Melayu bekerja di bawah kerajaan Penang, ini masa nya buat duit. Cabut bendera BN minta Dap Rm500 satu. Sabor brother, dia Cina apa takut.

Bila nak buat duit bro.

Ini masa nya. Dap dapat duit lendir rakyat. Jual tanah rakyat. Buat rumah mahal rakyat.

Sekarang mereka terdesak. Sampaikan bendera BN suruh buang. Hey, bro, hang kerja dengan MPPP ke? Kalau hang Melayu pandai pandai lah buat kerja. Buat apa tolong Cina, tolong boleh, bantai dulu sampai terjelir lidah tak boleh bayar. Macam itu mereka sabor kita di mana mana pun di Malaysia ni. Sekarang peluang kita pula bro.

Orang sudah terdesak. Semua boleh bro. Aku tak reti ajar macam mana nak buat lah bro. Engkau faham faham macam mana nak buat.

Jangan sampai jadi seperti orang Melayu Siam bawa senjata lawan Siam, dan mampus kena tembak askar Thai semalam. Masa tu tak payah cerita lah kena seksa oleh pemerintah kafir.

Engkau ingat Dap itu Islam ke? Dap itu bukan saja kafir tetapi kuku besi sampai konek kamu pun dia ikat. Macammana nak main kalau konek kena ikat semacam Haji Hadi, Nik Aziz dan Nizar lambai tuh?

Tak pasal bila nak masuk lubang, dia tarik kuat kuat. Menjerit lah engkau masa tu. Bukan kerana best, tapi kerana sakit kena tarik. Ha ha ha.

Sabor semua Cina Dap Penang ni bro, apa aku kisah. India pun nak bantai dia orang. Kita Melayu lah bro, apa takut.

Muah muah muah. Emmm. Sekarang barang baik punya. Bantai bro, bantai.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s