”.

He brings forth a voice of hatred among the liberals and the Christians alike. He moved to close down private TVs which spelled the anti-president propaganda, but allowed Brotherhood’s TV Channels to disperse anti-Islam.

He wrestles judicial institution, harassing judges who aren’t aligned to his Muslim Brotherhood. He appointed all senior and important posts in government with less experience Brotherhood’s members.

This is because he thought of winning more that 50% votes and as an elected president, he was entitled to threaten people who were opposing him.

And he can say one year is enough.

Do you think one year is truly enough?

You are talking about ruling nation of 84 million, diversity of people, weak, strong, rich, and poor.

Hadi Awang, I would urge you to read further on this person’s character to know why he was brought down and expelled.

Youth in Kelantan is high on drugs

The Clocktower in Kota Bharu

The Clocktower in Kota Bharu (Photo credit: Wikipedia)

In the evening while in Kota Bharu, you would probably see elders in hundreds walking the streets to a mosque. One the many mosques in Kota Bharu is Masjid Mushamadi Kota Bharu, the state Mosque, where all old and young residents of Kota Bharu would prefer to go for a daily prayer.

While in Ridel Hotel I was fascinated with the number of people who walked the streets in the vicinity to the mosque. It showed how obedience the Kota Bharu’s residents in observing the prayer in the mosque, thus I think this society is blessed with numerous “rahmat“.

Unfortunately however, it is not so blessed as many of the youth are involved in drug abuse. I talked to one resident who said his son was napped by the police yesterday afternoon on suspicion of a drug abuse. With the police were several pills of synthetic drug known as Pile Kuda. He said he was unaware of his son’s activity and involved in a drug abuse, but only knew when the police napped him.

So it seems, the youth in Kelantan is being dropped from the society’s normal lifestyle, i.e. Prayer time, mosque, Islam, and the lots. The state has neither a program to formulate youth with a useful activity, or providing a recreational area where youth can find a suitable activity to fill their useful time.

The state should offer a place for youth to promote social activities such as cycling, book reading, or any other sport activity to escape boredom in a town where the emphasis is always on Islam.

Please UMNO, you can help youth in Kelantan. Do something please.

PS | Remember, how British drugged Chinese in Shanghai?. Oh well, now who drugged Kelantanese youth?.

Is it learning Chinese civilization is better than learning Islamic Civilization?

English: Painting of King Mongkut in the unifo...

English: Painting of King Mongkut in the uniform of a Chinese Mandarin (Photo credit: Wikipedia)

Early Chinese civilization in the history described how the civilization has created a Chinese society today.

Kampar’s MP Ko Chung Sen has questioned the Ministry of Education the need for the Islamic Civilization as a compulsory subject in IPTA and IPTS before completing the courses.

I don’t know whether the subject is a compulsory subject, but as a layman in the education thing, learning a subject that arose an intellectual discussion thus giving a greater understanding of a known culture is good for the students. And Islamic Civilization is a subject so common with the society in this country, therefore any citizen who wish to live in this country should understand the history in this great civilization.

In the history of Islamic Civilization one could not find a king with 1,000 concubines. Or perhaps, a story of a man was selected among a hundred other men, to taste King’s food as a food tester. The story of a King who forced the Rakyat to build sculptures of warriors fully dressed and were ready for a war. A story how pageants or farmers forced to work for free in farms owned by elite leaders. A story of how thousands and thousands Chinese families with bonded feet moms forced to run away from the farms in “tongkang” to various parts of many countries, including countries whose population is Muslim.

When I was working in a bank, some of my superiors asked me to make credit work, of which I had rejected that idea because I felt I should do the thing I knew best. That reason was nothing spectacular, but, I think it arose because of my arrogance. I think, in the case of Kampar’s MP, the reason to object Islamic Civilization as a compulsory subject is also because of his arrogance in learning something which is a worthwhile after all most students, local students, have to live in a country where Islam is the official religion.

Selling bread in politics – Sakmangkok Hayun’s way

Making bread is very easy, in that, the baker normally uses several ingredients and virtually infinite combinations of different flours, and differing proportions of ingredients, has resulted in a wide variety of types, shapes, sizes, and textures available around the world.

A wide variety of additives may be used, from fruit and nuts to various fats, to chemical additives designed to improve flavour, texture, colour and all other.

Massimo and Gardenia, both produce bread for the Malaysian population. And the nice thing is that, Malaysian are at own liberty to choose which bread they want to purchase and consume.

As the majority is Muslim, the choice in buying a loaf of bread, is of course depend on the halal status. What makes a bread halal or haram is its ingredients. Nothing is political about making this choice. It is all about Muslim’s faith in Islam.

Now, if the manufacturer of a bread, unless you bake yourself, is a non-Muslim, the like of Robert Kuok, or someone like him, nothing personal or politic about naming a non-Muslim producer, if by any chance uses an ingredient or a variety of additives containing various fats which aren’t permitted by Syariah but are commercially viable to produce a bread using the ingredients as found in other Western countries, it is therefore haram or prohibited to consume that type of bread.

You as businessmen can sell but we the consumers can select. It is not a politic in selling and buying food.

To ease in selecting a producer or a manufacturer which is in a Syariah compliance, it is always better for any Malaysian Muslim to buy bread from a Muslim manufacturer.

A very simple explanation, so then, why must it be discussed in a political arena as in this case. So please MP RAUB, don’t politicize the Muslim buying’s choice or preference.


HALAL DAN HARAM ITU MUSTAHAK, SAKMANGKOK WEI.

Endot runsing, amalan spin buruk dan bohong tipu amalan PR menyukarkan dalam bulan puasa

Boat to Perhentian, Kuala Besut Jetty

Boat to Perhentian, Kuala Besut Jetty (Photo credit: Achilli Family | Journeys)

Ya. Memang merunsingkan.

Amalan bohong dan tipu muslihat digunakan PR menyukarkan kerana pada bulan puasa objectif berbohong dan menipu fakta boleh membatalkan puasa yang di amalkan oleh penganut Islam seperti Endot.

24 haribulan nanti, pasti BN akan memenangi PRK Kuala Besut tanpa ragu ragu kerana sikap atau aturcara meraih undi di kalangan pengundi Kuala Besut pasti didorongi gerak kerja tanpa bohong atau tipu tipu muslihat.

Bila bohong, batal puasa. Bohong lagi batal lagi. Kita tahu PR tidak dapat tidak mesti berbohong, dan dengan harapan untuk memang, mereka tidak ada jalan lain selain dari berbohong dan menipu dengan mengunakan fakta tidak benar untuk meraih undi bagi memenangi PRK Kuala Besut.

Tiada munafaat berkawan dengan orang China yang rendah akhlak. Dan tiada munafaat beli barangan keluaran kaum China.

A Chinese POW about to be beheaded by a Japane...

A Chinese POW about to be beheaded by a Japanese officer with a shin gunto during the Nanking Massacre. (Photo credit: Wikipedia)

Bila berniaga di bandar bandar di duduki oleh kaum Cina immigran di kawasan Kuala Lumpur dan Selangor, kaum Cina immigran layak menjalankan perniagaan bertentangan dengan akhlak baik yang diterima seluruh dunia, seperti membuka sarang pelacuran, sarang judi, sarang pembuat benda benda haram, sarang jual dadah dan lain lain lagi.

Apakah faedah berkawan dengan kaum yang menjalankan perniagaan yang haram ini?. Kita di nasihat supaya menjauhi mereka dan dari segala bentuk perniagaan mereka yang haram, supaya keharaman dari hasil wang haram itu tidak menjadi darah daging kita orang orang yang elok dan baik budi pekerti.

Sudah menjadi perkara lazim wang haram ini akan di labur pula didalam perniagaan halal seperti membuka cawangan pusat pengedaran barangan buatan China demi kemakmuran kaum mereka itu.

Oleh yang demikian orang orang Melayu seharusnya, malahan wajib, menjauhi kedai kedai pengedaran barangan pengguna seperti barang makanan dan juga peralatan perabut dan lain lain lagi yang di usahakan oleh kaum Cina yang telah mengunakan wang haram.

Kita kena faham bahawa tugas kita harus menghancurkan kegiatan haram yang telah lama di lakukan oleh Cina immigran di seluruh bandar Melayu di Malaysia, sehinggakan ramai diantara ahli kaum ini menjadi jutawan dengan tipu helah jijik kaum ini yang tidak mempunyai nilai budaya yang baik.

Dan jika di DNA kan semua wang kumpulan ini, maka jawapan DNA wang wang tersebut semestinya wang jenis haram dan tidak boleh di gunakan oleh umat Islam, terutama semasa beribadat puasa bulan Ramadan.

BELI BARANGAN TULIN BUATAN KAUM MUSLIM DAN MUSLIMIN BAGI KEPENTINGAN PAHALA YANG BAIK, SERTA BERSIH DARI WANG HARAM.

BOIKOT PRODUCT DAN BARANGAN DARI KAUM CINA – MCA, DAP, GERAKAN DAN SEMUA CHINA. MEREKA TIDAK ADA MEMPUNYAI TAMADUN YANG UNGGUL DAN MURNI UNTUK DI CONTOHI OLEH UMAT ISLAM.

BBC, ABCD, BCL

Morsi is a Quran reader and memorized all pages

Eighty years experience and comprising members from all Orthodox Muslims around the Middle East, the Muslim Brotherhood is one of Muslim parties that are obsessed with building a country that is totally Islamic assimilating the Prophet Mohamed’s administration.

And Morsi was the man, the Muslimin Brotherhood’s choice when he won the presidential election last year. Only now he is a man with a lot of promises and or perhaps has forgotten which verses of the Quran he needs to understand and uses to help him keep up his presidential palace and office.

In equal if not slightly lower in the international arena standard is our Hadi Awang. He memorizes Quran and knows every verse of the revealed book as he speaks to crowd practically every time he is on a public speaking round in the country.

Now we ask, what is wrong with the Quran knowledge and using the knowledge in ruling a country that failed to give peace and stability to the people of a country?.

Is there anything else beside knowing and memorizing verses of Quran which makes a progressive leader of a Muslim country like here in Malaysia?.

China lahabau tau kuasa beli di tangan Melayu, berlumba menyediakan bandar ambil duit orang Melayu

Aku rasa China terlebih buat pasaran saikologi mengatakan mereka banyak duit.

Sedangkan mereka hanya duduk diatas sebuah mesin membuat duit dari kaum Melayu. Mereka rompak duit orang Melayu dengan mesin mesin itu. Mereka membeli hartanah dan sewa kepada orang Melayu. Mereka beli rumah di bandar bandar dan sewakan kepada orang Melayu atau kerajaan Melayu. Jikalau semua Melayu lari dari mereka, semua mesin mereka tak berjalan. Ekonomi mereka runtuh.

Mereka mendapat wang menjana ekonomi diatas faktor mempunyai mesin pembuat duit dari orang orang Melayu. Mereka mendapat pinjaman beribu juta dari bank bank seperti BNSB, (Bank Nazir Razak Sdn Bhd) kerana BNSB proses kertas kerja dari China yang boleh mengaut keuntungan dari mesin pembuat duit dari orang orang Melayu.

Oh mengapa jadi begitu?

Sebab, MCA menyuruh kerajaan Melayu beri kuasa pegang hartanah bandar kepada China, MCA suruh Melayu kerja dengan kerajaan dan China kerja dalam semua pasaran ekonomi mengaut wang dari orang Melayu, dan pegang kuasa di bandar bandar. 100% kawasan bandar mempunyai Gross Developemnt Value yang tinggi, memberi kesan pejanaan kuasa ekonomi yang menolong China membuka dan membuat mesin mesin mengaut wang dari orang Melayu dan kerajaan Melayu.

Apa yang ada pada China. Bahasa pun tak reti?. Jadi bahasa tidak penting setelah mesin pengaut wang dari orang Melayu berjalan lancar. Mereka berhibur dengan berjoget dan berdangdut, minum minuman keras, mabuk di waktu malam, berromen dengan anak dara dari wilayah China, Vietnam, Myanmar, dan anak dara tempatan, membeli kereta mewah, berlagak lagak di bandar bandar dan hidup mewah. Kerana apa, kerana mesin pengaut wang dari orang orang Melayu berjalan lancar seperti mana arahan dari polisi orang orang China dalam kerajaan, MCA, Gerakan dan lain lain NGO.

Apa kah mesin mesin pengaut wang dari orang orang Melayu?, Pasaraya China, Bank China, Kilang kilang membuat barangan untuk orang orang Melayu, dan lain lain lagi.

Rosak kan mesin mereka, maka kurang lah jenayah di dalam kawasan bandar. Dengan wang janaaan mereka ini, mereka bina rumah urut, tempat judi, tempat istirihat mewah, dan lain lain lagi.

Yang menjadi permasalahaan kenapa kerajaan terus menerus memberi kuasa kepada China bandar membina kilang sedut duit orang Melayu?. Kenapa kerajaan tidak membuat polisi membenarkan Melayu menjadi kuasa dan membina mesin menyedut wang dari orang Melayu? Sekurang kurang nya tiada penipuan bila Melayu mencari duit dari Melayu.

PS: Orang bukan Islam termasuk China menjadi pembekal utama dalam halal hub. Apa Chibai nya China menjadi pembekal utama halal hub? Apa reti nya China tentang halal dan haram?. Jikalau wang mereka gunakan untuk membuat barang atau produk halal tidak halal, apa kah barangan yang mengunakan wang haram menjadi barangan itu halal. Kerajaan kena reti agama sebelum membuat polisi karut marut seperti ini. Jangan fikir benda kecil tidak mempunyai implikasi yang besar keatas kejayaan polisi tersebut.

Mana mungkin tahi atau najis boleh digunakan untuk ramuan kuih ketumpat untuk orang Melayu atau Islam seluruh dunia?.

PS2 | Kilang sedut duit Melayu. Jual penapis air, harga sebenar kurang RM500 sebiji. Dengan tipu daya hendak sedut duit Melayu, gunakan 90% tenaga orang Melayu menjual dengan harga RM1,200 sebiji. 10% Kakitangan atasan dan pemunya syarikat adalah Cinasian. Dapat RM1,000 se unit, Melayu dapat RM200 seunit. Bonus sekali setahun diberi dari jumlah Rm1,000 itu, dan menjadikan Chinasian kaya raya dengan hampir keuntungan melebihi 100 peratus. Bank beri pinjaman beratus juta kepada mereka kerana pandai tipu Melayu.

Mana ada keuntungan 100% zaman ini, tetapi dengan ada MCA China mendapat 100% keuntungan. Hanya di Malaysia kerana kerajaan Melayu kena tipu. Oh my God. Where are my ball and penis. They are gone!. I can’t see them. Before they were here, in the trousers.

Melayu boikot gunung. Bagaimana hendak di lakukan?

mountain

Bagaimana hendak di ratakan sebuah gunung?

Itu lah ibarat nya kerja yang di buat oleh Melayu Malaysia menjalankan kerja memboikot barangan Cina.

Pada post yang lepas saya bertanya “serious kah kita ingin memboikot barangan Cina?” dan kerja sebegini berkehendakan kerja padu yang amat berat.

Supaya, orang Cina DAP tidak gelakan kita, seperti mana para Yahudi gelak kan orang orang Palestin bila mereka berkata mereka akan boikot Israel.

Jikalau serius, maka implikasi nya amat serius kerana kita harus membahagikan dua kawasan di Malaysia.

Satu Malaysia dimana penduduknya di bandar bandar, dan satu Malaysia penduduknya di luar bandar, termasuk Sabah dan Serawak.

Dan itulah di lakukan oleh Nabi Muhamad apabila beliau keluar dari Madinah berhijrah ke Mecca.

Dan beliau telah berjaya bukan sahaja mengembalikan Madinah kepada Islam, malahan orang orang Madinah sendiri terus mengamati kekuatan agama Islam.

Tidak mungkin kita boleh meratakan sebuah gunung. Dalam jangka masa yang pendek.

Apa yang boleh dilakukan adalah dengan berkonsepkan pembahagian dua kawasan dalam satu negara, dua masyarakat dalam satu negara. Itu yang mesti di lakukan sekarang.

Aktakan kawasan Melayu sepenuhnya di semua negeri negeri Melayu. Dan tiada siapa harus berada didalam kawasan Melayu, melaiankan para pekerja upahan yang tidak bermastautin.

British telah merangkakan tanah Kawasan Melayu di setenggah tempat sahaja dan kita harus faham, akta ini harus di guna untuk memperluaskan kepada keseluruhan kawasan di negeri negeri seperti yang di lakukan di Kelantan. Dan bangunkan kawasan industri dan perniagaan baru hanya untuk umat Melayu dan Islam, atau penduduk tempatan. Penghijrahan kaum Cina di haramkan ke kawasan ini.

Kawasan kawasan simpanan Melayu di bandar bandar di bangunkan bertujuan untuk di jadikan sebagai pusat pengedaran barang barang keluaran Melayu sahaja yang di keluarkan oleh semua bandar bandar baru di negeri negeri Melayu untuk pasaran luar negara dan kawasan setempat sahaja. Bandar bandar baru ini di haramkan kepada Cina.

Manakala barangan Cina yang di usahakan oleh kaum Cina hanya di gunakan untuk pasaran luar negara sahaja, dengan itu sebuah gunung besar akan lama kelamaaan menjadi rata.

Semasa itu, kaum Cina terpaksa memperlajari bahasa Melayu, bercakap Melayu dan mengamal cara hidup orang orang Melayu untuk berurusan dengan bandar bandar baru orang orang Melayu seluruh negara.

Gunung boleh di runtuhkan.

Selamat mencuba.

PS: Cina telah lama membahagikan kuasa ekonomi hanya untuk mereka. Pecahkan ini. Baru kerja boikot itu boleh berjaya.

Islamic Jihadists also dislike Chinese DAP Malaysian who say a lot about “freedom of expression”. If they were here, they would slaughter you as they did to a Bristish Soldier in Woolwich. So please, don’t spread rubbish and hate propoganda anymore!!.

untitled142

Same religion, same mind and same God. But we are moderate. Don’t push us!!

The blasphemous

principle of the “freedom of expression

Another main fundamental of democracy is “freedom of expression”. This apparently nice-sounding idea is actually the antithesis of Islam. Islam teaches man the worship and servitude of Allah, whereas democracy teaches man all-out freedom in which even the most misguiding and blasphemous opinions are considered to be of the “fundamental rights of man”; democracy accepts it even if someone insults Allah, His Messenger or the Laws of Shariah. In democracy, there is nothing which cannot be criticized or commented upon. On the other hand, Islam says: “Allâh does not like that the evil should be uttered in public except by him who has been wronged. And Allâh is ever All –Hearer, All-Knower.” [4:148]

“If you ask them (about this),they declare: “We were only talking idly and joking.” Say: “Was it at Allâh and His verses and His  Messenger that you were mocking?” Make no excuse; you have disbelieved after you had believed. If We pardon some of you, We will punish others amongst you because they were Mujrimûn (disbeliever,polytheists, sinners, criminals,etc, (:65:66.)

Taken from the Azan, a new English version of Jihadist Magazine purportedly written by Al Shabab.