Syabas tipu air tak da, kata Liu DAP.

“Air penuh tasik empangan, tetapi cakap air tidak ada, main tipu kah Syabas ni, kalau gitu Syabas tak reti rawat air kah? Kalau tak reti bagi kerajaan Selangor buat kerja tu lah”‘ kata Liu dari DAP dalam kerajaan campuran DAP, PKR dan PAS Selangor.

Ya juga, macam mana ni nak catu kan air ya tak?, ada orang dah tak da air ni.

Tak kan nak korek lubang ngoyam-ngoyam kan lubang tu nak keluar kan air dari dalam perigi, ya tak.

Macam mana Syabas, apa kata anda?

Terbaru, ini jawapan Syabas kepada Liu DAP, ambik engkau.

One thought on “Syabas tipu air tak da, kata Liu DAP.

  1. Syabas kata belakan air terawat tak cukup nak tampung permintaan yg tinggi.
    Kerana itulah yg diminta adalah bina pusat rawatan air bukannya diminta utk membina tasik, bina lombong atau minta diperbanyakkan bomoh2 hujan.
    Btw, its ok klu Ronnie n Khalid suka minum air lombong, tapi kami penduduk selangor tetap mahu minum air terawat.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s