Oh Nizar, hang buat aku sewel lah, buat aku lupa, atas perahu aku tak pakai lifejacket, dalam air 6 inci aku pakai lak. Betul lah engkau Nizar. Bikin trouble lak. Habis tenggelam aku nih.

May 19 - Nizar and Nik Aziz

“Tuan Guru, hope you tengok ya, permintaan DAP tuh, nanti amboi bolih jadi MB, okay Ji”. “Wookay, NP, small matter bro!!” (2008)

nikaziz2

“Waduh, apa ler pulak. Cak chi boo punya Nizar, habis dunia dah tahu lak. Tengok aku lupa pakai lifejacket atas perahu nih. Tenggelam Kelantan sekali dengan aku ler kali nih.” (Desimber 2012)

nik aziz

“Dalam mana air nih, nanti tenggelam lak ambo nih. Hey, berapa inci? Ini semua pasal Nizar nih, kalau tidak aku pakai life jacket atas perahu bukan disini. Celako tul.” (Disember 2012).

One thought on “Oh Nizar, hang buat aku sewel lah, buat aku lupa, atas perahu aku tak pakai lifejacket, dalam air 6 inci aku pakai lak. Betul lah engkau Nizar. Bikin trouble lak. Habis tenggelam aku nih.

  1. Kah kah kah kah.,.. nak redah air guna tongkat ke? Ingatkan lepas tongkat dilelong terus boleh jalan macam orang muda… rupe-rupenya dah tua gayut eh??? Xpe la, .. bawak la kerusi MB tu sampai ke lubang kubor…

Leave a Reply

