Tak steam tengok Shamsidar Demostrasi boh, ngape ye? Dah tua mu Annuar. Mana leh steam-steam lagi!

Cakap keras macam Negro. Annuar, Mat Sabu dan Urko Rais. Rupanya, mereka terperleot. Jelir lidah, keletihan. Nasib tak makan viagra, kalau sudah kena heart attack ler, komer semua, nak menghenjut sampai petang.

Kedatangan peserta Shamsidar Demostrasi berjumlah tolak 985,000 (-985,000), yaitu dekat sikit sahaja hendak sampai tolak sejuta umah penyokong tegar PKR, PAS dan DickPIG, seperti mana jangkaan Mr. Urko Rais.

Annuar sudah tidak steam tengok Shamsidar Demostrasi. Ya lah dah tua. Sapa teringin hendak tengok lagi. Semua kedut.

Yang malang nya, orang tua bawah ni. Dah lah parti dia tidak reti kira undi, dia sendiri pun kalau letak disini lama-lama jadi bahan gelak sampai perut terpeot beb. Caya lah ketua kaum Wanita parti minta nama Yehus jadi alah, nih.

dapkl112

Aku ingatkan selamat kan sultan. Rupanya selamatkan Jalan Sultan. Per kah hal nya? Karpal kan tak suka ngan sultan-sultan nih. Cari pasal karang kena TKO nanti moi. Pergi pasar lah moi.

kl121

Engkau orang hendak harapkan PAS. Mampus ler. Melalak dalam mimpi di masjid mereka tuh. Tau tak. Jangan di percaya orang PAS ini, beri duit ambil. Bila dapat duit tidur. Tak percaya beri ler kepada mereka.

najib d semenyih

Kejadian hari sama di Semenyih buat Annuar naik steam. Tau tak. Tak ramai semacam deme nih, berjuta. Sini adalah lebih kurang 40 ke 50 ribu datang. Bukan apa, mereka nih hendak ucapkan selamat tahun baru saja. Bukan demo. Demo demo tak main beb.

Cian Urko Rais. Kena korek hidung keluarkan asin untuk di jilat, hilangkan kering anak tengkok. Huh, jilat engkauo…… HA HA HA HA. WOIT.