Kong He f@@@ Choi Liziz, Nga and Ngeh

Allah, raya Cina hari ni weh.

Aku rakyat Kelantan nak ucap beraya Cina Liziz, Nga dan Ngeh. Aduh, mu gi mano raya ni. Mu beli kasut, baju dan seluar di Hong Kong ke? Berapa ekor babi mu sembelih raya nih heh?.

Kita tak apa lah. Raya tak raya, kita serupa jah. Makan hok mana ada.

Mu hadiah gapo ke boss weh?. Jangan hantar daging babi, dia tak makan. Ho mu tahu, berapa banyak sampul mu bui?. Benda dalam sampul merah gitu dia makan lah.

Pas tu mu buat gapo lagi?.

Ni aku nak beroyat ke mu nih. Orang niaga di kedai kawasan mu jual tu dih, nak naik bangkrap dah. Niaga tapi tidak ada orang gi beli. Mu kena bui ampow lah jugak. Bakpa lah mu ni tipu. Kata ramai orang gi situ. Masjid mu nak buat tu bila siap? Jambatan, jambatan? Stadium tak payah buat lah, UMNO akan bina. Mu nawak jah. Basa beruk mu nih.

Tapi tak apa lah. Mu gi raya lah. MAKAN BESAR. Tak apa.

Mu tunggu neh. Raya tahun depan kita bagi condominum dengan sekurity ketat pada mu. Tak apa mu boleh main internet dalam condo tu, kita tak kisah. Buah limau dan nasi pun kita bui. Okay neh, hak lain tu NP.

PS: This action arises from political propaganda that smears hatred in DAP Ubah. The Malays are now “berubah” They hate Chinese DAP.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s