Aspan Alias hidu bau kentut Lim Kit Siang dan geng!!, sekarang bau busuk!

Aku memang tau Aspan nih.

Dia ni nak cuba nasib untuk menjadi MB, Seremban. Bukan MB Negeri Sembilan, MB untuk Seremban sahaja.

Semasa teringin menjadi calun DAP beliau naik kereta Lim Kit Siang dan the Geng. Lim Kit Siang and the geng kentut setiap masa. Aspan berkata, tidak apa, itu kentut bau busuk pun ada bau wangi.

Sikalang, sudah tidak ada jadi calun, Aspan merenggek, Lim Kit Siang and the geng kentut busuk. Sampai mau muntah. Terlalu busuk. Dia kata, DAP bukan parti multiracial, dulu bukan main bantai BN bermacam macam fitnah busuk. Tidak adil lah, rasuah lah, sikalang, sudah tidak tau mana mau cakap.

Aspan, hang dengar, aku tau DAP itu bukan multiracial sudah bertahun tahun. Engkau baru tau kah. Sikalang, apa engkau hendak buat. Hentam sama DAP semacam Tengku Aziz. Antoni Loke kata, hang tu ahli biasa, tak ada bisa, dan tidak mustahak. Memang pun, hang tidak mustahak. Failed.

Jadi sikalang hang sudah kena cucuk jubor sama DAP. Baru mau sedarkah. Kalau sedar pun, olang tak mau tolong sama lu, sebab lu olang biasa, dan ahli biasa, wang pun tarak, jadi mau beli gigi palsu pun tak mampu. Hang masuk Pekasa, atau join Khairy jadi GRO dia. Itu pun kalau Khairy teringin, macam Lim Kit Siang ingin kan engkau dulu. Boleh jugak beli gigi palsu Pan.

PS| Sikalang mau naik kereta Tengku Razailegh ke?. Kalau dia kentut, lu jangan cakap tarak busuk. Semua kentut busuk. Aspan.

One thought on “Aspan Alias hidu bau kentut Lim Kit Siang dan geng!!, sekarang bau busuk!

  1. Definitely imagine that that you said. Your
    favourite reason seemed to be on the web the simplest factor to bear in
    mind of. I say to you, I certainly get annoyed even as people consider
    issues that they just do not recognize about. You managed to hit the nail upon the top as neatly as outlined out the entire
    thing without having side effect , other people can take a signal.
    Will likely be again to get more. Thank you

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s