Tabung derma Jalan Raya KB Kuala Krai boleh lah di salur ke akaun saya : CIMB1234 -0001771517-078

Saya orang Kelantan dan ingin sangat lah menderma ketabung itu.

Oleh kerana tidak ada duit, harap tuan tuan derma ka akaun saya seperti diatas.

Saya hanya menyahut seruan blogger MSO yang telah memunggut derma tersebut.

Saya berjanji akan guna kan derma itu sebaik baik nya terutama untuk membayar minyak kereta kerana jam ke KB semasa hari raya dulu. Dan yang lebih tu saya akan dermalah  kepada kompani yang hendak bina jalanraya. Itu pun jikalau ada yang lebih.

Harap berderma dengan iklas.

Terima kasih daun keladi.

~PS  Jikalau jalanraya Gua Musang ke Kuala Krai bertingkat akan di adakan, saya pun memohon derma kepada jalanraya itu juga. Sila nyatakan jalanraya yang mana satu derma yang diberi itu, Gua Musang ke Kuala Krai atau KB ke Kuala Krai. Atau pun derma lah untuk kedua dua sekali. Lagi pun saya kena buat kerja kerja dikampung sikit lagi hendak pilihan raya dah ni. Bagi pitis kawe dulu. Terima kasih.

This entry was posted in Uncategorized by Admin. Bookmark the permalink.

6 thoughts on “Tabung derma Jalan Raya KB Kuala Krai boleh lah di salur ke akaun saya : CIMB1234 -0001771517-078

  1. Derma ikhlas untuk pembaikan jalan depan rumah aku, leh tak aku minta empunya ni publishkan akaun saya di sini. Tolong sangat-sangat eh. Moga dibalas syurga dari Nik Ajis….

  2. Nampak gayanya seratus tahun lagi pun, lebuhraya tu tak siap. Apa punya teruk kerajaan PAS Kelantan, semua nak kutip dari orang susah, ceramah nak kena derma, masjid nak kena derma. Kerajaan Pusat dah bagi 600 juta untuk selesai masalah air, duit lesap entah kemana, batang tak masuk, macam mana air mahu keluar (batang paip lahhh). Jangan jadi macam duit derma syuhada Memali sudahlaa, duit banyak dikebas oleh para penceramah PAS, balu dan anak yatim Memali hidup merempat.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s