Lepas tidur bangun, lepas tu menanggis, lepas tu tidur balik, lepas itu nanggis balik, lepas tu menyampung. Aku boleh buat kerja tu.

Lepas menanggis tidur.

20130410-225521.jpg

Lepas tidur pas tu tidur lak.

Lepas bangun dari tidur, buat buat doa sambil teriak, hek hek hek.

20130410-225723.jpg

Lepas berdoa doa sambil teriak terus menyumpah.

20130410-225820.jpg

Lepas tu tidur pulak.

20130410-225857.jpg

Lepas tidur, teriak dan nanggis.

20130410-230045.jpg

Lepas tu menyumpah.

20130410-230122.jpg

Aku boleh buat kerja macam tu, kalu ada kerajaan pilihan rakyat boleh bayar gaji RM 25,000 sebulan tak termasuk elaun dan beri duit sedekah guni guni. Boleh buat kerja mudah semeset lah weh.

20130410-231132.jpg

Senang jah kerja lagu tu. Wak Say station bas boleh buat kerja semacam tu, senang jah walau pun dia tu terkenal kerana otak mereng dan orang ngok!.

Baik undi dan bayar Wak Say, tentu dah dia tak buat gapo gapo selain dari tidur, bangun, teriak dan nanggis. Suruh dia buat buat doa pun dia reti bey. Ba buat mulut beb beb beb beb, dia reti bey. Sekurang kurang nya dia akan bertanya bila berjumpa dengan kita “mu ni orang ke gapo?”.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s