Dap guna nilai buruk dalam meraihkan penyokong di Malaysia, siapa ajar

Bila sesaorang mengunakan nilai nilai buruk didalam menaikan image beliau, maka image itu tidak akan tahan lama, ianya akan lenyap di tolak oleh masyarakat sekelip masa sesuai dengan keburukan nilai nilai yang di gunakan.

Jikalau ianya melibatkan sebuah parti, maka menjadi kemestian alam semula jadi dimana nilai nilai buruk itu membawa kepada kejatuhan populariti parti tersebut seperti mana yang telah berlaku keatas individual individual yang termakan dengan mengunakan nilai nilai buruk sebagai amalan harian.

Apa nilai nilai buruk yang telah di gunakan oleh DAP?

Menipu kaum mereka sendiri dengan fakta fakta bohong, seperti mampu memerintah Malaysia sebagai sebuah negara Cina tanpa kaum kaum lain terutama Melayu.

Mengunakan anak anak muda kaum Cina menyebar berita bohong dan palsu memperdaya majoriti kaum Cina mempercayai bahawa kuasa akan berada bersama mereka dan sebuah negara pemerintahan Cina akan berlaku di negara ini apabila mereka semua menyokong DAP.

Sikap mereka mengunakan fakta bohong dan palsu adalah satu sikap mengunakan nilai nilai buruk untuk mendapat sesuatu yang di anggap suci.

Kita semua tahu mengunakan nilai buruk tidak akan boleh memperteguhkan sesuatu kepecayaan lambat laung akan runtuh bersama nilai nilai itu.

Sebagai pemimpin veteran, Lim Kit Siang tahu hal ini dan segera menjelaskan bahawa perubahan tersebut adalah hasil dari pengerakan kesan sedar diri semua rakyat Malaysia.

Walhal beliau amat faham bahawa perubahan drastik penyokong hasil dari nilai buruk itu hanya terdiri dari kaum mereka sahaja yang telah di tipu dengan segala tipu daya dari nilai nilai buruk yang di gunapakai oleh DAP.

Siapa ajar DAP supaya menjadi jahat sebegitu?. Jarang orang orang Malaysia mengamal budaya buruk.

Adakah sumber utama kejahatan itu datang dari the Star?. Milik MCA tetapi sokong DAP. Adakah MCA sendiri bersekongkong dengan DAP bagi menjatuhkan sebuah kerajaan Islam beraja Melayu?

Sikap the Star yang bermuka muka baik di hadapan tetapi jahat di dalam jelas di lihat pada keluaran akbar itu dua hari selepas PRU 13.

Apa yang di paparkan sebagai ” We are Malaysian” sebenarnya bererti “We are Chinese” untuk menutup kejahatan yang di guna oleh mereka memperdayakan kaum majoriti Cina mempercayai bahawa sebuah negara Cina di negeri Melayu pasti boleh di tegakan selepas kerajaan Melayu di jatuhkan dengan tipu daya hasil dari kelicikan kewartawanan mereka.

Mereka tentu nya amat jahat kerana terpadaya dengan nilai nilai buruk didalam mengamalkan profession kewartawanan dan menjadi kuda tunggangan DAP.

Sekiranya telahan ini ada kebenaran nya maka dengan itu kita syorkan supaya semua umat Melayu memboikot the Star dan DAP diatas dasar kejahatan mereka yang terang terangan berusaha menjatuhkan sebuah kerajaan Melayu di Nusantara tanpa sedar diri bahawa mereka itu sebuah kaum minoriti yang boleh di hapuskan dengan senang oleh kaum Melayu tanpa berkerja keras dan berperang.

Siapa ajar mereka ini menjadi jahat?. Singapura?, Israel?, Communist Parties?,

Atau sememangnya pemimpin DAP sendiri seperti Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Karpal Singh, Anthony Loke, Teresaa Kok, Hannah Yeoh dan lain lain, sememang nya manusia jahat?.

Tanya lah dan seledik.

Untuk itu sama sama kita tanamkan semangat menghancurkan musuh negara Malaysia number satu, yang jahat jahat, sama ada mereka itu Cina dan Keling DAP yang ada unsur unsur komunis atau sesiapa sahaja dalang yang ingin memporak perandakan negara.

Kita juga berhak jatuhkan kerajaan Pulau Pinang, Selangor dan Kelantan dengan demostrasi jalanan.

Jikalau mereka boleh, kita pun boleh.

Semua manusia boleh buat apa orang lain boleh buat.

Cina boleh buat, Melayu boleh buat.

Ini negara demokrasi.

Ayuh, mereka juga melakukan penipuan pilahan raya.

Beribu rakyat negara Cina menjadi pengundi hantu di semua negeri yang di perintah pakatan terutama Pulau Pinang dan Selangor. Itu seperti yang di beritakan. Tak payah bukti, kita drmostrasi seperti mereka di seluruh tempat dalam negeri negeri tersebut.

Beribu rakyat Siam menjadi pengundi hantu di Kota Bharu.

Mereka telah lakukan maka wajib kita juga lakukan demostrasi seperti mereka.

Aku tau apa Cina mau!!,

MICIDIS BENMi ci dis – ben

LOLEKLo Lek

PUKIPu ki mak.

KUDAKu Da.

ULUTU lut.

images La Tuk dan La Ja.

Siap sedia: BN kojol PRU 14, UMNO out. Minum air sabun lah semua

Semua puji Cabinet Najib. Aku pun puji juga tapi aku nak puji sikit sahaja.

Ok. Semua muka Melayu dan Bumiputera. Dan muka India. Ada juga muka Cina. Entah dari mana sesat nya.

Tengok kan qualification semua mereka ini okay lah. Tetapi tak tahu jenis berani atau tidak.

Pandangan orang suruh tutup sekolah Cina. Ada berani? Jikalau DAP dapat dia terus buat tak kira pandangan orang. BN ada berani ?

Tak berani. PRU 14 , sorry lah orang orang pandai yang penakut ini akan jadi pembangkang.

Percaya lah bro. MCA Pasir Mas ugut nak ada kan demostrasi sekeliling Pasir Mas jikalau Ibrahim Perkasa jadi calun BN, terus tak jadi bubuh dia sebagai calun. Penakut, itu baru CINA PASIR MAS yang tak sampai 3,000 ugut BN terus kecut perut. UMNO tak berkeris dah. Ada Keris pun minta maaf bila keris tercabut.

Kalau aku, peduli apa nak demostrasi, lagi pun semua dia ni, 100% Cina Pasir Mas undi PAS baru baru ni, hanya dua tiga ekor ahli Gerakan sokong Ibrahim. Buat atau tak buat demo pun dia tak sokong Ibrahim.

Sama di Selangor peduli apa MCA hendak petition kalau tak ikut Chua, dan bila ikut pun semua yang Chua yang di bawa pergi makan besaq pun undi DAP.

MCA hancur kan AMPANG dan hampir semua calun yang di katakan telus di check berbagai authoriti di Selangor pun main cakap sedap mulut saja. Bila boss tanya siapa dia tu bro?. “Oh dia tu peguam , Dato” terus jadi calun walhal baru lulus SPM dan suka hidu dsn telan asap tembakau kokain.

Kalau tembakau cap gajah pun okay jugak, pun jenis ini Nik Aziz tak terima. Macam mana “dohbo” nya kedua kedua mereka yang bertanya dan yang menjawab.

Ini kah cara nak menang negeri?.

Aku tak tau lah apa yang saudara MP Khairy akan koutim kali ini. Jikalau orang bertanya ini di klas kan sebagai dohbo, dan dipilihnya dia ini mampus lah anak muda semua sokong Cina DAP. Tak tau lah pulak, kut kut pakai bomoh Siam!!.

Malas nak berceritalah kita bagi chance dia orang semua buat kerja. Yang mustahak tutup sekolah lantui Cina ini dan open the market free to all professional in this country. Don’t sekat sekat orang yang tak kerja dengan kerajaan cari makan, atau engkau beri BRIM setiap bulan sebagai ganti sekat sekat free market.

Ada berani kah? Tentu tak ada telur semacam nak ikut cakap Cina saja!!!!!!!!!.

Boikot Kedai Cina DAP, serius atau main main

Serius atau tidak serius!.

Berapa ramai mahu boikot. Siapa yang mesti menjadi ahli untuk boikot kedai mereka?. Berapa banyak kos kempen untuk boikot. Adakah boikot melanggar undang undang negara?. Kenapa perlu boikot. Ada kah perbuatan boikot ini hanya atas dasar hangat hangat tahi ayam. Siapa dan kompani mana layak di lantik menjalan aktiviti aktiviti penyeliaan memboikot dan berapa kos. Adakah memboikot kedai kedai Cina DAP akan memboikot produk dari umat Islam. Sampai peringkat mana kegiatan memboikot harus di lakukan. Sampai mereka menutup kedai? Atau bila.

Adakah usaha memboikot berterusan ke jangka masa panjang.

Apa tujuan penting memboikot dan apa kah hasil yang kita ingin dapati dari kerja kerja kerja memboikot. Ada kah kerajaan akan kerugian cukai dari kerja kerja memboikot itu. Apa alternatif kepada kerja kerja memboikot yang juga memberi hasil yang sama kepada pemboikot.

Ada kah kita bersedia memproses dan membuat barang barang yang di boikot supaya pengeluaran bahan atau produk itu di ganti dengan barangan hasil dari pengeluaran kumpulan kita atau kumpulan pemboikot.

Di harap kerja kerja memboikot ini betul betul serius bertujuan baik untuk kepentingan awam. Jikalau main main mengikut hati geram tidak ada guna menghebohkan perkara ini. Kaum lain telah lama memboikot produk dan perhidmatan dari kalangan umat Melayu dan telah berjaya menegelamkan kebolehan dan kebaikan produk dan perhidmatan dari umat Melayu sejak berpuluh tahun.

Tanya diri anda, almari dulu siapa yang buat dan reka, sekarang siapa ? Tukang rumah siapa pada masa dulu kala dan sekarang siapa? Banyak lagi produk dan perhidmatan kita yang telah di boikot oleh kaum pendatang dan di bolos oleh mereka tanpa heboh, buat lah kajian.

Budaya gedeber umat PAS di jalanraya menunjuk kereta kereta buruk mereka, seperti umat Taliban

Kota Bharu penuh dengan anak muda sedang menunjukan kereta buruk mereka di jalan raya sambil pegang bendera PAS.

Itu yang mereka ada. Dan ini lah peluang yang ada untuk melakukan sesuatu aktiviti memenuhi masa mereka yang terlampau lapang.

Aktiviti ini dibenarkan olih para pemimpin PAS bagi menunjukan kekuatan dan mengertak lawan dengan perasaan gerun kepada keramaian orang menyokong parti PAS.

Nak suruh orang gerun dengan cara aktiviti itu saya rasa tidak akan kesampaian. Orang tak gerun lagi kepada aktiviti bodoh.

Sekarang orang melihat kepada kebolehan umat atau masyarakat. Dari jenis kereta yang buruk buruk yang di gunakan oleh mereka boleh menunjukan betapa hampes nya kebolehan mereka sebenarnya.

Besusah payah mereka membayar ansuran bulanan pinjaman kereta RM300 sebulan dan itu adalah taraf mereka. Aktiviti ini boleh menunjukan bahawa sebagai pemimpin sebuah masyarakat, PAS tidak berkemampuan membina sebuah masyarakat yang lebih baik serta berkebolehan tinggi dan berbudi bahasa.

Sekiranya kita undi mereka, undian itu memberi erti bahawa kita juga ingin melihat masyarakat kita ketinggalan dari membina kejayaan yang lebih baik.

Itu belum lagi di kira kebolehan mereka berdebat mengenai sesuatu isu untuk kepentingan orang ramai.

Budaya seperti ini tidak ada faedah. Budaya seperti ini adalah budaya Taliban yang akan di tertawakan oleh penduduk dunia yang maju.

20130504-014613.jpg

PS: Kereta buruk buruk ini berpusing pusing dalam bandar berpuluh kali menghabiskan duit minyak dan masa. Rakyat Kelantan yang mengundi akan jatuhkan PAS pengamal agama dan aktiviti songsang seperti berarak Cina mati di jalan raya yang mereka sendiri tidak pandai bina.Selepas 5 hb Mei nanti mereka akan duduk di Pantai Cahaya Bulan melihat lihat bulan di langgit.

Ubah, inikalilah – RIP

ripInikalilah bagi ubah Malaysia, taruk depa dikawasan selamat –  RIP.

Mr Chua, MCA president is a much better person that any two Islam related leaders

Today’s virility of sex video involving leaders who profess Islam as religion causes much damage to the religion itself. By any count Mustapha Ali’s video, if the person is actually him, has caused substantial damage to Islam and to PAS in particular if nothing is done to resolve this issue.

Doing nothing means agree to the content of the video, but being a Muslim, he should come out clean by admitting or denying it. He hasn’t done that.

Now there comes a question many would ask. Is a Muslim professes Islam as a religion is a better person than a Christian for example, or that of a Buddhist.

Looking at today’s event, it seems that a Muslim is far worst than either of the above religions followers. The fact that he is a top leader in an Islamic party doesn’t make him qualify to be immune to Islamic Laws.

What about thousands Muslims who had been spied and caught for khalwat and fined thousands of dollar? Are the lawmakers make laws only for small fry, and they are exempted?.

The fact that Mr Chua was brave enough to admit and resigned from his government post gives us an evidence that non Muslim is a better person than a Muslim in handling crisis of wrongdoing in which a lawmaker is facing.

I salute him for that. And perhaps, a Muslim who professes Islam should learn a thing or two from him or his religious beliefs to support deficiencies in Islam as in PAS ideology. Or perhaps, Nik Aziz must now set up a school with Mr Chua learning the truth about Islam in and from Mr Chua’s religion.

Calun Tulang Patah, sudah melampau tua sama dengan Nikky Aziz

20130403-122608.jpg

Apa guna dia ini kepada masyarakat majmuk negara ini?. PM Malaysia sudah berubah lima kali, dia belum berubah tetapi ingin ubah Malaysia.

Gelang Patah akan patahkan calun Tulang Patah ini.

Rumah Pakatan pecah jamban, tahi melempah. Rumah kita sebelah terkena tempias bau busuk.

Ini lah dia kedudukan para pemimpin pakatan. Dan mereka di ketuai oleh Nik Aziz, Annuar Ibrahim dan Lim Kit Siang.

Mereka ini di ibaratkan berada didalam sebuah rumah bersebelahan dengan rumah kita. Rumah mereka sudah pecah jamban tahi yang meleleh keluar dan berbau busuk.

Ketua agama kata apa hendak buat bila ramai pelacur haram. Dia tidak belajar sekolah sampai tidak tau apa nak buat dan salahkan kita di rumah sebelah. Ketua penerangan PKR kata tidak salah melancap di depan komputer, kerana boss dia dan kawan kawan lagi hebat berzina dan berbogel tanpa dipecat.

Mak oii, kalau rumah sudah pecah jamban baiki lah dia, tidak tahan kita menghidu bau busuk dari tahi yang keluar dari jamban yang sudah pecah.

Jacel Kiram’s singer, caught when entertaining Malaysian. The singer didn’t passed math.

A politician cum entertainer caught at a wrong timing.

Firasat aku kata, memang geng sama yang edar gambar gay jantan zap buntut. Hendak tutup cerita Lahad Datu

_QMR9674

Kita telah di bentangkan dengan cerita sensasi, setelah di berikan berita “real treat” atau “ancaman besar” dari pengganas Kiram 111.

Didalam ilmu “marketing” sesebuah organisasi yang di godam dengan tuduhan besar, maka di wajib kan organisasi tersebut membawa cerita sensasi lain sementara menghadapi cabaran tuduhan itu, supaya orang ramai keliru dengan isu tuduhan yang lebih besar dan memudaratkan organisasi itu atau dalam hal kita sebuah negara.

Keyword di dalam arus politik Malaysia ialah:-

  1. Malaysia menghadapi PRU 13 dalam jangka masa terdekat.
  2. BN semakin mendapat sokong rakyat.
  3. Malaysia di serang pengganas sebelum PRU 13, di Sabah.
  4. Sabah adalah penyokong besar UMNO dan BN.
  5. Pakatan menang lima negeri pada PRU 12.
  6. Pakatan mahu ambil alih Putra Jaya.
  7. Gambar Gay sama gay bantai buntut. Ini keyword berbeza dari keyword diatas!!! Cerita basi.
  8. Cerita sensasi baru: saman RM100 juta keatas TV 3, Utusan dan Papa Gomo. Juga keyword berbeza.
  9. Cerita menakutkan: Pakatan terlibat memberi imbuhan USD 2 juta kepada pengganas supaya ceroboh Sabah. Ini yang lebih penting dan sama dengan enam keyword diatas. Nampak kecil dalam amaun nya, tetapi amat memudaratkan negara berbanding dengan saman besar RM100 juta. Sensasi lebih kepada RM100 juta yang tidak ada kaitan keatas kedaulatan negara.

Barisan perkataan di atas adalah keyword arus politik Malaysia. Apa yang terjadi ialah BN terus menerus memperbaiki kedudukan mereka setelah diserang bertubi-tubi oleh Pakatan, yang terdiri dari PKR, DAP dan PAS.

Dan apabila ketua pembangkang, dalam cita-cita merampas Putra Jaya, telah menyanyi lagu “Sabah Nak Hilang”, dan bila Sabah hilang, UMNO melayang, serta BN jadi ketua pembangkang”, maka maksud tersirat dari nyayian itu ialah “ganyang Sabah”. Cara menganyang Sabah ialah dengan membawa masuk penganas Kiram 111. Ada bukti dari berita luar negara mengatakan pembangkang mungkin terbabit di dalam mempengaruhi kemasukan pengganas Kiram 111 dari Sulu.

Di sini, pengaruh BN naik sebanyak 20%, apabila BN sebagai ketua kerajaan melawan para pengganas habis habisan, sehingga banyak pengganas terbunuh, walaupun ramai askar serta anggota keselamatan kita juga turut terbunuh.

Semua rakyat Malaysia menghala bantahan kepada pembangkang. Apa lagi bila ada ketua mereka memperlekehkan anggota keselamatan dengan mengatakan isu pengganas itu adalah wayang UMNO.

Dengan isu ini, pembangkang sedang di “checkmatekan”. Semua jari menunjuk kepada gerak kerja tidak patriotik parti pembangkang, malahan ada yang mengatakan mereka adalah antara “client change” arahan Amerika Syarikat.

Untuk melemaskan tindakan tuduhan tersebut, terkeluar cerita sensasi. Iaitu gambar seorang jantan bersama jantan lain sedang melakukan kerja sex luar tabie. Cerita ini cerita basi. Sudah bertahun tahun  di tayangkan kepada rakyat. Untuk menyedapkan cerita, cerita saman seratus juta pula di sensasikan. Sebenarnya, nilai seratus juta itu tidak ada makna keatas kedaulatan negara yang sedang kita hadapi dari serangan pengganas. Kita tahu pengganas mungkin di beri sumbangan sebanyak USD2 juta sahaja. Jumlah ini lebih besar keatas kemudaratan negara menghadapi cabaran penceroboh pengganas kerana imbuhan itu. Saman seratus juta itu hanya anggan angan sebelum ke mahkamah. Tidak bernilai apa apa keatas kedaulatan negara walaupun berjumlah besar.

Jadi, apa faedah UMNO atau BN memyediakan cerita sensasi seperti ini?. PAS, DAP dan PKR sebagai sebuah pakatan, di katakan menjadi tali barut kepada kedatangan pengganas ke negara ini. Tentu ini lebih memudaratkan mereka, dan sebagai tentangan dan tatapan kepada masyarakat, di ceritakan cerita basi tentang seorang pelaku gay, dimana di dalam mahkamah, orang kena tuduh gay tersebut menang tanpa dipanggil membela diri.

Ini adalah cubaan pakatan untuk mengembalikan perasaan kesian kepada mereka walaupun yang paling mustahak di besarkan ialah bagaimana kah mereka ini boleh terlibat didalam isu memporak perandakan sebuah negara dengan bersekongkol dengan pengganas?.

Kesimpulan nya. Cerita gay tua yang serupa dengan ketua pembangkang kemungkinan besar adalah datang dari pihak strategi marketing pihak pembangkang itu sendiri. Itu sebab Nik Aziz berkata, Annuar tu cerdik, jadi terima lah dia.

Sebenarnya cerdik tidak semesti nya baik. Kita perlu seorang ketua negara bukan sahaja cerdik, tetapi luhur hati dan budi pekerti serta baik di dalam tingkah laku nya serta perbuatan.

The Pirates of Sulu Sea

Bagaimana Sultan Sulu ketinggalan dengan zaman megah mereka dahulu kala, setelah Sultan Brunai pada tahun 1600’s memberi pinjam Sabah untuk di jaga, dan kini tidak terjaga.

Laut Sulu, dan tanah pulau yang dipisah dengan lautan luas, di Selatan Philipina, memerlukan Sultan yang kuat pengaruh dan kuasa.

Malang nya armada laut mereka terdiri dari lanun lanun tua yang merampas anak anak dara dan di rogol. Barang rampasan di kongsi dengan ketua lanun tanpa pengetahuan pihak berkuasa.

Perahu perahu kecil di ketuai oleh beratus ratus ketua lanun bermaharajalela. Islam yang tidak mengenal Allah. Seperti lanun lanun Somalia zaman sekarang.

500 tahun kemudian, lanun yang kuat di antara mereka menyerang Lahad Datu.

Dan mempersoalkan perjanjian West Hindi, dua dua lanun zaman dahulu kala bagi mendapat wang rampasan.

Hanya Sultan Brunai berkuasa menarik balik pinjaman itu keatas lanun Sulu. Menyerang Sabah telah mengabaikan pemberian hidup aman damai asas pemberian pinjaman ke atas penjagaan Sabah. Dengan penarikan itu Sultan Sulu jikalau masih ada, mesti menjadi manusia yang mengenal Allah, bukan bangsa lanun seperti lanun Somalia.

Lanun adalah lanun. Mereka adalah kaum di laknati Allah. Sampai kiamat. Kecuali bertaubat. Dan mereka tidak akan bertaubat.

Mereka telah lama jauh meninggalkan Allah. Seperti kebanyakan pemimpin pemimpin Pas.

PS: Rakyat Kelantan. Jikalau pemimpin jauh dari Allah kerana perbuatan salah laku menjaga hal ehwal penduduk, Kelantan akan menjadi seperti kerajaan Sultan Sulu. Hilang dari dunia dan tidak di iktitaf oleh manusia, malaikat dan seluruh dunia serta alam ghaib. Jadi lah sultan sulu satu pedoman yang mana hanya boleh mengaku diri nya sultan tetapi kuasa yang tiada serta diri nya yang hampir buta dan hati yang di keraskan bagai batu kerana jauh di tinggalkan Allah.

Tukar pemimpin Kelantan segera dari kita rakyat Kelantan menjadi sebagai sebuah contoh sebuah kuasa seperti sultan sulu yang dibawa oleh tok tok guru anda. Menjadi musuh Allah dan lanun Somalia.

Orang Kelantan memang rajin, malang nya pemimpin mereka tahu bercakap sahaja

20130228-002629.jpg

Banjir pun berkerja. Ngajar budak sekolah.

Pemimpin Pas asyik bercakap besar sampai rakyat terima Brim pun di ibaratkan semacam ayam dan lembu.

Bila di harapkan mereka bina pasar raya, sudah menjadi isu pasar raya tidak menjadi seperti pasar raya. Nama sahaja elok, bila hendak masuk seperti dalam penjara. Terlalu sempit. Begitu lah sempit pemikiran mereka yang hanya pandai bermadah dan berkias kiasan.

Kias lah banyak banyak. Akhir nya manusia dan orang ramai akan lihat apa yang anda telah buat dan laksanakan. Tipu sesekali mungkin orang boleh percaya. Tipu 20 tahun, maaf lah ya orang akan lempar awak dalam parit sekali dengan serban awak semua.

Bye bye. Nama mahu letak tok guru. Buat kerja tok garu. Baik tak payah lah. Relak lah bro. Jangan marah. Nanti makin tua.

Siapa hendak labur di Kelantan, lihat infra di dalam negeri BN semua nya untuk keselesaan pelabur dan pekerja.

Nik Aziz boleh cakap bahawa malaikat berada di mana mana di Kelantan.

Di dalam negeri BN pun ramai malaikat.

Apa yang tidak ada di Kelantan ialah pelabur antarabangsa yang memberi kerja kepada umat Islam Melayu. Malaikat pun ramai, pelabur antarabangsa pun ramai. Maka ramai Melayu Islam bersama malaikat berkerja meyahut seruan Allah mencari rezeki untuk keluarga.

Sebab apa mereka pilih negeri di bawah BN?

Sebab kerajaan BN mempunyai perancangan yang lebih konsisten, membina infra structure yang di perlukan oleh para pelabur dan menyahut seruan Illahi supaya memberi peluang rakyat mencari rezeki halal tidak kira kaum, apa tah lagi untuk umat Islam.

Nik Aziz apa telah kamu lakukan kepada negeri Kelantan? Jual negeri kepada Cina? Di mana agama kamu ?

20130204-135236.jpg

Kawasan lapang dan makanan di sediakan

20130204-135246.jpg

Infra untuk ruang pejabat yang ultra modern.

Memerintah negeri dengan air liur, demokrasi jenis baru abad ini.

Demokrasi terpimpin, demokrasi satu parti, demokrasi hanya kepada rakyat autokrasi bagi pemerintah, dan terbaru demokrasi air liur, DerMa. Yaitu satu bentuk demokrasi ayahpin, dan bukan demokrasi terpimpin atau demokrasi satu parti amalan Singapura.

Buddist monks

Mendapat rahmat duniawi dari peminat setia. 

Demokrasi air liur pun demokrasi jugak. Demokrasi “kamu beri aku ambil, aku beri, aku sahaja yang boleh ambil, mu hendak, mu cari sendirilah, demokrasi air liur atau DerMa”.

Tiada sebab rakyat menyaman kerajaan, jikalau tidak kerana janji tidak di tunai. Kerajaan Dap di Selangor di bawah Khalid Ibrahim, setiap hari di saman kerana memperkenalkan sistem demokrasi baru, demokrasi air liur.

buddist

Pergi beli Well fire okay. Dok, diam diam. 

Sebelum menjadi terkenal, demokrasi air liur telah lama di amalkan oleh kerajaan Kelantan. Ianya disambut baik oleh penduduk negeri itu kerana demokrasi air liur atau DerMa, menyumbang kekuatan spiritual individu selepas memberi sumbangan kepada mereka yang menjadi ketua mereka.

Masyarakat Melayu memang terkenal dalam mengunakan ajaran luar, seperti pengaruh agama Hindu dalam kehidupan mereka zaman dulu dulu. Pengaruh cara hidup seorang Sami Buddha yang menerima derma dalam kehidupan mereka menjadi asas penting pentadbiran kerajaan Kelantan bagi mengamal demokrasi air liur, DerMa.

prak21

Tak salah heh, dia sembahyang ingat kan Tokong, kita sembahyang ingatkan Allah. Jadi Tokong dan Allah itu ada persamaan lah?>> Berat, … Jadi Apa pelik dengan permintaan Kristian tentang terjemahan Tuhan. PAS kan “hantu”, perkataan terbalikan “tuhan”.  Dengan UMNO kafir pulak, sebab apa ya? Pengaruh ini lah yang menyebabkan penganut Islam Ayah Pin bersembahyang di Batu Caves. PAS yang mula kan dulu.

Amalan bercakap dan berjanji adalah assimilasi dari DerMa, dan di pakai oleh Kerajaan Selangor, tetapi malang nya, Selangor terletak jauh dari Siam, dan pengaruh Sami Buddha di sini kurang, maka ianya tidak menolong kerajaan itu dari tindakan saman dari penduduk kerana mungkir janji.

Sebaliknya, di Kelantan, segala mungkir janji dan janji palsu tidak mendapat reaksi sama disana, dimana tidak ada pun penduduk negeri itu menyaman kerajaan Kelantan kerana mungkir janji dengan hebahan air liur di merata rata tempat.

Ini adalah kerana penduduk sudah peka dengan proses demokrasi air liur atau DerMa di negeri itu dan begitu kuat nya pengaruh luaran didalam kerajaan Islam di sana terutama keunikan kehidupan Sami Buddha. Itulah mesra nya Islam ulamak Kelantan dengan pengaruh agama lain terutama dari sami Buddha yang ramai di Siam.

Kerajaan yang terpengaruh dengan amalan memberi makan kepada ketua agama di Kelantan, seperti amalan Sami Buddha, masih kekal di negeri itu, manakala proses asimilasi ke Selangor dan lain lain negeri di bawah pakatan masih lagi di peringkat awal.

Kunjungan hurmat Muslidul Pas ke rumah Muslidul Dap di Penang adalah usaha pertama yang diadakan oleh pemerintah demokrasi DerMa, berselindung di sebalik usaha melunak kan keadaan dalam isu perbalahan tentang kalimah Allah.

Usaha Muslidul Pas berjaya. Di lihat beliau di jamu selera oleh Muslidul Dap seperti mana, Sami Buddha, di beri makan oleh penderma mereka di waktu waktu pagi hari. Sesungguhnya usaha melebarkan demokrasi jenis baru itu telah pun berjaya di perkenalkan di Penang.

Tok Cha Style

Cara mendapat makanan itu ada persamaan hanya ianya dilakukan secara moden sikit, tanpa “bowl”.

PS: Mengenal pengamal demokrasi DerMa di Malaysia baca selanjutnya di sini. Agama PAS telah lama terpesung, dan bukan amalan para Nabi dan sahabat kerana Kelantan terpengaruh dengan agama Buddha dalam amalan Islam mereka. Kota Bharu terlalu dekat dengan Bandar Golok.

Selera melampau batas, seperti ingin sex dengan seekor gajah.

Jikalau terlampau excited dan menjadi gila kepada sesuatu perkara, orang tidak waras boleh bertindak melakukan perkara perkara pelik.

Sifat ini ada kepada kedua dua anak beranak ahli politik Malaysia. Sayang sekali, Malaysia ada mempunyai kelahiran orang-orang politik seperti mereka ini.

Bila William mati, kerana misadventure, dimana sebab kematian kanak kanak 6 tahun itu masih menjadi misteri, Lim Kit Siang memperli pemimpin kerajaan dengan menyatakan sebab mereka ini lah keselamatan kanak kanak seperti William menjadi satu isu, dan mencuba menunjukan kelemahan itu keatas pemimpin kerajaan.

Dia cuba kenakan BN.

Sebelum itu, Lim Guan Eng memberi kebenaran meletakan gambar beliau di banner hari keputeraan Nabi Muhamad semasa maulidul rasul peringkat negeri Pulau Pinang.

Lim Guan Eng bukan Islam. Rakyat pun tidak tahu apa agama beliau. Sebelum itu beliau mengesa kerajaan terima terjemahan perkataan tuhan kepada kalimah Allah.

Lihat perbuatan orang excited. Hari Kristmas, jadi Kristian. Hari kebesaran Islam, jadi orang Islam sebagai kalifah. Hari ini menjadi Lord Murugan, dimana gambar beliau lebih besar dari tuhan Hindu.

Sekali Kristian, sekali Islam, sekali Hindu, lain kali jadi Ayah Pin.

“Lebih baik terus cerita bahawa awak tu syaitan bebagai rupa”.

Ini bukan jenis orang terdesak. Ini jenis seorang maniac. Jikalau teringin sex dan tidak puas sex dengan isteri, manusia jenis ini bercita cita untuk mengadakan sex dengan seekor gajah.

Pada fikiran dia, kemaluan dia itu lebih besar dari kemaluan seekor gajah jantan dewasa. Dan setelah di tanya oleh gajah betina yang di “sek kan nya” itu “hey Lim Guan Eng, lu sudah masuk kah”, baru beliau bertanya kepada bapa beliau Lim Kit Siang. “Papa Papa, lu tengok sudah masuk kah, gua tak rasa apa apa lah, father”. “Hey anak ku, lu punya kecik lah, ciput saja, itu rokok Malboro punya saiz; itu gajah punya size, sama besar batang kelapa lah, lu ada angin kah mau bantai itu gajah?”. “Gua pun tarak gila semacam lu lah, wahai anak ku Guan Eng!”.

Begitu lah. Orang gila tidak akan mengaku dia gila. Pergi tanya penghuni rumah orang orang gila di Tanjung Rambutan. Mereka akan berkata “awak semua gila kah mengatakan saya ini seorang gila?”.

Pakatan tidak ubah pendirian tentang guna Allah oleh bukan Islam – Azmin

Pakatan tetap dengan keputusan membenarkan bukan Islam mengunakan Allah.

Keputusan itu tetap diteruskan oleh Pakatan walaupun Majlis Syura Pas telah membuat keputusan bukan Islam tidak boleh mengunakannya.

Timbalan pengerusi Pkr, Azmin Ali berkata perkara ini telah di bincang dan di persetujui oleh Pakatan dan tidak ada perubahan didalam isu ini.

Menurut beliau Haji Hadi, Presiden Pas telah berikrar bahawa Pas akan terus bersama dengan keputusan Pakatan semasa mensyuarat majlis presiden Pakatan pada 8 Januari dan keputusan yang dipersetujui oleh mereka semenjak 2010.

Dengan kenyataan ini bermakna Pakatan tetap akan mengelabui mata rakyat terutama orang Islam yang tidak mahu nama Allah digunakan oleh bukan Islam dan Majlis Syura menetapkan untuk menghalang pengunaan nama itu di dalam terjemahan perkataan tuhan.

Tindakan Azmin dilihat sebagai memberi perlindungan keatas parti Pas dalam Pakatan setelah nadi pengerak parti itu Majlis Syura Pas bertindak membelakangi keputusan mereka bersama sebelum ini. Ia juga di buat diatas keperluan politik gabungan itu dan mereda kemarahan para penyokong dan akar umbi Pas dengan ada keputusan menyebelahi mereka dari Majlis Syura Pas baru baru ini.

NST 18 Januari 2013

Aku tak faham ngapa gang pakatan bolih dengar kata URKO, the apes, datang KL nih!!

malam himpunan rakyat 103

I Malaysia, kata URKO. Wow, tiru Najib ya, tak malu, siang malam bantai Najib dan Rosmah, sekarang pakai lambang 1Malaysia.

Udah, katakan perhimpunan Shamsidar, ngapa tunjuk satu batang jari. URKO, hang sepatutnya tunjuk dua batang jari. Tanda Peace. Tau tak. Ada makna sikit, buat sesuatu benda nih, tunjuk lah dua batang bro, dua batang jari tuh. Baru lah hang beri tanda peace!. Hang suka kan, jenis hippies-hippies dulu. Hang geng lama benda ni kan?.

Lagi pun bermakna beb. “Satu, untuk achmenn, dan satu lagi, untuk achjuar”. Dua batang batang jari beb. Peace tuh. Atau, payah-payah, engkau tambah kesemua lima jari, lagi eluk. Tanda hasrat engkau dengan LGBT. Lagi best tu, Urko weh!!. Nak kena ajar lak hang nih, itu ler, masa sekolah dulu asyik ponteng saja, asyik main di atas jalan raya, huh bila dah tua-tua semacam sekarang nih, sudah tak reti hendak fikir, clear, clear. Itu lah pasal nya. Mabuk, setiap hari. Ha ha ha. Aku rasa hang tak sober-sober dari dulu lagi lah, tengokkan perilaku hang nih.

malam himpunan rakyat 203

URKO tua ni pulak!. Pandai pilih pasangan bro. Cam Shamsidar lak. Patut lah hari ini dinamakan Perhimpunan Shamsidar.

Nyanyi lagu apa bro, lagu-lagu dengdut ke, atau lagu ‘alhamdullah”, there is a way ke. Atau there are two ways?.

Hey bro, mana Pok Nik, kata dia nak nyanyi lagu Datuk M Daud Kilau. “Satu Ringgit, dua ringgit, tiga ringgit, empat ringgit, lima ringgit”. Tak nampak batang hidung nih?. Dia hilang tongkat kah?.

Yang teruk aku, tak pasal jer, urko-urko nih, hari ini ada majlis khawin, dah kena lalu jalan-jalan jam di Kuala Lumpur lak. Hey, buat susah mahkluk manusia tul geng urko nih.

PS: Pok Nik, ambik seni kata ni betul-betul sebelum nyanyi ya.

Sama sama jadi sasau. Hey One Dollar, hey two dollars, three dollars, empat ringgit!!!. Hey, Urko, balik tumpang lori. Dah kalah judi.

Ibu tunggal kena serah DNA undi Pakatan, baru bolih claim wang sagu hati. Macam nikah khawin pulak.

Cortona_Rape_of_the_Sabine_Women_01

Aduh mak, kami semacam dirogol nih – Ibu Tunggal Selangor.

Ibu tunggal yang dijanjikan wang sagu hati RM100 sebulan kena serah surat bukti mengundi Pakatan pada tahun 2008, baru dibenarkan memohon wang sagu hati. Jikalau tidak mereka tidak ada “local standi”. Oh mak oii, pandai nya fuckatan.

“Macam mana hendak serah bukti, benda sudah lama, dan bukti itu adalah kertas sulit, macamana hendak ambil dari SPM?.

“Jikalau kena rogol, kita semua bolih serahkan bukti DNA pembangkang yang merogol kita. Sekarang dia rogol atas angin, susah lah hendak keluarkan air mani pembangkang yang merogol kita semacam itu” kata salah seorang ibu tunggal yang jelek dengan permainan pembangkang menipu mereka di dalam manifesto pilihan raya 2008 dulu yang telah berjanji akan memberi elaun khas kepada ibu tunggal di Selangor.

Dia menasihati para pengundi dalam pilihan raya akan datang supaya berhati-hati dengan segala janji manis dari semua buaya pakatan rakyat, kerana, mereka suka “merogol” dan memberi segala jenis janji manis sebelum mendapat habuan.

“Setelah kita terkangkang dan terkena bujuk rayu mereka, dengan minda dipermainkan mereka, kita akan ditinggalkan terkapai-kapai tanpa belas kasihan. Sekiranya kejadian rogol seperti ini dilakukan secara fisikal, kita sudah lama mengandung anak haram dari buaya pakatan yang tidak mengenang janji manis” katanya lagi.

Kesian. Lain kali, jangan dengar janji manis, kita kena lihat perangai mereka adakah janji selalu ditepati.

rubens-rape

Bab kegemaran rogol nih, hanya terdapat di diri manusia kurang upaya untuk menjadi seorang manusia normal. Itu lah perangai dan budaya kerja kebanyakan ahli politik pakatan.