Bila janda masuk PAS, meroyan ler – Mana boleh marah-marah beb!!

Orang perempuan jikalau sudah khawin dan lepas bercerai, selalunya mengiyam dan meroyan rimas seluruh tubuh badan tidak dapat rasa sayur pokok paku pakis.

Hendak-hendak nya mengidam sayur pokok paku lah, pakis tu hanya dibuat ulam-ulam saja.

Aku tengok semacam kesian pulak kepada Abby PAS hudud tuh. Bukan sebab dia tu okay lah tubuh badan nya, tapi pompuan kan, kesian dok jadi tukang karut dikir barat Pas hudud, kesana kesini. Buat apa sia-sia kan masa untuk benda tu dari berhenti kerja terus. Kan benda tu kena buat kerja, baru lah normal hidup, bro. Tak dikerjakan, tentulah menjadi panas badan. Merapu, kesana kesini.

Asyik meroyan lah dia. Mengidam. Hey, tak der paku tu, pakis nya dah selalu di makan kut.

Aku terjumpa lah member ni, katanya kepada aku, engkau cakap lah pada Abby supaya terima lah saja lamaran dia. Dia pun sama semacam dengan Abby, dah berbulan puasa dari makan pau  merah, tak der bini. Jikalau begitu, kedua mereka ini sama-sama tidak dapat rasa nikmat kebiasan makanan dari pokok paku pakis dan seorang lagi makan pau merah. Jikalau dijumpakan diorang berdua ini tentu kedua-dua nya boleh rasa pokok paku pakis dan kuih pau merah. Baru syiok, tidak meroyan dan mengidam sesuatu yang menyebabkan otak tidak stabil. You know.

Aku rasa lah, selepas itu baru hang tengok tak banyak tweeter dia dalam laman web bercakap meroyan-royan lagi.

Bila otak tak stabil, kerana penuh air dikepala katakan, macam-macam dikatanya, UMNO bersidang dalam persidangan syaitan lah. Ya Rabbi, UMNO bersidang dengan setan, mak oii, banyak betul air yang terlebih keluar tu!!.

Kalau hendak pasti hang tengok macamana mereka yang terlebih air ini duduk. Mula-mula dipalangnya kaki, dan digoyangkan kaki atas sikit-sikit. Kemudian, pusing kaki kanan kebawah. Di goyang kaki kiri pula. Kalau orang tak ada, digaru-garunya perut, dan perlahan-lahan jejari hala kebawah. Dan apabila kaki dia naik keatas, hang kena berjaga-sikit sikit, hendak-hendak ketika jejari kaki dia melentik semacam jari-jari penari Mak Yong. Itu pun jikalau orang tiada disitu. Kalau ada dia akan tanya, kenapa hari ini panas ya?. Pada masa itu hang kena jawab dengan sebaik perkataan. Hang tau bilik ada aircond tak kan bilik rasa panas beb, tentu lah benda lain yang panas.

Pada masa itu hang cakap kepada dia. Jom khawin di Golok. Janda, apa kisah di Golok pun sah nikah beb. Itu pun hang baik, tetapi janda meroyan senang cakap, tak payah ajak khawin, hang cakap lah hang pun asyik panas juga. He he he, cara ini harus semacam menjadi calun pilihan untuk di rejam sampai mampus. La baik bawa bersabar-lah.

Habis apa nak di buat, nanti tetiba masuk tweeter cakap benda karut-marut. Semacam saja, PAU 2012 adalah jemputan maksiat lah, entah apa-apa. Bila cakap semacam itu, itu masa jejari kaki dia melentik lah tu. Hang jangan tak tahu, dah. Itu sebabnya jangan dok ikut PAS, jadi ustazah dan terus menjadi terlalu gatal, jadi miang meroyan tak tentu arah. Dia tak tahu tu, Taliban kambus perempuan gatal separuh tubuh dan direjam sampai mati. Kalau tahu mahu dia ikut?

Kesian. Itu lah tak boleh marah-marah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s