Menjak dua tiga hari ni, aku sukar tidur, fikirkan siapa yang culas bantai Melayu, MCA ke DAP, atau kedua dua nya?

Kekadang, kawan rapat pun bantai hang. Depan cakap baik, belakang cucuk lubang.

Masuk ke kawasan Cina dimana mana di Selangor ni, semua sudah eksi semacam Jackie Chan.

Aku tengok UMNO sudah berkawan dengan Cina menjak dulu dan banyak benda yang menyusahkan sekarang ini datang dari feail  buruk Cina. Sikap tamak dalam semua benda, dalam usaha meniaga sehingga lah soal perlajaran.

Bila kau baca blog Helen Ang, MCA duduk diam diri bila Star duduk support DAP.

Entah entah MCA ini sebenarnya DAP kut.

Apa cerita jikalau kawan sebenarnya yang buat onar.

Bermacam macam benda yang dipohon MCA, kerajaan berikan.

Maknanya tak payah DAP minta, suruh saja Soi Lek minta. Sekarang MOT yang dikuasai oleh MCA, bukan main lagi buat hal buat orang ramai naik angin sedangkan mereka tahu hal ini sebelum mereka buat kerja dengan JPJ, apa cerita hendak lingkupkan BN ker? JPJ tukang angkat tangan menunjukkan “dua minit hang kena saman” tu Melayu yang kena nasi kangkang MCA ke?

Sekarang mana pergi tok bomoh UMNO?

Kalau macam tu, apa cerita.

Boleh tidur kah kita ni?

Mala petaka sudah ada diatas kepala anda.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s