Bingkas bangun cacang ada tegak 10 kaki, bak pa mek mu buat gitu, hok tu lah mu kuat tipu

Hok tu lah mek wey, ayah mu malu. Bak pa mek mu gi wat gitu.

Bingkas bangun cacang mu start buat nipu. Hok gi ngundi BN mu kata Islam tak lulus. Hok gi reflexology korek tino mu buat tak  tahu. Hok dok hisap hisap, main ais krim mu kata mana lah aku tahu. Kalau boleh aku pun mau.

Hok tu la mek wey, ayah mu malu. Bak pa Mek mu gi wat gitu.

Bila mu kata mu suka muszakarah. Esuk esuk lusa mu kata tak apa lah. Jenis apa benda pakai piah dua belah. Bila kejek saja, semua benda pun ada helah.

Hok tu la mek wey, ayah mu malu. Bak pa mek mu gi wat gitu.

Bila kejek hal agama mu kata mu Islam. Bila UMNO kata mereka jugak Islam, mu pun nopat kuat kata itu kafir. Macam lah mu ni kuat benar doh mu dok ngaji India.  Orang kata gitu, mu pulak kata gini, kuat sungguh lah  ilmu mu jenis dari Nigeria.

Hok tu la mek wey, ayah mu malu. Bak pa mek mu gi wat gitu.

Bingkas bangun cacang mu kata okay lah tu. Mana ada LGBT aku tak pernah buat gitu. Bila dah jumpa mu peluk buat tak tahu. Mu kata tak apa kerana dia pun tak tahu. Punggung dia saja yang sedap rasa begitu. Sedap sedap dia bap pa lah mu nak tahu.

Hok tu lah mek wey, ayah mu malu. Bak pa mek mu gi wat gitu.

Esuk esuk lusa mu kata mari weh buat zakarah lagu tu. Kita panggil UMNO duduk bincang hal itu. Pas tu kita kata UMNO bodoh macam lembu. Biar mampus lah semua orang Melayu, doh tu nak buat gapo Melayu semua macam lembu.

Hok tu lah mek wey, ayah mu malu. Bak pa mek mu gi wat gitu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s