Nurul kata undang-undang kebebasan agama sama rata, kalau gitu Cina pun patut kena hukum Islam di kelantan. Apa pulak Hadi nak tarik balik?

Hey nyonya Cina gunting rambut, nasib baik saman potong rambut, kalau potong kepala ker, atau potong tangan, macam mana? Mana lu mau komplain? Kepala sudah masuk dalam lubang tanah ma. MCA pun tarak bolih tolong ma. Itu hantu Pak Kiong bolih, lu angkat phone sama itu hantu cekik itu olang kasi potong lu, ok?.

Apa benda nih?.

Sekali kena saman, kemudian tidak kena saman dan sekali hendak tarik saman. Adil lah sikit PAS!!

Nasib baik tentang potong rambut, jikalau kena potong kepala atau potong tangan, macam mana?. Tidak nyanya nyonya potong rambut kena potong tangan atau potong kepala, dan baru Hadi kata, kita tengok lah dulu macamana hendak selesaikan isu hukum Islam keatas bukan Islam. Hey, nyanya nyonya tu ke hulu ke hilir dengan tapak tangan telah kudung sebelah hendak buat komplain!. Kalau kena potong kepala, macamana?,  susah orang sekeliling melihat manusia tidak berkepala ke hulu hilir hendak buat komplain, nanti orang kata pontianak pulak!!.

Biar betul lah PAS, sekali berkeras, dan sekali lembik macam pisang masak berbulan.

Apa engkauorang takut, sudah menjalankan kuasa undang-undang itu dari 1991. Apa jadi orang-orang lain yang sudah kena saman? Bolih refund kah? Takiyuddin sudah kata dia tidak akan berganjak. Tetiba hendak berganjak, apa kena bro?. Duit refund hendak minta derma pulak ker?, aduh dah dekat pilihanraya nih, takkan hendak bawa balang minta derma bayar balik saman dahulu kala. Mampus PAS!!.

Kan Nurul sudah kata, ianya kena pakai sama rata, Melayu ke, Cina ke, sama rata kena buat. Tak kira bangsa dan agama bro!!!

Mana bolih tidak ikut ikut kata dari Nurul dan Takiyuddin, nanti orang kata PAS parti carca marba, parti pinggan mangkuk. Malu beb.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s