Alahai, sumpah laknat Annuar Ibrahim, jumaat nanti. Itu yang Nik Aziz kata dia cerdik?

Ha ha ha ha.

Tengok aku sudah tergelak.

Orang lain buat, dia hendak buat juga. Orang lain dah buat lama, dia baru nak buat. Dekat dekat dengan pilihan raya.

Tuhan tu amat Pengasih. Sumpah ler, tidak apa. Tidak lah Dia beri balasan “on the spot”. Lepas menang pilihan raya, mungkin sebulan dua lepas itu tidak tahu lah pulak. Kan?. Semasa itu, kita yang pilih dia, kerana percaya sumpah laknat beliau, pun kena libas. Mana lah kita tahu.

Aku tak main lah dengan sumpah laknat dekat pilihan raya nih. Mana ianya boleh di percayai. Sumpah semacam ini semacam dengan sumpah atau taubat dengan tuhan semasa matahari sudah naik dari sebelah barat. Sudah hendak kiamat, baru nak taubat dengan sumpah. Mana bolih guna pakai lagi. Tuhan pun tak terima jenis taubat atau sumpah semasa semacam seperti yang hendak di buat.

Macam mana nih?. Sekarang hendak tipu tuhan pulak ker?. Lantak.

Minta minta sumpah laknat dia tu nanti sama dengan sumpah laknat yang telah di buat oleh Bala PI hebat tu. Dua hari lepas sumpah laknat, terus kena, kan baru kita tahu diterima “on the spot atau tak”.

Main ler Annuar, sumpah sumpah nih. Jangan cuba tipu. Dan ikut lah nasihat yang betul. Daim pun kata hang asyik dok dengar advice dari orang salah. Pakai otak sendiri tak boleh, sebab hanya lulus pengajian Melayu. Ikut suka hati lah, ikut lah sapa sapa pun, termasuk Nik Aziz.

Tidak apa. Kita hendak tengok keputusan sumpah tu semacam yang di terima oleh Bala PI tu atau pun tidak. Jikalau ya, aduhai, selamat lah dunia di Malaysia nih. Dah pening dah dengan kerenah pusing pusing nih.

Cepat lah cuba buat dengan segera.Kita menunggu keputusan yang itu satu. He he he.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s