Ingat Ajib Ghor, tak usah pakai nama Cina, nanti kena tipu. Pakai nama Najib Razak!!. Kita Melayu.

Hey, aku nak cakap ni. Kita Melayu mesti strong. Jangan kasi muka kepada Cina lagi dan tali barut mereka dalam kerajaan. Faham tak. Jangan tolong mereka lagi. Kita masih strong!!!!.

Perlu di nyatakan dengan serius, Cina tidak suka Melayu perintah.

Daripada beri Melayu perintah negera Melayu ini, baik beri kepada Cina perintah. Supaya agenda Cina terus menjadi fokus.

Ingat juga, jangan dok asyik tolong orang orang yang berkerja dengan kerajaan sahaja, Melayu yang berkerja di luar sana, para professional Melayu, doktor dan lain lain masih lagi tolong UMNO tidak di beri apa apa pertolongan.  Engkau tengok perangai Chor Chee Heung, kita semua professional Melayu minta tolong jangan beri muka kepada Cina yang tidak ada kelayakan jaga kepentingan masyarakat dalam isu perumahan, dia beri kepada Cina yang tidak berkelayakan mengurus. Padan muka sekarang dia kalah.

Jangan lupa Melayu luar bukan kakitangan kerjaan masih suka pangkah BN. Ramai para pekerja kerajaan juga nampak nya pangkah PAS, DAP dan PKR walaupun hang dok beri bermacam macam kemudahan. Lain kali, kami pun tidak akan undi BN jika Cina dan para pekerja kerajaan sahaja di beri muka yang amat terlampau. Kami pun hendak cari makan juga!!!.

Dengar sini, engkau tutup kan semua sekolah Cina supaya kita hasilkan perpaduan dari bawah lagi. Apa benda sekolah Cina dalam negara Malaysia?. TUTUP. Buat dari sekarang dan ingat jangan beri muka kepada Cina lagi. Ingat lah Melayu juga tidak akan undi BN jikalau benda benda itu tidak di beri perhatian.

Jangan beri muka kepada Cina menjadi menteri dan menjadi gunting dalam lipatan.

8 thoughts on “Ingat Ajib Ghor, tak usah pakai nama Cina, nanti kena tipu. Pakai nama Najib Razak!!. Kita Melayu.

  1. Kerajaan kita juga kena pastikan pelancong bangsa cina yg masuk ke malaysia dah kelurka atau ada sindiket yg nembawa org cina yg bertapak di negara kita… Ini kerana ada cina yg tidak boleh bercakap bahasa melayu.

  2. kalah menang ada hikmahnya. walaupun BN kalah dalam banyak tempat, tp masih mampu bentuk kerajaan dengan MAJORITI MUDAH. JALAN MUDAH telah ditunjukkan oleh orang cina agar TIADA CINA dalam kabinet malaysia untuk tempoh 5 tahun mendatang. dalam tempoh 5 tahun inilah sepatutnya kerajaan malaysia “MENDIDIK” cina apa ertinya berterima kasih dengan layanan kerajaan selama ini. kerana keengganan mereka berkongsi kuasa melalui BN, tetapi mereka percaya bahawa dap mampu memenuhi kelangsungan survival politik bangsanya, berilah mereka rehat yang agak panjang supaya kemakmuran negara kita yang selama ini sebahagian besar masuk ke tembolok mereka ditapis seketat-ketatnya. biarlah mereka merasa bahawa berkongsi kuasa dengan melayu itu LEBIH BAIK daripada terlalu tamak dan haloba kepada ekonomi dan kuasa di negara bukan tanah tumpah darah mereka. sekian, untuk najib.

  3. Jgn bagi sebarang jawatan menteri, timbalan menteri atau senator jika mereka tidak menang sebarang kerusi. Tak payah nak terhegeh bagi bantuan kat. SKJC lagi. kukuhkan perpaduan Melayu-Islam, hulurkan perpaduan UMNO-PAS. MB Selangor baru apa cerita….nak bagi pada DAP atau PKR?

    • Jangan nak tunjuk baik lagi, beri muka berlebihan. Jikalau beri juga 5 tahun lagi kita tubuh parti baru dan rejek UMNO dan BN. Kongsi konon, bangsa Cina ada kongsi sama kita kah? Kerja pun kongsi sama Cina. Ingat Ajib Ghor ingat .

  4. Engkau tengok, Ghani Othman Melayu Johor nak rejek dah, kerana dok asyik tolong Cina Johor dan Malaysia. Sekarang engkau tengok, ada Cina balas budi dia?. Padan muka lah.

  5. Hebat sungguh opera yang dimainkan, seolah-olah lagunya senada dengan kita, rupanya rentaknya berlainan disajikan, hanya kerana nak jadi lead vokal dengan penyanyi latar nasyid dan acapella. Kesian aku suara tak laku kat Selangor ni, terlalu banyak lurang dan lubang sesama sendiri, nasib baik di pentas utama nyayiannya masih kedengaran

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s