Tutup aurat atau tutup urat?

poknok

Ramai nya malaikat, dok sekeliling tempat.

Dia nih, dok seorang diri. Orang takut hendak duduk dekat dia. Nanti tidak pasal kena hantar ke neraka. Lagi pun orang sudah naik benci tengok muka dia.

Itu, benci kepada muka dia tu kerja atau projek Allah. Mana ada projek tuhan bab benci membenci nih. Projek Allah. Tidak ada siapa boleh buat projek tengok muka naik benci.

Projek Allah kata, jikalau muka orang benci maka kawan baik mereka ini juga muka jenis orang ramai benci. Projek Allah kata, muka orang di benci akan di hantar bersama dengan muka orang benci jugak. Karpal Singh sangat baik dengan dia. Baru baru ini Karpal Singah beri kek kepada dia. Orang lain tidak beri. Karpal Singh beri. Karpal Singh, dalam projek Allah suruh lihat muka orang benci berkawan dengan orang sama di benci orang lain. Projek Allah kata Karpal Singh masuk neraka. Jikalau Karpal Singh masuk neraka, kawan kawan baik dia pun akan masuk neraka.

Itu projek Allah. Pas tidak tahu projek Allah. Bukan tahu syurga dan neraka. Itu benda ada. Yang ada dengan nyata. Pas reti gapo.

Projek Allah kata, Pas mampus keras sekali ini. Mereka kata tutup aurat tuh, sebenarnya mereka tutup urat. Urat urat bawah dia. Bukan main banyak beranak pinak jenis makan daging dan darah rakyat di Kelantan semenjak dua puluh tahun nih.

Tutup aurat. Kepala hotak mu.

Mu dok tutup urat mu.

PS; Beri emas, nak minyak, beri minyak, hendak apa lagi. Cakap suka akhirat. Minyak tu akhirat lah. Kalau minyak tak berharga, hendak kah. Mari sini aku suap minyak dalam mulut mu. Basa hidup untuk dunia. Cakap tak ingat neraka dan dosa.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s