Kalau sudah cinta kentut pun bau wangi dan menyedapkan?

Aku benci engkau, engkau tak sporting, berambus lah dari sini!!

Aku faham betul. Manusia sememang tidak boleh lupa bini dia, walaupun bini dia sudah cerai dia talak tiga dan dia akan masih berkata “saya masih bersama dia, dan tidak akan khawin lain”.

Sebab itu orang panggil jenis orang semacam ini seorang manusia “gila talak”. Walaupun kena kerjakan “Cina Buta”, ya, maaf, bukan kena “Cina Doll”, ya, kena “Cina Buta”. Yaitu menerima lah keadaan bini dia itu berkhawin dengan orang lain dan tunggu diceraikan oleh laki baru dan cukup edah baru boleh kahwin balik dengan bekas isteri dia. Itu dia. Cina Buta.

Hassan Ali sedang menunggu masa untuk bercina buta supaya boleh kembali kepangkuan parti kecintaan dia. Dan dia meratap merindu kepangkuan cinta dia itu di seluruh negara, menceritakan dan membualkan kisah kisah dia dengan bekas isteri agar isteri tersayang dia itu insaf dan balik kepangkuan dia dan ikut cara hidup yang dia fikir betul.

Tidak tahu lah aku macam mana cantik nya PAS. Budi pekerti dia tu baik ke, atau apa benda yang menarik minat sesaorang. Kebanyakan orang yang ingin bercina buta adalah kerana bini dia tu cun melecun. Cantik, sedap golek. Atau pandai masak dan tidak cerewet. Tetapi entah bagaimana termakan benda halus hingga lupakan laki dia, jadi dicerainya. Bagi Hassan Ali pula dia kena cerai. Bukan dia cerai, bini dia cerai dia.

Alamak sayang, I still love you lah, np yang, you “bernegrobuta” pun tak per, I khawin you ok?

Tidak tau lah aku, mungkin cinta yang mendalam membuat dia terpesona dengan cahaya yang sudah malap.

Bagi aku jikalau bini aku serupa semacam diatas, dan dia cerai kan aku dengan talak tiga sekali pun, aku akan masih sayang dan cinta pada dia, dan sememangnya sanggup bercina buta, malahan “bernegro buta” sekali pun, tidak apa, asalkan aku boleh khawin balik dengan dia.

Tetapi setakat muka yang diatas sekali tu, hey, sepuluh kali minta untuk kembali kepangkuan bekas bini aku itu, soory lah bro, aku tak terhinggin nya.

Apa kata anda?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s