Huh ambik engkau, haram undi PAS. Tu dia, Allah punya kuasa, sekejap jer jatuh. Sembahyang lah bawah pokok dekat busut. Sembah tuhan ke hantu?

Haram undi Pas.

Semua ulama terkenal berpendapat semacam itu. Aku pun sama memberi pendapat aku. Haram tetap haram. Tau tak.

Ada kah patut ikut kafir serah nama Allah kepada Kristian jadi nama tuhan. Ikut MIC dan MCA pun tidak di suruh tukar nama tuhan kepada Allah.

Itu Pas cakap mereka kafir tu, dan kerana berkawan dengan MIC dan MCA UMNO pun di kata kafir. Bila masa MCA dan MIC suruh tukar nama tuhan kepada Allah? Tak der pun.

Ini pandai pandai Lim Guang Eng suruh tukar. Dan Pas sudi terima. Kepala hotak lah PAS. Memang kafir lah lu semua.

Haram undi Pas. Memang patut pun adik kakak semua. Buang mereka ke dalam sungai Kelantan bersama kopiah dan jubah mereka.

3 thoughts on “Huh ambik engkau, haram undi PAS. Tu dia, Allah punya kuasa, sekejap jer jatuh. Sembahyang lah bawah pokok dekat busut. Sembah tuhan ke hantu?

  1. Kerana mulut Parti Binasa
    Kerana kuasa kesemuanya akan terpalit dosa dan kehinaan disisi Allah SWT
    Ini bala yang akan menimpa pada mereka yang menjaja kalimah ALLAH
    Nantikan cash daripada ALLAH yang maha ESA.
    Sediakan NERAKA yang akhir untuk juak-juak ini kerana mereka mengunakan ISLAM untuk berada tahap yang tertinggi dan mempunyai kekuatan untuk mengKAFIRkan sesama ISLAM yang lain. AMIN…….

  2. Cakap la menggunakan ilmu .. Hancurlah BE END tuk selama2 nya .. Org2 kafir tu tak pernah menghina Allah malah diorang x guna pun .. Bru cadang .. Tp BE END dah pun hina Islam dengAN mempersendakan hukum Allah,membunuh sesama muslimin,menggalakkan perjudian dan sebagainya .. huh,sedar la diri sikit ..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s