Tak reti nak cakap pada Khairy, memang belum basuh berak lah dia ni.

Aku sokong benar apa yang Dr Zahid Hamidi cakap.

Memang kena gaya dia berkata. Dan memang logik betul kalau dah tau tidak suka sistem pemilihan pilihanraya di Malaysia, boleh migrate lah tempat lain.

Lama dah Melayu nak cakap perkara ini kepada pemusnah perpaduan negara.

Dia suara kan suara hati aku juga. Dan beribu malah berjuta umat Melayu dan Bumiputera seluruh negara. Sudah fed up dengan perangai hantu hantu jembalang ni.

Dalam pemilihan UMNO nanti aku akan pilih dia. Biar orang semacam dia menyuarakan perasaan hati orang semacam aku. Dah naik muak sampai nak muntah dah dengan kerenah mereka.

Kita ni Khairy, Melayu Islam, dan bila memerintah mesti nya adil. Itu Melayu. Itu jati diri orang Melayu zaman berzaman. Dari masa Tuanku Abdul Rahman lagi. Sampai sekarang. Adil.

Engkau kena jadi Melayu semacam ini. Tak adil lah engkau dok sokong orang yang nak musnahkan negara. Tak Islamik engkau buat semacam tu. Melayu apa jenis engkau ni dok nak sokong orang yang buat demostrasi susahkan rakyat jelata semacam aku?.

Memang betul, ianya jalan yang lebih pratikal.

Tetiba ada pula Mat Laun cakap berpolitik cara baru konon, apa yang Zahid cakap tu pandangan peribadi, bukan pandangan kerajaan.

Bukan kah dia tu menteri penuh KDN?. Apa pulak pandangan peribadi, jikalau aku jadi menteri KDN pun aku cakap semacam itu. Tentu pandangan dia pandangan dari seorang menteri.

Apa pula ke hal nya si Khairy nak sibuk sibuk. Baru jadi menteri dah ingat awak perdana menteri ke?.

Jaga lah dulu belia belia Melayu yang sokong engkau tu. Tak usah nak pandai jadi orang popular di kalangan Pakatan, dia orang terutama Cina 97% tak sokong engkau.

Tak percaya, engkau bertanding lah di Subang Jaya, tengok dia undi engkau kah?.

Pergi buat kerja hang dulu, jangan dok sibuk nak jaga tepi kain orang.

Aku dah cakap, orang ni akan lingkupkan UMNO. Silap pilih lah ni.

Berapa kali silap dah!.

Jadi macam ni ler komer pengikut setia Fcukatan!!!

Percaya lah, macam ni ler komer jikalau menjadi pengikut setia Fcukatan!!!!  Duduk dekat lagi dengan jenis ini, sah kena tarik masuk dalam reban, lepas tu, ambik engkau, kena tembak belakang. La, ramai member belah sana macam anjing ini. Mak oii. Dunia fcukatan.

Mat Ell #eekaawordpresscom