Bro, semua kita pakat buang Nik Aziz, dia kuat nangis. Kita ambik cokelat Karpal Singh bui dia. Dia suka hah

Bro, kita masa kecik kecik kita teriak, nangis. La ni umur kita 20 tahun ke atas kita naik malu nak nangis. Jadi semacam pondan, semacam bapok, pas tu letak gambar seluruh pelusuk gambar dok nangis. Tak kreatif sa habok, dok ket neh!.

Pakat buang lah orang cam ni jadi calun kita. Malu ke Cina, Amerika, Russia, uk dan kepada semua negara dunia lah. Dia orang pun baca blog kita. Tengok tengok gambar Nik Aziz dok teriak tak tentu pasal. Pas tu dok doa, pas tu anak anak muda kita kucar lana tak dok kerja. Doh tu nak buat grano. Jual jubo lah. Doa orang teriak tak iklas tak terima dek tuhan, bey way. Tak iklas bey lagu tu.

Iklas lagu mana. Lepas acu nak tubit air mata, kemeraman kata jap tak tubit penuh lagi tu. Pas tu tunggu sepuluh minit suruh tubit air mata. Lepas tubit ambil gambar, kena cansel pulak. Gambar tangan tak buat semacam dok doa.

Klip ambik gambar pulak. Tak jadi jugak. Dia tertidur, air mata tak tubit tubit, tangan dok garu pala. Tak leh. Gambar tu nak tunjuk orang sedang doa dan tubit air mata dok tengah teriak.

Belawok kohong puak puak ni. Pas tu kita lah susah baso dengan budak budak anak kita nak gi kerja kuala lumpur tak der pitis.

Lepas doa doa pulak, doa lah, pas tu budak budak jual bodi jadi pelacur. Jubo mu, doa lagu tu. Kepala korak mu tunjuk doa sambil nangis tapi negeri susah macam dok dalam negeri Somalia. Ini semua jenis orang atau waris Jamadul Kiram 111. Geng pelawok hapas.

Kepala korak tul demo ni wey. Mampus, mampus lah cepat demo ni dan kita pakat tukar orang semacam nih jadi wakil kita dan kita pakat UNDI BN.

Tak pening pala, bey.

Senggoti heh, ambo kata nih!.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s