Mabuk todi atau air tapai masam di bulan Ramadan = orang PAS pun boleh mabuk kah?

Ada orang mabuk todi di bulan ini.

Dia kata Sultan tidak berkerja.

Contoh 1 :

Sultan-raja Marisa adalah manusia yang tidak bekerja. Sistem bangsat ini harus dihapuskan. Mereka hanya menerima gaji yang dibayar rakyat tanpa bekerja. Mereka juga tiada keahlian bagi kononnya menjaga agama Islam dan bangsa Marikh.

Anda dilarang membaca tulisan orang mabuk ini, kalau nak mabuk juga  baca lah disini.

Parental guidance is advised.

This entry was posted in Uncategorized by Admin. Bookmark the permalink.

One thought on “Mabuk todi atau air tapai masam di bulan Ramadan = orang PAS pun boleh mabuk kah?

  1. Betul la tuan admin.. mabuk teruk la ini orang.. bukan mabok ayaq tapai, tapi mabuk ayaq tebu masam..ayaq tebu beli kat bazar ramadhan semalam..terlupa nak minum masa berbuka, simpan sampai hari ni..bila time nak berbuka, ayaq dah masam..tak mau rugi punya pasai, langgah je la..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s