Pa, nasib baik tak sumpah lagi di Rusila, ada lagi nih!. Tak say ker? Tak apa, parti anda tak kisah nya. No Hudud.

PA

PA2

Mereka ini celebrity weh. Macam anda. Baru ada standard. Tapi ingat, handphone selalu tutup tau. Jangan nanti cakap, I call call, tak dapat. Tentu dia cakap bateri dah habis, kerana dok bercakap dengan untie, dah tu kena beli bateri baru. You tau, itu jenis makan sekeliling tau. Bila tutup phone semasa itu sedang makan ais krim di MacDee tau tak?.

 

LGE akan turunkan harga hantaran kawin. Muahhhhhhhhhhhhhhh.

kawin

Tolak Najib, turun kan harga hantaran kawin.

Muah muah muah.

Hey. Wok.

Kawin jer lah. Apa engkau merepek nih?.

Hantaran kawin mak bapak dia orang minta. Apa kah hal nya, minta tolak Najib?.

Kalau muka kita cun melecun. Hantaran nya free jer.

Kalau muka tu kurang hansen, pergi ke Kelang. Ubah hidung dengan doktor cosmetic. Ubah semacam DAP.

Baru hantaran tak berapa sen. Harus harus, mak bapak dia kata engkau punya hantaran, free bro. GF pula bayar bro.

Kesian lah pada lu. Anyway, bro. Gua ucapkan Kong Hee F Chai pada lu bro. Semoga boleh kawin. Okay?.

PS: This action arises from political propaganda that smears hatred in DAP Ubah. The Malays are now “berubah” They hate Chinese DAP.

 

Yoda kata ” itu darth vader punya pasal. Dia tidak tahu cekrawala ini PAS dan Yoda punya.”

5_yoda_starwars

Sambil bertongkat Yoda berkata “Kenewan, Darth Vader punya otak, senget. Dia tidak tahu bahawa PAS rentah cekrawala. Apa dia cakap, itu dia punya pasal. Hal hal cekrawala ini, kita saja yang tahu. Kepala hotak dia, cakap tak selesai. Basa.”

“Dia tidak tahu kita duduk di bawah arsi, dan selalu berjet ski di atas awan. Itu, kereta aku, wellfire, ada di pekarangan rumah aku di langgit ketujuh. Baru tadi aku bawa ke Stadium Merdeka. Belum tengok kita punya hellfire. Itu yang terletak di perkarangan rumah aku di matahari. Tengok, betapa laju nya pergerakan kita. Kenewan, engkau bawa balik kek yang dia beri kan kepada aku hari itu. Aku sudah muntah kan kek itu dan engkau lipat lipat dan lempar ke muka Darth Vader, okay.  Jangan lupa engkau bawa sekali lilin lilin 82 batang itu kepada dia. Suruh dia nyala kan lilin lilin itu untuk diri dia sendiri. Faham?. “

Kenewan terus bergegas membawa kek dari muntahan Yoda ke negeri Pulau Pinang menaiki jet ski berkuasa 7,000 kuasa kuda yang di beri oleh kaum Cina Perak, dengan pantas. Bersama beliau ada segenggam lilin kecil berwarna warni sebanyak 82 batang.

darth vader 2

“Aku dah cakap. Benda ini tidak selesai. Boss aku sudah arahkan dan sudah bercakap. Darth Vader mesti ikut. Kita lawan sampai mampus semua umat di dunia Melayu. Engkau cakap perkara ini kepada Raja kamu, wahai Princes yang gebu gebu nih. Itu adalah pesanan Darth Vader. Faham?.”

darth vader dap

Mana ada saya Darth Vader. Tadi bukan saya. Tengok sekarang saya baca itu Strait Times. Muka saya ada sama kah dengan Darth Vader?. Ayo yo, Samy Vellu. Lu dapat datuk huh?.

Ku kikis-kikis kuku-kuku ku habis-habis : – oleh AA Semak Taib, sastrawan baru naik.

,

Ku lerakan kuku-kuku ku,

Ku kangkang mu berhasta-hasta,

Dan ketika Kal Mark itu berkata-kata,

Kikis-kikis kan kuku-kuku mu,

Menuju merdeka merah menyala,

Maka ku kikis-kikis kuku-kuku ku habis-habis,

Ternyata ianya kuning tidak bermaya,

Hanya sekeping kuku yang nipis, tanpa nyawa,

Baru ku tahu, kuku-kuku ku ku kikis-kikis itu tidak bernyawa,

Ianya jelmaan lambaian rambut ku yang hampir padam warna,

Pudar, hilang dan luput dari cekrawala yang merdeka.

Kan dah kata, “hujan tidak membawa rahmat” menyedihkan adalah, anak yatim tertimbus.

Hujan tidak bawa rahmat lagi.

Baru post satu topik tentang orang-orang munafiq di Malaysia.

Petang ini ada hujan dan terus tanah menimbuskan penghuni rumah anak yatim di Hulu Langgat.

Baca disini. Dan disini. Atau disini.

Mat Ell #eekaawordpresscom