Are we on the right track?

Be a sport. Answer me frankly. Are you happy with your life living in this country?.

My honest answer is this: NO.

Why am I having such an ungrateful answer?. Well, it depends on what I want, you know.

Perhaps you guys want to live in a place where there isn’t anyone else except you and your big noses and dark brown-skinned fellows who many of them are watchdogs. Or in a place full of color where none is bothering you.

Or you can call the town in your area is your own. A kind of ashamed showing a photograph to your former classmates when a Kuala Lumpur’s photo resembles that of China Town in the West End. And proudly say that I am from this country Malaysia, oh well, when your face doesn’t have similarity with the people who walked the streets in the background. I would have to show my photographs taken over the hills but then they are different as if I were a Taleban in a thick forest.

Ok, where do I make my stand which I can use to say I am from Malaysia, when photographs of towns and cities of this country show a different picture. They were all Chinese. It isn’t just for people like me to face this stupid policy that makes Chinese the king in towns and cities.

So I say, better say at the first meeting with friends in my old college that I am from Kelantan. They will definitely remember how Kota Bharu looks like during their visits, and I perfectly blend with the people in all photographs.

Hey, I think many of you now realize that too. And would be ashamed how this trend is taking place in this country. It is a kind of dangerous to sustain that kind of situation. I believe the government of the day is either careless or being dragged by a heinous partner.

I think it was an expensive lesson and we must remind new lawmakers to never do that again. And start redoing the whole thing so that people like me, those guys who have granted full trust to elected assemblymen, be a bit happier.

Politik baru PKR – lawan ketua tidak apa!. Azmin and the geng!.

Lawan ketua ni satu jenis manusia yang tidak belajar sejarah. Dan lawan ketua di kata kan sebagai satu cara politik baru yang di banggakan oleh PKR. Seperti kelakuan Azmin Ali dan Suhamie baru baru ini tunjuk lawan ketua dengan bermacam macam tomahan perilaku yang jelek keatas bos dia Khalid Ibrahim.

Dia tidak kena buang parti. Orang PKR suka sangat style semacam itu, itu politik baru. Kata mereka, seperti duduk dalam gelap gelita dunia politik.

Oh tidak mungkin bro. Satu, dia sudah langgar syariat Islam, kerana memburukkan ketua beliau, dua, dia tidak amanah menjaga kertertipan berorganisasi. Atau perilaku dalam berkumpulan.

Jikalau semasa perang, Azmin boleh di hukum tembak on the spot kerana langgar perintah ketua. Atau di pancung jikalau di Padang pasir.

Cerita lawan ketua nih telah di ceritakan berabad lamanya dimana sudah mesti nya ketua beliau akan bertindak menunduk pemberontak. Zaman cerita lanun orang semacam ini terus di buang dari kapal dan di hanyutkan.

Sah pun apa yang Khalid telah lakukan ialah, tidak beri seorang pun termasuk Suhamie dari menjawat jawatan penting di GLC sebagaimana yang di pohon beliau.

Kemudian tidak di ambil seorang pun dari kalangan kumpulan ini menjadi exco kerajaan. Tidak di berhenti kan dari parti itu adalah sendiwara politik sahaja walaupun ingin diklaskan sebagai politik baru, tetapi politik lama berzaman zaman dari dahulu kala masih lagi berlaku dan di guna pakai oleh manusia. Iaitu, sisihkan. Kita ni manusia bukan malaikat.

Jadi ternganga lah Azmin and the geng, termasuk 40 penyamun tarbus Ali Baba dalam tempayan kena goyang kaki dan batang pelir mereka sehingga 5 tahun lagi.

He he he, politik baru konon.

Kesian.

Nampak toilet tak, saya nak kencing jap, leh?.

Sakmongkol AK47 writes in English to explain to the Malays why Ibrahim nominated as a bebas.

All Malays in this country are English educated, one way or another.

They speak English everyday, be it in their house, office, or wherever they go. In fact they speak no other language, only English.

They spent time in the UK universities, many of whom were also educated in Oxford or Cambridge universities. Mostly all of them live in and around Raub, the place in which Sakmongkol is contesting for the parliament seat.

That is why he must write in English, so that all of them, the voters who are mainly UK educated and trained professionals, know how Ibrahim Ali is contesting as an independent and battles one to one with Nik Abduh, another highly trained spiritual individual.

As only 23,000 Chinese voters in Raub, who are mainly Chinese educated, trained locally in Chinese Schools sponsored by BN government, he should write in Mandarin or Hakka, or Hokien, so that they understand what is written. But as a Malay he is truly a non-Chinese educated. As it is so, he couldn’t write.

As the result he won’t get the points he wanted to tell Chinese voters directly, who he hopes to gain huge supports from.

Because mostly highly English educated Malays who live and work overseas and in Raub would opine that what was written about Ibrahim Ali in his blog was bullshit, he won’t get them to vote him either.

Next time I’ll write in Russian to tell a story to my six-month old granddaughter. She understands and reads Chinese, Mandarin and Japanese. Sometimes, Urdu.

Sistem dua parti adalah sistem angan angan

Nampak gaya sistem dua parti yang di angankan oleh PR tinggal janji yang tidak di tepati.

Saya terkejut besar bila ada diantara parti parti dalam pakatan yang berlawan sama sendiri di banyak kawasan yang melibatkan PAS, DAP dan PKR.

Ada calun dari parti sama menjadi calun bebas berentap dengan ahli parti yang di calunkan.

Bukan saja dalam pakatan rakyat tetapi ianya melibatkan parti Barisan.

Yang nyata, keadaan kecoh kebanyakan nya datang dari kumpulan PR.

Di mana kah janji PR untuk menjadi sebuah kumpulan parti parti alternatif dalam pemerintahan di Malaysia?

Kemungkinan Mohd Taib boleh menjawab soalan di atas setelah beliau menjadi ahli PAS secara rasmi hari ini.

PS: Steady Tan Sri, hello hello kalau ada berita dan video yang best best ya.

Now is the time to kill DAP asap.

PAS and PKR are just two rubbishing parties not worth for Malays to give a hitch of fight, the ones who we are fighting are that bloody stupid racist nincompoop DAP members, surely all of you will put eyesight to a war in Gelang Patah to see whether Malays win against Chinese or not. We want to win this bloody war.

They have been destroyed, PAS and PKR, all leaders and main supporters divided into big black holes in every states.

These stupid DAP’s MPs and ADUNs are the ones who we are fighting against and of course they shall lose and end up as dead meat this coming election.

A strategist as they said of Lim Kit Siang and that he had chosen his own grave by calling Gelang Patah his home, DAP too is seems flowing with the tide UMNO wants him to be, and be hammered by the people of Johor in retaliation to the big mouth Lim’s only CM of Penang son.

This is the fight between Malay of Malaysia and the racist Chinese PAP and DAP combined.

So, if you think that UMNO is not giving you a right candidate for your constituency, think again who are you fighting against, and please forget about that as we wanna win a big war against all racist Chinese DAP and PAP combined.

Think who pilot Singapore jets! And who are in our jet fighters when SULU thieves launched an attact in Lahad Datu?

Think again, wHo are living in the living comfort of luxury bungalows, and who were killed when Chinese robbers robed banks?

Are they Chinese racist or Malays?

Malays must win and win we will get.

FOLLOW ME, Take your swords and swing. (I mean pen and vote BN).

PS: I vote two Chinese members in order to kill Chinese racist DAP and PAP combined. What can I do, that is the name of the game, killed or get killed!

Dah cakap, kemarin pura pura rebah, hari ini bantai kerajaan pusat komunis

Punya lah sakit nya sampai jalan pun tidak larat dan kena dukung pembantu.

Berlakun.

Tiba tiba hari ini semasa perlancaran buku dia di KL buka mulut lantang kata kerajaan Najib komunis.

Kuat pula. Itu orang kata berlakun.

Marah Najib kerana kerajaan mengesorkan supaya buat pilihan betul dengan undi BN.

Nik Aziz tidak layak berkata demikian kerana pada Pru 12 dia juga di lihat paksa rakyat pilih kepimpinan ulama.

Dia lagi komunis kerana ulama dia jahat jahat dan menipu rakyat dengan mengunakan Islam. Kafir sana kafir sini. Terbaru suka main perempuan dan berzina. Komunis adalah penipu, sama dengan parti Nik Aziz.

BN yang rakyat tahu tidak pernah tipu malahan janji di tepati.

Nik Aziz cara pemerintahan kamu lagi serupa dengan komunis. Rampas sana rampas sini. Tak sokong PAS jadi kafir, lagi teruk dari komunis.

Sudah terdesak, Kelantan pun akan jatuh ke tangan BN, Nik Aziz kesana sini minta orang ramai kesian dengan rupa paras yang baik dan berlakun jatuh dan rebah kerana Islam konon. Sedangkan mulut celupar tak tentu arah, ini menunjukkan dia terdesak dan cuba mendapat pengaruh di peringkat nasional. Bercakap pun tak reti, nasional lak pulak.

Sorry lah Nik Aziz, Kelantan dah rejek anda! Nasional pun lagi lah rejek anda, bercakap macam orang bukit, orang putih tak tau sepatah apa. Sorry ler, orang politik jikalau tidak berguna di buang dalam parit oleh orang ramai. Walau pun ngaku diri sebagai tok kepada tok tok guru. Kamu sudah jadi sama standard dengan Tamrin Gaffar dan Kadir Sheik Fadir.

BTW, Nik Aziz nak pesan sikit tak usah lah kemaruk nak tunjuk perangai macam Ghandi, konon, tak sesuai persekitaran. Mabuk hang ikut pendapat Zaid Ibrahim.

20130415-134246.jpg

Tiada orang boleh ganti Nik Aziz – Mohd Amar Abdullah (Nik)

5_yoda_starwars

Dalam Star War pun ada Nik Aziz. Maaf cakap, watak dia dalam filem Star war, adalah lebih baik dari Nik Aziz. Beliau lawan the Dark Forces. Nik Aziz join “the dark forces”. Apa cerita BROTHER?.

keramat nik ajis

Sembahyang Isterikarah cara para pemimpin pemimpin PAS.

Sekarang ini menjadi imam pilihan PAS pun belum tentu boleh di percayai atau di harapkan, jadi macam mana Amar berkata “Kalau kita mahu perkasakan Islam, kena faham Islam, kalau nak jadi imam pun orang tak harap, macam mana mahu perkasakan Islam?’.

4

Sembayang Isterikarah PAS? Sang Kelembai adalah tok imam PAS? Boleh harap ker jadi imam?

Gambar ini hanya untuk memberi penjelasan isu “menjadi Imam pun orang tak harap, macam mana mahu perkasa kan Islam?”. Perkasa kah Islam dengan tok Imam jenis terpilih oleh PAS ini, Bro?. Boleh kah ahli masyarakat berharap dengan tok imam pilihan PAS seperti diatas?. Aduh, jawab lah bro.

Adakah ini juga ajaran tok tok imam PAS dalam isu sembahyang isterikarah?. Jikalau ada lah sembahyang jenis itu? Saya rasa tiada. Maka mengapa anda baru sekarang ingin memperkasakan tok tok imam yang berbakti kepada masyarakat tanpa campur aduk politik PAS dengan agama?

Ramai tok tok imam Malaysia yang asli dan tidak ingin menjadi tok imam PAS yang berkecamuk dalam isu agama, terutama isu menjual nama Allah kepada bangsa asing atau non-Muslim.

Perbetulkan dahulu otak anda supaya faham keadaan masyarakat semasa yang ingin hidup aman damai tanpa perpecahan terutama dalam isu agama. Anda telah memperkudakan tok imam tok imam supaya meletak kepercayaan bagi kepentingan politik keatas sebuah parti yang tidak mesti nya sebuah parti berkonsepkan Islam.

Itu dia mengapa PAS telah memerintah selama 23 tahun di Kelantan.

Mereka “stress point” di mana sebagai pemimpin mereka kena jadi tok imam dan boleh perintah negara.

Okay, berapa banyak tok imam yang telah di ajar oleh PAS?. Berapa tinggi darjah kepandaian tok imam tok imam PAS?. Berapa bersih diri diri dan ahlak tok tok imam PAS?. Berapa banyak imbuhan yang PAS bayar kepada tok imam yang tidak berpolitik? Adakah setelah 23 tahun PAS membina universiti tok imam?

Kepandaian sesaorang itu terhad. Tok imam bukan boleh mengawal akaun, tok imam tidak pandai menjaga dan membina masjid, tok imam tidak tahu melihat masa depan, ekonomi dan menjana wang beratus juta. Adakah PAS telah memperkasakan mereka dengan semua ilmu ilmu diatas selama 23 tahun memerintah Kelantan?. Tanya lah mereka. Jawapan nya sila lihat gambar di bawah.

Jadi, PAS harapkan tok imam, tetapi menahan dan tinggalkan sesiapa yang tidak menyertai mereka. Dahulu kala tok imam tidak bergaji, dan semenjak PAS ambil alih, berapa banyak gaji mereka? Perkasa kah tok imam tok imam di seluruh Kelantan atau di Malaysia?

Okay, apa ilmu agama anda, sekiranya sembahyang isterikarah juga di pertunjukan kepada kita dari mereka mereka yang telah menjadi tok imam di seluruh negara sebagai bukti memperkasakan Islam?. Contoh nya gambar di atas. Macam mana nak perkasakan Islam sekiranya tok imam anda itu faham sahaja Islam tetapi tidak mengamalkan agama Islam?. Kafir sana, kafir sini?.

Beliau tu bukan kah bekas Tok Imam anda?.

Semua orang boleh di ganti, kecuali NABI MUHAMAD SAW.

Apa lagi jika ianya melibatkan seorang yang bernama NIK AZIZ. Pakar “zero doing over 23 years in Kelantan”.

ADAKAH PERKASA NYA ISLAM SELAMA 23 TAHUN KERANA NIK AZIZ?

20130410-225820.jpg

Jawapan nya ada tertulis di dalam gambar di atas.

Saya tidak kata. Dia kata. Jadi boleh harap kah tok imam tok imam PAS ni?. Saya sudah lama jauhi tok tok imam PAS!!. Takut bini kena sembahyang isterikarah!!!!.

blogger-image--1503451026

DOA BN KO terkena pada muka PAS. Oh adik kakak, pemimpin PAS berzina?, pilih apa lagi. Tolak PAS. Allah sudah tunjuk bukti PAS parti pembohong.

Solat hajat (1)

femen mesir

Apa yang di nyatakan oleh seorang pendemo dari Mesir, Alia, iaitu tuduhan bahawa para tok guru dan penganut setia Islam di Mesir adalah amat rakus SEX dan selalu merendahkan kewibawaan kaum wanita dengan hanya perlu kepada mereka sebagai hamba sex memang jelas berlaku di kalangan ahli politik di negara ini, terutama mereka yang berpaksi kan Islam sebagai sebuah parti.

Kepuraan mereka dengan linangan air mata semasa berdoa hanya muslihat politik ada jua nya. Di belakang tabir, lain pula lilihan air mereka, kerana dengan kekenyangan wang ringgit mampu melakukan zina secara sembunyi dan memperbodohkan kita bila masa mengundi dimana di bohongi dengan image baik, alim dan ulamak.

Tuhan telah membuka tirai perilaku buruk mereka kepada kita semasa ini, diwaktu mereka perlu kita undi mereka, sedangkan kepada pihak yang bertungkus lumus menberi jasa bakti kepada rakyat dari kalangan orang orang Melayu UMNO di tuduh dengan berbagai bagai tuduhan tidak munasabah seperti kafir, boros, dan rasuah.

Kesan Doa buruk kepada umat Islam lain telah membawa bencana kepada parti PAS, apatah lagi setelah mereka berperanan penting bersama kaum kafir DAP dan kafir PKR menjatuhkan bukan sahaja image Islam, tetapi kesemua aspek keIslaman termasuk tatasusila dan jati diri umat Islam zaman ini. Perkara besar seperti itu akan memberi pengaruh tidak baik kepada generasi kita umat Islam yang benar benar mengikuti sunnah Nabi dan Al Quran.

Dan adik kakak, ingat, segala perbuatan pecah tanah untuk pembangunan di Kelantan adalah satu perbuatan munafik yang amat jelas dek kerana segala perancangan itu ialah perancangan untuk menipu rakyat jelata, sedangkan perancangan itu tidak akan terlaksana dalam bila bila masa pun.

Sudah sampai masa nya kepada semua penduduk Pengkalan Cepa, dan wilayah sekitar, Tumpat, Rantau Panjang, Demit, Salor, Pasir Pekan, Kubang Kerian, dari Ketereh hingga ke Pasir MAS, dimana kuasa dan pengaruh Islam asli dari ajaran ajaran tok guru original yang tidak kenal perbuatan menipu, seperti TOK WALI KENALI, supaya terus tinggalkan parti PAS yang bukan sahaja tercebak dengan perlakuan sex zina, malahan tidak menepati piawaan membela rakyat terutama didalam memberi peluang perkerjaan kepada anak anak muda kita di kawasan ini. Derma anda kepada PAS telah di gunakan sepenuhnya untuk para pemimpin menjalankan aktiviti “best best”. Tidak mendapat pahala memberi sedekah kepada orang orang PAS, malahan terus terjebak dengan dosa terbabit sama dengan perilaku buruk mereka, kerana sudah terbukti wang tersebut di gunakan untuk melakukan perbuatan larangan tuhan, seperti wang saku para pemimpin mereka bagi digunakan untuk melanggan pelacur.

Perilaku buruk mereka juga membawa akibat teruk kepada masyarakat apabila anak anak dara kita dikatakan telah terjebak dengan perbuatan zina seperti kelakuan para pemimpin mereka dengan melacurkan diri.

JELAS ALLAH memperlihatkan dan memberi ingatan agar kita jangan mengundi PAS, dan adalah haram jikalau kita mengundi pakatan rakyat. (DAP< PKR dan PAS).

Mari lah kita yang tinggal didalam kawasan kawasan seperti di Kuala Krai, Bukit Panau, Bachok, Kubang Kerian, Salor, Pasir Tumboh, Demit, Rantau Panjang, Pasir Mas, Pengkalan Pasir, Chetok, Kota Bharu, Tanjung Mas, Kota Lama, Bunut Payung, Pengkalan Chepa, Cempaka, Pancor, Tumpat, Kelaboran dan Pasir Pekan tinggal kan PAS buat selama lama nya.

Sekian. Terima Kasih kerana sudi mengubah nasib kita serta kaum kerabat dari kemunafikan pemimpin PAS termasuk dari perilaku anak anak bimbingan mereka.

Dok acu cuba, Sapa La Ni kita tadak Gapo Gapo, Perit Senghoti Sampai Putih Anak Mato, Baik Kito Alih Raso – Aku anak mudo Kelantan nak TUKAR

Bol La wei, Bo La wei 8 X

Ore (orang) Kelantan
Mari Kita Renung Tilek dan Pandang
Setaro Mana Nasib Kita Masa Depan
Kalau Tadak perubahan
Lama Benar
Kita Dok Nanti Tengok Tahan Sabar
Orang Ramai Puak Demo Tak Hirau
Janji sokmo (selalu) tiap penggal

Bo la wei 8X

Dok acu cuba
Sampai La Na Kita tadak gapo gapo
Perit senghoti sampai putih anak mata
Baik kita alih rasa
Kalu lah Gini (begini)
Tak leh silap serupa dulu dulu lagi
Tok Sir (mau) kena tipu acap acap kali (selalu)
PILIH LAH HOK TUNAI JANJI.

Chorus

“Serabut Dalam Perut
Kena tubit cari make
Demo Ni Sikit Rabut
Tak Mikir kah Ore Kelantan
Buka paip air
Tengok tengok air kuning
Jangan kan nak minum
Nak mandi pun rasa runsing”

Hey, Bo Lah wei…… 8X

“Habis bukit bukau
Demo sodak (rata) demo jual
Sampai ke ladang rakyat
Demo kutip demo gadai
Dengar pulok khabar
Demo gomo (ambil) tanah bandar
Orang muda sesal
Padang bola pun demo gaha (rampas).
Sampai sudah tika
Kita bangun Bangkit asal
Pakat kita kiro
Hak lama kito tukar
Buat perubahan
Lebih molek lebih comel
Serupa tempat orang
anak cucu pun tumpang senang

Bo La wei….. 8X

NIK AZIZ, CUBA LAH NANGGIS SELEPAS DENGAR LAGU DIATAS, KERANA SEDIH NYA HATI RAKYAT SELEPAS 23 TAHUN, TAK DAK GAPO. SAYA BETUL BETUL KELUAR AIR MATA KERANA IANYA TERSUSUK DI HATI SAYA MENUNGGU 23 TAHUN UNTUK PULANG KE KAMPUNG HALAMAN UNTUK BERKERJA MEMBANGUNKAN NEGERI SAYA. TETAPI SAMPAI HARI INI TIDAK ADA APA APA>>>.

Calun Tulang Patah, sudah melampau tua sama dengan Nikky Aziz

20130403-122608.jpg

Apa guna dia ini kepada masyarakat majmuk negara ini?. PM Malaysia sudah berubah lima kali, dia belum berubah tetapi ingin ubah Malaysia.

Gelang Patah akan patahkan calun Tulang Patah ini.

Rumah Pakatan pecah jamban, tahi melempah. Rumah kita sebelah terkena tempias bau busuk.

Ini lah dia kedudukan para pemimpin pakatan. Dan mereka di ketuai oleh Nik Aziz, Annuar Ibrahim dan Lim Kit Siang.

Mereka ini di ibaratkan berada didalam sebuah rumah bersebelahan dengan rumah kita. Rumah mereka sudah pecah jamban tahi yang meleleh keluar dan berbau busuk.

Ketua agama kata apa hendak buat bila ramai pelacur haram. Dia tidak belajar sekolah sampai tidak tau apa nak buat dan salahkan kita di rumah sebelah. Ketua penerangan PKR kata tidak salah melancap di depan komputer, kerana boss dia dan kawan kawan lagi hebat berzina dan berbogel tanpa dipecat.

Mak oii, kalau rumah sudah pecah jamban baiki lah dia, tidak tahan kita menghidu bau busuk dari tahi yang keluar dari jamban yang sudah pecah.

Jacel Kiram’s singer, caught when entertaining Malaysian. The singer didn’t passed math.

A politician cum entertainer caught at a wrong timing.

Alahai, sumpah laknat Annuar Ibrahim, jumaat nanti. Itu yang Nik Aziz kata dia cerdik?

Ha ha ha ha.

Tengok aku sudah tergelak.

Orang lain buat, dia hendak buat juga. Orang lain dah buat lama, dia baru nak buat. Dekat dekat dengan pilihan raya.

Tuhan tu amat Pengasih. Sumpah ler, tidak apa. Tidak lah Dia beri balasan “on the spot”. Lepas menang pilihan raya, mungkin sebulan dua lepas itu tidak tahu lah pulak. Kan?. Semasa itu, kita yang pilih dia, kerana percaya sumpah laknat beliau, pun kena libas. Mana lah kita tahu.

Aku tak main lah dengan sumpah laknat dekat pilihan raya nih. Mana ianya boleh di percayai. Sumpah semacam ini semacam dengan sumpah atau taubat dengan tuhan semasa matahari sudah naik dari sebelah barat. Sudah hendak kiamat, baru nak taubat dengan sumpah. Mana bolih guna pakai lagi. Tuhan pun tak terima jenis taubat atau sumpah semasa semacam seperti yang hendak di buat.

Macam mana nih?. Sekarang hendak tipu tuhan pulak ker?. Lantak.

Minta minta sumpah laknat dia tu nanti sama dengan sumpah laknat yang telah di buat oleh Bala PI hebat tu. Dua hari lepas sumpah laknat, terus kena, kan baru kita tahu diterima “on the spot atau tak”.

Main ler Annuar, sumpah sumpah nih. Jangan cuba tipu. Dan ikut lah nasihat yang betul. Daim pun kata hang asyik dok dengar advice dari orang salah. Pakai otak sendiri tak boleh, sebab hanya lulus pengajian Melayu. Ikut suka hati lah, ikut lah sapa sapa pun, termasuk Nik Aziz.

Tidak apa. Kita hendak tengok keputusan sumpah tu semacam yang di terima oleh Bala PI tu atau pun tidak. Jikalau ya, aduhai, selamat lah dunia di Malaysia nih. Dah pening dah dengan kerenah pusing pusing nih.

Cepat lah cuba buat dengan segera.Kita menunggu keputusan yang itu satu. He he he.

Macamana melawan sumpah undi Pas dan Pakatan

Buat kerja senang. Jangan terpengaruh dengan desakan ketua parti anda bersumpah dengan nama Allah supaya terus mengundi mereka sedangkan hati anda tidak mahu berbuat demikian.

Bila perkara itu akan terjadi, pertama nya niat di dalam hati anda bahawa apa yang anda cakap kepada mereka itu adalah perkara yang terpaksa serta dengan memohon kepada Allah agar di lindungi oleh Nya.

Dan ingat apa bila ketua Pas memaksa anda menyebut perkataan “dengan nama Allah saya akan undi Pas atau Pakatan”, bayangkan bahawa perkataan Allah itu sudah di tukar mereka kepada God, Mother Mary dan roh kudus. Jadi tidak mengapa kita berkata dalam sumpah yang di paksa keatas kita kerana perkataan Allah itu bukan Allah yang MAHA ESA, tetapi TUHAN ATAU GOD seperti mana yang LIM GUANG ENG nyatakan tempuh hari.

Setelah menyatakan sumpah itu, anda boleh bersembahyang sunat memohon perlindungan Allah dari orang orang gila yang menyuruh dan memaksa anda bersumpah supaya mengundi mereka.

Pada hari mengundi, UNDI BN untuk bangsa, agama dan tanah air.

Apa apa yang di beri, terima. Tetapi ingat pemberian dari PAS adalah pemberian yang tidak ada guna kepada kita dan masyarakat. Mereka, setelah memenangi kerusi dalam PRU, terus gadai tanah hak MELAYU kepada CINA seperti di GUA MUSANG. Perkara yang sama di buat oleh kerajaan Islam Suluk zaman dahulu kala. Gadai, gadai dan gadai, duit gadaian, di sumbat kedalam mulut sendiri.

Bila terdesak, serang SABAH. Kita bila terdesak hendak serang siapa? Amerika? Baik fikir dalam dalam.

Sudah menjadi perkara wajib bagi umat Islam menjatuhkan semua wakil rakyat PAS. Apa tah lagi apabila LIM KIT SIANG DAN KARPAL SINGH mengunakan logo PAS.

Anda di kecualikan dari sumpah sumpah itu kerana ianya di paksa tanpa kerelaan hati anda mentalahan pula ALLAH dia adalah GOD, Mother Mary, dan sewaktu dengan nya.

Hidup Islam. Hidup Melayu.

Hantu pontianak dan jerangkung telah masuk Sabah. Aku dah pesan orang Sabah dan Serawak, jangan pilih PKR, walau pun hantu ada betik dan tembikai.

Memang mereka bela hantu pontianak dan hantu jerangkung.

Mereka berjanji dengan syaitan. Dan akan buat apa yang syaitan suruh termasuk bunuh orang.

Dan bila hantu pontianak dan jerangkung masuk Sabah kemasukan mereka itu seperti Jacel Kiram memasuki Cyber Jaya. Tak tau arah sudah tentu ada pengarah skrip membawa dia ke sesuatu tempat.

Dengan tertangkap nya pengarah skrip itu hari ini, maka pontianak dan jerangkung hilang arah.

Semoga orang orang Sabah tidak di gigit jerangkung, dan menjadi hantu baru dracula.

Sememang nya ketua pengarah syaitan negara gemarkan darah dan daging daging di antara pusat dan paha.

Ingat PKR ingat hantu jerangkung dan pontianak. Jangan undi mereka dan semua dracula yang telah di gigit mereka yaitu Pas dan Dap, kerana mereka suka mengigit, mengcekik, menghisap dan membunuh.

Ini kerana mereka adalah hantu jerangkung dan pontianak.

Bila sudah berjanji dengan syaitan untuk kuasa, hancur segala perbuatan.

Ada orang open-minded. Ada orang closed-end minded!.

Bila dengar lelaki main lubang tahi belakang lelaki lain, kumpulan open-minded berkata “ya lah tu”. Yang tertutup lintut pula berkata, aku pun tak main macamana dia nak main. Mereka tidak percaya.

Bila kita tanya seekor beruk, beruk akan berkata, “itu kerja manusia, kita tak main belakang.”

Manusia jenis apa main belakang jantan lain? Beruk tahu jenis manusia main jantan lain, yaitu manusia yang telah mengikat janji dengan syaitan untuk sesuatu urusan atau kehendak dunia.

Bukti untuk di gunakan bagi menyatakan benar atau tidak perilaku sumbang manusia itu ialah apabila perbuatan itu dilakukan berulang kali. Bukan sekali. Bukan dua kali. Banyak kali. Dan terbukti.

Adakah rakyat Malaysia semuanya open- minded?. Dan boleh menerima bakal perdana menteri mengambil masa rihat lunch time atau makan petang selepas mesyuarat di parlimen pergi bersua dengan pendadan rambut, tukang jahit, isteri kawan kawan, mahasiswa, gundik di rumah urut, dan lain lain lagi semata mata untuk memuaskan nafsu sex sama ada straight, gay, atau both?.

Di negara luar semua mereka ahli politik jenis begini telah di singkirkan. Kita rakyat Malaysia terkial kial untuk menyingkir manusia seperti ini dari menjadi pemimpin kerana di perbodohkan dengan bukti yang perlu di tunjukan.

Sekarang bukti adalah amat jelas. Masih kah anda semua boleh menerima manusia jenis semacam ini? Jikalau beruk pun tidak menerima manusia sejenis ini, kenapa kita manusia yang mempunyai akal tidak boleh menolak manusia gila ini?

Tambah kuasa, makin cucuk makin kuat aku beri – Jin Afraid

Jin Afraid: “Bagus, engkau ikut perjanjian kita berdua, ingat tiap seminggu, cucuk seorang aku top up engkau nya kuasa, semua orang gerun, faham?

Lantui: “Aku dah buat tiap minggu, tapi bila aku jadi PM nih? Engkau semacam kerajaan Negeri Selangor, janji tak di tepati!.

Jin Afraid: “Mana pulak, tiap kali aku beri kau menang kase, kan aku dah kata, aku power nya. Itu perjanjian kita. Selagi engkau bantai buntut, faham. Okay, minggu ini siapa, minggu lepas siapa, dan untuk lebih power engkau bikin tiap hari. Faham”

Lantui: “Hey, you. Hang suruh aku jadi gila kah? Itu buat diam diam pun ada blogger ambik gambar dan vedio. Masuk blog, nak mampus, lagi pun siapa lagi aku nak cari. Semua gambar muka semacam aku. Hang tak boleh ker kasi camourflash. Kasi taruh muka engkau ker!.

Jin Afraid: “Hang nak jawatan PM ker? Ikut lah perjanjian kita, aku bagi power hang jadi PM, kau bagi aku jubor bila hang bantai sesiapa yang hang suka.”

Lantui: “Aduh. Sakit lah berjanji dengan engkau nih. Jawatan itu pun entah di mana. Malu aku.”

Jin Afraid: “Jangan hang pandai pandai nak bertaubat. Susah nanti aku nak hidup. Dulu semasa aku buat janji dengan Firaun, dia pun nak give up, tetapi aku tambah power terus tidak pernah bertaubat. Faham. Nak power tak?”

PS: PM = property manager.

Zaman sekarang, RM 100 juta tu main main sahaja. Macam sepuluh sen. Tak pasal GOMO yang kena.

Aku cuba nak faham kan cerita saman RM100 juta nih. Kepada orang kampung semua, tak payah dok runsing kepala. Bunyi sahaja RM100 juta. Tetapi nilai nya tidak ada apa benda. Nak tutup cerita sahaja tuh.

Ya saya faham. Kalau jumlah seratus juta di letak atas gerabak kereta api, harus lah bergerabak panjang nya. Hendak hendak pulak duit satu ringgit.

Banyak. Itu sebab dia letak seratus juta. Kalau aku lah yang saman aku letak seribu juta. Biar pengsan mendengar nya. Belum masuk mahkamah lagi tu.

Yang pelik, orang lain buat cerita dan GOMO reproduce saja, GOMO yang kena hantam. Benda semacam ini GOMO boleh buka silat empat puluh tarian, bagi fight balik dan counter saman sama dia seribu juta. Orang lain yang cakap, dan di Malaysia kita boleh sebut apa orang lain kata. Apaende nya tak boleh. Rueters cakap, Inquirer cakap, kita sebut balik apa yang di beritakan, sekali dengan gambar nya, tak boleh kah?. Transparansi kepala hotak dia kalau semacam ini tak boleh!. Engkau orang tengok, Utusan Malaysia dan TV 3 pun kena!.

Tak apa GOMO, dia minta seratus juta engkau saman dia orang seribu juta. Hang menang, beri lah sedekah pada dia seratus juta. Engkau enjoy lagi dengan sembilan ratus juta. Tak apa, banyak lagi tu. Kalau boleh, hang lempar lah sikit sini, tak payah bergerabak keretapi, cukup beli Wellfire macam Nik Aziz pun kira alhamdullilah you weh.

Selamat berjuang kami doakan demi bangsa, agama dan tanah air.

PS: Sekarang UMNO pun boleh counter saman. Bila masa GOMO tu UMNO. Alphabet pun dah berbeza. Memang kes teruk kalau UMNO pulak saman mereka. Aku syorkan saman seribu juta. Biar pening dia orang kira duit!.

Kenapa ramai orang benci anuar ibrahim?

Semua orang kata.

Dia jahat.

Macam mana jahat?

Itu kena tanya pokok. Kenapa batang nya goyang.

Awak kata dia tu bagaimana?

Tiada bahasa yang elok hendak cakap tentang Annuar Ibrahim. “Pakai wig, gi bantai pelacur, atau Shamsidar, lepas itu jadi Imam Masjid”. Ya Allah kawan Nik Aziz nih!!!

Itu apa yang terdengar di TV 3.

Nala Karupan cakap. Itu dari mulut kawan baik dia tu.

Apa tidak percaya kah?. Aku memang percaya jikalau syaitan buat semacam itu. Dan ini manusia kah atau syaitan?

Doa Nik Aziz berkata berkawan dengan syaitan pun tidak mengapa. Memang lah dia berkawan dengan syaitan. Memang tidak mengapa. Dan hari ini dia berkata dia hendak menjadi orang yang akan memimpin DAP kejalan baik. Jikalau jalan dan diri sendiri duduk berkawan dengan syaitan, bagaimana boleh bertekad di hati bahawa dia itu seorang yang berbudi baik? Budi pekerti di lihat dari perbuatan dan percakapan. Apa yang di cakap dan apa yang di buat memberi simbol keatas budi pekerti. Serban tidak boleh menutup budi pekerti. Wig tidak boleh menutup budi pekerti.

Lepas “berjubor jadi Imam!!!!”

La Hillah Hai il La Lah, Muhamdul Rasul Lul Lah.

Durjana la manusia seperti ini. Sama dengan tentera Sulu yang mengangkat bendera dan apabila polis mendekati ditembak nya pegawai polis kita.

Sejahat jahat Jepun pun tidak berbuat sedemikian.

Jaga lah engkau. Balasan tuhan sudah hampir ke tengkok komer semua.