Tak tau lah dia nih!!!!

 

Padan muka kena rogol

“Jadi mereka tidak layak memimpin negara.

Negara barat marah kepada Islam, Umno pun begitu juga. Jadi apa beza Umno dengan pandangan barat,” ujarnya lagi.

“Apabila Umno tolak Islam, takkan pula MCA nak bantu Islam. Dengan automatik parti itu akan buat perkara-perkara yang melemahkan Islam.

Yang layak memerintah ialah PAS dibantu oleh DAP dan PKR.

Sebab apa: sebab negara barat marah Islam, seperti UMNO. Jadi apa beza Umno dengan pandangan barat?

Aku dengan Nik Aziz ni, berpeluh-peluh dibuatnya. Auta. Dia kata, negara barat marah Islam, seperti UMNO. Bila pula UMNO marah Islam?.

Pandangan barat tu apa dia? Pandangan Barat tentang Islam?. Ok. Jikalau gitu apa dia?. Yang orang tahu, barat benci keganasan yang dibawa oleh para jihadis Islam. Tidak tentu pasal duduk bunuh orang lain. Jihadis yang tidak berotak, yang mengunakan pembunuhan untuk memberi pendapat.

Barat benci Islam kah?. Tidak pernah benci. Berapa banyak masjid di Amerika dan UK?, setahu saya ianya lebih banyak dari apa yang dibina oleh PAS di negara ini, Malaysia. Jadi, bila pula negara barat marah Islam?.

Ulama Islam lebih berpendidikan dinegara barat, jadi bila pula negara barat marahkan Islam?

Nik Aziz. Dengar ni. Tidak payah lah hendak sebut tentang pandangan barat. Lihat sendiri pada diri kita nih. Apa benda umat Islam telah bina atau buat?. 

Telefon bimbit tu, siapa buat. Biji tasbih tu siapa yang buat?. Mercedes Nik Aziz tu siapa yang buat?, selipar Jepun tu siapa yang buat?. Seluar dalam pok Nik tu siapa yang buat?. Cuba check dulu. Jikalau 90% benda dan alat alat kemudahan manusia zaman ini dibuat dan reka oleh kafir laknat seperti yang digesa oleh Pok Nik supaya jangan dengar pandangan barat, baik Pok Nik buangkan semua tu.

Pertama buang lah Mercedes tu. Kedua, buang seluar dalam tu. Made in Germany dan Italy benda benda tu boss. 

Apa benda pandangan barat yang dimaksudkan oleh pok Nik?. Cara hidup ke?, memang kita tidak pernah ikut cara hidup dia orang. Kita tidak ber-orgy pun, dan tidak pernah main buttock atau bottom.

Yang main semacam tu, itu PKR. 

Jadi kenapa hendak bantai UMNO?

Malas hendak cerita tentang DAP pulak, dah boring dan muak. Semacam baik sangat dia tu, tuduh MCA kacau Islam. DAP menegakkan SIAR ISLAM DI MALAYSIA WEH……….,

“Apabila PAS terima Islam, takkan pula DAP  nak tolak Islam. Dengan automatik parti itu akan buat perkara-perkara yang membantu maruah Islam.!!!

Sedangkan tiap hari DAP tolak negara Islam PAS.

“La, mental nya!!!”

Apa yang Pok Nik cakap tu semua nya auta belaka, pandai guna bahasa didalam percakapan. Seperti rujukan “padan muka kena rogol”. TAK PERIHATIN LANGSUNG KEPADA MANGSA ROGOL.

Nah ambik gambar nih, sedapkan Rogol!!! R, R, R lagiii, you. Aowww. Orang Islam di Myanmar, pun suka rogol orang. Islam apa benda tu?  Sama ke Islam komer semua ni?

Mat Ell. 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s