Duh, oh Duh, Duh oii, hang pi recommend pada bapa hang lah, jangan biar kan Annuar tu jadi PM. Cakap Hadi layak!!

“Duh, ooi Duh, hang pi cakap pada bapa hang tu lah. Hang cakap, Karpal pun suruh Annuar bertaubat. Apa pulak Lim Guang Eng kata Annuar layak jadi PM. Hang pi cakap dan recommend Haji Hadi lah. Cepat lah sikit Duh, Mahathir dah suruh Karpal jadi PM dah. Hang lewat habis lah Duh, Haji Hadi kena jadi nelayan balik. Cian dia, Duh. Hang masukkan surat proposal tu malam ni jugak. Hang pi letak atas bantal dia tuh. Boleh lah tu. Aku geng Haydi, hang jangan tak tau lak.”

“Oh Duh, hang pi mana, kawasan mana?. Bapa hang tak bagi chance ke? Satu lagi lah, aku ada kereta secondhand nak jual. Number Duh, hang mesti gila nya. Hendak tak?.”

“Hang hendak hello, hello lah ya.”.

“Duh, number start dari P dah habis Duh, start ngan PAS pun dah habis, dah terjual habis, pukul lima lepas muktamar tu dan terjual habis, kalau hendak jugak, hey, mahal lah sikit. Kena service banyak orang Duh. Hang kena beri aku lebih sikit boleh lah kut. Aku nak bayar under counter, bukan apa, duit minyak aku, aku tak kisah nya. Nanti lain kali, hang bagi aku satu lot kedai di Lembah Sireh, free ya?. Yang atas tu adalah, ok la tu, engkau bolih tukar terbalikkan number tu VBD, okay lah. Bukan keter atas, itu gambar sample jer. Nanti aku sms gambau kat engkau ya.

Start dengan VCD pun boleh, VCD 181, cantteeeeeek. Number cantik tu Duh. Hang endak, hang calling-caling arr.”

Leave a Reply

