Okay okay, saya angkat seluar dalam merah. Saya telanjang bulat dah ni. Lihat!

Kiram 3 suku: Okay. Saya angkat seluar dalam saya dah. Saya kalah, tak tahu Malaysia kuat dengan angkatan yang di restui Allah. Saya tak tahu Malaysia di pimpin oleh nama nama hebat al RAHMAN.

Kiram LD: itu lah engkau hantar aku ke sini buat apa. Mana ada Bud Jolo di sini. Kerak gunung berapi tidak ada disini. Semangat Suluk di Sabah tidak ganas semacam kita semua. Mereka ada famili dan kerja di Sabah yang memberi kesejahteraan kepada mereka. Mereka boleh mengamal agama Islam yang tidak palsu. Mereka tak pakai sembah jin semacam kita.

Kiram 3 Suku: aku nak duit saja. Sekarang tak dapat apa nak buat.

Kiram LD: engkau bakar duit untuk aku tau. Aku tunggu di sini tau tak.

PS: A blessing in disguise. A time for us to counter attack. That’s normal when we were attacked first.

Leave a Reply

