Bersih 3 – Annuar hendak berperang dengan kerajaan rupanya dan Nik Aziz kata okay!

Ini cara BN dan Datuk Najib, memberi semangat para belia negara berkomunikasi secara berakal dan berfaedah. Najib ingin melihat anak bangsa maju setanding dengan mana belia di negara negara maju lain di dunia ini.

Ini cara Annuar. Beliau ingin memulakan perang dengan kerajaan kerana ingin memerintah negara dengan demostrasi iaitu dengan mengunakan belia berperang dengan polis bertujuan memporakprondakan negara.

Dan Nik Aziz pun ingin mengunakan jalan demostrasi atau lebih tepat bertetak berparang untuk menjatuhkan kerajaan pilihan rakyat supaya beliau berpeluang menjadi Perdana Menteri, jikalau dia di pilih. (Umur tak penting, PM penting)

Dua jenis kepimpinan yang berbeza.

A: Satu jenis memakmurkan belia.

B: Satu jenis menghancurkan belia, memporak perandakan masyarakat dan negara.

Pada yang berakal, dan tentu lah semua belia sekarang lebih berakal dari Nik Aziz dan Annuar; semestinya tidak akan menyokong Nik Aziz dan Annuar.

Mereka lebih berakal dari dua orang tua yang tidak mempunyai pelajaran yang tinggi. Satu belajar sekolah pondok dan satu lagi belajar sastera.

Apa cibai nya pelajaran jenis macam itu. Tak cukup syarat untuk masuk ke UiTM pun dizaman ini. Belia sekarang berkelayakan untuk masuk lebih tinggi dari UiTM. Mereka mempunyai sampai berpuluh puluh A.

Belia sekarang menolak Nik Aziz dan Annuar.

Mereka TAK NAK Nik Aziz dan Annuar.

Buat apa pilihan itu kerana lepas berperang, ada yang akan mati. Dan kesedihan didalam kehidupan sepanjang zaman. Negara akan kehilangan ketatasusilaan, asas kebudayaan normal, kebahagian didalam kehidupan yang telah diberi hak asasi manusia sejagat, dan kehancuran sistem ekonomi didalam negara.

Sama ada PAS ingin merompak hak kaum Cina didalam perniagaan dengan berperang melalui kekacauan, kita tidak tahu. Sama ada kaum Cina ingin merompak hak bumiputera, kita juga tidak tahu.

Yang kita tahu Annuar ingin membalas dendam keatas Najib dan BN. Setelah menjadi timbalan perdana menteri, dan dilucutkan jawatan kerana meliwat, dia tidak boleh tidur sampai kehari ini.

Sudah sudah lah Annuar. Hidup itu bukan panjang sangat. Kenapa ingin memporakperandakan umat Melayu dan belia di negara ini. Chou lah kamu dari politik. Bersara lah dan pakai kain pelikat dan semutar di kepala dan duduk dengan kawan baik kamu Nik Aziz di Pulau Melaka.

Jadi lah Perdana Menteri di Pulau itu. Tiada siapa hendak peduli kamu lagi.

~~hey~~ Oout Side The box kata : Scenario D (PR wins): Sell and stay away, potential policy changes breed uncertainty. Habis lah kaum Cina tidak dapat berniaga kali ini. Orang PAS Kelantan hendak ambik alih. Rompak Cina punya business. Yang teruk lagi DAP kata “Bumiputera” diganti dengan “pukiputera”. Habis berperang.

AMBEGAR MINTA MAAF – SAYA TAK TERIMA MAAF MU MELAINKAN KAMU TUKAR NAMA SEBAGAI AMINAH DAN MASUK ISLAM

Ramai belia tidak mahu menerima permohonan maaf mu.

Perbuatan kamu telah merosak minda kami dan telah mengajar kami menjadi ganas, menjadi orang gila, menjadi terrorist, dan sekarang ramai diantara kami dicari dan dikejar oleh FBI, CIA, M16 dan Polis Perisik Malaysia. Perbuatan kamu telah mengajar kami menjadi Osama Laden, dan sekiranya kami pergi ke Amerika, kami akan disekat di lapangan terbang atau mungkin kena penjara di Guatamello. Ibu bapa kami pun mungkin tidak dapat menunai haji. Betul cibai lah hang, tau tak.

Kamu seorang yang mempunyai sijil berjela jela, tetapi kamu tidak ada akal dan mentality serupa seperti Nik Aziz dan Annuar. Ada kah kamu belajar di pondok dahulu?

Banyak sudah kerosakan keatas minda dan fikiran kaum belia seperti kami. Kami benci kamu.

Kami boleh maaf kan sekiranya kamu memeluk agama Islam.

Dan sujud di Kaabah memohon restu dari Allah. Tukar lah nama kepada nama nama Islam yang baik pilihan kamu kerana nama kamu sekarang ini akan dikencing oleh umat Melayu beratus tahun lagi.

Aku syorkan kamu gunakan nama nama yang baik seperti nama Aminah setelah kamu memeluk Islam.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s