Iklan pasaraya PRU 13 – jualan murah, beli satu dapat semua percuma

Tertekan dengan permintaan menurun, pasaraya PAS telah menawar jualan murah tahunan, yaitu 5 tahun sekali, beli satu dapat percuma semua benda dalam pasaraya.

20130419-015222.jpg

Aduhai, wifi pun free bro. Habis kedai mamak, memang percuma dah bertahun. Lawan mamak nampak!!, sure mamak marah ni. Ke tipu jer?.

Kalah pasaraya di Chow Kit Road. Pasar Malam dan Pasar lambak kalah cam ni. Aduh susah cari makan nampaknya.

Kita pinda perlembagaan dan lucut kerakyatan penjenayah perpaduan

Peluang besar untuk orang-orang Melayu dan bangsa asal Persekutuan Tanah Melayu.

Semenjak 5 tahun ini, kita orang-orang Melayu di persendakan oleh bangsa asing. Sudah sampai masa nya kita mengunakan demokrasi untuk membalas dendam kita kepada para penjenayah perpaduan.

Sudah sampai masa nya kita mempertahankan maruah. Sudah sampai masa nya kita menjaga perpaduan. Dan perpaduan lah perkara asas pemberian kewarganegaraan kepada bangsa asing. Mereka yang menjatuhkan maruah perpaduan, adalah penjenayah negara.

Demi maruah, kita dapatkan majoriti 2/3. Kita pinda perlembagaan dan lucutkan kewarganegarawan rakyat bangsa asing yang memburukan maruah bangsa Melayu, seperti Ambiga.

Ambiga melawan Melayu.

Kita pinda perlembagaan buang kerakyatan orang orang seperti beliau.

Sahut cabaran ini wahai anak anak muda yang di tekan oleh bangsa asing. Bangun dari cengkaman bangsa Cina, India, dan lain lain bangsa yang menjatuhkan maruah bangsa Melayu yang telah bersusah payah memberi kerakyatan kepada mereka. Kita selaraskan sekolah kebangsaan seluruh negara.

Kita bina negara baru. Kita bina kerajaan Melayu. Kita undi untuk 2/3 majoriti. Pasti kita merdeka tulin.

Merdeka. Merdeka. Merdeka.

PS: This action arises from political propaganda that smears hatred in DAP Ubah. The Malays are now “berubah” They hate Chinese DAP.

Siapa hendak labur di Kelantan, lihat infra di dalam negeri BN semua nya untuk keselesaan pelabur dan pekerja.

Nik Aziz boleh cakap bahawa malaikat berada di mana mana di Kelantan.

Di dalam negeri BN pun ramai malaikat.

Apa yang tidak ada di Kelantan ialah pelabur antarabangsa yang memberi kerja kepada umat Islam Melayu. Malaikat pun ramai, pelabur antarabangsa pun ramai. Maka ramai Melayu Islam bersama malaikat berkerja meyahut seruan Allah mencari rezeki untuk keluarga.

Sebab apa mereka pilih negeri di bawah BN?

Sebab kerajaan BN mempunyai perancangan yang lebih konsisten, membina infra structure yang di perlukan oleh para pelabur dan menyahut seruan Illahi supaya memberi peluang rakyat mencari rezeki halal tidak kira kaum, apa tah lagi untuk umat Islam.

Nik Aziz apa telah kamu lakukan kepada negeri Kelantan? Jual negeri kepada Cina? Di mana agama kamu ?

20130204-135236.jpg

Kawasan lapang dan makanan di sediakan

20130204-135246.jpg

Infra untuk ruang pejabat yang ultra modern.

Cara baru bersalam, Niky Aziz dan Bro Lim nak try!

Ini cara Pope memeluk Ahmed Mohamed el-Tayeb.
Ini pula cara Obama shake hand dengan Venezuela President.
Ini cara bersalam antara German Chancellor dengan Perancis
Ini cara Bangla
Ini cara China dengan US
Ini cara North Korea dengan South Korea
Ini cara Anjing
Cara anjing lagi original ya.

Penduduk Cardif berpesta dan mabuk

Semenjak kebelakangan ini masyarakat British telah jauh dari peradapan sopan dan ditenggelami dengan sifat sifat buruk seperti suka minuman keras dan mabuk ditengah jalan menggangu ketenteraman awam.

Kemerosotan ekonomi juga menjadi faktor kepada ketanggihan arak dan lain lain bahan yang memabukan.

Potographer dari Poland Macief Dakowicz, 34 telah mengambil gambar spontan warga Cardif itu dan gambar tersebut diletakan didalam festival photography dimana ianya telah memalukan masyarakat Britain dengan tingkah laku rakyat mereka yang kini tidak bersopan.

Untuk seterusnya baca disini.

Patut DAP tak der masa demo bershit 2.00, dia tahu negara Cina tembak mati penunjuk perasaan, main.

BEIJING—China’s state-run Xinhua news agency said that police had “gunned down” several rioters who attacked and set fire to a police station in the mostly Muslim northwestern region of Xinjiang, in what appeared to be the most serious unrest there since ethnic rioting in 2009.

Two security personnel and two hostages were killed, and one other security officer was injured in the attack, which began around midday Monday in Hotan—a small and remote oasis city on the edge of the Taklamakan desert—Xinhua said. It didn’t say how many attackers were killed or injured.

Armed police rescued six other hostages and regained control of the situation by around 1:30 p.m., Xinhua said, adding that China’s National Counter-Terrorism Office had taken charge of the operation.

Baca lah member bershit 2.00 kuning semua kat sini.

Bangsa Malaysia yang demoKRASI tidak ingin kubur Cina atas bukit di dalam bandar, ada hantu

Tertarik dengan cadangan pengarang baru kami tentang rumah untuk orang yang hidup, dan bukan untuk orang yang sudah “mampus” atau sudah kojol, atau mati.

Tentang tanah kubur Cina yang melata dibandar-bandar harus diambil alih oleh penguasa tempatan untuk dibangunkan sebagai tempat kehidupan orang yang hidup bagi keuntungan bangsa Malaysia.

Bangsa Malaysia ialah bukan satu bangsa India atau Cina. Bangsa Malaysia mungkin satu bangsa seperti buah mangga Siam, kuning dan campur hitam langsat atau kelabu tahi anjing. Buat masa ini, JPN belum beri satu definasi khas Bangsa Malaysia lagi. Jadi kena tunggu. Hendak minta PM bagi definasi, PM pun mesti cakap macam ini. Belum ada definasi. Buat masa ini pakai jer definasi Bangsa Malaysia sebagai satu bangsa campuran kuning dengan kelabu tahi anjing. Tetapi belum sah kan lagi anjing jenis apa. Ok.

Tanah kubur Cina ini besar saiz nya. Terletak dalam pekan. Ini lah masaalah yang menjadikan kaum jenis seperti mereka ini menjadi satu bangsa yang membangga  kan diri. Jenis semacam bangsa Yahudi. Menjadi kaum chauvinist. “Tengok, kubur geng aku pun satu bukit, jenis bangsa Malaysia hang ada apa?”.

Tidak kisah lah apa benda pun. Sekarang kami kaum Bangsa Malaysia sudah tidak suka jenis kubur dalam pekan. Kami hendak rumah murah dibawah RM200,000 dibina didalam kawasan itu. Kami semua hendakkan tanah itu dibina dengan rumah murah bagi kami untuk mencari kehidupan.

Kubur besar-besar dalam bandar ini menjadi faktor untuk kaum Cina kaya raya mengatakan tidak boleh bina rumah murah didalam bandar, kerana mereka tiada mempunyai tanah. Kerana mereka pandai ekonomi tanah.

Kami ingin cakap kepada kumpulan cerdik pandai Cina ini supaya ambik lah tanah kubur Cina yang melata didalam kawasan bandar di Malaysia.

Buang semua yang ada didalam bersama ego kaum mereka yang tersemat disitu ketempat lain. Kami Bangsa Malaysia sudah cerdik dari emak bapak kami terdahulu. Apa yang emak bapak kita setuju dahulu kala tidak semestinya kami Bangsa Malaysia akan bersetuju sekarang ini.

Dan ini lah satu cara yang baik bagi menrealisasikan cadangan rumah murah bagi mereka yang berpendapatan sederhana untuk menikmakti kehidupan sebenarnya di Malaysia.

Mengapa harus kita membenarkan orang yang sudah mati duduk dalam pekan dan diatas bukit yang besar? Kubur-kubur ini sudah menjadi tenpat hantu besar dalam bandar yang disemat bersama yang masih hidup kedalam benak yang belum menjadi hantu.

Katakan tidak keatas kubur Cina diatas bukit didalam kawasan bandar-bandar besar Malaysia.  Bangsa Malaysia tidak mahu kubur orang yang mati disebuah bukit di dalam kawasan bandar lagi.

Dan ini lah kalau hangpa mahu bangsa Malaysia. Kami bangsa Melayu duduk di Malaysia. Ok ada faham.

NO More.

Mat Ell #eekaawordpresscom