Tentera Sultan bacul, angkat bendera putih kemudian tembak pegawai komando

Taktik Abu Sayaf.

Rupa bacul bukan berani dan bangsa penipu dan ini bukan Islam.

Angkat bendera putih dan bila pegawai komando VAT 69 datang kepada kumpulan mereka dengan jarak dekat, tembak pegawai dahulu, biar kumpulan hilang kawalan dan bunuh semua laskar pangkat rendah.

Pandai.

Sekali ini engkau angkat apa bendera pun aku tembak dahi engkau sampai pecah. Baru aku tengok bendera putih.

Okay. Kalau engkau hendak hidup engkau buka seluar dalam dan telanjang bulat angkat spender itu sebagai bendera. Kalau tidak aku bom dan sniper engkau tidak kira di mana.

Aku nasihat engkau orang pakai seluar dalam merah.

Ingat aku benci kamu semua dan suruh semua Melayu tembak kamu sampai hancur lebur.

Babi engkau bunuh pegawai kami. Engkau ingat ini negeri mak bapak engkau. Kepala butoh sultan sulu.

This entry was posted in Uncategorized and tagged by Admin. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

