Kita lembik atau keras. atau keras lembik?

Jikalau gambar ketua Taliban di buat semacam di atas, nyanya.

Tidak pasal esuk hari kepala semua mat yeh di atas terputus dua di pedang.

Jikalau gambar Obama dibuat semacam itu, nampus.

Semua mat yeh di atas di bawa ke kem tahanan bawah tanah, di hilangkan dari pandangan umum bertahun tahun dan di sondol dengan “big cock’ ketua ketua CIA dan FBI.

Jikalau gambar ketua Arab Saudi di buat semacam itu, nampus.

Hari Jumaat di depan masjid di Jedah kepala putus dua kerana menghina raja Arab al Saud.

Ini kerana kita adalah keras lembik. Nak menusuk pun sangat susah. Bila keras tetapi jadi lembik.

Jenis yang kuat pejam mata semasa bermesyuarat.

Tidur.

Hey.

Osama Laden Cum Pok Dogol  Malaysia.

Napa lah RAHMAN itu harus di jadi kan pedoman untuk nama perdana menteri.

Tak payah bubuh A itu, tengok sekarang orang naik kepala.

Sebab kepala lembik hendak tunjuk keras.

Siapa yang susah sekarang.

Jikalau Mahathir masih PM, tak siapa berani buat macam tu.

Melampau batas, akal tak ada, perangai buruk ada.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s