Hello, hello, hey Tuan Aji arh? Lu mau itu zakar rah ah? Aiya lu tunggu ini line tak rak clear arr!!

Channel 920 Astro today has a preview of a movie – drama. This Box Office’s drama was screened many times, but today in its special review it has revealed some interesting points on why the hero had changed his mind over the last episode which was left with a question why suddenly the Pakatan was selected to be in the zakar rah episode. The thing that I didn’t like with the movie was suddenly there was a picture of unknown hero and the picture was inappropriate; it was a toothless dog.

Episode One, belakang tabir:-

Kidd Siang Malam: “Hello, hello, tuan Aji arh?”

Nicky: ” Arr, bap pa weh, guano gat mu tali pong subuh subuh nih?”

Kidd Siang Malam: “Gua ala dengar lu mau zakar ah sama UMNO. Semalam paper ada cakap. Lu punya gambar banyak senyum lah. Betul kah?”

Nicky: ” Mana ada, giler ka mu nih, mu kata mu haram kan Utusan.  Mu baca jugak ko?”

Kidd Siang Malam:” Tapi itu Adi pun ada bagi telepon dan cakap lu memang cakap lu mau zakar ah itu UMNO?”

Nicky: “Ya kah? Bak Pa mu caya Adi, dia tu tengah pening. Dia tak der kerja. Nak bereti doh?”

Kidd Siang Malam ” Lu banyak tipu lah Tuan Aji.  Lu apa mau jadi sikalang. Lu manyak nyanyuk kah?”

Nicky: “Hey Kidd,  jangan royat kawe tipu, nyanyuk kah, tuhan marah nanti kat mu, mu ingat aku sapa? Silap silap mu hendak kencing terberak lepas ni. Perut pecah kan. Kena jampi. Jangan main main Kidd.  Amboi suka tipu sikit sikit. Mu cara gapa?.  Itu Muyuddeen pun ada percaya. Lu ingat ambo macam lu punya anak kah, tipu tipu tapi tak reti tipu. Bab tipu tipu tu ambo reti benar!!

Kidd Siang Malam : “Aiya, lu memang suka main politik arr, bukan Aji punya jenis arr”

Nicky: “Ok, Kidd, ini macam. Ini hari ambo royat kat UMNO, syarat mau zakar rah dengan kita. Faham. UMNO kena masuk pakatan, sama sama dengan DAP. Ambo kena kecek molek pulok lepas ni. Kata anak mu dan Kapal Sink dengan anak dia pun kena zakar rah lah dengan UMNO. OK ?”

Kidd Siang Malam:”Itu macam ada omm arr. Baru boleh panggil Aji. Kita sama sama zakar rah arr. Lu cakap sama itu UMNO, dia mesti join Pakatan arr. Cenang saya ganti itu Najib, lu ada faham kah Aji?”

Nicky: “Baik Bro,  otak mu semacam Li Kuang You lah. Nanti Adi tak marah ambo. Semua suka ambo. Kita kuat lah. Peduli apa Melayu dok?, bangsa bangsa ni ambo tak main lah”.

Kidd Siang Malam: Ya, ya, ya. Manyak bagus. Nanti saya suruh itu Li Kuang You datang jumpa sama lu, apa lu mau huh?, pergi Aji mau kah”

Nicky: “Aiya, ambo banyok kali gi dah, wat gapo gi lagi. Tak say doh. Puas dah dengan Islam ni, ambo nak tukar tempat sikit.”

Kidd Siang Malam: “You mau apa? Itu Institute ada jawatan kosong. Tunku tarak mau. Ada gaji RM50,000 pun tarak mau. Bodoh punya Melayu. Lu Mahu?

Nicky:” Nanti amboi tanya bini ambo lepas ini. Ambo suka tidur atas paha dia. Sikit lagi ambo buat gitu dan ambo royat ke dia lagu mana kara nih neh, lepas tu esuk esuk ko ambo royat ka demo lah, ok ko?”

Episode two: The scenery is  around the grave of Lim Goh Tong, Genting Highland.

After that the phone is hanged up. The line was cut off. He called using U Mobile. Sometimes it has a line and most of the time it has no line at all in Genting Highland.

Kidd Siang Malam: “He he he, ini Aji sama sama boloh lah. Boleh beli lah. Semua Melayu boleh beli. Dia ingat dia ada jampi sama gua. Tapi gua jampi sama dia, dia tarak tau ma. Ha ha ha ha. Mampus Malaissi”.

Episode Three: Somewhere in Surga _ will be shown in the next programme.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s