Tiada orang boleh ganti Nik Aziz – Mohd Amar Abdullah (Nik)

5_yoda_starwars

Dalam Star War pun ada Nik Aziz. Maaf cakap, watak dia dalam filem Star war, adalah lebih baik dari Nik Aziz. Beliau lawan the Dark Forces. Nik Aziz join “the dark forces”. Apa cerita BROTHER?.

keramat nik ajis

Sembahyang Isterikarah cara para pemimpin pemimpin PAS.

Sekarang ini menjadi imam pilihan PAS pun belum tentu boleh di percayai atau di harapkan, jadi macam mana Amar berkata “Kalau kita mahu perkasakan Islam, kena faham Islam, kalau nak jadi imam pun orang tak harap, macam mana mahu perkasakan Islam?’.

4

Sembayang Isterikarah PAS? Sang Kelembai adalah tok imam PAS? Boleh harap ker jadi imam?

Gambar ini hanya untuk memberi penjelasan isu “menjadi Imam pun orang tak harap, macam mana mahu perkasa kan Islam?”. Perkasa kah Islam dengan tok Imam jenis terpilih oleh PAS ini, Bro?. Boleh kah ahli masyarakat berharap dengan tok imam pilihan PAS seperti diatas?. Aduh, jawab lah bro.

Adakah ini juga ajaran tok tok imam PAS dalam isu sembahyang isterikarah?. Jikalau ada lah sembahyang jenis itu? Saya rasa tiada. Maka mengapa anda baru sekarang ingin memperkasakan tok tok imam yang berbakti kepada masyarakat tanpa campur aduk politik PAS dengan agama?

Ramai tok tok imam Malaysia yang asli dan tidak ingin menjadi tok imam PAS yang berkecamuk dalam isu agama, terutama isu menjual nama Allah kepada bangsa asing atau non-Muslim.

Perbetulkan dahulu otak anda supaya faham keadaan masyarakat semasa yang ingin hidup aman damai tanpa perpecahan terutama dalam isu agama. Anda telah memperkudakan tok imam tok imam supaya meletak kepercayaan bagi kepentingan politik keatas sebuah parti yang tidak mesti nya sebuah parti berkonsepkan Islam.

Itu dia mengapa PAS telah memerintah selama 23 tahun di Kelantan.

Mereka “stress point” di mana sebagai pemimpin mereka kena jadi tok imam dan boleh perintah negara.

Okay, berapa banyak tok imam yang telah di ajar oleh PAS?. Berapa tinggi darjah kepandaian tok imam tok imam PAS?. Berapa bersih diri diri dan ahlak tok tok imam PAS?. Berapa banyak imbuhan yang PAS bayar kepada tok imam yang tidak berpolitik? Adakah setelah 23 tahun PAS membina universiti tok imam?

Kepandaian sesaorang itu terhad. Tok imam bukan boleh mengawal akaun, tok imam tidak pandai menjaga dan membina masjid, tok imam tidak tahu melihat masa depan, ekonomi dan menjana wang beratus juta. Adakah PAS telah memperkasakan mereka dengan semua ilmu ilmu diatas selama 23 tahun memerintah Kelantan?. Tanya lah mereka. Jawapan nya sila lihat gambar di bawah.

Jadi, PAS harapkan tok imam, tetapi menahan dan tinggalkan sesiapa yang tidak menyertai mereka. Dahulu kala tok imam tidak bergaji, dan semenjak PAS ambil alih, berapa banyak gaji mereka? Perkasa kah tok imam tok imam di seluruh Kelantan atau di Malaysia?

Okay, apa ilmu agama anda, sekiranya sembahyang isterikarah juga di pertunjukan kepada kita dari mereka mereka yang telah menjadi tok imam di seluruh negara sebagai bukti memperkasakan Islam?. Contoh nya gambar di atas. Macam mana nak perkasakan Islam sekiranya tok imam anda itu faham sahaja Islam tetapi tidak mengamalkan agama Islam?. Kafir sana, kafir sini?.

Beliau tu bukan kah bekas Tok Imam anda?.

Semua orang boleh di ganti, kecuali NABI MUHAMAD SAW.

Apa lagi jika ianya melibatkan seorang yang bernama NIK AZIZ. Pakar “zero doing over 23 years in Kelantan”.

ADAKAH PERKASA NYA ISLAM SELAMA 23 TAHUN KERANA NIK AZIZ?

20130410-225820.jpg

Jawapan nya ada tertulis di dalam gambar di atas.

Saya tidak kata. Dia kata. Jadi boleh harap kah tok imam tok imam PAS ni?. Saya sudah lama jauhi tok tok imam PAS!!. Takut bini kena sembahyang isterikarah!!!!.

blogger-image--1503451026

Kalau Nabi masih hidup, Nik Aziz yang lawan Dia dulu tidak hendak berhenti jadi MB.

Belebongwa Kelima:

“Jikalau Nabi masih hidup puak UMNO pun lawan dia.”

Apa yang tersirat ialah, jikalau Nabi masih hidup, Nik Aziz akan lawan dia dulu kerana tidak mahu berhenti dari menjadi calun DUN dan MB.

579563_606077452742609_1454106885_n

Selamat Tinggal, Nik Aziz. Bye bye Bro, sleep well. (He he he, Ji, apa yang bergerak gerak tu Ji?. Tikus ke?)

Tidur ni sedap. Kalau banyak duit. Ya lah sunat tidur jap, tetapi, kalau tidur sepanjang masa, sunat korak mu. Kita, derbar bas, pengayuh teksi, tidur jugak. Tapi cepat bangkit, buat kerja. Nak cari duit. Dia tak apa lah, duit masyok selalu. Boleh tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Orang semacam ini mesti lawan nya jikalau suruh berhenti dari jadi calun untuk jadi MB, walaupun di suruh oleh Nabi, jikalau Dia masih hidup. Ya tak. Sedap tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Kita kena tunjuk kepada rakyat gambar dia ni tidur sokmo. Patutlah semua kerja tidak menjadi. Buat jalan raya; tinggal raya saja, buat jambatan, tinggal tugu pecah tanah, jambatan entah kemana, buat stadium, stadium tak tahu di mana, buat bandar baru, bandar entah kemana, buat Lembah Sireh, tinggal sireh saja, buat apa apa, kosong saja.

Tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Sikit masa lagi, dia akan letak gambar dia sedang nangis. Suruh orang kesian. Atau sedang duduk berdoa.

23 tahun duduk berdoa, last last rakyat terdiri dari gadis sunti jadi pelacur. Doa dia tidak di makburkan ALLAH,  kerana suka tidurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Jadi bila dia ni seorang ulama? Saya mushkil dengan perosalan ini. Kalau doa pun tuhan tak terima? He he he, kesian nya.

Firasat aku kata, memang geng sama yang edar gambar gay jantan zap buntut. Hendak tutup cerita Lahad Datu

_QMR9674

Kita telah di bentangkan dengan cerita sensasi, setelah di berikan berita “real treat” atau “ancaman besar” dari pengganas Kiram 111.

Didalam ilmu “marketing” sesebuah organisasi yang di godam dengan tuduhan besar, maka di wajib kan organisasi tersebut membawa cerita sensasi lain sementara menghadapi cabaran tuduhan itu, supaya orang ramai keliru dengan isu tuduhan yang lebih besar dan memudaratkan organisasi itu atau dalam hal kita sebuah negara.

Keyword di dalam arus politik Malaysia ialah:-

  1. Malaysia menghadapi PRU 13 dalam jangka masa terdekat.
  2. BN semakin mendapat sokong rakyat.
  3. Malaysia di serang pengganas sebelum PRU 13, di Sabah.
  4. Sabah adalah penyokong besar UMNO dan BN.
  5. Pakatan menang lima negeri pada PRU 12.
  6. Pakatan mahu ambil alih Putra Jaya.
  7. Gambar Gay sama gay bantai buntut. Ini keyword berbeza dari keyword diatas!!! Cerita basi.
  8. Cerita sensasi baru: saman RM100 juta keatas TV 3, Utusan dan Papa Gomo. Juga keyword berbeza.
  9. Cerita menakutkan: Pakatan terlibat memberi imbuhan USD 2 juta kepada pengganas supaya ceroboh Sabah. Ini yang lebih penting dan sama dengan enam keyword diatas. Nampak kecil dalam amaun nya, tetapi amat memudaratkan negara berbanding dengan saman besar RM100 juta. Sensasi lebih kepada RM100 juta yang tidak ada kaitan keatas kedaulatan negara.

Barisan perkataan di atas adalah keyword arus politik Malaysia. Apa yang terjadi ialah BN terus menerus memperbaiki kedudukan mereka setelah diserang bertubi-tubi oleh Pakatan, yang terdiri dari PKR, DAP dan PAS.

Dan apabila ketua pembangkang, dalam cita-cita merampas Putra Jaya, telah menyanyi lagu “Sabah Nak Hilang”, dan bila Sabah hilang, UMNO melayang, serta BN jadi ketua pembangkang”, maka maksud tersirat dari nyayian itu ialah “ganyang Sabah”. Cara menganyang Sabah ialah dengan membawa masuk penganas Kiram 111. Ada bukti dari berita luar negara mengatakan pembangkang mungkin terbabit di dalam mempengaruhi kemasukan pengganas Kiram 111 dari Sulu.

Di sini, pengaruh BN naik sebanyak 20%, apabila BN sebagai ketua kerajaan melawan para pengganas habis habisan, sehingga banyak pengganas terbunuh, walaupun ramai askar serta anggota keselamatan kita juga turut terbunuh.

Semua rakyat Malaysia menghala bantahan kepada pembangkang. Apa lagi bila ada ketua mereka memperlekehkan anggota keselamatan dengan mengatakan isu pengganas itu adalah wayang UMNO.

Dengan isu ini, pembangkang sedang di “checkmatekan”. Semua jari menunjuk kepada gerak kerja tidak patriotik parti pembangkang, malahan ada yang mengatakan mereka adalah antara “client change” arahan Amerika Syarikat.

Untuk melemaskan tindakan tuduhan tersebut, terkeluar cerita sensasi. Iaitu gambar seorang jantan bersama jantan lain sedang melakukan kerja sex luar tabie. Cerita ini cerita basi. Sudah bertahun tahun  di tayangkan kepada rakyat. Untuk menyedapkan cerita, cerita saman seratus juta pula di sensasikan. Sebenarnya, nilai seratus juta itu tidak ada makna keatas kedaulatan negara yang sedang kita hadapi dari serangan pengganas. Kita tahu pengganas mungkin di beri sumbangan sebanyak USD2 juta sahaja. Jumlah ini lebih besar keatas kemudaratan negara menghadapi cabaran penceroboh pengganas kerana imbuhan itu. Saman seratus juta itu hanya anggan angan sebelum ke mahkamah. Tidak bernilai apa apa keatas kedaulatan negara walaupun berjumlah besar.

Jadi, apa faedah UMNO atau BN memyediakan cerita sensasi seperti ini?. PAS, DAP dan PKR sebagai sebuah pakatan, di katakan menjadi tali barut kepada kedatangan pengganas ke negara ini. Tentu ini lebih memudaratkan mereka, dan sebagai tentangan dan tatapan kepada masyarakat, di ceritakan cerita basi tentang seorang pelaku gay, dimana di dalam mahkamah, orang kena tuduh gay tersebut menang tanpa dipanggil membela diri.

Ini adalah cubaan pakatan untuk mengembalikan perasaan kesian kepada mereka walaupun yang paling mustahak di besarkan ialah bagaimana kah mereka ini boleh terlibat didalam isu memporak perandakan sebuah negara dengan bersekongkol dengan pengganas?.

Kesimpulan nya. Cerita gay tua yang serupa dengan ketua pembangkang kemungkinan besar adalah datang dari pihak strategi marketing pihak pembangkang itu sendiri. Itu sebab Nik Aziz berkata, Annuar tu cerdik, jadi terima lah dia.

Sebenarnya cerdik tidak semesti nya baik. Kita perlu seorang ketua negara bukan sahaja cerdik, tetapi luhur hati dan budi pekerti serta baik di dalam tingkah laku nya serta perbuatan.