It’s okay. Jual lah arak, tak per

Apa nak risau. Jual lah arak. Beer ke, wisky ke, todi ker, tak apa.

Kalu boleh, semua kedai boleh jual. Kedai mamak pun boleh. Apa salah nya. Best sikit macam dok London. Semua korner ada pub. Pi lah kalau nak minum kit kit. Tak aper. Ala, draught tu apa lah sangat. Sekali tenggok tak rasa apa apa.

Tak dosa tau tak. Sebab itu kerajaan Selangor tak heran nya. Dari engkau orang hisap rokok batang besi tu lebih baik bantai Heineken. Dari dok hisap air gelegak tok Arab tu baik hang perkena tiga empat botol Anchor Beer. Good for your health. Tau tak.

Apa dosa dosa. Mana ada. Kalu berdosa kerajaan dah tak benar jual. Ini kerajaan tak kisah pun.

Tak kan lah sebab keling mabuk baru nak fikir macam mana nak tutup kedai jual arak. Apa negeri ini negeri keling jer ker?.

Eh tengok orang Islam tak mabuk pun bila bantai Anchor setiap malam. Steady beb!.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s