Hujan tak ribut tak, tak pasal AES tersungkur

Susah lah aku sekarang ni.

RBF kata dia hendak share gambar jer. House PK of Perak Today pun gitu, sambil ngejek RBF.

Bukan apa, aku hendak tergelak semacam dia orang. Tapi takut engkau orang kata aku tak sporting dengan BN. Ha ha ha ha ha. Dah tergelak juga.

Apa hendak buat.

Ini mesti ada orang sakit jiwa nih, tak makan ubat pagi kut. Ha ha ha ha ha. La, aku tergelak lagi.

He he he he. Juta juta ringgit tu tersungkur ke tanah. La, kaya nya.  Dah, tak leh gelak dah.

Petanda tak baik ni, kalau tersungkur. Batang dan lubang koncrete pun belum betul keras!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s