Kita kena berdiam diri bila adik Nik Aziz kena tulah doa dia sendiri

Ramai member di cyberspace cuba mempersendakan tulah yang menyerang pendoa BN KO, dengan berkata supaya dibaca Yasin, agar dia diselamatkan dari derita. Alas, biasa lah tu. Politik, kena hipokrate sikit. Bagi aku, ngape nak hipokrate.

Sebenarnya mereka ini hippocrate jer.

Bagi aku kita tidak payah buat apa-apa, biar lah dia itu merasa balasan tuhan, dan kita tidak berhak menyekat tuhan dari menjalankan kerja Dia.  Kita harus berdiam diri, dan tidak berkata apa-apa seperti menyuruh orang buat sesuatu. Ya, betul, nak tunjuk baik.

Tengok Salehuddin, di sembelihnya panglima Kristian bila dia ambil cawan yang berisi air dari Raja Juruselam semasa dia kena tangkap kerana buat jahat kepada askar Muslim.

Lihat dan berlajarlah dari apa yang tuhan ingin nyatakan kepada kita.

Yaitu, baik lah diam.

Biarkan. Biarkan. Biarkan.

PS: Lain kali jangan dok doa bukan-bukan. Buat dan edar serta beri vedio doa itu keseluruh negara walaupun kami bukan ahli parti. Itu salah, kami tak suka pun PAS. Sikit pun tak suka. Apa nak tunjuk kuasa orang yang ramai ikut ke? Tak payah, go to hell lah. Ingat sikit, wali Allah banyak di Malaysia, jangan fikir berserban tu sudah jadi wali Allah. Jangan silap.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s