Nik Aziz gaya hidup syaitan dan gaya hidup dajjal – Prof Nasoha

“auzubilahhimansyataannirajiimmmm  –  Sembahyang ini hendak suruh masuk PAS ker? Don’t cheat Allah lah bro. He knows”

Nota khas: Sebagai pedoman kepada adik kakak semua, bila tersua orang yang kelilingi orang ramai kerana dia bersembahyang seperti diatas, baca “auzubilahhimansyataannirajiimmmm” kuat kuat. Jikalau dia faham okay lah, tetapi jikalau dia ikut syaitan kerana riak, dia akan bangkit dan sedar diri terus ketempat yang sesuai untuk bersembahyang. Kita bukan hidup dalam hutan dan dalam gua zaman ini. Kedua, baca kuat kuat “auzubilahhimansyataannirajiimmmm” kalau tongkat itu berdiri sendiri. Ketiga, lihat ada kerbau atau gajah tak disitu, kalau tidak ada, tengok ada mercedes ke? , suruh sahaja dia naik kenderaan itu ke masjid.

Professor Nasoha berkata: (dalam vedio)

Dari mana awak dapat gaya hidup itu. Gaya hidup politik Nabi bukan bentuk parti. Kalau politik itu kamu kata untuk mengajak manusia kepada Allah. Itu Nabi punya gaya hidup, kalau politik itu gaya hidup, politik Nabi dan gaya hidup Nabi mengajak manusia kepada Allah. Sedangkan parti politik yang di terajui oleh Nik Aziz mengajak orang kepada PAS. Sehingga mereka menyatakan masuk PAS Islam. Pangkah PAS masuk syurga.  Makna gaya hidup politik Nik Aziz ialah mengajak manusia kepada pertubuhan dia. Dan itu berbeza dengan gaya hidup Nabi yang mengajak manusia kepada Allah. Gaya hidup Nabi itulah Quran. Bukan gaya hidup politik sperti Nik Aziz. Nik Aziz itu gaya hidup syaitan mengajak manusia kepada lain dari Allah. Gaya hidup Dajjal, gaya hidup Iblis.  Disama kan pulak dengangaya hidup iblis dikatanya  itu Quran. Quran itu gaya hidup Nabi. Gaya hidup Nabi itu mengajak manusia kepada Allah. Jumpa orang bukan Islam ajak ucap kalimah. Yang bukan Islam ingat tentang kalimah. Dan ajak PAS tentang Allah, bukan pangkah PAS.  Ajak pangkah PAS dan masuk syurga ini ajak kepada parti, ini gaya hidup iblis, bukan Quran.

Professor Nasoha.

One thought on “Nik Aziz gaya hidup syaitan dan gaya hidup dajjal – Prof Nasoha

  1. nasoha komen….
    sorry beb kalau org lain komen aku minat dengar
    ko selidik sikit sape nasoha ni

    dulu ikut tabligh….pas tu kecewa dah tuduh gerakan tu sesat

    sblm tu dia ade buat lagu puji tun Mahathir….lps tu masuk dlam che det…..konon menasihati tun lah

    ayat dia akan berbunyi begini ….tun yang dihormati

    aku bukan nak sebelah PAS …. tapi oraag macam nasoha ni manusia yang nak perhatian
    gilaa jawatan
    kalau tabligh yang 30 tahun dia ikut dia boleh kate sesat….sedang majlis fatwa kebangsaan tak kata tabligh sesat….ko org nilailah sendiri manusia ni

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s