Mustapha Ali lepas Gomo bini muda tak mandi wajib terus meeting. Islam ajaran sesat.

Sorry lah bro.

You dok ajar kita lepas berjunub, mandi wajib.

Tak kira lah gomo sapa. Bini kah, bini tua kah, bini muda kah, bapok ka, pelacur ka. Yang pasti bini mengerang “ah, ah, ah, oh, hmmm, ahh” tu kira dah masuk dalam. Bukan sipi sipi, bro!.

Semua kerja tu awak cakap dalam bahasa awak, berjunub. Junuban fathahari, he he. Aku reti bab berjunub nih. Tak faham kah, berjubor lah, beristerikarah, bahasa awak. Ha ha ha.

Kena mandi wajib.

Ini pak da pun tak di basuh. Tentu lah mati besuk tidak berbau harum. Tentu bau longkang.

Saya tak cakap. Ana tak cakap brother. Anta cakap dalam ceramah anta.

Terus pergi meeting. Standard orang awak apa kurang nya dengan standard orang orang DAP. Bila meeting, tubuh masih kotor, fikiran kotor, hasil meeting pun kotor.

Rebut kerusi itu, rebut kerusi ini.

Tak payah jadi pemimpin lah bro. Anta pimpin diri anta dulu, cakap pada NIK Aziz, jaga jaga dengan beg air kencing tu, takut pecah.

Senang lah nak kan duit rakyat. Tipu sana tipu sini. Walhal awak sendiri manusia kurang ilmu agama.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s