Femen – wanita dan puteri PAS bila lagi, cuba buat macam mereka tentu ramai pengikut, he he he.

penis, femen

Orang Arab buka baju dan seluar dalam memprotes supaya wanita disanjung dan bukan menjadi alat untuk digodam oleh para lelaki.

Facebook mereka menjadi top page.

pas ke

Berjanggut dan berturban bukan bererti elok, Ismile lah jadinya. Ha ha ha. Itu rupanya wanita Arab melihat orang berjanggut di Malaysia.

Bukan kerana kuat, tetapi kerana ramai wanita suka buka baju dan seluar dalam dalam usaha memprotes. Aku ingat hari sabtu nanti, ramai ahli wanita DAP, PKR dan PAS akan buka baju semacam mereka ini, supaya mendapat rating yang baik dari kalangan pembaca. Aku rasa aku lah yang akan menjadi peminat nombor satu melihat wanita PAS bertelanjang bulat semacam mereka ini. Bukan apa, takut-takut mereka ini mempunyai lubang yang berbeza sikit dari lubang-lubang kebanyakan wanita yang lain. Mana lah tahu, ya tak. Bukan kah mereka itu reda menjadi isteri kedua, ketiga dan keempat tanpa halangan, dan bolih diceraikan pada bila bila masa sahaja. Dan gerenti bolih tukar suami bila bila masa saja. Tentu best nya. Penuh daging untuk mengemut. He he he.

Kesian.

femen mesir

PS: Harap semua mereka yang akan pergi demostrasi nanti, pakai seluar dalam doktor bersalin, takut takut bingkas bangun chacang benda tu melihat puteri dan wanita PAS buka seluar dalam mereka dalam protes 12 Januari nanti. He he he, akulah yang akan ke depan sekali, hendak ambil gambar Mak Lampir. Ha ha ha ha. Cam mana huh, Mak Lampir nya?. Berserabut kah?.

Leave a comment