Terjahan kaum kafir DAP Malaysia menjatuhkan kerajaan Melayu, sama dengan terjahan kaum kafir zaman Kerajaan Islam Melayu Ayuthia

Ingat ingat lah.

300- 500 tahun dahulu, Raja Melayu memerintah Siam di Ayuthia, berasal dari keturunan Raja Melaka, dengan peradapan umat Melayu Islam berjaringan dengan Maharaja Mongul pemerintah negara China.

Orang orang kafir laknatullah, tersepit hidup. Berzina tidak boleh, menipu dalam perniagaan tidak boleh, berjudi tidak boleh, beromen di tempat awam tidak boleh, mengakat kain para wanita ditempat awan tidak boleh, dan kena lakukan sembahyang di masjid di hari hari Jumaat. Walaupun sistem pemerintahan di bahagi dua, iaitu sistem untuk orang orang kafir, dan sistem orang orang Islam, mereka masih tidak puas hati dan terus menerus menerja kerajaan Melayu Ayuthia dengan berbagai bagai isu termasuk isu hak asasi manusia seperti permintaan mereka sekarang ini.

Bila kerajaan Mongul jatuh di China, kaum kafir Burma dengan pertolongan umat dan rakyat kafir didalam negara Ayuthia mula menyerang kerajaan tersebut.

Mereka melompat gembira bila kerajaan Ayuthia jatuh, dan mula menubuhkan bandar Bangkok dengan mempromosikan sex luar batas, sehingga anak anak perawan gadis gadis Thai (Thai orang Kafir dan separuh kafir), (bukan Siam) menjadi bangga dengan kerja menjual badan, dan menjadi adat kepada mereka memberi penghurmatan apabila bersara dari menjadi penjual tubuh (lebih tepat penyewa atau penjual lubang kemaluan).

Perkara seperti Ini sedang berlaku di Malaysia, penentangan orang orang kafir (DAP terutamanya) keatas kerajaan Melayu warisan dari pertalian kerajaan Mongul dan kerajaan Timur Tengah, serta kerajaan Melayu Melaka.

Berapa ramai Melayu menjual atau menyewa lubang kemaluan dengan bisikan syaitan DAP dan ahli kerabat mereka?.

Ingat sebelum jatuh nya kerajaan Islam di rantau ini.

Mereka ini kaum kaum yang terlampau batas.

Leceh lah, kata orang tak sembahyang.

Sebagai kumpulan kuat atau sentiasa bersembahyang tentu lah merupakan orang orang baik dan berkah dengan nikmat. Kerana tiap hari “hello hello” dengan tuhan.

Sampai hati dia kata orang UMNO tak sembahyang. Mentang mentang lah dia kuat sembahyang.

Tetapi, anak anak muda di Kota Bharu semua nya kaki pil kuda. Tiada tempat hendak beristirehat. Tiada gelanggang hendak syok syok main basikal, tiada tempat hendak belajar cara berintergrasi sesama pemuda dengan jalan sihat, tiada library untuk belajar ilmu Islam, tiada duit hendak support aktiviti sukan dan lain lain lagi.

Sebab apa?.

Sebab mereka semua tu kuat sembahyang. Terlupa hendak bina masjid. Bila terlupa hendak bina masjid, suruh orang lain bina supaya mereka boleh sembahyang. Sebab mereka sembahyang sembah benda lain, tertutup hati mereka untuk memberi keselesaan kepada semua rakyat, dari peringkat kanak, pemuda, pemudi, orang dewasa dan yang tua bangka.

Tiada seekor pun orang yang kuat sembahyang itu mereka dan membentuk benda yang berguna kepada manusia. Tak usah cakap hendak buat kereta hybrid, ler, hendak buat dan reka selipar atau seluar jean pun tidak ada.

Apa lagi orang orang mahir membina prasarana bandar, jalan jalan yang baik, bersih, building line dan jarak dengan jalan yang sesuai untuk manusia dan kegunaan kereta, malahan hendak bina beca tiga roda pun tak reti. Apa kuat kuat sembahyang?. Cuba cakap kaum kamu sudah bina apa yang mashur untuk kegunaan golongan yang tersebut di atas?

Aku kesian hendak mengata kau orang ini. Bandar Kuala Lipis lebih bersih 500% dari bandar raya Islam orang kuat sembahyang Kota Bharu. Hey tak sangka ya, orang tak sembahyang di beri ilham oleh tuhan untuk membersihkan bandar dari dalam hati mereka. Hati semua kamu ini kosong kah? Jadi apa sembahyang sembahyang?

Seluar jean, Siam mari. Selipar dan kasut,  Jepun mari. Kain dan lain lain, Siam mari. Proton Saga, Shah Alam mari. Itu Shah Alam, UMNO yang bina. Orang yang hang kata tak sembahyang. Hey, jubah yang semua orang kamu pakai itu, kamu buat sendiri kah, atau beli dari China?

Kuat sembahyang lah hang. Habuk pun tak berguna kepada manusia. Ini tentu lah selepas bersembahyang mereka gotey pelir. Jenis Islam katun. Jikalau orang kata, hendak marah orang pula.

Jadi aku hendak tanya, hang semua sembahyang untuk kebaikan akhirat sahaja ke?. Dunia biar mampus.

Kamu semua ni sembahyang sembah siapa ya, hey, kut kut hanya sembah benda lain jer.

Engkau orang bersembahyang pun tak ada guna dan kebaikan langsung. Lupakan lah untuk mengata orang lain tak sembahyang. Kepala hotak mu sembahyang.

Kesan positif dari jentera penguat kuasaan kerajaan, minta kaum Melayu Kuala Besut faham bahawa kerajaan masih mengutamakan agama kita

Model of Majapahit ship. This model represents...

Model of Majapahit ship. This model represents a characteristic Majapahit ship, a bahtera, a product of the kingdom’s expert craftsmanship which travelled the seas to trade and to acquire new territories. (Photo credit: Wikipedia)

Pasangan duo yang angkuh dengan sebaran gambar menghina umat Islam sedang berpuasa telah pun di kenakan tindakan yang sesuai dengan kelakuan mereka. Dan ini pasti menunjukan kepada kita bahawa kerajaan Najib masih lagi terus mengawal selia jentera penguat kuasaan kerajaan dalam menanggani isu cemuhan dan kehinaan kaum Cina keatas umat Islam, atau kita semua, orang orang Melayu.

Sesungguh nya, di negara kita ini orang orang Melayu atau Islam terutamanya, tidak melangkau sempadan agama, maka kejadian dimana perusuh Islam menyerang bangsa beragama lain tidak pernah berlaku seperti mana terjadi di barat atau lain lain negara di Asia Tenggara. Malahan telahan mengatakan penganut Islam adalah pengganas di negara ini tidak timbul sama sekali.

Apa yang berlaku di negara lain, amat berbeza dengan apa yang berlaku di negara ini, dimana umat Islam adalah pendamai yang mutlak.

Di negara negara lain umat Islam di salah ertikan sebagai pencetus keganasan. Dan dengan kemajmukan rakyat di negara kita, pandangan yang mengatakan Islam itu agama ganas telah terbawa bawa kedalam minda kaum muda. Apabila pandangan yang bersangkut paut dengan agama, seperti kegunaan nama Allah, dan ianya mendapat reaksi yang mencabar dari umat Islam di negara ini, emosi orang muda kaum lain telah beranggapan bahawa sememangnya umat Islam suka membantah. Dalam negara demokrasi seperti Malaysia, dan kuasa politik China yang semakin berpihak kepada DAP, ramai pemuda China cuba menunjukan bahawa dalam sistem demokrasi di negara ini mereka juga berhak untuk bertindak melawan umat Islam atau Melayu.

Cumanya corak atau cara melawan tanpa ilmu agama Islam itu sendiri, menjadikan pergerakan melawan kerana demokrasi dan hak asasi telah di gunakan secara menghina agama Islam.

Dengan tumpul nya pengetahuan agama dan sejarah Islam, maka kita dapati kaum China di Malaysia telah melakukan satu kesalahan besar seperti mana pihak barat telah lakukan.

Pandangan saya, sejarah agama serta tamadun kemajuan agama Islam dan lain tamadun harus di ajar disemua institusi pembelajaran China, dan dengan pengetahun luas, mereka tidak akan terpengaruh dengan anasir barat yang sememang nya anti Islam berdasarkan intipati mereka membangunkan sebuah negara mereka yang berteraskan nilai nilai agama Kristian. Ingin di beritahu, bahawa Perang Salib telah lama berlaku, tetapi ianya belum tamat.

Untuk penduduk Kuala Besut, terutama yang berkata kerajaan tidak mengambil berat atau memainkan peranan dalam mengawal kemarahan umat Islam dengan penghinaan kedua pemuda dan pemudi Cina tempuh hari, diharap mengambil iktibar dan terus menyokong kita, umat Melayu Islam, di pihak BN, semoga dengan sokongan ini kerajaan Melayu Islam dapat membangunkan pembangunan serata untuk semua kaum terutama nya kaum Melayu didalam mengendalikan kehidupan aman damai tanpa perlu mencemuh agama lain. Ini negara Melayu, dan tentu nya Melayu penyelamat agama mereka dan pelindung atau payung umat umat bangsa yang beragama lain.

Sekian. Selamat mengundi.

Salam 1Malaysia, satu konsep yang tidak akan berjaya.

Kejayaan yang ada di Malaysia adalah satu kejayaan yang dipaksa berlaku, tanpa menghirau keatas perpaduan antara umat, walaupun program penyatuan umat berbagai bangsa selalu di di umumkan.

Apabila pembangunan yang di paksa tanpa mengira keperluan yang menyeluruh untuk semua bangsa, terutama bangsa Melayu, maka kepincangan pembangunanakan terjadi di semua kawasan bandar dan akan di terokai oleh kaum China sahaja.

Penyatuan umat dari proses asimilasi kaum kaum imigran berdasarkan nilai tempatan diketepikan, maka nilai budaya pembangunan di bandar bandar tidak selaras atau serasi dengan nilai nilai tempatan yang menjadi pegangan penduduk asal peribumi negara ini. Asas budaya tempatan adalah mengikut nilai kebudayaan Islam, dan jelas kebudayaan tersebut di semua kawasan bandar yang didiami kaum immigran China tanpa proses assimilasi yang sihat memberi impak bahawa ada kepincangan besar didalam pembangunan bandar bandar di Malaysia yang seharusnya berteraskan budaya Islam dan budaya Melayu. Dalam keadaan ini kita lihat pendudukan hanya kepada satu kaum sahaja, dan kawasan itu tidak harmoni dengan keiniginan selera kaum majoriti dan tidak menjadi tarikan kepada semua kaum dan bangsa negara ini.

Polisi yang di tekan oleh kerajaan BN adalah membangun tanpa perlu proses asimilasi kaum dan dibiarkan dengan keberpebagaian budaya untuk satu kaum sahaja. Proses pembangunan bandar yang di ceburi hanya oleh kaum China di kawasan bandaran menyulitkan lagi kerajaan memujuk supaya budaya tempatan berteras kan agama Islam di utamakan sebagai asas penyatuan kaum. Ini kerana kejayaan mereka di kawasan bandar mengesahkan motif minda mereka bahawa budaya asal usul mereka lebih sempurna dan mereka tidak memerlukan asas budaya tempatan serta yang bersambung padu dengan agama Islam dan masyarakat Melayu.

Kepincangan ini telah menjerumus kepada kepincangan pembahagian aktiviti ekonomi rakyat tempatan dengan adil dan saksama di semua bandar bandar di Malaysia.

Dengan demikian, mereka merasa keperluan pembelajaran satu sekolah itu tidak penting. Dan di sini silap nya penyatuan kaum untuk membina sebuah negara yang bersatu padu bermotifkan satu negara satu bangsa akan pincang disebabkan keperbagaian bahasa dan sekolah.

Penekanan tegas kerajaan dan rakyat tempatan di IndonesiaRussia, Perancis, dan Amerika didalam mengasimilasikan penduduk rakyat keturunan asing supaya bergerak dengan budaya tempatan serta menerima nilai nilai tempatan walaupun pun melambatkan kan proses pembangunan bandar bandar, ianya nyata memberi keadilan kepada semua rakyat dengan keharmonian keatas kesemua bangsa negara tersebut.

Proses asimilasi berjaya dilaksanakan dan dengan itu pembangunan bandar bandar boleh diubahsuai mengikut kelancaran proses asimilasi tersebut.

Kitidakjayaan kita di Malaysia mengasimilasikan orang orang China dan India adalah disebabkan sikap berlembut tanpa sempadan kerajaan pimpinan orang orang Melayu, dimana mencuba atau ingin melihat kelancaran pembangunan bandar bandar di semua kawasan mencapai taraf dunia, walhal, pembangunan bandar bertaraf dunia yang telah dibina itu tidak akan kekal relevan dan menjadi hambar sekiranya proses asimilasi ini tidak di mulakan dahullu.

Perasaan hambar atau atau perasaan yang tidak harmoni berlaku disemua kawasan bandar dimana kebudayaan luar di bentuk didalam sesuatu kawasan bandar itu berteraskan buadaya asing kecinaan dan perasaan ini ada didalam hati semua penduduk tempatan.

Kerajaan atau orang orang Melayu semesti nya bertindak tegas untuk menyatakan hak dengan bukan sahaja memaksa malahan mengunakan undang undang yang keras seperti kerajaan Perancis yang telah membuang kerakyatan umat Islam sekiranya mereka menentang atau melakukan kesalahan jenayah didalam proses asimilasi dinegara itu, dan ini di akui oleh pertubuhan hak asasi dunia.

Di Indonesia ramai kaum China dipaksa mengasimilasikan diri mereka menjadi rakyat tempatan serta mengunakan satu bahasa dan sekiranya mereka menentang seperti rakyat China Malaysia, mereka ini akan dibunuh oleh rakyat mereka.

Walaupun proses itu melambatkan pembangunan di Indonesia, negara itu sekarang ini merupakan sebuah negara terbesar dunia yang mempunyai keupayaan membangun pembangunan ekonomi kerana penyatuan kaum pendatang dengan penduduk tempatan yang telah berlaku selama berdekad lamanya sebelum ini telah berjaya. Dan negara ini akan menjadi sebuah kuasa ekonomi terbesar di rantau ini dan melepasi kejayaan Malaysia dalam masa yang terdekat. Konsep 1Malaysia tidak akan berjaya selagi kaum China memisahkan diri mereka dari sistem ethnic centric tanpa mereka perlu menghurmati budaya tempatan dan serta memahami budaya Islam. Pembangunan di Kuala Lumpur pada pandangan mata memperlihatkan kejayaan dunia yang mewah, tetapi ianya sebuah bandar hambar dengan segala penentangan budaya yang menjadi ikutan penduduk majoriti. Konsep bandar Work, Live and Play, tidak akan berjaya di lakukan di semua bandar bandar di Malaysia terutama Kuala Lumpur atau Ipoh, kerana sifat bandar yang kosong identiti yang boleh dibanggakan dan di terima semua kaum terutama kaum majoriti tempatan di sebuah negara timur.

Konsep 1Malaysia akan berjaya sekira nya proses asimilasi kaum China berjaya menerima budaya tempatan tanpa membangga kebudayaan mereka dan terlalu ethnic centric. Kemeriahan pembandaran pada masa ini di seluruh Malaysia adalah kemeriahan palsu, tanpa jaringan padu dari semua rakyat berbilang kaum di Malaysia, terutama kaum majoriti, Melayu.

BN telah tidak berjaya menunduk kecinaan kaum Cina yang melampau batas. Dan BN perlu ubah sikap ini untuk mengasimilasikan kaum China secara total. Secara paksa jikalau boleh bagi kebaikan bangsa Malaysia yang mendatang. Dan dimasa itu, konsep 1Malaysia boleh dijayakan dengan jayanya.

Salam 1Malaysia.

Tiong lai macam buah lai, menang 200 lebih dah nak tolong BN di Kuala Besut. Tak yah. Aku ngap karang, kan batal puasa.

Asalkan Bukan Cina.

Ini aku hendak sangat beri tahu. Engkau orang semua ni, Melayu. Yang kamu bergaduh Melayu sama Melayu hendak menjadi wakil rakyat di Kuala Besut tu kawasan Melayu, buat apa lah hendak gaduh gaduh.

Endot dan Zaihan, tak yah hendak gaduh gaduh, kedua kamu tu Islam, engkau orang fikir macam mana hendak lanyak Cina sudah lah. Berdamai. Endot, engkau dah banyak duit, hang tolong Zaihan, beri duit, tak yah jadi Adun, nanti Zaihan tolong hang buat bandar elok sikit di Kuala Besut. Yang engkau hendak rebut rebut kerusi yang tak ada makna tu apa hal?.

Zaihan budak lagi, jadi bagi lah chance pada dia jadi Adun. Tak apa, hang kasi chance pada dia, dia kasi chance engkau bina pembangunan Pulau Perhentian untuk semua rakyat. Aku cari investor Melayu beri pada hang kedua, kita buat resort Melayu terbesar di dunia. Apa macam. Okay tak. Engkau berdua kena ingat, Melayu macam cibai pada mata orang Cina. Bila dapat Redang dia lah yang bolot. Engkau hendak holiday kat Redang, aku ingat Zaihan tak der duit nya, mahal. Kalau hang, Endot, ada lah kut. Hey, kita bikin Melayu hero di sini lah. Buat apa gadoh gadoh. Faham tak Bro?.

Jangan nak ikut Mat Tebu, dia tu asyik bau yit  jer, engkau jangan buat tak tau. Tak pasal lak, hang dengar dia kata “Mah, I ni kan tak leh tidur, bau yit you kat bibir I ni wangi”, semasa dia telepon engkau. Semasa dia silap jawab telepon. Semasa dia anggau.

Apa nak ikut Husam, asyik kena buat kerja pecah tanah jer. Sekarang Husam pun tak der kerja, engkau hendak projek dengan dia, habuk ler jawabnya. Baik join Zaihan. Ada chance. Tau tak.

Rakyat sini semua Melayu. Adalah seratus ekor China. Bila dia orang ramai, engkau orang ingat hendak dengar kata engkau ker, Endot. Tiong Lai pun dia orang tak akan dengar. Yang Tiong Lai pergi kata kerja kuat di Kuala Besut, kepala butoh dia. Mana hendak kerja kuat, dia sendiri pun keot dengan undi 200 lebih tempat China. Kalau jumpa Tiong Lai, hang pesan suruh dia pergi bantai member MCA dia yang ikut DAP nak boikot mata pelajaran Tamadun Islam di IPTS. Itu kerja dia. Tak yah hendak datang tempat kita kata kuat kerja. Kerja kuat kepala butoh sui dia weei.

Engkau buang tong sampah lah Cina yang seratus ekor di Kuala Besut tu. Tak masuk buku. Biar lah Tiong Lai beri buah lai kepada China yang bertenggek di Kuala Besut.

PAS ke UMNO ke, kalau tak tolong Melayu jangan undi. Sekarang ni Zaihan boleh tolong orang Melayu, kita bagi chance pada dia lah Endot oii. Buat baik ler sama Islang.

BOIKOT BARANG CHINA SAMPAI BANGKRAP. BOIKOT DENGAN CINA CINA NYA SEKALI, BRO.

Cina Kuala Besut

Kuala Besut Harbour and Jetty

Kuala Besut Harbour and Jetty (Photo credit: Wikipedia)

Cina Kuala Besut mengaku mereka telah datang bertenggek di Kuala Besut dari luar negeri, semenjak tahun 1800 lagi. Itu mengikut kata akbar NST, dan jumlah mereka adalah lebih kurang seratus orang. Lebih tepat jumlah mereka seramai 113 orang. Sedar lah, kaum Melayu berada di kawasan ini sebelum emak dan bapak kaum merempat ini datang kekawasan ini lagi.

Kalau aku ada pada zaman 1800, aku telah lama halau mereka keluar dari tempat itu. Tetapi Melayu Trengganu zaman itu orang baik baik, beri muka kepada mereka sampai terus hidup ke zaman ini. Sedangkan bangsa mereka di Kuala Lumpur lupa daratan sampai mengata Melayu paling rasis dalam dunia.

Buat masa ini Melayu harus sedar semasa mereka ini susah datang menumpang hidup dan berniaga di kawasan Melayu dan kita nemberi kepala kepada mereka tanpa batasan. Sekarang kita mesti punyai batasan.Tetapi bila sudah kenyang dan senang lenang tidak ada satu apa pun kebaikan yang di hulur kepada masyarakat Melayu.

Tidak ada perasaan hendak sedekahkan sedikit pun harta atau khidmat bakti kepada kaum Melayu, malahan mereka terus menerus menekan kaum Melayu dengan berbagai bagai cara yang tidak professional seperti membeli tanah rizab Melayu dengan harga rendah dan mengunakan proxy yang tidak memberi keuntungan kepada bangsa Melayu. Berapa banyak sumbangan iklas bangsa Cina yang ada di kawasan Melayu menderma untuk binaan sekolah sekolah Melayu, surau surau, jambatan, jalan kampung, membina sumbangan kedai kedai untuk kaum Melayu?. Berapa banyak sumbangan derma kepada anak yatim Melayu?. Mereka asyik bertanya dan meminta sumbangan orang Melayu kepada sekolah anak anak mereka. Dan apabila sudah ada sekolah mengunakan hasil pemberlajaran anak anak mereka menindas Melayu dengan mengunakan bahasa Cina dengan memonopolikan sistem edaran barangan barangan penguna dan keperluan hidup orang orang Melayu di seluruh negara. Itu sahaja penting nya bahasa Cina bagi kaum Cina di Malaysia. Tanpa bahasa Cina sistem edaran makanan dan keperluan barangan pengguna akan hancur dan lumpuh bersama dengan kaum Cina itu sendiri. Kita harus gerakan FAMA, Majuikan dan lain lain agensi pengedaran barangan pengguna secara terus menerus tanpa berhenti dan kecewa dengan pemboikotan kaum ini keatas sistem yang ingin kita lakukan untuk kebaikan semua bukan untuk kaum ini sahaja. Mereka suka bersikap menekan. Dan sekarang sudah sampai masa nya kita pula menekan dan menghalau mereka dari kawasan kita.

Kita sudah sebak dalam hati melihat perilaku kaum Cina di semua bandar di kawasan barat, bukan sahaja memonopoli aktiviti ekonomi tetapi dengan cara buruk menekan kehidupan orang orang di kawasan bandar dengan mengunakan sistem dua harga yang sangat tidak berperikemanusian. Harga rendah untuk kaum China dan harga mahal untuk orang orang Melayu.

Ini satu bangsa yang amat jelek, dengan itu harus di beritahu kepada masyarakat Melayu yang tidak mahu mengambil peduli hal hal seperti ini, kerana naïf. Dan sekarang ini kaum ini semakin biadap dan kita berhak menghalau mereka dari kawasan kita seperti umat Indonesia lakukan dahulu kala.

Untuk Kuala Besut, Lim Kit Siang dan MCA serta Gerakan, tak payah lah hendak datang kerana semua orang sudah naik benci kepada kaum yang tidak bertamadun seperti kaum Cina bangsat seperti mereka.

Membela kera di hutan lebih baik agak nya dari membela anak Cina.

BOIKOT BARANGAN CHINA. BBC.

The thousand’s concubine would have waited 2.7 years for quick sex.

vivian pesta seks makan babi

You get annoyed, upset, displeased, cheesed off, irritated and all of that bad feeling because of a photo of Vivian and Alvin wishing you breaking fast. (The above photo).

By the way, a photo cannot really hurt anyone. When a photo that shows Vivian and Alvin with a severed head beheaded by someone who is equally crazy as they are, then probably you would feel remorse, repentance, compunction, and all that sad feeling.

Because they are Chinese of the China origin and live here. They are, oh my, our close relation?.

Whose MPs feel very unenthusiastic to learn the Islamic Civilization, and whose society divulges in a finding that the word Malay doesn’t exist at all in this universe.

You must have sympathy for them, after all in the Chinese Civilization though sounds good, the Great Wall and all those things named great, the Civilization actually has no meaning, it has nothing of a great value to mankind. That is why we see Vivian and Alvin with a photo wishing us to break fast with a dish of Bak Ku Teh.

The Chinese Civilization gives you some idea how their Kings had lived their life during the day they reigned China luxuriously. I genuinely don’t like to smudge bad representations of the civilization, but then the history told us that most of their Kings enjoyed the company of so many women. That’s not that bad, because today’s men, akin to Alvin, like women too. In this civilization however their kings married 1,000 women.

If the concubine were Vivian, and had lived the time during the civilization and married to a King, she would have waited for Alvin, if Alvin is a king, to come in to fondle and molest her, just like in her sex video, for 2.7 years. That is if she were the thousand’s concubine. Even if she was the first, I would think she had to wait another 2.7 years to have sex. If I were Vivian, I won’t wait 2.7 years to have sex. I would want it now, wouldn’t you?.  That’s their civilization. The great civilization. So then, why are you so pissed off?.

Just ponder how would that be for a woman like Vivian. At least, we, Malay, should feel very sad for her, for her character, and for a civilization that makes her today.

Oh well, put out of your mind about these two uncivilized people who were the product of the past great Chinese Civilization. I suggest, they should consider learning the subject of the Islamic Civilization as a compulsory subject in IPTS.

Tiada munafaat berkawan dengan orang China yang rendah akhlak. Dan tiada munafaat beli barangan keluaran kaum China.

A Chinese POW about to be beheaded by a Japane...

A Chinese POW about to be beheaded by a Japanese officer with a shin gunto during the Nanking Massacre. (Photo credit: Wikipedia)

Bila berniaga di bandar bandar di duduki oleh kaum Cina immigran di kawasan Kuala Lumpur dan Selangor, kaum Cina immigran layak menjalankan perniagaan bertentangan dengan akhlak baik yang diterima seluruh dunia, seperti membuka sarang pelacuran, sarang judi, sarang pembuat benda benda haram, sarang jual dadah dan lain lain lagi.

Apakah faedah berkawan dengan kaum yang menjalankan perniagaan yang haram ini?. Kita di nasihat supaya menjauhi mereka dan dari segala bentuk perniagaan mereka yang haram, supaya keharaman dari hasil wang haram itu tidak menjadi darah daging kita orang orang yang elok dan baik budi pekerti.

Sudah menjadi perkara lazim wang haram ini akan di labur pula didalam perniagaan halal seperti membuka cawangan pusat pengedaran barangan buatan China demi kemakmuran kaum mereka itu.

Oleh yang demikian orang orang Melayu seharusnya, malahan wajib, menjauhi kedai kedai pengedaran barangan pengguna seperti barang makanan dan juga peralatan perabut dan lain lain lagi yang di usahakan oleh kaum Cina yang telah mengunakan wang haram.

Kita kena faham bahawa tugas kita harus menghancurkan kegiatan haram yang telah lama di lakukan oleh Cina immigran di seluruh bandar Melayu di Malaysia, sehinggakan ramai diantara ahli kaum ini menjadi jutawan dengan tipu helah jijik kaum ini yang tidak mempunyai nilai budaya yang baik.

Dan jika di DNA kan semua wang kumpulan ini, maka jawapan DNA wang wang tersebut semestinya wang jenis haram dan tidak boleh di gunakan oleh umat Islam, terutama semasa beribadat puasa bulan Ramadan.

BELI BARANGAN TULIN BUATAN KAUM MUSLIM DAN MUSLIMIN BAGI KEPENTINGAN PAHALA YANG BAIK, SERTA BERSIH DARI WANG HARAM.

BOIKOT PRODUCT DAN BARANGAN DARI KAUM CINA – MCA, DAP, GERAKAN DAN SEMUA CHINA. MEREKA TIDAK ADA MEMPUNYAI TAMADUN YANG UNGGUL DAN MURNI UNTUK DI CONTOHI OLEH UMAT ISLAM.

BBC, ABCD, BCL

Sekarang orang Melayu telah belajar tiada kemulian di negeri dan dari orang orang China

Sunset of the Forbidden City, Beijing (northwe...

Sunset of the Forbidden City, Beijing (northwest cornor of the Forbidden City) (Photo credit: Wikipedia)

Apa yang anda belajar dari Forbiden City? Gundek beribu orang dan zina, tipu muslihat dan lain lain. Tinggi kah nilai ilmu itu? 

Hadis “belajar lah sampai ke negeri China“. Ini sebuah hadis daif dan hadis yang membawa maksud berlajar lah kamu walaupun negeri itu jauh. Bukan kerana China atau orang orang Cina mempunyai budaya dan perangai yang harus di contohi untuk di pelajari dan mendapat keredaan Allah.

Sekarang pun orang Melayu telah tahu budaya kaum Cina berasal dari budaya rendah akhlak, rendah budi pekerti, rendah nilai dan rendah ketermadunan.

China tidak ada mempunyai budaya yang harus di pelajari dan di contohi.

Malahan budaya dan perangai orang orang China adalah berasal dari budaya yang buruk buruk, serta budaya rendah akhlak, budaya penyembah berhala, budaya tipuan kedunian, seperti terbukti dengan amalan budaya dan perangai yang di amalkan oleh orang orang Cina di Malaysia sekarang ini.

Sekiranya pembuat hadis itu ada di Malaysia sekarang ini, beliau mungkin akan mengubah perkataan negeri China ke negeri lain, bagi kita semua mempelajari budaya serta perangai yang boleh di terima sebagai satu ilmu yang berfaedah dan mulia untuk di pelajari.

Tidak ada apa apa faedah belajar dari kaum Cina seperti kaum itu di Malaysia.

Kaum yang mempunyai sikap tamak, sikap keras hati, sikap suka menipu diri sendiri, bersikap rasis, membenci kaum lain, bersikap suka memonopoli aktiviti ekonomi atau ilmu yang di beri Allah, pemboros, penzina, pejudi, penipu cukai kerajaan, penipu kerajaan dengan menjual harta haram, sorok duit dan wang haram, pengedar wang haram, pembunuh, perogol ahli keluarga, perogol anak sendiri, kedekut dengan harta serta ilmu, hati tidak iklas, berhati busuk, menyangka yang bukan bukan atau buruk sangka kepada ilmu Allah dan banyak lagi perangai buruk buruk yang di laknati oleh Allah yang ada di dalam jiwa lebih 90% kaum Cina immigran di Malaysia.

Kaum ini di laknati Allah setiap masa seperti kaum Kristian baru.

Maka usul supaya kita belajar ke negeri China dari hadis tersebut pincang dan dengan jelas satu anjuran dari hadis palsu atau daif dan dengan itu, orang orang Melayu di larang dari belajar budaya amalan China seperti mereka yang berada di Malaysia.

Jelas sekarang, dari PRU 13, 90% kaum China adalah kaum rendah akhlak, rendah budi pekerti yang mana kita orang orang Melayu harus tolak jenis budaya rendah akhlak ini, dan sudah tentu PM Najib harus menjauhi kaum rendah akhlak dari kumpulan kaum Cina immigran yang mengamal budaya tidak mulia dan rendah aklak seperti sebilangan besar kaum ini di Malaysia.

Dengan ini diharap kita di muliakan oleh Allah.

Orang China harus belajar dari kaum Melayu yang mempunyai nilai baik yang universal.

Gesaan saya, tinggal kan kaum China ini didalam keburukan budaya mereka supaya kita tidak di laknati Allah. Kaum ini kaum jahat yang tidak ada nilai mulia dan murni untuk contohi oleh semua bangsa di dunia, di timur dan di barat.

Apasal China kecil kepala di Kelantan?

Aku buat perangai China Selangor di Kota Bharu semalam.

Bila ada tuan kedai China berhenti di depan kedai dia dan menyekat laluan, aku hon kereta aku macam hon keretapi. Bila dia buat tak endah aku turun dan pergi kepada dia melaung bising supaya dia bergerak dan aku boleh lalu.

Itu aku nak test China Kota Bharu. Dia cepat cepat bergerak.

China ni macam kita juga bila ramai berlagak nak mampus. Tapi lagak Melayu tak melampau batas lah. Tengok keadaan lah. Cuma aku amat respek Melayu Kelantan, mereka berani macam Tarzan.

Banyak kawasan baru di Kota Bharu adalah kawasan kedai orang Melayu. Bila China buka kedai, orang Melayu buka 3 kedai sama dekat dengan dia. Bila China jual dengan harga lima ringgit kedai Melayu jual barang sama dengan harga RM4.75.

Kedai China di Pasir Puteh terpaksa letak nama Melayu, sebuah dari kedai emas di situ di namakan dengan kedai Emas Mek Yang. Yang ini bermaksud Yang Yee Lin, dan Melayu membuka tiga kedai emas dekat dengan kedai dia.

Bila harga emas kedai Mek Yang mahal, kedai Melayu ketiga tiga nya turunkan harga upah buat barang kemas, maka harga di kedai emas Melayu lebih murah. Last last aku nampak China lah sahaja yang menjadi pembeli di kedai Emas Mek Yang.

Di Pasir Puteh 90% kedai di punyai oleh Melayu, manakala di Bandar Baru Bukit Tinggi Kelang 90 % di punyai oleh China.

Bila Melayu Kelantan boleh lakukan ini mengapa Melayu Kelang atau Jawa Jawa tu tak boleh?.

Aku rasa itu sebabnya kerajaan Kelantan kurang beri pekerjaan kepada rakyat mereka, kerana mereka digalakan berniaga. Berniaga adalah 99.9% rezeki. Dan semua kawasan dilihat membangun dengan kedai kedai orang orang Melayu.

Orang orang China nampaknya terpaksa melabur didalam perlaburan yang lebih besar seperti gedung gedung yang besar Tesco dan Giant. Yang kecil kecil jangan harap lah China boleh lawan dengan Melayu Kelantan.

Aku ingin nasihatkan kerajaan Kelantan berhati berhati dengan pelaburan China ini kerana mereka dengan hasrat hati yang busuk cuba menjatuhkan peniaga peniaga kecil kecilan Melayu. Dan aku ingin kompani Melayu yang besar besar melabur di Kelantan untuk mengekang niat jahat pelabur China yang cuba melemahkan kaum Melayu di mana mana sahaja di Malaysia dan mendapat pulangan yang baik.

 

UMNO boosting its protecting the Malay

20130706-155909.jpg

20130706-155927.jpg

20130706-155944.jpg

20130706-160003.jpg

20130706-160017.jpg

20130706-160035.jpg

Pasir Puteh.

This township is situated within the province of Kelantan, a Pas’s territory.

Almost 90% shops are occupied by Malay‘s consumer good distributors. It is almost the reverse in the west coast towns where Chinese are monopolizing the ownership of commercial domains.

We know UMNO always say it helps Malay!. BUT in the west coast towns, UMNO is seen helping the Chinese by monopolizing the commercial areas moment the towns or town extensions are built, which is then means it is more in helping the Chinese than helping the Malays.

The thing is that UMNO is condemned by the Chinese, that it is a racist party. What form of racism then when it helps develop the Chinese be  the master in consumer good distribution more than the same thing towards the Malays?.

Distribution is a lousy job because you only have to distribute people’s products to your community. That’s how it is. You don’t need to be a nuclear scientist to become a distributor of consumer good but that is it, the Chinese make it so difficult for Malays to set up it around our area. Definitely the Chinese have manipulated the market for their interest in monopolizing the commercial areas in the new towns.

PAS has done a better job in this aspect of politicking, despite what’s UMNO has said about this party. It has acquired the skills required in Malay to become distributors in their hometown and rejecting Chinese chauvinists out.

UMNO, you need to learn more from PAS. Don’t underestimate this party.

PS| A shop owned by a Malay in Pasir Puteh known as Asal Bukan China Dap : ABCD. The Malays in Kelantan know better than other Malays in UMNO.

La, Bro, aku ingat UMNO tu parti Melayu, rupanya parti Cina!!!, mampus la cam nih! …

A traditional Baju Melayu worn with songket

A traditional Baju Melayu worn with songket (Photo credit: Wikipedia)

Bila aku selak kain kain yang menjadi penutup tubuh pemimpin UMNO, nampak polisi mereka ini polisi menolong China.

Baru aku tahu, dibelakang sepasang Baju Melayu ada alah tubuh menantang China.

Jadi macam mana bro?.

Ketua nya pula bernama Ah Lib Gor, penolong nya, Ah Mun Yee Lin, kaki gangster dia pula bernama Naa Ree  Jis, dan semua nya beragama MCA dan Gerakan.

Transformasi ekonomi nya adalah untuk menukar China dari kaya menjadi super kaya raya. Dan di sedekah kepada kita  BR1M supaya dok diam diam.

Kita kena sebut perkara ini acap kali. Ini negara Melayu. Bukan negara China. Jadi kenapa UMNO, parti Melayu menjadi sebuah parti China?.

Jikalau tidak tahu memerintah, berhenti lah, beri lah peluang kepada orang yang boleh.

Kita Melayu harus fikir adakah orang lain boleh ganti semua China China di dalam parti UMNO?

Harap sangat lah Perkasa, PAS dan lain NGO Melayu fikir fikirkan perkara ini, jikalau tidak 7 tahun lagi kita tidak ada sebuah negara lagi.

Melayu Revolusi Baru kata

English: Mercedes-Benz S211 (2008) in Reposaari.

English: Mercedes-Benz S211 (2008) in Reposaari. (Photo credit: Wikipedia)

Transformasi yang dicadangkan oleh kerajaan adalah berdasarkan kaedah keadaan dalam pasaran, iaitu, kembangkan ekonomi sedia ada, dengan nilai tambah, serta transformkan orang Melayu supaya mengejar ekonomi yang dipegang oleh orang China.

Alright bro, engkau orang ingat orang China nak ker transformkan pegangan ekonomi itu kepada orang Melayu?. Tak usah berangan lah dengan transformasi itu. Nanti, dengan transformasi bentuk ini, orang China akan ada kapal terbang sendiri, akan ada istana di atas bukit, akan ada pusat beli belah untuk dia sahaja seorang diri, akan ada kapal laut dia sendiri, Melayu tetap jadi driver mereka.

60 tahun pun kerajaan berusaha untuk memberi keselesaan kepada Melayu, Melayu masih belum selesa kerana dasar kerajaan menguntungkan keadaan semasa didalam ederan ekonomi negara yang dipegang oleh China.

Ini dasar untuk sebuah negara. Iaitu pentingkan duit untuk jalankan or gerakan jentera sebuah kerajaan. Dan bukan pentingkan kemasyarakatan Melayu. Negara Melayu. Ini lah yang Nik Aziz tak sokong BN. Dasar nasional kata nya.

Untuk pembuat dasar cuba anda fikirkan serba sedikit untuk transformkan orang Melayu. Bina semua aset kerajaan di kawasan Melayu, bina pejabat keraajan di luar bandar supaya orang bandar berkerja didalam kawasan di luar bandar. Kos membina rendah sebab harga tanah rendah. Dari melibatkan orang Melayu mengunakan wang mereka sebagai kos untuk pergi ke bandar kita paksa China untuk gunakan duit mereka untuk perhidmatan kerajaan di pusat pusat aset kerajaan di luar bandar.

cina-tindas

Cina DAP kata dibawah BN Cina kena tindas. Hakikatnya dibawah BN, Melayu di tindas kerana Cina MCA!!!

Orang China tidak membina Mercedes Benz atau Volkswagen Golf,  tetapi menjadi pengedar di dalam kawasan bandar dan mendapat pilihan sebagai pengedar autonomi, dan memonopoli pengedaran kereta kereta itu. Bina pusat pengedaran di luar bandar khas untuk Melayu, dan paksa China supaya Mercedes Benz memberi kuasa edar kepada Melayu di luar bandar. Dari menjana wang 90:10 Kepada China Melayu, kita terbalikan kepada 10:90, dan kuasa beli adalah dari para pekerja di dalam syarikat kerajaan dan swasta Melayu. Pusingan edaran barangan lain juga boleh dilakukan seperti dasar ini. Kita putuskan edaran dari China terus ke tangan orang orang Melayu. Dengan itu sekolah China terpaksa ditutup oleh kerana para graduan mereka sudah tidak laku. Kita tidak payah buat bising menyuruh mereka tutup sekolah China lagi. Mereka sendiri terpaksa tutup sekolah jenis itu.

Kita bina kawasan perumahan Melayu di dalam bandar dan sama ratakan penduduk di bandar bandar.

Dan ini adalah satu contoh transformasi untuk bangsa dan negara.

Transformasi yang ada sekarang adalah untuk negara Malaysia, dan bila disebut negara Malaysia, kerajaan telah terlupa pandang terhadap orang orang Melayu, kerana pengubal dasar transformasi itu adalah terdiri dari bukan orang Melayu tetapi orang China dari MCA dan Gerakan.

Adik adik semua fahamkah apa yang abang cakap?. Jika anda pembuat dasar fikir fikirkan apa yang abang telah beritahu dan selalu syorkan dasar dasar yang lebih baik untuk bangsa Melayu. Kita semua adalah Melayu Revolusi Baru.

PS: Di negara maju, kawasan luar bandar menjadi rebutan, kerana bersih, nyaman dan tidak hektik. Gunakan fakta ini untuk kita hidup sihat dan bergaya.

China lahabau tau kuasa beli di tangan Melayu, berlumba menyediakan bandar ambil duit orang Melayu

Aku rasa China terlebih buat pasaran saikologi mengatakan mereka banyak duit.

Sedangkan mereka hanya duduk diatas sebuah mesin membuat duit dari kaum Melayu. Mereka rompak duit orang Melayu dengan mesin mesin itu. Mereka membeli hartanah dan sewa kepada orang Melayu. Mereka beli rumah di bandar bandar dan sewakan kepada orang Melayu atau kerajaan Melayu. Jikalau semua Melayu lari dari mereka, semua mesin mereka tak berjalan. Ekonomi mereka runtuh.

Mereka mendapat wang menjana ekonomi diatas faktor mempunyai mesin pembuat duit dari orang orang Melayu. Mereka mendapat pinjaman beribu juta dari bank bank seperti BNSB, (Bank Nazir Razak Sdn Bhd) kerana BNSB proses kertas kerja dari China yang boleh mengaut keuntungan dari mesin pembuat duit dari orang orang Melayu.

Oh mengapa jadi begitu?

Sebab, MCA menyuruh kerajaan Melayu beri kuasa pegang hartanah bandar kepada China, MCA suruh Melayu kerja dengan kerajaan dan China kerja dalam semua pasaran ekonomi mengaut wang dari orang Melayu, dan pegang kuasa di bandar bandar. 100% kawasan bandar mempunyai Gross Developemnt Value yang tinggi, memberi kesan pejanaan kuasa ekonomi yang menolong China membuka dan membuat mesin mesin mengaut wang dari orang Melayu dan kerajaan Melayu.

Apa yang ada pada China. Bahasa pun tak reti?. Jadi bahasa tidak penting setelah mesin pengaut wang dari orang Melayu berjalan lancar. Mereka berhibur dengan berjoget dan berdangdut, minum minuman keras, mabuk di waktu malam, berromen dengan anak dara dari wilayah China, Vietnam, Myanmar, dan anak dara tempatan, membeli kereta mewah, berlagak lagak di bandar bandar dan hidup mewah. Kerana apa, kerana mesin pengaut wang dari orang orang Melayu berjalan lancar seperti mana arahan dari polisi orang orang China dalam kerajaan, MCA, Gerakan dan lain lain NGO.

Apa kah mesin mesin pengaut wang dari orang orang Melayu?, Pasaraya China, Bank China, Kilang kilang membuat barangan untuk orang orang Melayu, dan lain lain lagi.

Rosak kan mesin mereka, maka kurang lah jenayah di dalam kawasan bandar. Dengan wang janaaan mereka ini, mereka bina rumah urut, tempat judi, tempat istirihat mewah, dan lain lain lagi.

Yang menjadi permasalahaan kenapa kerajaan terus menerus memberi kuasa kepada China bandar membina kilang sedut duit orang Melayu?. Kenapa kerajaan tidak membuat polisi membenarkan Melayu menjadi kuasa dan membina mesin menyedut wang dari orang Melayu? Sekurang kurang nya tiada penipuan bila Melayu mencari duit dari Melayu.

PS: Orang bukan Islam termasuk China menjadi pembekal utama dalam halal hub. Apa Chibai nya China menjadi pembekal utama halal hub? Apa reti nya China tentang halal dan haram?. Jikalau wang mereka gunakan untuk membuat barang atau produk halal tidak halal, apa kah barangan yang mengunakan wang haram menjadi barangan itu halal. Kerajaan kena reti agama sebelum membuat polisi karut marut seperti ini. Jangan fikir benda kecil tidak mempunyai implikasi yang besar keatas kejayaan polisi tersebut.

Mana mungkin tahi atau najis boleh digunakan untuk ramuan kuih ketumpat untuk orang Melayu atau Islam seluruh dunia?.

PS2 | Kilang sedut duit Melayu. Jual penapis air, harga sebenar kurang RM500 sebiji. Dengan tipu daya hendak sedut duit Melayu, gunakan 90% tenaga orang Melayu menjual dengan harga RM1,200 sebiji. 10% Kakitangan atasan dan pemunya syarikat adalah Cinasian. Dapat RM1,000 se unit, Melayu dapat RM200 seunit. Bonus sekali setahun diberi dari jumlah Rm1,000 itu, dan menjadikan Chinasian kaya raya dengan hampir keuntungan melebihi 100 peratus. Bank beri pinjaman beratus juta kepada mereka kerana pandai tipu Melayu.

Mana ada keuntungan 100% zaman ini, tetapi dengan ada MCA China mendapat 100% keuntungan. Hanya di Malaysia kerana kerajaan Melayu kena tipu. Oh my God. Where are my ball and penis. They are gone!. I can’t see them. Before they were here, in the trousers.

Menteri Pelancungan bimbang peniaga counterfeits dan pembeli kena gelek kereta.

download

Orang  lain di dunia gelek benda ini. Kita takut penjual barangan ini di gelek kereta. Ah wah wah wah oii. 

Nazri Aziz, seorang yang amat baik. Hati nya berdebar-debar jikalau para penjual counterfeits kena gelek kereta kerana Idris KM Melaka akan buka Jalan Jonker hari ini kepada penguna Jalan raya.

Dia sungguh perihatin dengan para penjenayah yang di cari diseluruh dunia, yaitu penjual barangan tiruan yang telah memaksa kanak kanak, orang orang kurang upaya membuat barangan tiruan hasil ciptaan orang yang berotak yang mempunyai pelajaran, menghasilkan barangan tulin untuk keperluan manusia.

Hasil kerja orang baik di tiru oleh orang jahat, dan di jual di serata dunia termasuk di Jalan Jonker.

Apa kah barang tiruan.

atificial breast

Tetek tipu jualan hangat. Untuk orang yang tak berduit semacam aku.

Barang tiruan termasuk semua benda, dan menjadi pujaan sesetengah manusia di Malaysia terutama China yang ingin kan sesuatu bukan original.

Masyarakat seharusnya di ajar kepada menghormati barangan hasil daya usaha manusia lain bukan di ajar untuk meniru hasil orang lain.

images

Barangan original adalah barangan asli.

original

Barang asli menjadi pujaan semua terutama orang orang kaya seperti menteri dan lain lain lagi.

Saya sungguh gembira kerana Nazri Aziz adalah barang original Melayu.

BNhwqDQCQAUacjp.jpg large

Seorang yang amat Melayu original.

Dia mempunyai hati seorang Melayu tulin yang pandai dari Maktab Melayu Kuala Kangsar, dan tentu lah beliau takut para penjenayah counterfeit di gelek kereta dan mati tidak tentu pasal apabila Jalan Jonker di buka.

Itu sebab nya Padang Rengas tidak ada Jonker Street atau apa apa lokasi yang menarik untuk di lawati sempena Tahun Melawat Malaysia 2013 nanti.

Beliau takut orang Padang Rengas akan kena gelek kereta, sepereti di jalan Jonker, maklum lah ramai orang sudah berkereta Ferari dan Mercedes yang bawa laju, termasuk para penjual counterfeits di Jonker Street.

PS: Kita kena support orang seperti Nazri kerana beliau pandai dan berotak lebih baik dari kita. Kita ni manusia tidak berotak dan sudah tentu kena support orang semacam itu.

Lat famous cartoons are history, now Chinese aren’t depicted as in many of his books

LatCartoon11_small

LatCartoon05

Lat, or better known as Datuk Mohamed Nor Khalid, is one of the many persons who might be disappointed with his many friends’ son and daughters, from all races in his campaign in Perak. They, the siblings of his friends, Malays, Chinese and Indians, are no longer playing the same games as his early days when mixing with the people from all races of the multiracial society.

Perhaps his books are the history of how race relation was all about.

Now, the characters are no more fun. The Malays see the truth in which the Chinese group has taken the whole of Ipoh, leaving some small plots around the town, as their home and place to make fun of, totally in control of the state’s capital. There is literally no space for another race to share the commercial activities in the town except working in big GLC or state government offices.

Chinese has taken the transport business, the commercial space for shopping complexes, the leisure and hospitality business, hospital and medical buildings, and nothing is left for other races to participate as owners entrepreneurs.

In a very short span of time, with the assistance of Chinese MCA and Gerakan, UMNO has permitted the Chinese group to be the king of the state’s capital.

Lat could not anymore joke using this example of lifestyle which has indulged into Ipoh in his new book concerning the race relation. Oh well, he made a joke on the name of a car, Almari and Almera, recently, which has nothing to do with his earlier fond of race relation, especially those funny behaviours involving Chinese and Malay.

Now tell me, where are the jokes?

It’s really no joke. When a Malay state  as big as Perak has a Chinese state‘s capital. What I mean by Chinese state’s capital is that all commercial activities are in the hand of the Chinese. If you want to boycott the Chinese businesses in the state’s capital, you must not go the town at all.

Town expansion is related to demand from the population, but having considered that, when the policy to decide the expansion is shared with the Chinese, then the policy to supply the demand of space in the town centre for the other races will be monopolised by the Chinese. And of course, the town expansion will be wholly Chinese, which is, coincidentally, very bad for the company.

UMNO should have created an insurance policy to expand space for Malay in all large towns, and assume the responsibility to accommodate demand from the Malay and other races to balance population of a city or a town. By doing so, Malay may take part as entrepreneur and the proprietors of the sites thus balancing the trades between all races, and be fair to all people of this nation.

Perhaps, there are writers or cartoonists who will draw cartoons depicting a war between all people of different races in this area later in the years to come. Those people who would slaughter other races in a fight for the space in the city, throwing stones if not mortars, just like the Palestinians and the Jews, because more Malays are now beginning to understand the truth about MCA and Gerakan, which has destroyed the  partnership in the government by making the Chinese the master of a town or a City and not helping other races at all.

This has to stop, to prevent such happenings which will be destroying our whole nation.

I hope, Lat will draw a new sketch on how town space can be shared equally by all people in a town, or a city. So that we can make it fun.

MCA steam menegak keras, Jonker Street dibuka untuk laluan kereta.

English: Some buildings located at the World H...

English: Some buildings located at the World Heritage Site. Interestingly, most buildings in Malacca are painted in red colour. Photo was taken from my recent trip to Malacca. (Photo credit: Wikipedia)

Liow Tiong Lai, M500, di benci Cina Bentong.

Bila aku tanya Cina Bentong yang ada sebuah kedai spare part kereta kenapa mereka benci Liow Tiong Lai, mereka berkata Liow Tiong Lai penipu undi. Kaki tipu.

Wah, sekarang ni Liow hendak kerajaan Melaka buka Jonker Street. Apa buka buka bro?, hang tidak ada dalam kerajaan lagi. Dan ikut cakap orang Cina Bentong, hang nak tipu apa lagi sekali ini?.

Chua Soi Lek pun naik steam. Suruh tutup jalan Jonker Street supaya penjenayah perdagangan China dapat berniaga barangan tiruan di jalan tersebut dan menjadi kan tempat itu sebagai tempat syok sendiri mempamirkan “rich culture of Malaysia“.

Eh Chua, rich culture kepala hotak engkau, semua China penjenayah disitu bro menjual produk China second class, no class, barang tiruan, dan tempat mencari burit China untuk makan satay lemak manis petang. Apa bro, engkau ingat 13 tahun kami dok diam saja ke?, Menyampah tengok muka engkau dengan kuasa dalam kerajaan membuli orang Melayu dengan idea memperkasakan Cina Malaysia yang tidak mengenang budi.

Liow M500 pun bercakap besar mahu tolong Cina yang menyampah tengok muka kamu dalam kerajaan. Apa yang hang nak cakap Liow, M500 tu adalah angka orang Melayu yang pilih hang tau tak?.

Tutup Jonker Street lebih baik kepada negara kerana hilangnya sebuah tempat karut cadangan MCA membangunkan kawasan penjenayah barangan haram dari negara luar. Cadangan Cina Low Class MCA dan Gerakan.

Mana ada kelas nya rich culture of Malaysia, kepala hotak hang lah Chua. Hang pi Batu Pahat buat rich culture of Malaysia di hotel yang hang suka itu. Tak payah kacau orang Malaysia lain lah.

Atau hang bawa saudari Nazri Aziz ke Australia buka Jonker Street disana tengok orang Australia boleh terima kah cadangan MCA dan Gerakan untuk menyediakan sebuah pusat “rich culture of Malaysia” menjual barang tiruan dan counterfeits dan bawa semua penjenayah China Melaka tu kesana. Apa fikir fikir lagi, pergi lah.

BNhwqDQCQAUacjp.jpg large

Tiada kelas nak steam steam tak ikut masa. Hey, orang steam semasa hendak tidur saja. Hang ni, semasa bawa lori pun naik steam. Berat jenis China semacam ini.

BBC.

BOIKOT BARANGAN DAN SERVICES LOW CLASS CHINA MALAYSIA.

Goose that lays eggs but eats egg itself!! No one and nothing else. Of Jonker and Petaling Streets.

English: Rows of shop in Petaling Street

English: Rows of shop in Petaling Street (Photo credit: Wikipedia)

Some critics say people or companies that use Jonker Street to display homemade products or counterfeits and sell them to foreign tourists or visitors at exorbitant price make enough money to support their family for years. When the road and its surrounding alleys were to be opened  to the public and road users on every Friday, Saturday and Sunday, it brought some relief to city’s drivers but a great disappointment to these people and companies who had laid eggs for years but, as many observers believed very little were given to the government coffer as taxation.

Taxation is for a legal business entity, and when the businesses aren’t, there isn’t taxed. When people are making money, and the money received is from an illegal business entity there is always a form of corruption, from either side of the coin.

Petaling Street, for example, is another venue where counterfeits are aplenty, from designer clothes to imitation watches, bags, and sometimes sex video, which by the reckoning of our police forces, are prohibited for anyone to distribute, what more selling them in public.

As the towns and cities of this country are full of commercial crazy-minded Chinese and disloyal to the present administration, they would do anything that makes money and disappear with it. It appears that they get freed every time when get caught, as if the laws are only for serious offenders, and selling counterfeit or imitation goods isn’t a serious criminal offense.

If that’s not a serious crime, the offenders; traders and individuals are free to make millions from their activities that not only seriously inflict injuries to buyers, foreign tourists and local visitors alike, when buying products at exorbitant price for something not worth a dime but also it allows a lawlessness in trading of counterfeits and imitation products.

This final effect on the users is the main concern of many NGOs which want these so-called China Towns of already China towns or Cities of Malaysia to be closed.

By closing them, some critics say the government is looming to punish them for not voting the government. But the truth is these activities have been active over years, and enough is enough. Even many of these people or companies who are trading in these areas have the money to support anti government NGOs or do other criminal or vice activities in the surrounding areas.

In my opinion, we should give up the crime, petty or not, at source. If there are enough evidences to these accusations please close them down.  Why do we need a goose that lays eggs but eats the egg itself?.  It doesn’t serve the society any good.

Annuar Gila

Peringkat penyakit gila Annuar Ibrahim sudah ke peringkat kronik.

Dan peringkat penyakit gila para penyokong tegar beliau pun sudah tidak keruan lagi.

90% Melayu 10% Cina yang hadir untuk mengadakan perang besar dengan polis, tentera dan pihak berkuasa telah capai puncak semalam.

Sekiranya kita juga gila semacam beliau, perang sudah pun berlaku.

Perang macam mana?

Tembak tepat di kepala, sembelih tengkok yang telah mati, gelek mayat dengan steamrole, rogol remaja perempuan China, rogol remaja perempuan ahli PAS dan PKR, rogol semua peserta perempuan tak kira bangsa, belah perut mereka dengan pedang tajam, bakar mayat mereka dan humban dalam Sungai Kelang.

Itu jikalau kita juga gila semacam Khalid Ismaith, Husam Musa untuk bersyahid syahid di hari Sabtu.

Kalau betul undang undang negara tidak ada, aku nak siat siat mereka semua terutama ketua mereka.

Tapi aku rasa aku belum gila. Belum kronik. Dan undang undang negara masih utuh. Jadi aku belum nak jadi gila. Sabar lah.

Engkau macam mana bro?.

Disheartening you know, when walking the streets of towns in the west coast of Malaysia

Good afternoon mate, oh well, it is very disheartening indeed. Walking the streets of towns, even the smallest one, and suddenly you realize it’s very hard to boycott Chinese shops.

20130622-160159.jpg

You know mate, all shops Chinese. When you enter any one shop, to buy a matchbox, its Chinese. Despite the name of this country that stems from Malay, the bloody MCA for the past 60 years managed to turn towns Chinese. Bloody hell Chinese!.

Amazing you know that this MCA has some kind of participative government technique turning towns into Chinese. This isn’t good for me and my people. It should stop and stop immediately.

And when you asked to boycott the shops in these towns, it means literally walking the streets without stopping at any shops. Frightening. Scary. UMNO has been doing nothing as it seems stopping this bloody trend. Oh well, no wonder Chinese here become so arrogant and stingy.

Batu Gajah is all Chinese, its better change the name to Batu China (
Stone).

But mate, you know if you walk in new towns such as Cyber Jaya, in Selangor things are a bit better. The streets full of Malays and Arabians shops, and a small number of stores operated by the small eyes Chinese.

It seems as though the Malays couldn’t mix with Chinese but okay or mixing well with foreigners. Why it is happening?.

This is because MCA for a very long time has cheated Malay politicians in the government for a policy which has separated Malay and Chinese from the beginning of time. Stingy with its Chinese schools and lopsided or unreal partnership with all business joint ventures.

So if you like to walk the streets in towns of West Coast Malaysia, and at the same time boycotting Chinese shops, you could have a very good walk in Cyber Jaya and leave old towns like Batu Gajah.

In these towns, it is hopeless to see non Chinese shops, and the Chinese are DAP in disguise of MCA. Don’t be cheated next time you want to have a nice evening walk. Okay mate, see ya next time.

20130622-164617.jpg

These people’s hard earned money has churned up the arrogant Chinese who MCA turned DAP trained over decades of deceit while in government.

20130622-164650.jpg

Do you know how bad it is? The Malays who use Chinese services and goods because of monopolized policy designed through their reps in the government, DAP in disguise of MCA.

Ashamed of you Chinese.

20130622-173303.jpg

Malays only have proud and showing off in towns full of Chinese, the two ingredients which don’t have economic benefit. Show power huh?, well PAS, ALQAM, Syiah, UMNOs, Ayah Pin, Ustaz Irdrus McD, Kiir Toyol, oh very many many man.

One building against hundred other Chinese buildings churning money into the hand of bloody Chinese. So proud ah, Malays?.

Hello, Hi there PM Ajib Gor, are you proud of this achivement ah?